Sunday 8 February 2015

KOLEKSI GAMBAR EDISI TERJAH TURUN PADANG BENTERAS NYAMUK AEDES.... AZMIN TERJAH YANG LAIN SEKADAR BERDIRI SEBELAH DAN PANDANG.


UPACARA:  Program khas Terjah dan Musnah Aedes secara besar-besaran di daerah Petaling dan Shah Alam ekoran peningkatan kes denggi yang semakin membimbangkan di Selangor bersama Dato' Menteri Besar Selangor.

Tarikh: 7hb Februari 2015.

Macam mana hati rakyat tak sangkut, terpikat, kagum, terpesona, tersilau dan terpukau setiap kali Dato' Menteri Besar Selangor YAB Hj Azmin bin Hj Ali membuat terjahan turun padang dan lapangan.

Dia seorang sahaja yang buat kerja terjahan yang tukang iring sekadar jadi tukang pandang menyibuk jer bagi nampak ramai.

Dari cuci tong, bubuh abate, cuci longkang, sembur racun dan tampal poster kat kereta.

Begitu sekali kesungguhan, kecekalan, kerajinan, keikhlasan dan kezuhudan seorang pemimpin yang begitu berjiwa besar bernama Hj Azmin b Hj Ali iaitu abang kepada Ummi Hafilda Ali dan Azwan Ali dalam membenteras tempat pembiakan nyamuk aedes.

Mampu membuat rakyat mengalirkan air mata hatta yang berhati batu sekali pun.

Belum pernah lagi dalam sejarah negara seorang pemimpin yang memiliki ciri-ciri mulia lagi murni ini .. tidak sanggup membiarkan mereka yang mengiringginya melakukan kerja-kerja kotor dan lasak ini.

Benar-benar pemimpin berjiwa rakyat sampai ke tulang sonsom .. Terbaik Di Kalangan Yang Terhebat .. Gemilang Kalangan Yang Terbilang  .. Cemerlang Dengan Tiada Tolok Bandingnya.

Kalau masih juga negeri Selangor Pembangunan Berkualiti Rakyat DiPeduli negeri paling tinggi rakyat dimengidap demam denggi, tiada tahu nak kata apa lagi dah .. segala-segalanya yang terbaik sudah dilakukan .. bukannya calang-calang orang turun buat terjahan pembersihan untuk menghapuskan tempat pembiakan nyamuk aedes diperingkat akar umbi .. Menteri Besar Selangor yang bernama Hj Azmin b Hj Ali lakukan sendiri dengan yang lain sekadar tukang perhati.

APA RAKYAT SELANGOR MAU LAGI ... HIDUP AZMIN ALI ... WE LOVE AZMIN ALI .. AZMIN ALI FOR PM.

4 comments:

  1. Saya nampak Pn. lebih bermotif dendam. Dah ambil gambar dia tengah bekerja. Saya pasti orang lain pun tengah bertungkus lumus. Hentikanlah hasad dengki yang nampaknya sudah parah bagi Omak Kau

    ReplyDelete
  2. Jgn salahkan Omakkau. Salahkan mat Matang Pauh yg memecat tski. Sebab insiden binifirst for mb, PKR truss bergolak.

    Yg bersalah adalah mat Matang, Bini Dia dan Anak dia

    ReplyDelete
  3. Jauh otak berfikir diantara Azmin dengan TSKI. Azmin langsung tak ada idea dan dibantu oleh barisan2 exco yang dirampas dari PAS sama tak ada idea macam mana nak run the state. Akhirnya buat kerja majlis berbandaran, Anwar penasihat ekonomi bergaji RM1/- dan berelaun 15juta sebulan pun dah jadi kabur.

    ReplyDelete
  4. kOMEN PENUH DENDAM DAN MAKI HAMUN..APA YG PENTING, MB AZMIN SEORNG MB YG CAKAP SERUPA BIKIN...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...