KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 10 February 2015

KOLEKSI GAMBAR SUASANA DAN SAMBUTAN GRAND FINALE RAKYAT HAKIM NEGARA LIWAT II.



Beginilah pemandangan dan sambutan yang diberikan oleh rakyat kepada Grand Finale 'Rakyat Hakim Negara' Liwat II tanpa penglibatan PAS dan beberapa NGO yang kental Pro PR berpengalaman dalam menganjur Himpunan Aman sebelum ini di Padang Timur, Petaling Jaya, malam tadi.

Amat-amat mengecewakan sekali  ..... sepatutnya program raksasa sebegini penting seharusnya digembeling seluruh tenaga dan kekuatan .. tetapi malangnya pihak penganjur mengambil sikap mau urus secara solo mengenepikan bantuan pihak yang terkenal mempunyai pengalaman dalam mengendalikan program mega dan perdana seperti ini.

Tanpa kesepakatan dan kerjasama erat antara PAS/PKR/DAP jangan mimpi program perdana mendapat sambutan seperti biasa dimana puluhan ribu datang berhimpun memberikan sokongan.

Suatu pengajaran dan kebenaran yang amat pahit tetapi terpaksa juga ditelan dan dihadam.

"Kalau masuk penjara sekalipun, kita tetap berjuang dan kita tidak akan menyerah kalah," kata ketua pembangkang itu di hadapan kira-kira 2,000 orang yang berhimpun di Padang Timur, Petaling Jaya, malam tadi.

Mahkamah Persekutuan dijangka menyampaikan keputusan rayuan terakhir Anwar terhadap pertuduhan meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Mac tahun lepas, Mahkamah Rayuan menjatuhkan hukuman penjara 5 tahun ke atas Anwar, 67, selepas mendapati beliau bersalah meliwat Saiful, 27, di sebuah unit kondominium di Bukit Damansara pada 26 Jun 2008.

Anwar dibebaskan dengan jaminan RM10,000 dan seorang penjamin, sehingga keputusan Mahkamah Persekutuan.

10 comments:

  1. Mlm ni mlm terakhir...jimak la puas2. 5 tahun tak dpt nafkah batin..boleh mintak kelonggaran dgn pihak penjara, suruh bini dtg ambik air. Itu pun kalo kelakuan baik, tak kacau jubur banduan lain. - jeff ulu yam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat dlm lg dia gumbira, banyak d'O'nut woo...

      Delete
  2. ROSMAH MANSOR JKK10 February 2015 at 04:04

    Anon 03:21 lepas minum todi jangan bagi komen... harap.maklum... kah kah kah

    ReplyDelete
  3. Rakyat semua dah tak peduli apa nak jadi dgn anwar ibrahim. Dia kena penjara dia punya pasal lah. Apa nak sibuk-sibuk? Ramai lagi tokoh gay dlm pkr boleh ganti tempat beliau.

    ReplyDelete
  4. Pagi ni kak wan sediakan teh tarik & karipap terakhir bt bang non...bang non kalau jumpa bf baru dlm penjara nanti jgn lupakan terus kak wan & anak2 ya..

    ReplyDelete
  5. anwar hanya bergantung pada Pengaruh apek dap dan pas aje, itu anwar ada kawan tikan kawan ini jadinya, geng kahlid tak mahu turun, geng pas pun tak mahu turun, dap Hanya mahu duit anwar aje, tukar je lah progaram itu sokong peliwat tegar pasti golangan lgbt akan memberi sokong 100%

    ReplyDelete
  6. Lepas ni azmin naik, rafizi, nurul hishamudin rais sume2 kene penggal horey!!!!

    ReplyDelete
  7. Memang ramai golongan sial dalam omak kau ni...Blog memfitnah, provokasi dan bagi org melayu bersengkata sesama sendiri.. dihuni oleh mrk yg berkepentingan dlm politik bn..ptuiii, haram jadah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 09:48 marah sebab angan2nya nak bejubur ngan peliwat tua kutuk tak kesampaian...hahaha

      Delete
  8. ZUNAR MENULIS: "BARUA BERJUBAH HITAM BANGGA JATUHKAN HUKUMAN".HABUAN DARI TUAN POLITIK PASTI LUMAYAN."
    Yeargghh...#LAWAN TETAP LAWAN.!!!

    ReplyDelete