KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 4 February 2015

ORANG RAMAI MENGAJAR TUAN PUNYA KERETA YANG TIDAK RETI BAHASA DENGAN TEMPELAN KERTAS AYAT-AYAT BERASAP TELINGA.


Kejadian ini adalah tempat parkir pangsapuri dimana tuan punya kereta Perodua Viva berwarna merah nombor pendaftaran JKG 7440 tanpa memikirkan orang lain bersifat pentingkan diri sendiri telah parkir keretanya sehingga menghalang kereta lain untuk keluar.

Difahamkan ini buka kali pertama beliau lakukannya.

Sepatutnya jika dia ada akhlak dan bersifat kemanusian selitkan kertas di wiper nombor talipon yang boleh dihubungi atau lepas brek tangan serta free kan gear.

22 comments:

  1. Salam Semua,

    Kalau ikut hati saya nak pi tampal kertas kat pentas Anwar bin Ibrahim. Antara tulisan2 yang best ditulis.

    a. Wahhh Terengganu banjir kau tak melawat. Kamu susah kamu jerit rakyat hakim. Podacit punya double standard. Dah lama kau kata dah. Padan muka, hippies kat Kemaman pun tak mau dengar Ceromah kamu.

    b. Kamu buat zalim dekat TSKI dan CheGu Bard boleh, orang pedajjal kamu tak boleh. Lagi sekali podacit.

    c. Kamu ungkit parti memerintah penuh tempat keluarga cari pangkat. Keluarga kamu sendiri pun ramai dalam parti pegang jawatan senior. Lagi sekali podacit

    Balik la Anwar woiiiiiiiiii, ikut aku rasa nak tampal poster Mr Podacit atas pentas kau.

    Yang Benar
    Jeff Ulu Yam
    Concerned Reformist

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeff Bulu Ayam
      Apa kamu melalut ni. Rebut komen saf hadapan sekali tp imam solat zohor kamu solat subuh.

      Delete
    2. Asyik-asyik Anwar Ibrahim. Anwar...Anwar...Anwar...cinta kau tak berbalas dek si Anwar ke bai?...Concerned Rerformist konon...MY ASS!!!...komen sebijik macam juboq ayam...


      Yang Suka Benda Dalam Kain
      Jack Janda Baik
      Not So Concerned Reformist

      Delete
    3. aku igtkn najib PM msia........rupa2nya anwar.alaaaaaahai.....jeff...jeff...hehe.

      Delete
    4. Jeff Dulunya Ayam5 February 2015 at 02:24

      Duduk kat ulu ada hati nak nama cam omputih..jeff, cawat dah ganti lom?

      Delete
    5. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Yeahhhhh,

    Saya sokong Jeff, Biar berasap telinga Ketum, Makai (Macai Pokai) Ketum dan PASMA.

    Ingat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bukan saja PAS dah tak suka kepada kamu, ahli2 PKR bawahan pun dah nak muntak dengan ego kamu yang melalut.2 Tak payah Politiklah, jadi DJ kat kedai karpet Nilai2 pun dah cukup bagus. Menyusahkan reformist, menyusahkan parti

    Jesse Labu N9ers
    (Kawan Jeff)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keluarga Mahligai Segam-Boot first, rakyat last

      Delete
  3. Kasi calar je keta viva tu.. tak pun kita bako...kita bako... klu dh tahap x reti bahasa...

    ReplyDelete
  4. Hmmmm...... Ulu..... Yam.

    ReplyDelete
  5. Omak kau...apa cite faekah husin dgn mbi la ni...isu pampasan...dah setel ke...tski apa kabo...bg cerita pasal mrk lah pulak....baru panas blog ni......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Brader,

      Aku rasa baik PKR ditukar nama jadi Perjuangan Ketum Rakyat (PKR). Ketua umum bukan melawat mangsa banjir kat Terengganu pun, tapi lagi mau buat rakyat hakim negara. Amboiiiiiiiii. Kalau hari tu Haji Anwar tak datang, yang datang hanya Saifuddin dgn Azmin. Berlori orang datang dengar.

      Betullah Anwar hanya paper lama dan tak relevant cuma dia ni ego melangit, penyokong Anwar pulak bodek bukan pakai kipas tapi pakai aircond.

      Adusssssss. Dari dengar Anwar mengarut baik layan PASMA. Janji ada bihun sup. Telinga tutup, hati maki Pasma tapi mulut syoru bihun sup.

      Yang Benar

      Your Friendly Commentator
      Jeff Ulu Yam
      Reformist Tulin

      Delete
  6. Brapa botol todi lu minum pagi ni Jeff Ulu Yam... mabuk sakan nmpak..kah..kah.. balik liwat lu punya bapak lagi baik...kih..kih..

    ReplyDelete
  7. jeff ulu yam a.k.a musang berbulu ayam...
    mulut macam jubur ayam,
    lebih baik hang duduk diam-diam!
    ada paham? hihihi...

    ReplyDelete
  8. Hahaha.......
    Bodoh komen .....apa kena dgn pkr dan anwar......kalau dah bodoh memang bangang si komen itu.
    Pasal kereta parking mcm tu mana pun ada sebab bodoh mana reti bahasa dan fikir org lain.....malaysia ni bapa dia punya.....sebab tu takat ada kereta viva dah belagak kalau bmw sy rasa tengah jln dia simpan sebab bangang....
    Telefon je....dbkl mrk punya kerja tlg tarik bawa balik.....sebab tuan punya kereta bagi tak ada org mahu....

    ReplyDelete
  9. ORANG JOHOR SAMSENG KOT..

    KORANG JANGAN MAIN2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org johor mmg camtu kot...maklumlah keturunan lanun..cam harem..

      Delete
  10. Ulu yam pukiman

    ReplyDelete
  11. Culik tayar dia pat2, baru Ada akal....banganggg....

    ReplyDelete
  12. cabut ke4 tayar semua tu..baru ada.akal boleh fikir susah org lain...

    ReplyDelete
  13. Yg patking mcm babi bingai tu....sah macai pkr....penyokong totok anwar ibrahim tu...msklum la slogan apa nak jadi ...jadi la....fikiran meracau...cemas...terdesak mcn anwar ibrahim... sebab tu dia parking mcm tu....kah kah kah...

    ReplyDelete