KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 4 February 2015

RAKAMAN GAMBAR ORANG RAMAI BEREBUT AMBIL BARANG DARI LORI TERBALIK DI LALOH, KELANTAN TERSEBAR DI ALAM MAYA.


Sebuah lori membawa makanan untuk di hantar ke Pasaraya terbalik di laloh, Kelantan .. kelihatan orang ramai ambil kesempatan mengambil barang-barang yang bertaburan.

Dah macam pesta bantuan mangsa banjir lakunya .. betul-betul bikin malu.

20 comments:

  1. Lorry yg tetiba terbalik tu disebabkan buat u turn di round about menuju ke kota baharu untuk singgah srbentar di rumah tok guru....u turn sebab bala tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
    2. Nampak sgt org melayu ni kebulur nak mapus hingga sanggup mencuri

      Delete
  2. diorang gotong royong bersihkan la..

    ReplyDelete
  3. Camni perangai orang kelantan. Buruknya....

    ReplyDelete
  4. org bn ni..pki bju biru

    ReplyDelete
  5. nak boikot peniaga cine bak kata menteri, kene rembat barang dulu.

    ReplyDelete
  6. perangai yg sangat buruk dan memalukan, makan haram. baru sahaja tuhan turunkan bala dah lupa.

    ReplyDelete
  7. Sbb zmn skolah dulu rmai ustaz ckp.... Curi brg cina x slh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu dikira mencuri sbb itu semua hak orang,ada tuannya..kalau orang kafir punya lagilah kita tunjukkan sifat yang terbaik drpd kita sebagai seorang Islam.

      Delete
  8. Mana tau mencuri,kalo dioarang tolong angkat naik ke atas untuk masuk lori lain, apa cerita yg mengata kat atas nun?Jawap....

    ReplyDelete
  9. Lepas ni kita tunggu kerajaan BN pulak terbalik.

    Sibuk sangat suruh peniaga kedai runcit turunkan harga barang.

    Kenapa TNB tak turunkan tarif elektrik terlebih dahulu yang mana terang-terang kerajaan ada kepentingan di dalamnya.

    Dan kenapa juga janji PRU 13 untuk menurunkan harga kereta belum ditunaikan sepenuhnya.

    Kalau tidak dah lama lebih ramai rakyat Malaysia boleh pakai kereta mewah, paling koman pon HONDA CIVIC FD2R.

    KEPIMPINAN MELALUI TAULADAN.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua nak murah ko buat kilang sendirilah. Proton tu ko ingat nenek ko punyake.

      Delete
    2. Anon 7:19, ko punya komen tawar dan xde isi, xde fakta dan menampakan awak x cerdik.

      Delete
  10. Kah kah sebrlim kjaam bn terbalik ...tggu dulu tok guru terbalik dan kjaan pas di klntan terbalik dulo...silap ari bulan tik guru buat uturn terbalik pandu sambil penang kantung air kencing sbb prostate.....kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iman ko letak di mana bhai...menghina orang berilmu sakit hati betul ko pada ulama...semoga beroleh hidayah

      Delete
  11. BN main wayang je tu marah peniaga tak turun harga barang.

    Sebagai contoh harga gula tak turun juga.

    Di Malaysia gula dimonopoli 100% oleh Bumiputra melalui,
    1. MSM yang dimiliki oleh FELDA Ventures.
    2. CSR yang dimiliki oleh TS Syed Mohktar.

    Akibat kebodohan kerajaan BN, rakyat terpaksa membayar 10% harga import gula lebih mahal dari harga pasaran dunia.

    Ini mengakibatkan kerajaan rugi sebanyak RM192 juta setahun.

    Dan yang menjadi mangsa ialah orang Melayu juga kerana orang Melayu paling banyak menggunakan gula dari bangsa lain.

    Yang mencekik kat atas orang Melayu dan mangsanya pon orang Melayu.

    Lepas tu bising-bising kat peruncit dan makcik-makcik yang jual kuih yang untung seciput.

    Macai dia mana tau fakta-fakta macam ni.

    Kalau dia komen pon sure ayat mencarut dan melucah.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  12. Susah nak ajar macai umngok ni supaya jd cerdik sbb depa ni bangang turun temurun..syafee eee kenà buka kelas tambahan..

    ReplyDelete
  13. Orang Orang Melayu saja

    ReplyDelete
  14. orang kelantan perangai mmg mcm ni x tau malu kutuk kerajaan bantuan banjir brim ambik jugak orang kelantan mmg pelahap pemalas tau nak bantuan je

    ReplyDelete