Thursday 8 October 2015

MOHON BERTENANG ... MEMANG BENAR SEBAIK SAHAJA AHLI PARLIMEN KOTA RAJA MELOMPAT KE PARTI AMANAH NEGARA (PAN), PAS KAWASAN KOTA RAJA TERUS LUMPUH DAN BERKUBUR?????

Beginilah suasana dan sambutan yang diberikan di Dewan Al-Munirah, Klang, Selangor malam tadi suatu program Munaqasah Beristiqamah Hingga Kemenangan bersama-sama ahli PAS Kawasan Kota Raja.

Sebelum ini digembar gemburkan betapa perletakkan jawatan secara berjemaah para pemegang jawatan dalam PAS Kawasan Kota Raja yang diketuai sendiri oleh Ahli Parlimen Kota Raja yang menang atas tiket PAS selama 2 penggal, YB Dr Mariah Mahmud ke Parti Amanah Negara @PAN @ Amanah menyebabkan PAS Kota Raja lumpuh hancur lebur berkubur.

Realitinya dan hakikatnya????? .... lihat dengan mata kepala sendiri beberapa gambar yang dimuat naik diatas  ... Adakah ianya mengambarkan seperti mana yang digembar gemburkan?????

Mohon fikir secara akal logik ... kalaulah PAS sudah lumpuh dan musnah habis guyub akibat jelmaan Parti Amanah Negara yang ditubuhkan oleh barisan pemimpin yang kecewa dan merajuk kerana tumpas dan tewas teruk dalam pemilihan di Muktamar PAS ke-61 lalu, maka tidak perlulah PKR bersungguh-sungguh tanpa henti dan jemu mau jua PAS bersama-sama dengan Pakatan Harapan (PH).

Penubuhan Parti Amanah Negara sebenarnya tidak memberi keuntungan dan kelebihan pun kepada pembangkang sebaliknya suatu bonus dan hadiah cukup bernilai kepada UMN/BN untuk terus kekal berkuasa di Putrajaya selepas PRU ke-14 nanti.

15 comments:

  1. Cakap pun tak guna. Mohon supaya pd PRU 14 nnti, Pas dan PAN bertanding di semua kwsn majoriti Melayu. Kita pakat -pakat tengok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau PAN dan Pas sama2 letak calon bertanding di kawasan majoriti melayu maka pan mcm biawak lah terjilat2 lidah bercabang hihup kuah sup manakala dagingnya jadi santapan enak mengenyangkan pas. Tak gitu hakikatnya?

      Delete
    2. Itu yg umno nak...3 penjuru...xke bangang namanya...pastu nk salahkan pas...piirah.

      Delete
    3. Omak selalu memperlekehkan Parti Amanah kerana tiada sambutan dp org Melayu. Pada saya Parti Amanah tidak sangat mengharapkan undi org Melayu, apa yg mereka harap ialah undi dp org cina di kawasan majoriti Melayu.

      Contoh di kawasan pengundi cina mempunyai 35%, dan calon terdiri dp PAS UMNO dan Amanah, sudah tentu parti Amanah akan mendapat semua undi org cina dan sebilangan kecil pengundi Melayu & India. Sementara PAS & UMNO pula berebut untuk mendapat undi org Melayu, dalam keadaan seperti ini ada kemungkinan Parti Amanah akan menang.

      salam

      Delete
  2. Yeahaaaa .......... ada ngak ada yg penting kita ketawa ! sekarang pokei ...... siapa tahu besok tokei ! sekarang 'PAN de tat' ...... siapa tahu besok 'coup de tat' ! ...... dibilang macai , ngak jugak (ngak ngaku) ! ....... dibilang balaci , ngak jugak ! ...... dibilang barua , ngak jugak !

    ReplyDelete
    Replies
    1. woi bingai indon...
      lu cakap apa..
      lu tak faham ini malaya... melayu suka cina sebb tu melayu kena kencing dng Sabu..
      Sabu kena kencing dengan Eng Guan..

      Delete
  3. 08:46 apa yang kau merapu ni.

    ReplyDelete
  4. Yang mengundi bukan ahli pas shj

    ReplyDelete
  5. mak ai ramainya .. kota raja ade 100k pengundi ... ramai tu kira memang bagus sangat. tambah suci murni x de jebon barua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramaila berbanding ceramah parti oren

      Delete
  6. ehhh....

    banyak tu jer..?
    patut pecah dewan tu...
    kan ahli pas ada berjuta...juta

    ReplyDelete
  7. PAN Imayam sebenarnya ditaja oleh munafik sekular UMNgOk dengan niat jahat untuk meruntuhkan gerakan Islam yg diketuai PAS!!,

    Umum mengetahui Barisan kepimpinan PAN Imayam amat mesra dengan golongan sekular DAP yg mmg amat benci Islam!!

    ReplyDelete
  8. Orang politik sama aje sepatutnya isu ni tak timbul. Tapi kalau dah riak hentikanlah perjuangan . Perjuangan sepatutnya kerana Allah. Kalau begini bunyinya serupa aje 2x 5. Balik pada perjuangan Rasulullah. Kalau ada fikiran macamni... sekadar nak tunjuk hebat ini perjuangan yang bodoh. Balik pada jahiliyah

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...