KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 16 October 2015

SUASANA SAMBUTAN CERAMAH PAS DI TAIPING YANG DIKATAKAN PARTI YANG SUDAH LUMPUH


ACARA:-   Himpunan Pra Fastaqim Istiqamah Hingga Kemenangan

TARIKH:-  15 hb Oktober 2015 jam 9.00 malam.

LOKASI:-  Hadapan Pejabat PAS Kawasan Taiping.

PENERIMAAN RAKYAT:-   Tengok dengan mata kepala sendiri beberapa gambar yang dimuat naik .... fikir dan nilai ... ada serupa macam parti yang sudah lumpuh seperti diteriakkan oleh beberapa pemimpin zuhud Parti Amanah Negara @ PAN ???????.

52 comments:

  1. Hahaha..ramai giler mengalahkan himpunan Bersih4. Umno + Pas = NoPas

    Salam Jumaat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemimpin Periuk dan sifu DAPig mesti menangis kecewa melihat orang ramai menghadiri ceramah parti Islam sedangkan parti kuali nyawa-nyawa ikan. Kita menangis gembira melihat orang ramai menyokong parti Islam.

      Delete
    2. TAKBURRRR!!!ekekeke

      Delete
    3. Berdasarkan komen-komen di bawah, kita tahu macai-macai haprak dan balaci mabuk todi sibuk menfitnah parti Islam dan ulama-ulama kerana orang ramai masih menyokong perjuangan Islam ! Yang pasti sifu penang mali mesti marah pada macai dan balaci kerana gagal memburuk-burukkan parti Islam. Sifu makan daging macai dan balaci baham makan tulang. Itulah nasib anjing buruk kepala! !

      Delete
    4. PAS adalah satu-satunya parti Islam yang berusaha gigih melaksanakan hukum Allah di negara ini ! Mengapa macai dan balaci sanggup bekerjasama dengan puak-puak sekular menentang hukum Allah dan menfitnah ulama dan parti Islam?

      Kita semua tahu macai dan balaci kaki botol, kaki betina, kaki judi, perogol, pencuri, penyamun, pembunuh dll benci hukum Allah sebab mereka tahu apabila Hudud dilaksanakan, mereka tidak boleh melakukan kejahatan dan kezaliman dengan bebas kerana hukuman Hudud adalah berat !

      Delete
    5. Semasa hidup macai dan balaci yang sombong dan bongkak menentang hukum Allah tetapi bila mereka mati, keluarga mereka tanpa merasa malu dan segan meminta orang Islam menguruskan jenazah macai dan balaci ! Mengapa tidak ditanam sahaja mayat mereka di tanah perkuburan kafir selepas mereka mengingkari hukum Allah dan menghina ulama-ulama pewaris nabi?

      Delete
    6. Bila Hadi nak bentang hudud Pas dlm Parlimen nih..Satu Msia sedang menunggu lama sungguh nih;;kah kah kah.. Ulamak akhir zaman yg pembohong munafik.

      Hudud mana hududdd????

      Delete
    7. Anon 23:39 jelas mendedahkan kebodohannya yang bertingkat-tingkat dengan membuat komen tahap tadika. Anon 23:39 fikir Parlimen itu kepunyaan mak bapak Anon 23:39 .....bila-bila masa sahaja Anon 23:39 boleh panggil ahli parlimen bersidang membentang hukum Hudud.

      Lembu lebih cerdik dari Anon 23:39 ! Inilah contoh macai haprak mabuk todi! Amat memalukan !

      Delete
    8. Saya amat bersetuju bahawa anon 23:39 adalah seekor lembu yg sgt bahalol,udah la bahalol,bangangnya bertingkat tingkat oulak tu.Sungguh besar hikmah allah nak menzahirkan ketololan mereka yg memperkecilkan usaha menegakkan hukum hudud allah di bumi malaysia ini.Bertaubatlah dan mintak hidayah dr allah agar tidak tertonjol sgt kebangangan anda dgn memikirkan seolah sidang parlimen itu sidang mak bapak kau!!!toya betul hang ni anon 23:39

      Delete
    9. Anon 01:25

      Yg ko tulis tu semuanya balik diri ko sendiri. Bodoh tahap bahalol.

      Hadi kaki ponteng Parlimen makan duit elaun haram pergi ke Jepun semasa sidang Parlimen bersidang. Hudud atau Jepun yg mana penting? Walaun bodoh mcm ko mmg layak jd lembu Hadi. Pas parti ajaran sesat puak khawarij.

      Delete
    10. Ulamak2 su' akhir zaman dlm Pas penggadai Islam utk cari makan membesarkan perut dan bawah perut mereka. Parti Ajaran Sesat utk golongan khawarij.

      Hudud takkan dilaksanakan oleh Pas.
      Walaun2 lembu taksub kena kencing dgn Hadi.

      Delete
    11. Bulan Oktober Parlimen bersidang tp speaker dewan kata takde pun hudud digazet utk dibahaskan. Tuang presideng kelentong lagi. kah kah kah

      Ingat Agung, raja2 melayu tu semua nak benarkan hudud di Msia ke? Selama2nya walaun2 kena kencing dgn Hadi dan Haron Jin.

      Hoi anon2 walaun Hadi kalo bodoh bertingkek2 jgn tunjuk kat org nnt malu sendiri. kah kah kah

      Delete
    12. PAS TIDAK RANCANG BAWA USUL HUDUD DI PARLIMEN, KATA TAKIYUDDIN

      KUALA LUMPUR, 13 Okt — PAS tidak menghantar usul baru untuk membentangkan rang undang-undang persendirian berhubung
      penguatkuasaan hudud di Kelantan, kata Setiausaha Agung PAS Datuk Takiyuddin Hassan.

      “Itu kami belum putuskan. Kemungkinan besar tidak,” katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

      Ketika ditanya sama ada Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang sudah memfailkan usul rang undang-undang persendirian untuk sidang Parlimen yang akan datang, Takiyuddin berkata perkara berkenaan di luar pengetahuannya. Hadi awal tahun ini membawa usul sedemikian tetapi gagal membentangkan dalam sidang-sidang Dewan Rakyat yang lepas.

      Untuk melaksanakan hudud di negeri yang dikuasainya itu, PAS membawa usul meminda Akta Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) 1965, yang selama ini membenarkan mahkamah tersebut mengenakan hukuman denda RM3,000, lima tahun penjara dan enam sebatan.

      Delete
    13. Khas utk walaun2 lembu Hadi dan Pas;

      Kerajaan PAS Kelantan menunggu janji Pusat sehingga hujung tahun ini bagi membenarkan Rang Undang-undang (RUU) Persendirian berkaitan hudud di negeri itu dapat dibentang dan dibahaskan di Dewan Rakyat.

      Timbalan Pesuruhjaya 1 PAS Kelantan, Datuk Mohd. Amar Nik Abdullah berkata, sekiranya ia tidak berlaku, kesannya bukan sahaja di pihak penyokong PAS tetapi kepada semua umat Islam yang menyokong pelaksanaan hukum Islam itu.

      “Kita tunggulah bulan Oktober nanti untuk sesi Parlimen seterusnya, kita beri peluang kepada UMNO untuk menunaikan janjinya sehingga hujung tahun ini. Jika tidak, kita akan perang habis-habisanlah,” katanya semasa dihubungi.

      Yang Dipertua Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia semalam memaklumkan Rang Undang-undang (RUU) Persendirian berkaitan pelaksanaan hudud di Kelantan tidak dapat dibahaskan selagi agenda dan urusan kerajaan tidak selesai.

      Mohd. Amar yang juga Timbalan Menteri Besar berkata, PAS Kelantan menghormati dan bersikap adil terhadap perkembangan itu memandangkan suasana kini banyak perkara lain yang mungkin perlu mendapat pertimbangan yang sama.

      Katanya, oleh sebab yang munasabah pihaknya memberi peluang kepada Kerajaan Pusat menyelesaikan segala keperluan kerajaan terlebih dahulu.

      Beliau berharap, RUU tersebut akan dapat dibentang dan dibahas dalam sesi parlimen pada Oktober ini.

      “Sesi parlimen Oktober kita ada sebulan lebih, masa itu panjang jadi, insyaAllah masa itu kita harap UMNO akan tunaikan janji mereka,” katanya. – 19 Jun 2015

      Delete
  2. Saya tak suka kata mengata. Dua dua saya hormati tp pokok asal, induk tu dah semacam je peranagai mcm Hamno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno xseteruk pas.Pas lagi setan sbb mpergunakan Agama.phuiii

      Delete
    2. sabo bro... anon 10:55

      tak baik kata pas lebih teruk drp umno...

      pas tetap bagus... tang kalau pimpinan yg beberapa kerat yg kacau daun tu... abaikan ajelah...

      lain la kalau bro mmg totok umno...
      hehe...:-)

      Delete
    3. kita tidak pelik langsung ceramah Pas dapat sambutan sampai pecah padang.

      Tapi pada hari mengundi hasilnya tetap ciput.

      Buktinya lihat keputusan PRU... 4 kali PRU, undi bertambah macam nak gila tapi Allah tak bagi apa yang dihajat oleh Pas.

      PRU10 Pas dapat undi 994,279 menang 27 kerusi
      PRU11 Pas dapat undi 1,051,480 menang 7 kerusi
      PRU12 Pas dapat undi 1,140,676 menang 24 kerusi
      PRU13 Pas dapat undi 1,633,389 menang 21 kerusi

      Tahun 1999 Pas hanya dapat undi 994,279 dan menang 27 kerusi
      Tahun 2013 Pas dapat undi 1,633,389 undi tapi dapat 21 kerusi sahaja. Kurang 6 kerusi.

      Jika lihat undi yang bertambah ialah 639,110 undi.

      Pertambahan undi lebih setengah juta ini tidak beri untung satu sen pun kepada Pas kerana jumlah yang 27 kerusi itu tidak langsung bertambah sebaliknya Pas hilang 6 kerusi.

      Jadi kepada Omak Kau dan wala"un Pas, belajarlah kira-kira sikit.

      Yang datang tengok ceramah bertimbun-timbun sampai tumbang pokok, dan runtuh khemah itu tidak memberi manafaat satu sen pun bila tiba pilihanraya dapat tong kosong saja.

      Lain kali tepek gambar banyak-banyak lagi bagi pecah blog ni.

      Delete
    4. Kah Kah Kah Bodoh Punya PAN Imayam. Dakwat sign nak buat parti PAN Kuali tak kering lagi depa dah berebut jawatan dan sabotage menyabotage IRC Sedang Susun Strategi Singkirkan Mat Sabu ?

      Kumpulan IRC (Islamic Representative Council) dalam Parti Pekerja Malaysia (PPM) atau Parti Amanah Negara (PAN) sedang menyusun gerak kerja untuk menyingkirkan Mohamad Sabu daripada terus memegang jawatan presiden parti itu.

      Kenyataan di atas merupakan khabar angin terbaharu yang sedang berlegar di kalangan nitizen pro PAS sejak beberapa hari lalu.

      IRC adalah satu organisasi rahsia yang ditubuhkan oleh pelajar-pelajar Malaysia di United Kingdom pada tahun 1970-an yang kemudiannya membentuk entiti rasmi di Malaysia yang dikenali sebagai JIM (Jemaah Islah Malaysia) pada tahun 1990 dan IKRAM (Pertubuhan IKRAM Malaysia) pada tahun 2009.

      “Satu usaha dari pergerakan IKRAM sedang disusun rapi bagi memastikan Naib Pengerusi PAN sekarang Hasanuddin Yunus mengambil alih teraju PAN selepas dilihat kumpulan Mat Sabu dan Salahuddin Ayub gagal menarik ahli PAS untuk bersama PAN.

      “Hasanuddin merupakan Timbalan Presiden IKRAM, 2 minggu sebelum penubuhan PAN, beliau kelihatan berada di Masjid Rusila menemui Naib Pengerusi Kesatuan Ulama Dunia.

      “Suka dimaklumkan 80% keanggotaan PAN sekarang adalah ahli IKRAM. Semasa pelancaran PAN @ PPM 100% persiapan digerak oleh kumpulan IKRAM.

      “Kita tunggu dan lihat drama seterusnya, “dedah aktivis PAS Terengganu, Roslan Abdullah.



      Komander Abu Suffian menambah faktor Syiah merupakan punca Mohamad Sabu atau lebih dikenali sebagai Mat Sabu tidak disukai.

      “Ahli IKRAM tidak mahu kepada Mat Sabu sebab Mat Sabu terpengaruh dengan Syiah. Bukan aku kata tapi Aznan Hamat yang kata. hahaha.

      “Berebut jawatan doh ke? Belum apa-apa dah pun berebut. huhuhu,”katanya.



      Pada 16 September lalu, PPM @ PAN telah melancarkan ahli Jawatankuasa parti seperti berikut :

      Penasihat Umum : Ustaz Ahmad Awang (Syiah)
      Timbalan Penasihat Umum : Ustaz Abdul Ghani Samsuddin (Syiah)

      Presiden : Mohamad Sabu (Syiah)
      Timbalan Presiden : Salahuddin Ayub
      Naib Presiden :
      1. YB Datuk Dr Mujahid Yusuf Rawa (IRC)
      2. Hasanuddin Mohd Yunus (IRC)

      Ketua Wanita : YB Dr Mariah Mahmud (IRC)
      Ketua Pemuda : Mohd Sany Hamzan

      Setiausaha Agung : Mohd Anuar Mohd Tahir (ABIM)
      Pen. Setiausaha Agung : Abang Ahmad Kerdee Abang Masagus
      Bendahari Agung : Asmuni Awi
      Setiausaha Organisasi : Suhaizan Kaiat

      Ahli Jawatankuasa

      1. YB Dr Mohd Hatta Md Ramli (IRC)
      2. YB Khalid Abd Samad
      3. Gopalan K. Papachan
      4. Izham Hashim (IRC)
      5. Adly Zahari (Syiah)
      6. Raj Munni Sabu @ Aiman Athirah
      7. YB Mohd Nizar Jamaludin
      8. Mazlan Aliman
      9. YB Aminolhuda Hassan
      10. Dzulkefly Ahmad (IRC)
      11. YB Mohd Hanifa Maidin (Syiah)
      12. YB Phahrolrazi Mohd Zawawi
      13. YB Saari Sungib (IRC)
      14. Zulkifli Mohamad Omar
      15. Hu Pang Chow
      16. Wan Abdul Rahim Wan Abdullah
      17. YB Hasnul Baharudin (IRC)

      _____________________________________________________________

      Delete
    5. Pas lebh dari umno dan part PANXXX
      1. Hala tuju pas tetap sama ia itu islam
      2. Umno tolak hudud manakala parti PANXXX mdletak islan dibelakang. Maknanya tak penting lah.
      3. Ahli parti PAN dulu memoejuangkan islam dan hudud. Sekarang tidak lagi.

      Delete
    6. Sesiaoa yang tidak memperjuangkan islam maka orang itu tak amanah dengan islam.

      Delete
    7. PAN = Pengkhianat Amanah No-hal

      Baiah sendiri angkat pun diorang langgar, janji lagi laaaaaaaaa PAN Imayam nak capati. Menifesto PAN Imayam depa tak tunai punya. Balik2 kata aku belanja 10 asnaf makan nasi arab, kambing dan ayam merah. Belanja kat Shah Alam. Kah kah kah

      Balik la ooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiii


      Jeff Ulu Bernam
      Keadilan Reform

      Delete
    8. Pas perjuangkan hudud
      PAN pun perjuangkan hudud

      Dua-dua mahukan hudud. Hudud Pas lain, hudud PAN lain.

      Bila dua dua parti bawa benda yg sama tapi berlainan cara, boleh pakai ke? Itu baru antara parti dlm negara, belum lagi antara negara. Lastly, bergaduh sesama sendiri.

      Delete
    9. pas - melepas
      pan - pantax
      umno - no otak
      pkr - parti kera
      pekasa - pekasam
      mca - mat cai
      dap - dapigs
      pas - paspispus
      pkr - parti kencing rakyat
      umno - no money no talk
      dap - cai dapigs
      Pas - pasiku lutut
      pan - kuali
      pas - pus - mamfus

      Delete
  3. Ni mesti kerja Dapigs lahanat ni.mcmla org xtau Dapigs bkerjasama dgn israel dan isis utk memusnahkan pas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takburrr!!!

      Delete
    2. pas kejasama dgn pekasam

      Delete
  4. Kami dah kuat. Kami ada siku dan lutut. Kami akan mnyertai BN. Presideng kami akan dilantik TPM lepas PRU14 nanti. Padan muka kamu semua.

    ReplyDelete
  5. pas tetap maintain kukuh...
    inshaa Allah...
    akar umbinya pun istiqomah ikhlas...

    tapi kena la terima hakikat...
    itu tak bermakna yg amanah tak akan bertambah baik.

    janganlah penyokong2 pas risau sangat...
    kalau amanah bertambah baik, pas pun akan bertambah baik...

    selagi dua2 tak hilang tumpuan lawan umno bn...

    إِنْ شَاءَ اللّٰه
    وَاللّٰهُ أَعْلَمْ بِالصَّوَاب

    ReplyDelete
  6. Makin lama makin bkurang pnyokong pas.. Akibat derhaka dgn a manat Arwah TG Nik Aziz..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amanat kepala butoh tok guru.....u turn smpi masuk lam kubo....puiiii

      Delete
    2. amanah tak sapu derma
      pas sapu balak

      Delete
  7. Tulisan-tulisan #omakkau dah semakin tak relevan, melalut dan kurang siuman.

    ReplyDelete
  8. Terus istiqamah omakkau bloq lain lebih teruk hidup segan mati tak mahu.jgn parti depa jd mcm tu juga sudah.kesian je sbb baru tubuh.

    ReplyDelete
  9. Kalau bab ceramah org melayu no 1......ceramah politic....ceramah ugama.....sama jee....balik umah baca buku lagi baik....org kuat dengar ceramah goreng ni kebanyakkan orang PAS.....sbb tu bodoh bertingkkek tingkek....

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...
      yang kena goreng tu sebenarnya yang kat atas pentas dok menyembur air lior busuk....

      yang dengar tu tak ambik pot pon....

      sebab tu makin lama makin pupus kerusi Pas.

      dari 27 kerusi tahun 1999 tak dak bertambah pun walau pun satu kerusi pun pada 2013...

      fuuhhh....14 tahun jual temberang...satu kerusi pong tak bertambah.

      makin pupus adalah....

      Delete
  10. Terimakasih penyokong perkasa yang sekarang ini bolih bersama dengan Pas dalam ceramah seperti ini.diaharapkan Perkasa mesti menguatkan Pas ,janagn rasisi.nanti Presiden Pas malu.bila ada cermah Pas ahli Perkasa mesti hadir,tujuan kita nak lawan kumpulan Amanah dan DAP ,dan suatu hari nanti kita sama2 bergabung dengan Umno untuk memerintah Malysia ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. brahem akan naik pangkat jadi mursidul am, hadi naik lagi pangkat presiden pekasam

      Delete
  11. PAS jihad ekonomi pun tak mau...
    perjuangan manhaj salafi tak di angkat...
    entah la....
    pandai2 la jg diri....

    ReplyDelete
  12. Tak sangka malam itu pungutan derma tabung bergerak mencecah RM 15 ribu,terimakasih ahli Perkasa yang sama2 hadir meramaikan jemaaah Pas .kehadiran malam itu hampir 30 ribu.

    ReplyDelete
  13. Kah Kah Kah Bodoh Punya PAN Imayam. Dakwat sign nak buat parti PAN Kuali tak kering lagi depa dah berebut jawatan dan sabotage menyabotage

    IRC Sedang Susun Strategi Singkirkan Mat Sabu ?


    Kumpulan IRC (Islamic Representative Council) dalam Parti Pekerja Malaysia (PPM) atau Parti Amanah Negara (PAN) sedang menyusun gerak kerja untuk menyingkirkan Mohamad Sabu daripada terus memegang jawatan presiden parti itu.

    Kenyataan di atas merupakan khabar angin terbaharu yang sedang berlegar di kalangan nitizen pro PAS sejak beberapa hari lalu.

    IRC adalah satu organisasi rahsia yang ditubuhkan oleh pelajar-pelajar Malaysia di United Kingdom pada tahun 1970-an yang kemudiannya membentuk entiti rasmi di Malaysia yang dikenali sebagai JIM (Jemaah Islah Malaysia) pada tahun 1990 dan IKRAM (Pertubuhan IKRAM Malaysia) pada tahun 2009.

    “Satu usaha dari pergerakan IKRAM sedang disusun rapi bagi memastikan Naib Pengerusi PAN sekarang Hasanuddin Yunus mengambil alih teraju PAN selepas dilihat kumpulan Mat Sabu dan Salahuddin Ayub gagal menarik ahli PAS untuk bersama PAN.

    “Hasanuddin merupakan Timbalan Presiden IKRAM, 2 minggu sebelum penubuhan PAN, beliau kelihatan berada di Masjid Rusila menemui Naib Pengerusi Kesatuan Ulama Dunia.

    “Suka dimaklumkan 80% keanggotaan PAN sekarang adalah ahli IKRAM. Semasa pelancaran PAN @ PPM 100% persiapan digerak oleh kumpulan IKRAM.

    “Kita tunggu dan lihat drama seterusnya, “dedah aktivis PAS Terengganu, Roslan Abdullah.



    Komander Abu Suffian menambah faktor Syiah merupakan punca Mohamad Sabu atau lebih dikenali sebagai Mat Sabu tidak disukai.

    “Ahli IKRAM tidak mahu kepada Mat Sabu sebab Mat Sabu terpengaruh dengan Syiah. Bukan aku kata tapi Aznan Hamat yang kata. hahaha.

    “Berebut jawatan doh ke? Belum apa-apa dah pun berebut. huhuhu,”katanya.



    Pada 16 September lalu, PPM @ PAN telah melancarkan ahli Jawatankuasa parti seperti berikut :

    Penasihat Umum : Ustaz Ahmad Awang (Syiah)
    Timbalan Penasihat Umum : Ustaz Abdul Ghani Samsuddin (Syiah)

    Presiden : Mohamad Sabu (Syiah)
    Timbalan Presiden : Salahuddin Ayub
    Naib Presiden :
    1. YB Datuk Dr Mujahid Yusuf Rawa (IRC)
    2. Hasanuddin Mohd Yunus (IRC)

    Ketua Wanita : YB Dr Mariah Mahmud (IRC)
    Ketua Pemuda : Mohd Sany Hamzan

    Setiausaha Agung : Mohd Anuar Mohd Tahir (ABIM)
    Pen. Setiausaha Agung : Abang Ahmad Kerdee Abang Masagus
    Bendahari Agung : Asmuni Awi
    Setiausaha Organisasi : Suhaizan Kaiat

    Ahli Jawatankuasa

    1. YB Dr Mohd Hatta Md Ramli (IRC)
    2. YB Khalid Abd Samad
    3. Gopalan K. Papachan
    4. Izham Hashim (IRC)
    5. Adly Zahari (Syiah)
    6. Raj Munni Sabu @ Aiman Athirah
    7. YB Mohd Nizar Jamaludin
    8. Mazlan Aliman
    9. YB Aminolhuda Hassan
    10. Dzulkefly Ahmad (IRC)
    11. YB Mohd Hanifa Maidin (Syiah)
    12. YB Phahrolrazi Mohd Zawawi
    13. YB Saari Sungib (IRC)
    14. Zulkifli Mohamad Omar
    15. Hu Pang Chow
    16. Wan Abdul Rahim Wan Abdullah
    17. YB Hasnul Baharudin (IRC)

    _____________________________________________________________

    ReplyDelete
  14. Anon 11.43
    ko sendiri ngaku kabar angin....lepas tu ko tulis panjang2.......ni la contoh org PAS. ...kabar angin pun
    Jadi bahan rujukan......bodo bertingkek tingkek

    ReplyDelete
  15. PAN baru nak merangkak, bagi peluang untuk PAN berdiri. Lepas tu kita (PAS) ajak PAN lawan tumbuk. Bagi PAN peluang untuk berdiri dulu. Jangan terus menghentam PAN. Wahai beruk2, menghentam PAN akan membuat PAN bertambah kuat. Marah kat PKR akan menjadikan PKR lebih yakin dengan gagasan mereka,. Kita jangan jadi BERUK yg tak ada strategi.....ops maaf, anda bukan beruk...anda KERA LUKU ! ha ha ha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn panggil BERUK, nnti pengerusi PAN anggap kau perli dia. Kau pun satu, dah tau pengerusi parti cangkul boleh bersuara spt bapak beruk, jgnlah senang senang sebut beruk.

      Delete
    2. bukan beruk tp anjing sbb sang ketuakan selalu menyalak babi dlm bukit...

      Delete
  16. Apa nak pelik dengan jumlah ramai yang hadhir cerama Pas

    dari 27 kerusi tahun 1999 tak dak bertambah pun walau pun satu kerusi pun pada 2013... fuuhhh....

    14 tahun duk jual temberang ...tu dia aih......satu kerusi pong tak bertambah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. awak salah....

      14 tahun Pas jual temberang...dari 27 kerusi pada tahun 1999...Pas berjaya tambah kerusi pada PRU 2013.....

      TAMBAH KURANG...jadi 21 saja....

      dan hari ni Pas TAMBAH kerusi lagi....TAMBAH...TAMBAH KURANG 6 kerusi lagi....jadi 16....

      TAMBAH KURANG pun kira TAMBAH JUGAK la kan..?...kan..????

      Delete
    2. Pas makin kuat sekarang..MAKIN KUAT TEMBERANG..kah kah kah..

      Ramai2 jerit TAKBURRRR!!

      Delete
  17. Derhaka lg pd mandat TG Nik Aziz..ni la jdnya.. Pas Makin lama makin hanyut dgn pmainan umno.. Kesian

    ReplyDelete
  18. Ambo malah kata gapo. Hanya nak tunggu pru akea date. Kalau salah ari bule ambo saya pah telingkop terik ni.

    ReplyDelete
  19. Ambo malah kata gapo. Hanya nak tunggu pru akea date. Kalau salah ari bule ambo saya pah telingkop terik ni.

    ReplyDelete