KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 30 October 2015

SETELAH TUNGGU LEBIH 2 JAM CERMIN KERETA KENA PECAH SEBAB MENGHALANG KERETA LAIN NAK KELUAR.


Kesabaran mungkin ada batasannya  ... Difahamkan seorang lelaki terpaksa memecahkan tingkap kereta MYVI warna hitam nombor pendaftaran PKL 6170 ini kerana menghalang keretanya mau keluar dari tempat parkir setelah menunggu terlalu lama sehingga  2 jam dengan anak kecil dan isteri.

Kejadian berlaku di Hosptital Tengku Ampuan Rahimah, Klang. Selangor.

Sebelum beredar lelaki berkenaan sempat meninggal nota berbunyi .. ' NAK PARKING BOLEH .... TINGGAL NO TEL .... HAND BRAKE KASI TURUN ".


Nasihat Omak Kau ..... Jangan parking camni eh kalau tak nak cermin kereta kena pecah.

12 comments:

  1. Hahaha..... perkara biasa di hospital parking tak cukup sampai jln laluan sempit dan pengawal hospital tidak jlnkan tugas dgn baik malas duduk dlm pondok shj. Kalau tidak di peduli makin hari makin byk kerana tiada parking dan pesakit semakin byk hospital dah jadi rumah kedua bagi mrk yg suka pergi hospital hanya kerana sakit biasa bukannya sakit luarbiasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parking tak berkurang, tapi kereta yg bertambah.

      Delete
    2. bila kereta bertambah maka tempat parking pun berkurangan le..
      apa ni... yg ni pun susah nak fikir ke.
      biar parking jauh...kereta pun selamat badan pun sihat kerana berjalan...

      Delete
  2. Kali ni betul la cakap blogger gg cangkul,kalau setakat bagi alasan parking x cukup kenapa x parking tengah2 jln je..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasa kau ni kalau sehari kau tak boleh hina orang, rupa kau akan bertukar jadi babi agaknya?

      Delete
  3. Makan rasuah dgn penyokong makan rasuah lebih teruk dari babi..ngeh3

    ReplyDelete
  4. Satu tindakan yang bagus. Parking begini selalu berlaku di Hospital UKM Bandar Tun Razak. Namun tidak ada masaalah kerana Hospital/Syarikat Parking bagi tau suruh tinggal no tel dan lepas brek tangan. Jadi orang taklah maran!! Nasib baik pecah cermin. Kalau pancitkan semua tayar lagi haru. Selamat mencuba!!

    ReplyDelete
  5. Plet Penang tu, gangster kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh..eh..baik2...
      itu kan Dap serta geng mat sabun...
      minta tolong guan eng eng buat saman..

      Delete
  6. itu kira nasib tak baik lagi, kalau nasib baik, kereta tu dibakar atau disimbah cat, barulah kenal erti budi bahasa.

    ReplyDelete
  7. Satu tindakan yang bagus. Parking begini selalu berlaku di Hospital UKM Bandar Tun Razak. Namun tidak ada masaalah kerana Hospital/Syarikat Parking bagi tau suruh tinggal no tel dan lepas brek tangan. Jadi orang taklah marah!! Nasib baik pecah cermin. Kalau pancitkan semua tayar lagi haru. Selamat mencuba!!

    ReplyDelete
  8. Kesiann, apa yang kesian
    Kesiaaannn

    ReplyDelete