KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 14 October 2015

KOLEKSI GAMBAR SEBAGAI BUKTI BETAPA PAS SUDAH LUMPUH HANCUR LEBUR DI PERAK DENGAN KEHADIRAN LUAR BIASA PADA PELANCARAN PAN PARLIMEN TANJUNG MALIM.


PELANCARAN PEJABAT PARTI AMANAH NEGARA @ PAN KAWASAN PARLIMEN TANJUNG MALIM OLEH NIZAR JAMALUDDIN DAN HANIPA MAIDIN MALAM TADI 13HB OKTOBER 2015.


Kalau dilihat pada gambar-gambar yang dimuat naik maka kena akui yang Setiausaha Agung PAN memang berkata benar lagi sahih betapa sekarang ini dalam tempuh 40 hari sahaja PAN ditubuhkan sudah melebehi 55,000 keahlian yang sedang diproses maka sasaran 100,000 sehingga hujung tahun dengan mudah sap sap suey akan tercapai.

Sebelum ini pemimpin yang sama dengan penuh tawaduk dan rendah diri menyatakan penubuhan PAN menyebabkan PAS terus lumpuh seluruh negara ... memang betul pun .... kesian dan padan muka PAS sebab putuskan hubungan dengan DAP ... cuba brerlagak dan main watak yang dimankan oleh PAN sudah tentu kehancuran PAS kini sudah tidak berlaku.

PAS kena akui jika mau hidup subur dan terus mendapat sokongan hebat seperti apa yang sedang dialami PAN kini, PAS kena tunduk, akur dan patuh apa jua kemahuan DAP ...  jangan cuba nak lawan taiko Pakatan Harapan ... kalau berdegil maka inilah yang PAS dapat .... ahli-ahlinya berlumba-lumba nak masuk PAN sampaikan borang keahlian terpaksa dicetak untuk beberapa kali ... itu pun masih tidak mencukupi ... selepas ini setelah selesai semua ahli PAS masuk PAN maka ahli-ahli UMNO akan menyusul secara beramai-beramai bermula dikawasan-kawasan dan negeri UMNO paling kuat seperti Johor, Melaka dan Negeri Sembilan.

Mereka hanya menunggu setelah habis proses ahli-ahli PAS masuk PAN sahaja ... Cayalah PAN ... memang Progresif, Amanah, Peduli, Profesional dan Inklusif sungguh.

28 comments:

  1. Mgkalu kerosi tu buleh becakap yoep...abih bertempior laghi teghojon sungei peghok...tak sanggup ngadap nadah telinga dengokan kelentong imayam barua dap...kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya...

      Saya pun yakin PAS SEMAKIN LUMPUH.

      Jangan percaya saya sebelum anda lihat fakta PRU dari PRU10 hingga PRU13.

      PRU10 Pas dapat undi 994,279 menang 27 kerusi
      PRU11 Pas dapat undi 1,051,480 menan 7 kerusi
      PRU12 Pas dapat undi 1,140,676 menang 24 kerusi
      PRU13 Pas dapat undi 1,633,389 menang 21 kerusi

      Lihat jumlah undi yang Pas dapat, lagi banyak undi, lagi sikit Pas menang.

      Lihat pada PRU10, Pas raih undi sikit saja tapi dapat 27 kerusi.
      Tapi PRU13 Pas dapat tambah hampir sekali ganda undi tapi menang hanya 21 kerusi.

      Sifir mudahnya, lagi banyak Pas raih undi, lagi ciput dapat kerusi.

      Betullah Omak kata PAS SUDAH LUMPUH.

      Walau pun yang hadir ceramah Pas berjuta-juta orang sampai padang pun pecah, namun semakin lama semakin pupus kerusi Pas.

      INSYAALLAH PAS PUPUS.

      Delete
    2. Tapi parti Azmin yang Omak paling menyampah kerana tiap kali buat ceramah banyak kerusi daripada orang tidak pula jadi macam Pas.

      PRU10 PKR dapat undi 773,679 menang 5 kerusi
      PRU11 PKR dapat undi 617,518 menang 1 kerusi
      PRU12 PKR dapat undi 1,509,080 menang 31 kerusi
      PRU13 PKR dapat undi 2,254,328 menang 30 kerusi

      Masa Pas dapat 1,633,389 undi hanya mampu dapat 21 kerusi tapi PKR dapat undi hampir sama banayk iaitu 1,509,080 undi, PKR boleh dapat 31 undi. !0 kerusi lebih dari Pas.

      Pada hal dalam post Omak Kau masa dia meleleh dengan azmin, Omak Kau tepek gambar ceramah PKR hanya seorang dua jer yang hadhir berbanding dengan berjuta-juta yang hadhir ke ceramah Pas.

      Betulah kata Omak Kau, PAS SEMAKIN HARI SEMAKIN LUMPUH.

      AAMINNNNN.....INSYAALLAH

      Delete
    3. Syabas kepada Omak Kau kerana bijak menyindir parti kuali yang menjadi barua parti DAPig yang menentang hukum Allah. Sindiran yang tajam dan bijaksana! Macai dan balaci Kuali dan Dapig sudah tentu meroyan sakan selepas mereka melihat gambar-gambar yang mendedahkan pekung kuali dan DAPig.

      Parti kuali dan DAPig akan gulung tikar selepas PRU14......AAMINNNNN.....INSYAALLAH

      Delete
    4. Berjuta-juta jin telah mendaftar menjadi ahli parti Kuali dan berita ini amat mengembira Tuan Guru DAPig yang sibuk mengajar ajaran sesat yang menolak hukum Allah. Selepas PRU14, pemimpin Kuali dan DAPig akan menubuhkan kerajaan bunian yang akan memerintah hutan rimba, sungai dan laut.

      Delete
    5. setuju..parti PanDapig ni perasan.macam dia dah kuat..yg menyokongnya Dapigs. Ya Allah kau hancur leburkan parti Pan Yg disokong oleh Dapig..kerana dia.mengkhianati Perjuangan Islam...

      Delete
    6. Omakkau,, teruskan melaporkan berita panpecacai Dap yg dah jadi kari basi ini. Biar org tahu,,inilah sambutan kpd mereka yg minta diri mereka dilaknat Allah,malaikat dan org2 yg melaknat. Setiap saat mereka dilaknat. Tapi esok lusa jgn la omakkau lupa pulak buat laporan himpunan 60 K dikelantan. Kami org jauh, hanya dengar berita. Nak pergi pun tak padan,,org Kota baharu saja pun dah lebih 100k.

      Delete
  2. Replies
    1. Amin OK.. hari2 OK berdoa dan meratip yang PAS SUDAH LUMPUH HANCUR LEBUR. Insyaallah apa yg OK doakan dan amin dari pembaca PAS akan hancur lebur. Ini yg OK nak kan..

      Delete
  3. Alhamdulillah.....Allah maha mengetahui.....

    ReplyDelete
  4. Hari2 cerita PAN. Fokus 1MDB tersasar. Fokus tumbangkn bn/umno tersasar. Hasrat utk bunuh PAN jd keutamaan. Macai umno bersorak. Mengapa busuk sgt hati lebai2 Islam PAS ini?

    ReplyDelete
  5. Kah... Kah,, pan pan,,,tidak laku,,dah jadi goreng pisang sejuk, lps ni kena campak dlm longkang. Semua pemimpin pan langgar bai'ah yg mereka sendiri lafazkan tanpa di paksa,,,aku rela dilaksanakan oleh Allah,malaikat....... ha...sekarang dah kena laknat la tu,,tadak orang berkenan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu ni ada mata letak kat ibu jari kaki dan ada kepala maka otak ada kat kepala butuh (tak boleh terima maklumat dan kebenaran).

      Delete
  6. Kah... Kah,, pan pan,,,tidak laku,,dah jadi goreng pisang sejuk, lps ni kena campak dlm longkang. Semua pemimpin pan langgar bai'ah yg mereka sendiri lafazkan tanpa di paksa,,,aku rela dilaksanakan oleh Allah,malaikat....... ha...sekarang dah kena laknat la tu,,tadak orang berkenan....

    ReplyDelete
  7. Takde post plak gambau presiden berpeluk dgn tok brahim dok tunggu jugak komen membina omakkau tp ternyata perjuangan bukan berdasar keadilan tp berdasar fulusssssss

    ReplyDelete
  8. Baik PAN ke PAS ke suma sama2 bangang..2x5,5x2..yg cerdiknya berahim ali berpeluk ngan hadi gitu..silap2 next pru dpt balek jd mp pasir mas..lepas tu bedal pas balek..takpa lah lagipun pas bertanding bukan nak menang pun..baik kasi kat pak berahim..

    ReplyDelete
  9. Salam 1 rasuah ,

    Kerajaan akhirnya menyertai 160 negara yang melaksanakan gst walaupun agak terlewat.

    Begitulah bunyinya ayat nak perdaya rakyat. Ingat semua rakyat degree spm sedikit A ke, senang senang nak tipu.

    Apa yang membebankan daripada negara maju kerajaan cepat cepat tiru, tapi apa yang baik tidak pula dicontohi, contohnya;
    1. Gaji ikut jam (per hour) kita masih per month.
    2. Kilang atau lombong untuk rakyat tempatan , di sesetengah tempat pihak kilang yang membina sekolah dan pusat komuniti di sesuatu kawasan tapi di Malaysia , kilang untuk pendatang asing.
    3. Nak masuk U mesti lalui ujian tapisan jika tak lepas mesti diulang, hitler pernah gagal masuk akademi seni begitu juga Yonro dari cerita sin chan yang terpaksa mengulang ujian untuk masuk U, tapi di Malaysia, boleh masuk KU, turunkan graf, melalui kursus tertentu, degree boleh dibeli dengan mudah tanpa skor spm.
    3. Gaji sektor swasta lebih tinggi dan dipandang mulia tapi di Malaysia sektor awam yang lembab dan tidak cekap terlampau dimanjakan hingga cukai dan hasil negara lebih banyak mengalir kepada mereka daripada kepada orang miskin.

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya.heee

    ReplyDelete
  10. org hadiri kenduri kawin PAS dgn UMNO anjuran Perkosa.

    ReplyDelete
  11. Baru 1 muharam dh hilang akal komen ..klau ia patut patut la nak komen..

    ReplyDelete
  12. Main pusing rebut kerusi lagi.

    ReplyDelete
  13. AMIIIN SEMUGA DOA OMAK PAS LUMPUH DIMAKBULKN... KESIAN BERAHIM ALI KENA PERMAIN PAS

    JAHAT BETULLA PAS NI

    ReplyDelete
  14. PAS DAH GENG SAMA PERKASA...

    PASCAI + PERKASA = ???

    najib mesra dgn harong ding
    najib mesra dgn hadi
    najib mesra dgn rm2.6bilyun...

    mungkinkah perkasa menjadi jambantan pas utk ke umno???

    huaaaalahauaaa....

    PAS TAK AKAN BERKERJASAMA DGN PENGKHIANAT... ahahaaaaa

    dulu pas beri pak braheng tanding atas tiket pas. bila menang, pak braheng terus jerit 'TRANSFORM!!!!' dan jadi katak lompat ke bn... hahaaaa

    itulah kawan hadi skrg... hahahaaaaa

    dulu hadi kata, Biar anjing menyalak, serigala menyalak... qabilah berjalan terus ...

    rupanya siapa anjing yg hadi kata tu?

    ini kata hadi: Walaupun kita golongan lemah, kita bukan menyalak dekat bukit, tapi kita menyalak dekat 'babi' dalam bukit."

    apa? KITA MENYALAK? haiwan apa yg menyalak?

    apa yg hadi kata semua berbalik pd dia...

    mana amanat hadi.

    hadi nak kritik sosma? ORG YG PONTENG PARLIMEN TIADA HAK NAK KRITIK. makan la gaji elaun buta... apa hukum ambil gaji elaun tapi tak hadir siding?

    ReplyDelete
  15. Apa macam omak kau.......Presedeng bebal Tok Hadi Al Wallaun dah berbaik dengan PERKASA...maknanya baik dengan Braheng Ali tu maknanya sebelah kaki dah join UMNO...sikit hari ToK Hadi akan umum join UMNO pulok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari sabtu ni Tok Heng balut kepala dengan kain hujau macam sarban dan hadhir ke Stadium Kota Bharu sama-sama bertempik dengan Pas.

      Hari Ahad kompom Tok Heng boleh buat joint venture dengan Hj Hadi untuk kerusi Pasir Mas.

      Abudo boleh hantar ganti tempat Kamarudin Jaafar...

      Delete
  16. Oii korang x payah bising2...baca fakta nih

    PAS parti untuk anjing sbb ketuanya suka menyalak
    DAP parti untuk babi sbb ketuanya suka makan babi
    PKR parti untk jubor sbb ketuanya suka jubor
    PAN parti untuk selfie sbb ketuanya suka berselfie,
    nah puas hati korang. pilih mana korang suka...
    Bila najib nak saman ling liong sik?
    bila hadi nak bentang hudud?
    bila berahim buat gigi palsu dan kat mana sebab omak nak tempah satu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha3 cantek bro...amek kau omak

      Delete
    2. PAN adalah babi, sbb tu anjing salak,
      babi yg berpenyakit gila babi

      Delete