KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 10 October 2015

(KOLEKSI GAMBAR) ... PENGANTIN LELAKI BERSAMA-SAMA DENGAN TIGA LAGI MAUT SEMENTARA PENGANTIN PEREMPUAN CEDERA PARAH TERLIBAT KEMALANGAN DALAM PERJALANAN MAJLIS SAMBUT MENANTU.



BESUT: Sebuah rombongan pengantin yang dalam perjalanan untuk majlis menyambut menantu telah terlibat dalam kemalangan di Kilometer 94 Jalan Jertih-Kuala Terengganu, Kampung Renek, di sini, 2.20 petang, hari ini.

Kemalangan itu menyebabkan pengantin lelaki Mohammad Norizan Mohd Nor, 20, dan tiga yang lain terkorban manakala pengantin perempuan Noraliza, 18, parah selepas tangan dan paha kirinya patah dan kini dirawat Hospital Besut

Tiga penumpang lain yang terkorban ialah ibu pengantin perempuan, Rozila Jusoh, 42, dan dua adik adiknya, Norma Mohd Razaki, 15, dan Mohd Haikal, dua tahun, dari Chetok, Pasir Mas, Kelantan.

Menurut sumber, kedua-dua pengantin ini baru diijabkabulkan semalam dan kenduri di rumah pengantin lelaki telah berlansung semalam mereka, hari ini mereka dalam perjalanan untuk majlis menyambut menantu di rumah keluarga Mohammad Norizan.

20 comments:

  1. Innalillah waiina ilaihi roojiuun

    ReplyDelete
  2. Semoga d ampuni dosa arwah Dan dtempatkan bsama org2 soleh

    ReplyDelete
  3. Teramat sedih dengan kejadian yang menimpa mangsa.. Allahuakbar..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah....takde isu POLITIK BANGANG dari #omakkau hari ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omakkau melaporkan isu2 semasa yg merangkumi pelbagai aspek, terutamanya isu politik semasa, jenayah, kemalangan dsb.

      Yg BANGANG ialah yg hantar komen.
      Spesies BODOH KETURUNAN.

      Delete
    2. Bangang atau tak bangang.kau juga yg menyebuk kat bloq omakkau.siapa yg lebih bangang sekarang.padahal bkn main byk bloq pengampu dap yg ada.bloq omakkau juga yg ko dok suka

      Delete
    3. Jenis spesis kutuk ulamak xper kutuk dap jgn sekali...

      Delete
    4. tu la,..main dengan bangang lagi,...kan da kena bangang,...kah kah kah.

      Delete
    5. PAN Imayan penuh dengan munafik...tu sebab suka buat komen lucah dan sumpah seranah.....memang golongan sekular ni hamba yahudi laknatullah!

      Delete
    6. APA LA korang ni

      Delete
    7. Anjing dan babi negara menghasut tak kira masa dan isu

      Delete
  5. Bertambah sorang lagi janda.

    ReplyDelete
  6. Mmg puak2 balaci Dap bengong dan bodoh piang ........... Tuhan turunkan hudud utk menghukum pencuri pun depa bising dan bantah ...... bukan potong tangan depa pun atau depa mmg keturunan penyangak sbb tu depa tentang. Nabi Ibrahim diuji Tuhan agar melaksanakan sembelihan korban keatas anaknya yg tercinta Nabi Ismail .... mereka tetap akur dan taat perintah Tuhan. Cuba bayangkan jika perintah ini diturunkan keatas puak2 balaci Dap ni ....... mahu ada yg bertindak gila babi dan meroyan tuduh Islam agama kolot dan sesat serta Tuhan itu zalim juga tidak mustahil ada yg terus murtad ........ begitulah nilai iman puak2 hamba abdi @ balaci Dap ni !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini blog tempat anjing menyalak kan
      Mintak mahap salah masuk

      Delete
    2. Hahaha......ni nak kutuk dap ke...atau hina bangsa lain ! Siapa kutuk islam atau sdr yg kutuk agama org dgn maksud tertentu. Islam kuno??? Agama lain tak kuno ke?? Maka bukan masalah pada agama tetapi manusia itu sdr. Jgn pula berbekalkan agama islam org itu adalah soleh perbagai sedangkan kita hanya mampu memandang secara luaran shj namun hati jiwa siapa tahu??? Hanya tuhan yg satu.

      Delete
  7. Kah kah kah ........... terdengar suara halus bisikan menghasut ........ mmg puak2 macai dan balaci Dap pakar dlm menghasut dan mengapi2kan seumpama sejenis makhluk halus dpd api ........ semoga kita terus tabah spt sabda Nabi saw yg bermaksud "......... pada akhir zaman nanti memelihara agama seumpama mengenggam bara api ......." ....... dan inilah zaman tersebut ! Nauzubillahi minaaSyaitanir Rajim !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni blog tempat anjing menghasut kan
      Mahap la salah masuk

      Delete
  8. Innalillahiwainnailaihirojiun......semuga Allah mengampuni dosa2 arwah dan dosa2 kita semua aamiin......

    ReplyDelete
  9. krete msia slama ni selamatke mcmbiskut kena tekan je. hancuuuur

    ReplyDelete
  10. Rileks bro. Apa2 cerita Dari omak tak penting sangat. Yang penting Kita dapat bagi komen komen mengarut. Tak perlu rujuk pada berita, hentam saja. Mana pergi Hadi? Lama tak dengar berita Dari dia. Sepatutnya dia lebih aktif sekarang. Minta2 dia sihat. Kepada pakatan harapan yang boleh diharap sebagai kerajaan di masa hadapan terus Kan perjuangan. Kepada pas, ands masih diperlukan sebagai check and balance kepada kerajaan harapan. Sebab tu Kita dah buat keputusan tak tanding kerusi dun di negeri yang pas Ada harapan iaitu kelantan Dan Terengganu. Pas pun dah bersetuju untuk tak bertanding di kerusi parliament yang tertentu.
    Sebab, Kalau menang pun tak boleh bentuk kerajaan. Nak bentuk Macam mana Kalau sorang2 Macam kera sumbang.

    ReplyDelete