Monday 12 October 2015

BEGINILAH SUASANA SAMBUTAN CERAMAH KEADILAN BERSAMA RAFIZI DAN SAIFUDDIN DI JOHOR BAHRU


Kena akui tanpa PAS dan DAP ceramah KeADILan kurang mendapat sambutan ... bukan kurang malahan boleh dikatakan hambar dan suram lesu longlai suam-suam kuku.

Berbeza dengan sambutan semasa Pelancaran Treler Pakatan Harapan di Skudai dengan majlis dituru serta sebagai pengaanjur bersama oleh DAP .. sambutan dikatakan hebat dan meriah ... apabila PKR dibiar terkonteng-konteng bersendirian pada 10hb Oktober 2015 jam 8.30 malam dengan membariskan Setiausaha Agung PKR yang juga Naib Presiden PKR dan Ahli Parlimen Pandan, bekas Setiausaha Agung PKR kini Pengarah Pilihanraya PKR yang juga bekas Ahli Parlimen Machang Dato' Saifuddin Nasution Ismail, dinegeri yang sama dan lokasi yang tidak beberapa jauh dari pelancaran Treler Pakatan Harapan jelas sambutan amat jauh berbeza.

Sebab itu PKR dalam keadaan mau tidak mau suka atau tidak sama ada dibantah maupun dihalang oleh rakan dalam Pakatan harapan mesti pujuk sampai berjaya PAS agar tetap bersama-sama dengan Pakatan Harapan jika masih menyimpan hasrat dan niat mau tawan Putrajaya pada PRU ke-14 nanti.

Pengundi kelompok kaum Tionghua sudah berada dalam tangan Pakatan Harapan .. itu adalah kenyataan yang tiada siapa boleh menafikannya .. tetapi bagaimana dengan sokongan Bani Melayu/Bumiputera????

Tanpa sokongan dan undi Melayu/Bumiputera tidak perlu nak berangan-angan nak ambil alih Putrajaya.

22 comments:

  1. PELACUR PUN TAK MENGAKU BUAT KERJA HARAMJADAH!!!

    Kalau sapa nak terasa, itu dia punya pasal la. Tapi memang itu hakikatnya. Waima kita tanya siapa pun yang pernah lakukan kerja Haramjadah, diorang takkan mengaku. Termasuk la Pelacur.

    Jadi, apa nak heran kalau puak - puak Pengkhianat Amanah Negara tu nafi yang diorang hanya sekadar Boneka Kafir Harbi DAPigs? Mati hidup semula pun diorang takkan mengaku.

    Walaupun pada hakikatnya, ramai yang melabelkan puak - puak Pengkhianat tu sedemikian rupa, tapi sudah pasti diorang malu nak mengaku secara terbuka. Nak pulak depan orang ramai.

    Sebaliknya, sudah pasti diorang akan berikan pelbagai alasan seperti mana yang dibuat oleh salah seorang Pengkhianat Imayam Negara ni dan mendakwa KONONnya diorang sekadar 'berkongsi prinsip' dengan DAPigs.

    “Ia adalah berkenaan dengan prinsip, kita boleh memiliki prinsip yang sama dan ia tidak menjadikan kita sebagai boneka. Penubuhan parti politik baru berdasarkan prinsip yang dibawa,” katanya.
    Realitinya, puak - puak Pengkhianat tu bukannya berkongsi prinsip. Sebaliknya mereka dilihat hanya sekadar memenuhi kehendak dan kemahuan puak - puak DAPigs tu nak merampas kuasa.

    Dek kerana nak menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri, maka terpaksa la diorang tunduk dan patuh kepada kerakusan nafsu puak - puak DAPigs tu secara terang - terangan.

    Dan sebab itu jugak la diorang sanggup menjadi Pengkhianat kepada parti dan memungkiri akujanji serta sumpah Bai'ah yang telah dilafazkan sewaktu menjadi wakil rakyat PAS sebelum ini.

    Itu pun masih lagi dikalangan diorang nak buat dakwaan KONONnya bukan diorang yang memungkiri janji. Sebaliknya, diorang mendakwa PAS yang telah mengambil tindakan sedemikian.
    “Tetapi sebaik sahaja Pas mungkir janji, tidak lagi berpegang kepada janji dalam kerjasama, mengkhianati parti komponen lain. Kami beralih daripada parti yang teruk kepada parti yang lebih teruk,” katanya.
    Nah! Secara tak lansung, kenyataan itu membuktikan bahawa sebelum diorang keluar dari PAS, parti tu pun memang dah sedia teruk dan bertambah teruk apabila memungkiri janji yang telah dibuat.

    Tapi jangan pulak diorang ingat, dengan menjadi Pengkhianat Imayam Negara kepada parti tersebut akan membuatkan mereka dari kalangan Pengkhianat tu bertambah baik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wa respek laa..bahasa penyokong pas...perhhh....sekali baca mcm bukan islam ! lu pk la sendiri...penyokong mcm ni lah yg menjahanamkan agama bangsa dan negara

      Delete
    2. boleh tak anda bagi hujah kenapa anda tidak gelar DAP sbg kafir harbi.semasa bersama pas...bila dah cerai bini mula bercerita keburukan bini merata2..masa bersama anda sex dgn bini...jenis apa kah anda ni.cuba jelaskan....saya hanya nak tau anda jenis apa..itu sahaja

      Delete
    3. Hoi Anon 14:21, berapa jumlah rasuah yg hang dah kedarah? Cuba cuci mulut tuang presideng dan harung deng dari celupar dan rasuah dulu baru cuci puak mat sabu.

      Delete
    4. anon 14:21, kamu ni pelacur politik murahan dan berpenyakit....org siam dah reject kamu dah....ha ha ha...usahlah melalut gila....

      Delete
    5. Jawapan kepada Anon 15:04 Pan Imayam Putumayam,

      Dulu DAP kata nak ikut Khalifah Umar Ib Aziz. LGE kata, Mat Sabu pun kata Betoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Ini kelentong sehandal2 kelentong

      Buktinya

      Jeng Jeng Jeng

      Khutbah Aidil Adha kat Pahang DAP mahu masuk campur
      Sekolah SAR kat Penang kena potong allocation, PAN Imayam kata Yes Yes Yes
      Melukai perasaan Muslim waktu Okotberfest 2014
      Kampung Batu Feringhi mahu kena steamroll, PAN Imayam sonyap
      Banyka lagi laaaaaaaaaaaa


      Mengaku sajala kao tu Macai Pan Imayam Putumayam

      Delete
  2. Mungkin TV IMAYAM tidak memberi promosi secara aktif sebagaimana promosi yg diberikan kpd PAN, sbb tu kehadiran mengecewakan berbanding kehadiran ke acara anjuran PAN ygmana kehadiran menjangkau 30 ribu org.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan 30 ribu orang. 30 orang sajeeeeeeeeeee. Itu termasuk penceramah, bini mereka, orang catering dan tukang pacak khemah.

      Delete
    2. Logo parti pimpinan Si Mat Sabu tu dilihat seakan - akan sama dengan logo yang digunakan oleh sebuah stesen TV di India.

      Ternyata, persoalan mengenai perkara itu memang masuk akal walaupun puak - puak Pengkhianat Amanah Negara tu dakwa sebaliknya. Sekali tengok pun kita boleh nampak persamaannya.

      Menurut laporan laman portal KedahNews.com, sebelum ini parti yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu enggan menggunakan akronim atau 'Short Form' PAN kerana takut disamakan dengan 'periuk'.

      Malah laporan itu juga turut mendedahkan bahawa kali ini, bukan sahaja berkaitan dengan visual yang digunakan menciplak logo stesen TV berkenaan, tetapi rupa bentuk logo itu sendiri.
      "Beberapa blog tempatan mendedahkan, isu logo Amanah turut dibangkitkan ramai penyokong parti itu sendiri yang masih lagi belum disahkan pendaftarannya hasil pengambilalihan daripada asalnya Parti Pekerja Malaysia.

      "Ramai pengguna media sosial turut mendakwa logo Amanah mirip organisasi rahsia Zionis iaitu Freemason berdasarkan konsep tiga segi dan corak satu matanya tetapi lebih lucu, ada kata ia logo sebuah stesen televisyen.

      "Dakwaan berkenaan ternyata amat berasas kerana logo Amanah konon huruf A yang berwarna putih dengan latar warna jingga itu memang 100 peratus ‘sebijik’ sama dengan stesen penyiaran swasta India iaitu Imayam TV." - lapor laman portal tersebut.
      Mungkin niat PAN tu menciplak logo stesen TV tu sebab diorang nak mengelirukan rakyat Malaysia. Mungkin diorang ingat rakyat Malaysia ni semuanya BODOH macam diorang gamaknya.


      Diorang lupa bahawa dunia sekarang ni bukannya sama seperti dunia yang diorang hidup dulu. Dunia sekarang ni semua benda pun orang tau. Jadi, jangan la diorang ingat rakyat Malaysia ni mudah sangat nak ditipu.

      Walaubagaimana pun, jika kita lihat dari satu sudut, logo PAN tu kemungkinan besar ada kaitan dengan logo puak - puak DAPigs tu sendiri dimana mereka hanya menggunakan hujung Roket.

      Kalau kita tengok pun, kemungkinan besar logo PAN tu dibuat berdasarkan kepada perkara yang dibangkitkan. Tambahan pulak, puak - puak Pengkhianat pimpinan Si Mat Sabu tu memang Macai tegar kepada DAPigs. Jadi, tak heran la kalau diorang guna logo yang seakan - akan serupa!!!

      Delete
  3. LEPAS PAS, PKR PULAK DAPigs PECAHKAN???

    Hebat!!! Jika dilihat dari satu sudut, perencanaan strategi yang dirancang oleh puak - puak DAPigs ni untuk memecah-belahkan Pakatan Haramjadah tu memang dilaksanakan dengan cukup bijak.

    Agenda subversif yang direncanakan tanpa pengetahuan orang lain tu nampak gayanya sedikit sebanyak telah membuahkan hasil apabila pemimpin PAS ramai yang keluar dari parti itu.

    Mungkin kali ini, giliran puak - puak PKR tu pulak mendapat nasib yang sama. Perkara tersebut dapat dilihat dengan jelas apabila wujudnya penentangan secara dalaman parti itu sendiri.

    Nak pulak berkaitan dengan isu pembentukan Pakatan Haprak Baru yang telah diumumkan oleh Presiden PKR sebelum ini. Perkara tersebut menimbulkan pelbagai spekulasi dikalangan rakyat.

    Terutama sekali dikalangan puak - puak Pakatan Haprak Baru itu sendiri. Mereka mempertikai, kenapa pengumuman mengenai pembentukan Pakatan itu dibuat secara tergesa - gesa?

    Dan apa yang lebih menghairankan bagi semua pihak ialah kenapa pembentukan Pakatan Haprak Baru tu yang diumumkan itu dibuat tanpa PAS menjadi salah satu daripada anggotanya?

    Ekoran daripada pertikaian itu lah yang membuatkan segelintir ahli diperingkat bawahan PKR sendiri bangkit mempersoalkannya sampai tahap mereka membuat petisyen terhadap kepimpinan Pusat.

    Hakikatnya, semua orang tau. Pembentukan dan pengumuman mengenai Pakatan Haprak Baru tu TERPAKSA dibuat atas desakan dari kalangan puak - puak DAPigs yang terlalu Ghairah mahu menyingkirkan PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 14:23, negara ni demokrasi...yg hang dok kalut buat apa? Pi perbetul pentadbiran rasuah di kelantan dulu....

      Delete
  4. Cuba tambah keadilan n pan kueh tat kat situ lg sikit org dtg.lg nak meroyan org org pan kueh tat tu.nasib kau la dap.pulau pinang akan kembali kpd bn.lebih baik korang mintak ampun dgn hj hadi.dia marah korang campur tangan je.bkn marah korang tolak hudud.korang je yg pembuat huru hara.berlagak kuat sbb ingat semua cina akan undi korang.

    ReplyDelete
  5. Bangang punya komen...14:21

    Pelacur pun boleh masuk syurga.
    Kau tu belum tentu lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takkan hang pelacur kut. Aku tak percaya hang pelacur. Cuma kao tu PAN Anak Tart. Itu sajaaaa

      Delete
  6. Yeahaaaa .......... ada ngak ada yg penting kita ketawa ! sekarang pokei ...... siapa tahu besok tokei ! sekarang 'PAN de tat' ...... siapa tahu besok 'coup de tat' ! ...... dibilang macai , ngak jugak (ngak ngaku) ! ....... dibilang balaci , ngak jugak ! ...... dibilang barua , ngak jugak !

    ReplyDelete
  7. Kata2 penghinaan akan jadi saksi kamu diakhirat nanti. Jika yg kamu hina itu tidak bersalah maka segala penghinaan itu akan Allah lemparkan kemuka kamu sendiri. Sekadar peringatan kpd mereka yg mengaku pejuang wadah Islam tetapi akhlak bukan spt yg diajarkan oleh nabi SAW. Istifarlah banyak2 sebelum nyawa kamu Allah cabutkan. Sekadar peringatan sesama Islam.

    abuamir

    ReplyDelete
  8. Ularmak gadai bini memang patut dihina kerana dia lebih jauh sesat daripada puak syiah..ngeh3

    ReplyDelete
  9. Kerana nakkan gelaran YB, sanggup baiah bini sendiri dgn talak tiga. Bukan org paksa punnn...sendiri yg mahu, tak payah nak salahkan Pas. Kamu sendiri yg sanggup. Tanggung lah...

    ReplyDelete
  10. Kah kah kah ........... terdengar suara halus bisikan menghasut ........ mmg puak2 macai dan balaci Dap pakar dlm menghasut dan mengapi2kan seumpama sejenis makhluk halus dpd api ........ semoga kita terus tabah spt sabda Nabi saw yg bermaksud "......... pada akhir zaman nanti memelihara agama seumpama mengenggam bara api ......." ....... dan inilah zaman tersebut ! Nauzubillahi minaaSyaitanir Rajim !

    ReplyDelete
  11. Mmg puak2 balaci Dap bengong dan bodoh piang ........... Tuhan turunkan hudud utk menghukum pencuri pun depa bising dan bantah ...... bukan potong tangan depa pun atau depa mmg keturunan penyangak sbb tu depa tentang. Nabi Ibrahim diuji Tuhan agar melaksanakan sembelihan korban keatas anaknya yg tercinta Nabi Ismail .... mereka tetap akur dan taat perintah Tuhan. Cuba bayangkan jika perintah ini diturunkan keatas puak2 balaci Dap ni ....... mahu ada yg bertindak gila babi dan meroyan tuduh Islam agama kolot dan sesat serta Tuhan itu zalim juga tidak mustahil ada yg terus murtad ........ begitulah nilai iman puak2 hamba abdi @ balaci Dap ni !

    ReplyDelete
  12. as salam.. apa2pun.. saya mohon admin buang dulu logo parti2 lain pada top banner blog ni... terima kasih..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...