KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 19 October 2015

TUAN PUNYA KERETA YANG TAMPAR PEKERJA BANGLADESH KENA CEKUP DENGAN POLIS MALAM TADI



Seorang ahli perniagaan ditahan, selepas dipercayai menampar seorang pekerja cuci kenderaan warga Bangladesh di Subang Perdana, kelmarin.

Ketua Polis Daerah Sungai Buloh, Superintendan Mohd Rozi Jidin berkata, suspek ditahan malam tadi di sekitar kawasan Kampung Baru Subang.

Menurutnya, lelaki berusia 30-an itu akan direman pagi ini untuk siasatan.

“Siasatan akan diteruskan, selepas tempoh reman diperolehi pagi ini,” katanya

Kes disiasat mengikut Seksyen 324 Kanun Keseksaan, iaitu sengaja menyebabkan kecederaan.

Ia susulan laporan yang dibuat pemilik premis cuci kenderaan itu di Balai Polis Brickfields, pada pagi semalam.

Rakaman kamera litar tertutup (CCTV) premis itu yang mula menjadi viral di media sosial, menunjukkan pekerja dari Bangladesh yang baru tiga bulan bekerja di sana, diserang seorang pelanggan lelaki.

Dalam kejadian kira-kira jam 12.45 tengah hari itu, hidung mangsa dikatakan patah, selepas dibelasah suspek, kerana didakwa mengotori kenderaannya.

Pemilik premis cuci kenderaan yang terletak di Subang Perdana itu, Haziyati Abdul Hamid dipetik akhbar Sinar Harian sebagai berkata, pekerjanya yang bernama Shian itu masih trauma, akibat insiden berkenaan.

Jelasnya, selepas menampar mangsa, pelanggan terbabit membelasah Shian di belakang kedainya, namun CCTV di belakang tidak berfungsi, tetapi tompokan kesan darah jelas kelihatan di lantai.



78 comments:

  1. Perangai PAN Imayam macam tu la. Mengherdik sekolah pondok demi Abuya Sifoo Bukit Penang mendapat kerusi cantik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mari kita londeh Mat Sabu d Khianat

      Interview dgn Mat Sabu, SIla baca link kat bawah ni Malaysiakini

      http://www.malaysiakini.com/news/166723

      "Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi. "

      " Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat."

      Komen Aku: Dah la bukan kerana Islam, pakai Karl Marx plak sebagai pedoman. Nampak gaya Ibrahim Ali jauh lagi suci dari Mat Sabu. Elooo Mat Bertaubatlah kamu. Aku harap Majlis Agama seluruh Malaysia boleh ambil tindakan kepada Mat Sabu

      Jesse Labu Keadilan N9ERS

      Delete
    2. Hahaha.......gila......msk blog hina kutuk org tak sudah2. Memang gila.....

      Delete
    3. Mana adA kutuk orang wahai Macai PAN Imayam 13:40. Jawab la interview Mat Sabu dgn Malaysiakini. Bukan kerana Islam? Setuju dgn Karl Marx?

      Aku dah suruh kawan2 aku forward interview ni kat WhatsApp group

      PAN Imayam terkena lagi Dan lagi

      Delete
    4. Apa kena mengena Mat Sabu dengan kes tampar pencuci kereta.....jangan nak buat fitnah......bodoh kamu nanti dilaknat Allah...

      Delete
    5. Menteri humno kaki tampar pegi mana?? Kahkahkah....tajuddin d hanjingg

      Delete
    6. Makan taik siang mlm. Sbb tu bodo.

      Delete
    7. Komen org kepala biol memang selalu lari tajuk
      Aku rasa nak mencarut aje neh

      Delete
    8. Hari ni boleh tgk gelagat barua humno panas suruh komen ikut tajuk kahkahkah..humno hanjigggg. Parti keramat dah tukar jd parti puaka

      Delete
    9. oi oi...mamak ni org pas la...bawak range rover nik amar tuh.... bangla tu ahli amanah tu sbb dia marah sgt tuh ... ala mcm hadi marah kat mat sabu la...

      Delete
  2. Replies
    1. PAN Imayam sehari tak mak orang tak boleh. Mungkin ikut ajaran Imam 12 kot??

      Delete
    2. Kaki fitnah pulak tu. Panggil kami umno lepas tu maki. Alo bro ni blog Keadilan laaaaaa.

      Jeff Ulu Bernam
      Keadilan Reform

      Delete
    3. Tok ketua sendal duit kaw2...barua umno makan taik. Bodoh punya barua. Hari2 copy paste laga2kan pas & pan.

      Delete
    4. KUAT MAIN WAYANG, GUAN ENG DIMAKI AHLI PKR!!!

      Susulan gesaan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng agar pemimpin PKR menarik balik usul undi tidak percaya terhadap Perdana Menteri, pemimpin PKR menyifatkan gesaan tersebut bukan datang dari seorang bos mereka.

      Menurut Ahli Parlimen PKR Petaling Jaya Selatan, Hee Loy Sian, Guan Eng dan DAP tidak layak untuk memberikan arahan kepada dirinya dan juga PKR yang mahu memperjuangkan demi rakyat.

      Jelasnya, beliau hanya menerima arahan dari ketuanya mahupun ketua pembangkang bagi menyelesaikan usul penting seperti menarik balik usul undi tidak percaya terhadap Perdana Menteri.
      "Lim Guan Eng bukan bos saya. Biar presiden parti yang memutuskannya," kata Hee Loy.
      Selain itu, Ahli Parlimen PKR Batu, Tian Chua juga turut membidas saranan Guan Eng dengan mengatakan beliau tidak perlu menarik memandangkan ianya bukan arahan daripada ketua.

      Guan Eng sebelum ini menggesa pemimpin PKR agar menarik balik usul undi tidak percaya itu kerana mahu Ketua Pembangkang sendiri yang membawa usul tersebut ke dalam Parlimen.

      Menurut Guan Eng, membawa usul tersebut ke dalam Parlimen sepatutnya dilakukan oleh seorang Ketua Pembangkang kerana ianya merupakan tugas yang perlu diberi perhatian serius.
      "Apabila anda melihat usul sebegitu penting, amat wajar sekiranya ketua pembangkan yang membawa perkara tersebut. Sekiranya anda hanya ingin melihat usul tersebut dikemukakan, maka saya juga boleh menghantar usul tersebut," tegas Guan Eng yang mahu pemimpin PKR mengikut arahannya.- Utaranews.com
      PS: Yang sebenarnya, Si Guan Eng tu buat kenyataan tersebut sebab nak tutup kemaluan diri dia sendiri kerana ramai yang pertikai, "kenapa bukan DAPigs yang bawak usul tu?".

      Tapi, Si Ahli Parlimen PKR tu pulak yang 'panas telinga' dan menganggap seolah - olah Si Guan Eng tu cuba menyindir Presiden PKR sebab terlalu BACUL untuk mengemukakan usul tersebut.

      Namun, jika dilihat dari satu sudut, apa yang dilakukan oleh Ahli Parlimen PKR tu sendiri pun dah bertentangan dengan kenyataan Rafizi selaku Setiausaha Agung parti sebelum ini.

      Pokok pangkalnya, nampak sangat yang puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri pun masih dalam keadaan ragu - ragu untuk membawa usul Undi Tidak Percaya tu sebab takut memalukan diri sendiri. Tapi akhirnya, kemaluan diorang jugak yang terdedah!!!

      Delete
    5. Bodo lari tajuk
      Bodo mak bapak diikut

      Delete
    6. Lari tajuk tu perangai najib. Tanya lain jwb lain. Jgn panas klu umno kena maki. Mmg patut pun. Ahlinya barua takut bersuara. Tau copy paste adu domba + jadi batu api. Lagi hanjingg

      Delete
  3. Kawan2....komen2? Komenlah untuk demokrasi ciptaan yahudi ini. Tapi, kita jangan ikut perangai yahudi dalam membariskan komen2 kita ini. Baik PAS atau DAP, parti hanya ciptaan makhluk dan tidak ada yg kekal, akan berubah atau terus lenyap. Jangan jadi UMNO yg berperangai spt yahudi....

    ReplyDelete
  4. Hai bab Bangla kena belasah pun CAIPAS nak komen benda lain, mmg bangang rupa nya CAIPAS ni.

    ReplyDelete
  5. Kesian kat budak bangla tu. Entah berapa banyak duit dia habis untuk bayar rasuah supaya dapat bekerja disini. Kesian kat keluarga dia yang mengharap duit gajinya. Jangan sombong orang Malaysia ooi. Hidup kamu sekarang ni pun bukan senang pun. Do'a orang teraniaya mudah dimakbul. Pemberi rezeki hanya Allah s.w.t dan yang membalas kejahatan juga hanya Allah s.w.t. Hari ni kita buat orang. Orang takut, orang takde kuasa nak lawan, orang lemah dan orang hanya berserah kepada Allah s.w.t. Esok lusa kita boleh bankrap, kita boleh hilang kereta, rumah boleh terbakar, kaki boleh putus kerana kencing manis, bini boleh ditibai perompak depan mata kita dan peluru sesat boleh mengambil nyawa anak kecil kita. Ini dunia milik Allah s.w.t macam-macam ada dan macam-macam boleh jadi depan mata kita!!

    ReplyDelete
  6. Hari 2 maki pas tak rasa. Dah kena batang hidung baru rasa.. ingatkan tubuh parti baru nak elok lg dari umno. Tapi 2x5 umno. Caci maki, fitnah dah jd makanan harian. Nak orang hormat kita kita cuba hormat orang dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahli amanah tak pernah maki parti lutut. org lutut je kaki mencarut. siap kuarkan ayat quran utk halalkan perbuatan lutut

      Delete
    2. Anon 13:11 mmg tak nampak klu pan sendiri maki org..yg tuduh mcm2 kt hj hadi dn harun din sape ye..mcm2 gelaran buruk diberi

      Delete
    3. Nama aje guru
      Otak politik
      Manalah budak nak pandai
      Biol cikgu mcm ni

      Delete
    4. Pak long aku KS. Dia kata cikgu stress biasanya sbb along kejar.

      Delete
    5. Agaknya guru stress ni nak masuk politik pas sepenuh masa kot, yer? Dah jemu mengajarlah tu yer? Ker nak rasa mengajar kat Kapit?

      Delete
    6. Dah tak minat mengajor la tu
      Tunggu surat saja la

      Delete
    7. Setuju sangat cikgu2 pas ni diberhentikan. Bagi peluang mereka masuk politik.

      Delete
    8. Bhsa cikgu tu mcm bhsa presden pas aje bunyi dia.

      Delete
    9. Pan maki hadi & harun?
      Jgn buat kelakar la.
      Mulut sapa yg maki org tokey pil kuda, kera, barua, anjing salak babi dlm bukit, munafik, berwalikan dap, bodoh.......
      Mulut mat sabu ker?

      Delete
  7. org parti lutut makin kacau jiwa. apa saja dikatakan amanah. hahaha. punya la mereng habih. tu la akibatnya telan pil kuda bersama presideng lutut

    ReplyDelete
  8. apa kena bangla dgn UMNO kat komen bwh ini?Ada orang wayar putus?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada. org2 dari parti lutut.tak caya cer check

      Delete
    2. Umno nak bawak masuk berjuta lagi bangla lps ni...zahid hamidi dah bg adik dia uruskan. Dulu pemutihan 6P hangat2 taik ayam. Operasi abah dia. Skrg nak dibuat lg proses 6P...gerenti lulus. Kepala hotak kau la zahid...tu semua projek kayakan kroni

      Delete
  9. Bangla tu kena PAN. sori kena PANG

    ReplyDelete
  10. Yang tampar tu bukan orang melayu... itu orang cina... kurang ajar tul cina tu...

    ReplyDelete
  11. Politik kena ada parti, kata Yahudi. Yahudi pun menciptakan "demokrasi", pilihanraya dan parti politik. Ummah berpecah dan mengejar status politik, ulama sudah jadi samseng terkutuk. Wahai ULAMA dan PAS, kembalilah kepada landasan al-quran dan hadis. Islam itu mudah. Islam itu indah. Buatlah amalan setakat yg termampu, kalau nak sembahyang tak mampu berdiri ALLAH membenarkan kita duduk. Kalau HUDUD tak dapat kita gunakan saluran yg sepatutnya, kita pastikan terlebih dahulu PERANGAI2 KITA ADALAH PERANGAI2 ISLAM, bukan perangai YAHUDI atau perangai SYIAH. Ada anda setuju?.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau demokrasi ikut yahudi, mengapa kalah bertanding tubuh parti bari?
      Bukankah alasannya kerana demokrasi?
      Bukankah demokrasi ciptaan yahudi?
      Maknanya PAN ikut yahudi?
      Ataupun PAN tajaan yahudi?

      Delete
    2. Yahudi?
      Bodo punya soalan

      Delete
    3. Parti kuali ikut yahudi

      Delete
    4. Dik...jgn buat fitnah
      Bertaubatlah
      Mati bila2 boleh jadi

      Delete
  12. Komen2 disini byk yg di upah.. dah jadi mengarut utk memecahkan penyokong2 parti.. jgn dilayan sgt baca cukuplah.. kdg2 geli hati... mencarut tu biasa dgr... apa boleh buat mungkin sangkaan mereka neraka ALLAH hanya mainan mimpi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ingat apa arwah nik aziz komen pasal carut? Hahaha...

      Delete
    2. 15.04...
      Habis awak pun nak ikut mencarut la yek?

      Delete
  13. Ketawalah puas puas sementara ada nyawa

    ReplyDelete
  14. Gomen perlu kurangkan PA dan tingkatkan produktiviti PA sedia ada dan menguatkuasa undang undang yang tegas bagi menangani PA yang suka makan haram.

    Sebagai tambahan, sistem dendaan dan penghargaan harus dikuatkuasakan, kenaikan gaji, bonus dan anugerah cemerlang harus hanya diberikan kepada mereka yang jujur dan amanah. Kepada yang rajin curi tulang (lepak 60% kerja 40%), bisnis luar, datang lambat rehat lama, famili first, berkira kerja dll tidak layak diberi bonus, kenaikan dan anugerah, mereka seharusnya dibuang.

    Kasi bodo buat kerja bodo dan pandai buat kerja pandai berdasarkan result SPM bukan degree (kerana banyak degree beli dan subsidi sekarang ini), hantar pulang pekerja asing biar bodo buat kerja mereka maka masalah pengangguran dan kebergantungan kepada perkhidmatan awam tidak akan berlaku.

    KEDEPAN ( KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian , SPM 5A > = degree dan guru , 3A -4A diploma , 1A -2A sijil , 0A buruh , amah dan pekerja am kecuali yang kerja sendiri ) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya . biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai.heee

    ReplyDelete
  15. Budak melayu yg bagi penampat dan tumbuk smpi patah hidung bangla tu....sebenarnya dia ahli parti PKR....maklum la klu ada pemilihan parti PKR dahbbiasa baling kerusi...pecah meja kerusi dan pecah kepala smpi bardarah.....budaya tu terbawa bawa smpi ke cuci kereta...sian bangla tu kan...kan...suma ni ajaran samseng aljuboori dlm
    parti sendiri.....kikikiki....ahakss20x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekor lagi bodo bg komen
      Stail komen mak bapak dis
      Biol agaknya

      Delete
    2. Yg menyampuk lagi bodoo..

      Delete
    3. Pesakit tanjung rambutan, klu kita cakap pasal bangla kena tumbuk, dia akan cerita pasal ahli pkr. Jangsn marah pulak sbb otak dia biol.

      Delete
  16. cubaan Allah tu dari berbagai cara ...
    adakala kamu diuji dengan kekayaan dan harta yangg mewah.. tetapi kamu sombong dan menghina orang lain....harap-harap tuan punya kereta yang sombong tu bertaubat dan insaf semua hartanya datang dari Allah ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mau kena 2 ke 3 ribu.
      Pah tu mintak mahap

      Delete
    2. Kat internet kata menybbkan kecederaan parah spt retak, patah dll bole kena hingga 1 thn penjara, hingga rm2000 atau kedua2nya.

      Kena penjara tu yg takut sbb title sudah tukar bekas banduan klu keluar nanti....

      Sblm nak belasah org, pikir masak2 dulu. Jgn ikut hasutan syaitan.

      Delete
  17. Pekerja asing lubuk pemimpin umno d'barua buat duit. Berebut menteri dan bekas menteri KDN sapu projek ciptaan mereka. Sekarang ni dipaksanya melalui myeg. Keje gila sykt swasta kutip cukai utk kerajaan. Untung atas angin kroni umno yg jd BOD myeg. Imigresen yg jaga kaunter jadik bangang takde keje. Mkn gaji buta. Gov sial

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba sesekali pegi kaunter imigresen, adakah staff imigresen makan gaji buta
      Atau kau yg memang buta.

      Delete
    2. Kat mna2 pun ada yg baik dan ada yg buruk.
      Tolong jgn sapu bersih.
      Jadi fitnah susah nak mintak maaf
      Kena bawak ke alam barzakh
      Tak takut ker?

      Delete
    3. Dah start cerita alam barzakh...bodoh punya umno. Nk cerita pjg pasal imigresen...anytime. urusan hari2 kt sana. KDN jadi lubuk duit kroni umno dr zaman pak lah

      Delete
    4. 17.50
      Ingat fitnah tu lepas mcm tu aje ker?
      Awak ingat fitnah tu tak bawak akhirat?
      Ingat imigresen tu semua jahat?
      Ingat KDN semua jahat?
      Yg lebih baik drp awak lg banyak la.

      Delete
  18. Pas parti ajaran setan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dik...
      Istighfar byk2 dik...

      Delete
  19. Ada satu kejadian berlaku di Pulau Pinang pada tahun 16 Jun 2010 di Jalan Burma. DAP buat satu majlis makan malam. Kita panggil Mat Sabu sebagai penceramah undangan kita. Saya panggil dia. “Abang Mat, 16 ni kena buat.” Dia kata okay. Saya tanya kat dia, “Abang nak mai berapa orang?”. Dia kata nak mai lebih kurang 10 orang. Kita pun sediakanlah dua meja makanan halal. Meja kedua untuk penyokong dia. Meja pertama, saya, Lim Guan Eng, Mat Sabu dengan pemimpin DAP yang lain duduk. Majlis bermula dengan ucapan pemimpin DAP. Lepas itu, Lim Guan Eng bagi ucapan. Last sekali Mat Sabu. Ucapan Mat Sabu biasalah, dengan lawak jenaka dia, it’s normal.




    Tetapi, di tengah-tengah ucapan dia, satu kenyataan telah dikeluarkan oleh Mat Sabu. Walaupun saya masa tu berfahaman DAP, tak pernah terlintas di hati saya nak kata benda tu. Saya cukup terkejut. Tak sangka pemimpin Pas ni sanggup kata benda tu. Tahu dia kata apa. “Saya lebih rela makan babi dengan Guan Eng daripada makan ayam dengan Najib.”

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul ke mat sabu pernah kata rela makan babi dgn guan eng? Bapak ko cakap gitu kat ko ker?

      Delete
    2. Dik...
      Bertaubatlah dik...
      Jumpa mat sabu & guan eng mintak maaf.
      Mati besok susah.

      Delete
    3. mat sabu rela mkn babi ke,mkn taik babi ke,mkn taik dia sndiri ke..itu dia punya pasal lagipun dia memang jenis pelahap kuat mkn..asal jngn dia rela dijubur oleh babi udah le..kahkahkah

      Delete
    4. 19.00
      Eloknys budi bhsa awak.
      Mak ajar yek?

      Delete
  20. Berikut adalah ringkasan modus operandi DAP sebagaimana yang didedahkan Mohamad Razali :-





    1) Menjadikan Kristian sebagai agama rasmi dalam tempoh 10 tahun

    2) Malaysia sebagai sebuah negara Republik

    3) Melantik Yang Dipertua Negeri daripada kalangan orang Cina sahaja

    4) Menghapuskan Sistem Raja Berperlembagaan dan menghina Institusi Beraja Malaysia adalah dari keturunan lanun/perompak

    5) Melantik satu Presiden diberikan kepada orang Cina

    6) Azan tidak dibenarkan dan diharamkan

    7) Pertandingan Tilawah Al-Quran diharamkan

    8) Mengharamkan Persatuan Kebajikan Islam & Dakwah Islamiah Malaysia (PEKIDA) dan Persatuan Pribumi Perkasa (PERKASA)

    9) Perkahwinan campur digalakkan

    10) Kebebasan beragama & menggalakkan pluralisme

    11) Bahasa Inggeris sebagai bahasa kebangsaan

    12) Mata pelajaran Pendidikan Islam akan dimansuhkan dalam sistem pendidikan Malaysia

    13) Chin Peng, Pemimpin Tertinggi Parti Komunis Malaya (PKM) akan dibawa ke Malaysia dan diberikan gelaran Tun.

    14) MARA akan ditutup dan nama MARA akan dihapuskan dianggap sebagai rasis.

    15) Syarikat Berkaitan Kerajaan (GLC) sepenuhnya akan diterajui oleh orang Cina dan India.

    16) Lagu Negaraku dan bendera Malaysia akan diubahsuai dan digantikan dengan Lagu Malaysia baru.

    17) Rejimen Askar Melayu akan ditukar dan dibuang perkataan Melayu

    18) Panglima Angkatan Tentera dan Ketua Polis Negara akan dipegang oleh orang Cina sahaja.

    19) Mengurangkan kakitangan kerajaan terumatanya kakitangan Melayu. Contohnya Kementerian Pendidikan.

    20) 3 agensi; Jabatan Kemajuan Masyarakat (KEMAS), Biro Tatanegara (BTN) dan Majlis Keselamatan Negara (MKN) akan ditutup

    21) Dua hari perayaan orang Kristian; “Good Friday” dan “Easter Day” akan diumumkan cuti umum

    22) Base tentera Israel akan diwujudkan

    23) Majlis Agama Islam akan dibubarkan digantikan Majlis Antara Agama

    24) Mahkamah Syariah akan digantikan Mahkamah Sivil

    25) Menghapuskan Dasar Ekonomi Baru (DEB)

    26) Parti yang berteraskan agama seperti PAS akan digantikan kepada parti yang lebih liberal

    27) Perintah buka banyak warganegara kepada negara Taiwan, Hong Kong dan Singapura memohon sebagai rakyat Malaysia

    28) Membuat persempadanan semula di kawasan bandar sahaja

    29) Melantik Menteri Agama Malaysia yang baru kepada orang Cina. Manakala Timbalan Menteri Agama kepada orang India




    ReplyDelete
    Replies
    1. Mohd Razali tu sapa?
      Org sakit mental kat tjg rambutak ker?
      Ada no hp dia?

      Delete
    2. Mohd Razali tu sapa?
      Org sakit mental kat tjg rambutan ker?
      Ada no hp dia?

      Delete
    3. Mamat sekor ni memang kuat copy paste edar fitnah. Tebal betul kulit dia. Tak takut langsung Malaikat Mungkar dan Nangkir

      Delete
    4. 17:35..knpa nak minta hp dia?..ko nak menjubur dia ke?..ko harus bertaubat..bertaubat dari buat keje bodoh jubur menjubur mcm aljuboori..kikikiki

      Delete
    5. 19.05...
      Hang ni memang jenis tak takut neraka.

      Delete
  21. omak....hudud bila nak bentang?
    ling liong sik bila nak saman?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patutnya umno la bawak bill.
      Umno & bn kan pemerintah
      Knapa perlu tolak kat parti lain?

      Delete
  22. 2013...mmg patutpun sbb tu aku tanya omak...dia kan ejen umno

    ReplyDelete
  23. Bangla tu ditegur kerana basuh sambil lewa. Dgn sikap kurang ajar bangla menjawab. Bangla itu kemudiannya lap roofing carpet dgn kain kotor (mungkin sbg tanda protes). Kalau aku pun marah walaupun aku pakai wira sekali pun kerana aku bayar dan berhak dpt yg terbaik. Masyarakat kita tanpa periksa suka membela pendatang asing dari org tempatan. Kurang ajar pendatang asing ni semakin melampau dan selayaknya makan pelempang! Adakah kerana ada yg melindungi mereka semakin biadap? Dimana taraf kita disisi mereka? Mereka juga rasa semakin naik tocang apabila kerajaan Malaysia beria-ia mengeluarkan kad pengenalan khas utk mereka. Kad pengenalan khas? Utk apa semua ini! Tiada istilah lain ke! Contoh Alien Card' di Jepun bukan kad pengenalan! Malas nak cakap sikap kurang ajar pendatang asing ini. Mungkin tuan-tuan belum mengalaminya. Tahniah rakyat Malaysia tuan lebih sayangkan rakyat asing yg tidak ditapis rekod jenayah dan rekod kesihatannya dari rakyat Malaysia. Sayang dan Perihatin rakyat Malaysia kepada rakyat asing ini sama seperti sejarah Palestin yang akhirnya memakan diri sendiri sehingga terbentuknya Israel. Teruskan Sayang Anda. Kipidap

    ReplyDelete
  24. Prangai PAN...???? Bkn prangai PAS ke yg jenis camni.. Maki hamun..tuduh mnuduh..fitnah...adoiihhh... Memalukan

    ReplyDelete