KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 24 October 2015

KELUARGA MANGSA CULIK CUKUP YAKIN PEMANDU TEKSI TIDAK TERLIBAT.



Keluarga kanak-kanak yang diculik di Kajang baru-baru ini yakin 100 peratus pemandu teksi, Hanizan Mohamad Radzi tidak terlibat dalam kes penculikan itu.

Bapa kepada kanak-kanak itu, Lee Kim Wen berkata, dia sekeluarga bersyukur dan mengucapkan terima kasih kepada Hanizan kerana telah membantu membawa anaknya pulang dengan selamat.

Bagaimanapun, Kim Wen berkata, mereka sedih kehidupan Hanizan dan keluarga terjejas selepas kejadian itu.

“Kami ingin menegaskan bahawa perbuatan beliau merupakan sesuatu yang sangat mulia dan kami dengan ikhlasnya berharap penjelasan kami melalui kenyataan akhbar ini akan mengembalikan keadilan kepada Hanizan dan ahli keluarganya agar reputasi beliau dapat dikekalkan,” kata Kim Wen.

Kenyataan dia itu disiarkan dalam ruangan notis berbayar dalam akhbar tempatan bagi membersihkan nama Hanizan yang terjejas selepas ditahan bagi membantu siasatan kes culik berkenaan.

Hanizan dibebaskan 16 Oktober lalu selepas seminggu ditahan reman.

Sebaik dibebaskan, dia merayu pihak polis supaya membersihkan namanya yang terjejas teruk terutama ahli keluarganya yang dipandang serong oleh masyarakat.

Tiga lelaki termasuk seorang warga Indonesia didakwa kerana menculik dan meminta wang tebusan RM300,000. Siasatan polis mendapati perancang utama penculikan itu merupakan ahli perniagaan yang mengalami masalah kewangan.

71 comments:

  1. Orang tua dah pesan, "buat baik berpada-pada, buat jahat jangan sekali ".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat baik dgn pas pon tak guna. Harap serban je besar tp kaki putar. Masa belanjawan Hadi ponteng lg. Dulu gi Jepun kali ni entah ke mana. Halal ke elaun yg diterima? Jgn jual agama utk kepentingan pribadi.

      Delete
    2. KENAPA NIK ABDOH TIDAK SERTAI KUMPULAN BANTAH NAJIB DI PARLIMEN? USTAZ SIKU DAN LUTUT JUGA TIDAK SERTAI KEM PEMBANGKANG. HADI HILANG KAN DIRI. HODOHNYA GENG DAMACAI. BETUL2 BERWAJAH UMNO.

      Delete
    3. Anon 18:33 cukup la politik tu. Jgn Jadi PANDAPIG. Kah kah kah

      Delete
    4. Keh..keh..kehh..pandapig tu haiwan kegemaran Najib. Patutlah Hadi beriya puji Najib...rupanya nak ber UG. Nnt Hadi blh pelok pandapig sepuasnya...

      Delete
    5. Orang tua dah pesan kat nuar aljuboori,"buat baik berpada-pada, jubo menjubo jangan sekali", akibat bebal tak nak dengar pesan orang tua akhirnya masok penjara, padan muka, kecik2 tak nak mampos sudah tua menjubo pulak, jahanam punya peliwat tua..ptuiii!

      Delete
    6. hidup lagi mat aljuburi mak dia ni.ingat kan dah kojol.tunggulah kau fitnah orang bala petakla akan menimpa kepada kleaurga kau nanti ,sedaplah tuduh orang kau tak tenguk dan ada bersama ,cuma sikap benci dan dendam sahaja yang ada pada kau,tunggulah balasanya nanti smada atas dunia atu di alam kubur nanti,teruskan dengan fitnah kau pada anuar,

      Delete
    7. skim stabilkan harga minyak masak di pasaran mengalami jumlah pemotongan yang paling besar iaitu sebanyak RM950 juta. Skim ini akan mula dihapuskan bermula tahun depan.

      Di bawah skim ini yang telah diperkenalkan pada tahun 2007, bertujuan memastikan harga siling minyak, serta bekalan yang mencukupi di pasaran oleh pengeluar yang menerima pampasan (skim stabilkan harga minyak pasaran).

      Dengan pemahsuhan skim berkenaan pada tahun hadapan, pengguna dipercayai mungkin membayar lebih untuk minyak masak.

      Delete
    8. Kata bala tuya kata dia kena jubo

      Delete
  2. Kejadian yang menimpa pemandu teksi ini boleh menyebabkan orang ramai enggan membantu mangsa jenayah kerana mereka bimbang mereka akan menerima akibat yang sama seperti yang telah dialami oleh pemandu teksi tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kementerian Pengangkutan akan melihat pengurangan bajet sebanyak 14.1 peratus atau RM648 juta, kepada RM3.955 bilion, potongan keempat terbesar di kalangan kementerian.

      Bahagian yang akan terjejas termasuklah subsidi untuk kereta api KTM dan penerbangan dari kawasan-kawasan luar bandar.

      Secara khusus, subsidi ke atas laluan "tidak ekonomik" KTM akan diturunkan lebih dari separuh, dari RM52.9 juta kepada RM25 juta.

      Subsidi penerbangan luar bandar, dan juga sewaan pesawat, juga akan dikurangkan sebanyak RM5 juta daripada RM160 juta.

      Pengurangan juga secara terutamanya turut membabitkan operasi kementerian.

      Delete
  3. Lee gembira mendapat anaknya semula. Bagaimana pula pemandu teksi yang telah membantu mangsa jenayah tersebut? Bilakah pemandu itu akan mendapat maruahnya semula?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn bimbang, Allah akan membalasnya.

      Delete
    2. Kementerian Tenaga, Teknologi Hijau, dan Air pula berada di tangga kelima bagi penjimatan Bajet 2016, dengan pengurangan peruntukan sebanyak RM605 juta, kepada RM2.262 billion.

      Dan sesetengah rakyat akan menerima kesan apabila subsidi bil elektrik berjumlah RM150 juta turut dimahsuhkan sejajar dengan pemotongan peruntukan kepada kementerian terbabit.

      Pada masa ini, pengguna yang mendapat bil kurang atau RM20 sebulan layak menerima subsidi sepenuhnya oleh kerajaan atas nama membantu golongan termiskin.

      Delete
  4. Betul3 Allah akan membalasnya in shaa Allah.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di bawah Bajet 2016, Kementerian Pertahanan bercadang menambahkan aset, enam kapal Littoral Combatant, Very Short Range Air Defence weapons sistem, kereta perisai, dan A-400M Airbus.

      Delete
  5. Aku yakin gambar amoy dgn Mat Sabu tu tak betul. Itu gambat gringo filipina

    Bob Al Jim
    Amanah Forever

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bob Al Jim baca kat bawah ni aku copy paste

      AHLI PAS DISAMAN PENGKHIANAT!!!

      Wah!!! Selepas dia mengkhianati parti, nampak gayanya Ahli Parlimen Kuala Krai ni semakin biadap dan enggan menerima teguran dari kalangan pengundi - pengundi dikawasan dia sendiri.

      Dengar katanya, Si Hatta Ramli tu telah memfailkan saman terhadap salah seorang pengundi dikawasan Parlimen dia berhubung satu kenyataan yang dibuat melalui laman media sosial baru - baru ini.

      Walaubagaimana pun, Ahli PAS yang telah disaman oleh Si Hatta Ramli tu kelihatan tidak gentar dengan tindakan yang dilakukan oleh bekas pemimpin PAS itu, sebaliknya mengalu - alukan tindakan tersebut.
      Kuala Krai - “Jumpa di mahkamah,” itu respons ahli Pas yang disaman bekas Ahli Parlimen Pas Kuala Krai, Dr Mohd Hatta Ramli Md Ramli berhubung kenyataan dikeluarkannya di laman sosial, Facebook, 11 September lalu.

      Ali Omar, 28, berkata, dia tidak akan menarik balik kenyataannya itu yang didakwa pemimpin terbabit sebagai fitnah dan tidak akan membuat kenyataan maaf secara terbuka.

      Ali menerima saman kelmarin daripada Mohd Hatta (kini menyertai Parti Amanah Negara) menuntut permohonan maaf, penarikan balik tuduhan dan bayaran ganti rugi berjumlah RM3 juta.

      Ali berkata, sebagai penyokong dan pengundi dia berhak meluahkan rasa tidak puas hati terhadap bekas pemimpin Pas itu.

      Tindakan diambilnya sebagai mewakili seluruh pengundi dan penyokong Pas Kuala Krai yang telah berjuang menyokong Mohd Hatta sepanjang dua penggal menjadi wakil rakyat.
      “Saya bukan saja berjuang berkempen dengan tenaga semata-mata, tapi turut mengeluarkan wang ringgit untuk membantu beliau ketika pilihan raya.

      “Saya kecewa dan mahu beliau meletak jawatan untuk lihat sejauh mana sokongan pengundi pada beliau sekarang,” katanya pada sidang media di kediaman bapanya di Taman Krai, semalam. - seterusnya...
      Nah! Nampak sangat la pemimpin - pemimpin dikalangan Pengkhianat tu sekarang ni dah pandai menyerap perangai Haramjadah yang selama ini menjadi kebiasaan puak - puak DAPigs tu.

      Sekarang puak - puak Pengkhianat tu dah pandai nak sekat Kebebasan Hak Bersuara yang selama ini menjadi dasar perjuangan puak - puak Pakatan Haprak tu. Baru orang tegur sikit dah nak ambik tindakan. Kalau tak boleh ditegur, jangan jadi pemimpin. Pegi duduk dalam gua lagi baik!!!

      Delete
    2. Tak betul tu anon oi. Aku yakin dengan Mat Sabu!! Aku dah jumpa orang Alim yg belajar di Karbala Dan Qum. Dia suruh ikut Amanah.

      Delete
    3. Qum? Karbala?. Shiah tu bhai. Padan pro Amanah kah kah kah

      Delete
    4. Gila babi punya ayat fitnah...pehhhhh

      Delete
    5. Bukan ......... Pemfitnah yg gila babi ....... iaitu balaci Dap !

      Delete
    6. Gila babi betol pemfitnah2 umno neh. Setaraf dgn tuan guru dah....pehhhhh

      Delete
    7. BOB....
      AKU JUMPA GAMBA KELING NGAN CINA KENA HIMPIT PERUT BADAK AIR.

      Delete
    8. Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan turut dikecilkan peruntukan tahunannya dan bakal kehilangan lebih dari RM300 juta berbanding peruntukan sebelumnya.

      Di bawah Bajet 2016, kementerian tersebut telah diperuntukkan sebanyak RM4.173 bilion - berbanding RM4.572 bilion pada tahun ini - pengurangan sebanyak RM399 juta.

      Pemotongan terbesar akan datang dari pengurusan sisa pepejal; pembiayaannya akan menyaksikan pengurangan 17.3 peratus daripada RM1.036 bilion kepada RM857.1 juta.

      Ia masih tidak jelas bagaimana kementerian akan mengendalikan pengurusan sisa pepejal ketika masih menjimatkan RM178.9 juta.

      Walau bagaimanapun, perlu diperhatikan bajet kementerian memperuntukan RM15 juta untuk operasi tapak pelupusan baru pada tahun depan, yang merupakan satu kaedah yang lebih menjimatkan bagi melupuskan sisa.

      Delete
  6. Pada tahun 1997 aq ambik spm. Seronok sgt bila result keluar aq dpt 1A. Member2 cukup mkn ja dpt 3. Aq dpt masuk poli. Member2 ayah antar g kolej uni ada yg g timur tengah. 10 tahun lps tu jmpa blk. Aq jdi jtk. Member2 jdi ustat ustazah. Gaji dan gred lbh tggi dri aq. Bila ank mnta duit nk beli buku, aq ckp, x payah r belajar rajin2 sgt. Dpt result cukup mkn dah nnt ayah anta g kolej uni atau luar negeri. Blk kerja besar dri ayah. Dunia x adil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko tu yg bengap.
      Patutnya abis poli ko kena sambung universiti.

      Delete
    2. Pengurangan bajet utk pend tinggi mungkin msbbkan yuran2 di ipta meningkat.
      Fukimakkk...

      Delete
    3. Tiga belas cawangan Umno dalam bahagian Teluk Kemang, Negeri Sembilan hari ini menggesa supaya presiden mereka Datuk Seri Najib Razak meletakkan jawatan.

      Ketua Cawangan Taman TKK, Kamarul Azman Habibur Rahman yang mengetuai kumpulan itu berkata, sebagai pemimpin akar umbi beliau tidak berniat untuk menghukum presiden parti berhubung isu yang melanda negara ketika ini.

      Namun, katanya, pengunduran Najib perlu dilakukan bagi memastikan Umno tidak menjadi mangsa keadaan oleh pengundi pada pilihan raya umum akan datang.
      "Kita sentiasa mendoakan yang terbaik untuk presiden parti tetapi dalam masa yang begitu singkat untuk kita menghadapi pilihan raya yang akan datang, ini bukanlah masa untuk bersifat sentimental.

      "Umno kini dilihat sebagai parti yang tidak berjaya menyelesaikan masalahnya sendiri.

      "Kami bimbang dengan penyingkiran pemimpin tertentu akan menambah masalah sedia ada," katanya dalam sidang media di Teluk Kemang hari ini.

      Berat mata memandang

      Ketika ditanya sama ada Umno cawangan lain di bahagian Teluk Kemang turut sependapat dengan mereka, Kamarul Azman berkata pihaknya tidak berunding dengan ketua cawangan lain.

      "Kita tak hubungi yang lain. Kita hanya mengadakan perbincangan antara kami, dan itu untuk permulaan," katanya sebelum menambah, bagi keseluruhan Umno di Teluk Kemang mempunyai 54 buah cawangan bernaung di bahagian berkenaan.

      Selain itu, Kamarul Azman juga berkata, perubahan perlu dilakukan terhadap Umno dan ia bermula dari presiden sendiri untuk memastikan Umno kekal berkuasa selepas pilihan raya umum ke-14.

      "Masanya telah tiba untuk Umno menerima perubahan. Perubahan kali ini perlu bermula dengan presiden parti yang kita kasihi.

      "Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul.

      "Namun jika perpisahan ini adalah yang terbaik untuk Umno dan generasi bangsa Melayu, kita perlu menerima hakikat ini," katanya lagi.

      Tiga belas cawangan Umno yang membuat desakan itu ialah Umno cawangan Kampung Linggi, Taman Selasih, Taman PD Utama, Taman Datuk Abdul Samad, Taman Suwa Betung, Kampung Teluk, Sungai Sekawang, Bukit Tembok, Taman Intan Duyung, Taman TKK, Kampung Pacitan, Bunga Raya dan Taman Politek

      Delete
    4. Elok la.. pastu grad jdi ustat . .bole ajar ank murid dpt 5E.

      Delete
    5. Anak ko tu yg lembam.
      Anak org lain boleh 10A.

      Delete
  7. Macai2 bangang UG bersuara.bebal dan bangang mereke tiada berkesudahan.kahkahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaupun macai2 bangang ug bersuara bebal dan bangang tapi mereka tak buat keje jijik jubor menjubor mcm aljuboori..ngeh3

      Delete
    2. 20.03...ko pun lahir dr jubor mak ko kan. Cuba tanya mak ko, brapa kali bangla dah jubor dia

      Delete
    3. 7 EKOR BEROK SUMBANG DILIHAT BERKUMPUL DI SEBUAH CAFE KETIKA BEROK LAIN SEDANG MELOMPAT2 MENGUNDI KELUAR.

      Delete
    4. 19.07..
      Mak dia org suruh

      Delete
    5. Anon 1:14 adalah pandapiq yg lebih hina dr berok sumbang.pandapiq kerja menyondol lebih teruk dr dapiq.entah nanti akan tersondol mak badak terus mampus

      Delete
    6. 08.07...kenapa sentap pagi2 ni?
      Kote dtg bulan lagi ke?

      Delete
  8. Sekurang kurang nya wakli rakyat kajang jumpa dan selesaikan isu pemandu taksi itu....wakli.kajang bangang tu mana.....?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ada time nak layan rakyat marhaen

      Delete
    2. Sapa suruh tolong....lain kali buat bodo suda

      Delete
  9. Ini kepala bapak ko, ini kepala bapak omakkau....kalau berani pijak ler

    ReplyDelete
  10. Kepala Tulang loser besar bijik kismid

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelentit mak ko besar bijik kismid

      Delete
  11. tak nampakpun muka tuan guru sepanjang sesi parlimen setakat nie...jangan le tuang pulak, kalau tidak hudud bila nak bentang? walk the talk gak sekali...
    ko guano set2 walaun!

    ReplyDelete
  12. Tak nampak pulak muka mat sabu dan anwar Ibrahim dlm dewan parlimen? Karpal singh pun tak nampak muka jugak?
    Ada sesiapa nampak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada...dipejabat baru parti Kuali Imayam Putummayam Pandikutty di Alor Setar sedang meeting tergempar.

      Delete
    2. Kah kah kah ......... wooooiiiiii macai dan balaci Dap ......
      awat hang tak bising pasal geng hang makan gaji dan elaun buta woooooiiiii ......... atau mata hang mmg dah buta ? Mmg buta hati betul puak2 walaun ni !

      Delete
    3. 21.15..ko nak jumpa karpal yer?
      Sehari dua lagi jumpa la tu

      Delete
    4. Lim tua dah kena tendang.barua nya terpekik terlolong panggil mp pas mintak tolong.lucupun ada sudah bergaduh nak pangil pangil suruh sokong pula.sudah diterajang tak lama nak tersungkurlah tu.jgn ikut jejak langkah kawannya sikarpal tu sudah.bleh buat taubat dulu agaknya.tak pun tunggu tukang anguknya taubat dulu.

      Delete
    5. 8.14....
      BUKAN SURUH SOKONG LKC....
      KITA SURUH BEROK2 MASOK SUPAYA DPT LAKSANA TANGGONGJWB. TAK UNDI LKC PON TAK APA ASAL MASOK DAN UNDI SBB BEROK TU HIDOP MAKAN ELAUN DUIT RAKYAT.

      KALO DIA MAKAN DUIT ELAON BAPAKKK DIA SDRI, AKO TAK KISAH KLO BEROK7 TAK ADA OTAK TU DUDOK DLM KAFE 27 JAM. SAMPAI MAMPOOOSSSS KAT KAFE PON TAK APA

      PAHAM KO?

      Delete
  13. MP Pas kata., daripada buang masa tengok monyet PKR, PAN, serta DAP bertempik dlm dewan, baik aku layan bini, kereta baru, lps tu tido dlm kelambu sambil ramas telor. Muahaha... Muahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berdasarkan bahasanya bertapa bangsat nya orang ni - mungkin syaitan yang lahir menyerupai manusia. Jasad manusia tapi jiwanya iblis. Maafkan lah untuk manusia yg sebegini spesisnya.

      Delete
    2. Ketua Pembangkang Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail menempelak kenyataan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang mendakwa pembangkang menerima pelaksanaan Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST) oleh kerajaan sehingga memasukkan perkara itu dalam dokumen bajet alternatif mereka.

      Wan Azizh berkata Najib yang juga menteri kewangan "tidak membaca betul-betul" cadangan Pakatan Harapan dalam dokumen bajet yang didedahkan semalam.
      "Dia (Najib) tidak baca betul-betul. Memang kita tahu, telah diletakkan semua instrumen GST. Kalau kita nak berhenti begitu sahaja, kita (dianggap) tidak bertanggungjawab.

      "Jadi kalau kita buat sebetul-betulnya, kita buat 'zero rated'. Dia ikut kita buat apa," katanya ketika diminta mengulas kenyataan Najib itu.

      Pakatan Harapan dalam bajetnya mengumumkan langkah untuk menyelesaikan krisis ekonomi antaranya mengenakan kadar sifar atau ‘zero rated’ kepada semua barangan GST untuk mengukuhkan aliran tunai.

      Najib ketika membentangkan bajet menyatakan kerajaan tetap bertegas dengan pendirian bahawa kerajaan mempunyai keberanian serta iltizam politik untuk melaksanakan GSTsekalipun keputusan itu ternyata mendapat pelbagai cabaran dan tidak popular.

      "Malah pihak seberang sana, yang mula-mula dulu menentang dengan begitu lantang dan keras, kini juga mula menerima GST, hatta telah memasukkannya pula dalam dokumen bajet mereka.

      "Ini jelas menunjukkan, pendirian pembangkang yang sentiasa berubah-ubah dan tidak konsisten," katanya sambil dibantah oleh pembangkang.

      Wan Azizah yang adalah presiden PKR juga tidak yakin kerajaan mampu untuk mengurangkan bajet defisit kepada 3.1 peratus kerana mereka biasanya akan mengemukakan bajet tambahan.

      Katanya, negara berdepan dengan defisit sejak suaminya Datuk Seri Anwar Ibrahim disingkirkan sebagai menteri kewangan.

      "Negara mengalami defisit sejak sekian lama dan sepertimana yang sama beritahu, pengurangan defisit 3.1 peratus tidak mungkin tercapai kerana ia biasanya hadir dalam bentuk yang lain iaitu bajet tambahan," katanya.

      Delete
  14. Biasanya bahasa2 yg 'Cantik' ni dtg Dr puak2 yg mngaku ULAMAK.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kemungkinan itu ada sbb bapa borek anak rintik. Tapi sya lebih percaya ia dilakukan oleh biru karat dgn tujuan adu domba

      Delete
    2. Org oren otak udang lebih byk yg perangai begitu tengok la sapa ketua mereka

      Delete
    3. Org umno kot.
      Sbb dah kene kencing najis
      Tak pom walaon cipap
      Sbb boss anjing menyalak.
      Tak pom pan tat

      Delete
  15. OMAK KAU...
    BRIM NAIK 50 HINGGIT...
    JANGAN LUPA AMBIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bermula tahun depan, bantuan awal persekolahan 1Malaysia sebanyak RM100 yang diberikan kepada setiap murid sebelum ini, akan hanya diberi kepada mereka yang ibu bapa atau penjaganya yang berpendapatan bawah RM3,000 sebulan.
      Perkara itu diumumkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak ketika membentangkan Bajet 2016 petang ini.

      Najib juga mengumumkan pelepasan cukai bagi penjaga yang anak mereka belajar di institusi pengajian tinggi (IPT) dinaikkan daripada RM5,000 kepada RM7,000 bermula 2016.

      Delete
  16. Jessie labu...kote ko datang bulan lagi ke?

    ReplyDelete
  17. 2 ekor berok sumbang sedang lepak kat dewan ketika org lain angkat plakad. Berok ini dulu ada angkat plakad gst dlm dewan.

    Berok sumbang ini bulu hijau mata biru tua

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini pandapiq berbulu oren kerjanya menyondol sj.nak sondol mak badak takut pula nanti dipijak mati terpaksa sondol beruk sumbang.berokpun tak heran terpaksalah spesis ini terus menyondol

      Delete
    2. anon 8:21 pandapig tak mainkan HUDUD macam orang2 Pas.Lepas tu mulut orang2 Pas macam puaka....elok la kamu lantik Hadi sbg presiden..lepas tu kamu jilat pungkok dia.

      Delete
    3. Pas nk hudud ke....sory la wayang je tu.. Tu buat pas cover line merompak balak kelantan

      Delete
  18. Nk kata org lain syiah hadi dah terang2 syiah sbb sanggup gadai bini,fitnah orang,makan gaji haram..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn lupa ambik brim...ngeh3
      Boleh buat tambang naik LRT... ngeh3
      Boleh bergayut macam monyet...ngeh3
      Promosi ketiak masam kau...ngeh3
      Nak bayar tol tak mampu... ngeh3

      Delete
    2. Kat kb aku nampak ramai pok2 lebai pakai kopiah hijau berderet bawak slip ambik brim. Kejadian berlaku 5 tahun lepas.

      Delete
    3. Baiah gadai cipap
      Bodo punya wslaon
      Bodo tahap caimeno

      Delete
  19. Nama aje tuang guru
    Dah nak mamposss pom nak maim politik lg

    ReplyDelete