KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 11 October 2015

LELAKI MENYAMAR PAKAI PURDAH KANTOI DI TANGKAP MENCURI DI SURAU WANITA.



Padah menyamar sebagai wanita, seorang lelaki warga tempatan berusia 19 tahun ditangkap Unit Polis Pelancong Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur kerana disyaki mencuri di surau wanita di salah sebuah pusat beli-belah yang terkenal di ibu kota.

Hasil pemantauan yang dibuat oleh Polis Bantuan pusat beli-belah yang terletak di Jalan Bukit Bintang mendapati ternampak seorang wanita berpakaian jubah warna hitam dalam keadaan yang mencurigakan di hadapan surau wanita yang terletak di tingkat lima.

Setelah memperkenalkan diri dengan menunjukkan kad kuasa polis, anggota terbabit meminta suspek tersebut mengemukakan dokumen pengenalan diri tetapi suspek tidak mahu menunjukkan sebarang dokumen dan terus melarikan diri.

Bagaimanapun, polis berjaya mengejar dan menahan suspek tersebut namun wanita tersebut cuba melawan dan berlaku pergelutan yang mengakibatkan suspek mengalami kecederaan di bahagian kening kanan dan setelah diteliti, wanita itu rupanya seorang lelaki yang menyamar sebagai wanita.

Dalam pada itu, turut dirampas wang tunai berjumlah RM846 yang dijumpai dalam dompet berwarna coklat yang di simpan dalam beg tangan jenama Coach.

Turut ditemui bersama suspek sekeping kad pengenalan diri, sekeping kad ATM Maybank, sekeping kad debit Maybank, satu telefon bimbit jenama Samsung Galaxy S6 warna biru, satu telefon bimbit jenama Samsung A8 warna emas, satu kaca mata berbingkai hitam dan anak kunci yang disimpan di dalam beg tersebut.

Selain itu, turut ditemui sebuah beg warna hitam jenama H&M, sebuah beg warna coklat jenama Coach dan sebuah beg warna merah jambu berbelang hitam yang mengandungi sepasang telekung warna putih yang dipegang oleh suspek ditangan kanan ketika ditahan.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Dang Wangi, ACP Zainol Samah mengesahkan tangkapan tersebut dan berkata, kes itu sedang disiasat.

88 comments:

  1. anak buah jamal tongkol kot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. SU KHUTBAH: ADUN DAPigs NI DAH BANKRAP!!!

      Huh! Tak selesai lagi ke isu berkaitan dengan khutbah solat sunat Aidiladha yang dibangkitkan oleh Si ADUN DAPigs tu sebelum ini? Apa lagi yang Si ADUN DAPigs tu mahu?

      Mungkin Si ADUN DAPigs tu dah terlalu terdesak nak mencari publisiti serta ketandusan idea untuk berpolitik. Maka terpaksa la dia teruskan juga Polemik Longkang yang dijaja oleh DAPigs tu.

      Mungkin dek kerana dia terlalu kemaruk sangat nak mengejar Populariti Murahan, maka sebab itulah dia bangkitkan isu tersebut sehingga menjadikannya sebagai satu kontroversi hangat.

      Perkara itu juga yang menyebabkan Mufti Pahang bertegas mempertahankan isi kandungan khutbah tersebut dan menolak sebarang perjumpaan diadakan dengan puak - puak DAPigs tu.
      “Kenapa hendak dipanjangkan? Kalau semua (khutbah) dipersoalkan, rosaklah agama dan kita akhirnya akan lebih hormat kepada orang bukan Islam.
      “Macam Tengku (Zulpuri), dia hendak perjuangkan apa? Dia hendak pertahankan DAP ke agama Islam? DAP itu parti bukan Islam. Kalau pertahankan Islam, jadi janganlah pertikaikan Islam,” katanya ketika dihubungi mStar Online pada Jumaat.
      Sehubungan itu, Abdul Rahman menasihatkan Tengku Zulpuri supaya tidak memanjangkan isu khutbah berkenaan kerana banyak lagi perkara yang lebih penting untuk diperbincangkan.
      “Kita mahu semua umat Islam bersatu. Perjuangan kita apa? Kita sesama Islam, sepatutnya bila kita menasihatkan, sepatutnya orang yang menerima itu berdoa kepada kita dan berterima kasih. Saya rasa tak perlu nak memberatkan keadaan. Selesailah, habis setakat di sini sahaja,” katanya.
      Dalam erti kata mudahnya, Si ADUN DAPigs tu ternyata dah ketandusan idea dan bankrap Politik sehingga terpaksa mempergunakan isu agama untuk menaikkan nama dia sendiri. Nak harapkan dia buat kerja untuk rakyat, jangan mimpi la!!!

      Delete
    2. Anak buah parti yg suka menyamar guna logo channel TV Imayam nii.

      Delete
    3. DAP tidak "memperalatkan: hudud untuk memenangi hati ahli partinya. Tapi PAS "memperalatkan" hudud untuk menawan hati ahlinya. PAS mengatakan mahukan HUDUD, tapi sebenarnya PAS tidak mahu hudud. Waktu hari akhir hanya Mahfuz seorang yg terjerit2 bab hudud dalam Parlimen. Presiden PAS lari ke Jepun, MP PAS yg lain hanya "bisu dan tunduk". Inilah lakonan PAS terhebat abad ini, jadi aku pun keluar PAS.....

      Delete
    4. Balik la Anon 15:01 macai PAN Anak TART

      Delete
    5. Mari kita londeh Mat Sabu d Khianat

      Interview dgn Mat Sabu, Malaysiakini http://www.malaysiakini.com/news/166723

      "Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi.

      " "Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat."

      Komen Aku: Dah la bukan kerana Islam, pakai Karl Marx plak sebagai pedoman. Nampak gaya Ibrahim Ali jauh lagi suci dari Mat Sabu. Elooo Mat Bertaubatlah kamu.

      Aku harap Majlis Agama seluruh Malaysia boleh ambil tindakan kepada Mat Sabu

      Jesse Labu
      Keadilan N9ERS

      Delete
    6. Selalunya umno yg menuduh pas memperalatkan hudud. Oh,,sekarang, ada perkembangan lain. Ahli pas yg keluar jadi pan pulak mengambil alih kata2 umno dulu kpd pas. Berapa teruknya pan ni,,pertamanya tiada modal,,ciplak modal umno je,,keduarya, munasabah ka kapiag Dap tidak memperalatkan hudud?? Kalau ya pun tidak memperalat hudud,,Dap menentang hudud secara serious,,, Los tu pan bersama Dap????? Apa ke jenis manusia pan ni? Patut terkeluar dgn begitu hina semasa muktamar hari tu.

      Delete
    7. DAPig menentang Hudud dan menghasut orang ramai menentang perlaksanaan Hudud (hukum Allah) di negara ini maka DAPig adalah musuh Islam yang jelas. Hanya kafir dan munafik sahaja yang menyokong DAPig menentang hukum Allah.

      Orang yang sengaja menentang atau mempertikai hukum Allah, maka orang tersebut telah murtad (kufur akidah) !

      Delete
    8. 1717 ni pengikut ajaran sesat.. Aliran kafirkan org. Puihhh

      Delete
    9. ALAMAKKKKKKK...

      Antara dapatan perhimpunan agung MCA ialah meneruskan venakular cina dan menolak pelaksanaan hudud.

      MCA pun mcm DAP jugak rupanya.
      PAS mcm mna? Nak join Umno? MCA tak mcm Dap kah?
      Kahkahkah.....senyap terus Pas bila MCA tolak hudud.

      Delete
    10. SEDIH BETUL...........
      DI TV, MASA BERITA MENCARI SORANG LAGI MURID ORG ASLI YG HILANG DI KAW SUNGAI, KITA DPT LIHAT AIR SUNGAI WARNA MCM TEH O. TEMPAT NI DI KELANTAN, NEGERI YANG PAS PERINTAH. DIULANGI. NEGERI YG PAS PERINTAH. DIULANGI, DIPERINTAH PAS.

      KENAPA INI BERLAKU?
      SBB MAT BALAK HANYA TAHU MENYAPU BALAK.
      SEBAB APA AIR SG DI GUA MUSANG TU MCM TEH TARIK?
      SBB MAT BALAK PAKAI SERBAN SAPU BALAK.

      FAHAM?
      NEGERI LAIN NAK BAGI PAS PERINTAH KAH?
      ORG KLTN NAK PAS PERINTAH LAGI KAH?

      MARI KITA TUKAR.
      TUKAR YG LEBIH CEKAP.
      TUKAR KPD UMNO.

      Delete
    11. Setuju. Bagi peluang umno utk majukan kelantan. Tak rugi apa pun sbb kelantan skng memang dah teruk.

      Delete
    12. abang aji...
      abang lebai...
      kopiah putih dan soroban jubah jng jatuh ha..
      balak juga jng tak sapu... sapu biar botak bukit bukau... dapat duit beli mercedes s class. atau vellfire cermin gelap baru betul macam dlm ceramah kutuk umno..2 x5: atau 5 x2

      Delete
  2. Saudara mara baju merah.ikan tonkol jamal taukey dadah

    ReplyDelete
  3. Jaga jaga dgn parti yg menyamar dgn logo india.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaga jaga dgn parti yg menyamar utk sapu balak.

      Delete
  4. Di msia memang banyak dah org guna serban tinggi sejengkal, jubah menyeret najis dan janggut sejemput menggunakan agama untuk cari makan , jawatan dan pangkat. Sbb apa? Sbb bila ada jawatan baru boleh buat ceramah di masjid dan terima sampul berisi tabung masjid. Lagi tinggi jawatan, lagi byk sampul diterima dan lagi byk masyuk. Sbb itu klu dah keluar parti mereka disekat beri ceramah di masjid. Klu satu ceramah rm200 seminggu, sebulan sudah rm800. Kalau 10 masjid sudah rm8000 sebulan.

    Tu yang berebut2 nak beli serban dan jubah untuk bagi ceramah. Lagi tinggi jawatan parti lagi tebal sampul, lagi byk tempat ceramah bole pergi. Yg bawah2 tak ada jawatan tu, melopong mulut aje la

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu dpt jilat ketua umnu yg xpopular tu waaah lg byk masyukkk

      hudud? lain kalilah

      takbir? bukan mengenyangkn pun.

      Delete
    2. Itu yg berebut2 nak jadi j/kuasa penaja parti baru. Dpt jawatan, dapt jilat jubur tak basuh DAP, dapat jugak minum air kencing kote kulup tak bersunat.
      Dapat jugak selfie & ringan2 dgn amoi. Sbb pemimpin tersohor kann? Ramai peminat.

      Delete
    3. Apa yg anon 10.04 tulis adalah benat.
      Akuilah dan jangan berdalih.
      Dap dan hudud hanya diguna sebagai alasan untuk membolehkan watak pemakai serban dan jubah mengutip sampul berisi derma org ramai dengsn lebih tebal isinya. Kerana, lebih tinggi jawatan maka lebih tebal dan besarlah saiz sampul yg diterima.

      Tak perlulah menafikannya kerana org ramai sudah sedia maklum.

      Delete
    4. Kamu dulu pun macam tu jga... Tp stelah brtukar platform, kamu hanye mncari buruk parti lama kamu...

      Delete
    5. Bukan ke dulu kamu kate Islam tu pas, tapi bla masuk pan.. Lidah kamu brcabang pulak

      Delete
    6. Hanya org yg paling bodo shj yg kata islam tu pas. Yg otak mcm ni byk duduk dlm pas kot

      Delete
    7. Semua cina dap, mca, gerakan dan bersatu untuk memenangkan dap dlm pru14. Melayu pula semakin berpecah. Saya merayu sokonglah umno untuk memartabatkan bangsa kita. Kita tidak mungkin dpt menewaskan dap jika kita berpecah. Marilah melayu umno, pas, amanah dan pkr kita bersatu di bawah ikatan umno demi agama dan bangsa kita. Marilah bersatu menuju kejayaan. Marilah bersama umno demi bangsa dan agama.

      Delete
  5. Mmg puak2 balaci Dap bengong dan bodoh piang ........... Tuhan turunkan hudud utk menghukum pencuri pun depa bising dan bantah ...... bukan potong tangan depa pun atau depa mmg keturunan penyangak sbb tu depa tentang. Nabi Ibrahim diuji Tuhan agar melaksanakan sembelihan korban keatas anaknya yg tercinta Nabi Ismail .... mereka tetap akur dan taat perintah Tuhan. Cuba bayangkan jika perintah ini diturunkan keatas puak2 balaci Dap ni ....... mahu ada yg bertindak gila babi dan meroyan tuduh Islam agama kolot dan sesat serta Tuhan itu zalim juga tidak mustahil ada yg terus murtad ........ begitulah nilai iman puak2 hamba abdi @ balaci Dap ni !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cth yg tuan bg itu kurang tepat. Contoh tu sesuai untuk amalan korban.

      Teruskanlah. Cuba cari contoh yg lebih baik tentang peristiwa hudud.

      Delete
    2. Kah kah kah
      Apa da dia punya contoh....
      Sah ni misti csimeno nih
      Tak pun cai otak bodo buat keja bodo

      Delete
  6. Kah kah kah ........... terdengar suara halus bisikan menghasut ........ mmg puak2 macai dan balaci Dap pakar dlm menghasut dan mengapi2kan seumpama sejenis makhluk halus dpd api ........ semoga kita terus tabah spt sabda Nabi saw yg bermaksud "......... pada akhir zaman nanti memelihara agama seumpama mengenggam bara api ......." ....... dan inilah zaman tersebut ! Nauzubillahi minaaSyaitanir Rajim !

    ReplyDelete
    Replies
    1. balaci dapig bukan seumpama sejenis makhluk halus drp api...tapi makhluk busuk drp taik..ngeh3

      Delete
    2. Betul tu. Akhir zaman ini, byk ulamak. Tapi mereka jugalah yg byk mengisi perut neraka. Sila google. Jgn ingat serban tinggi dan jubah labuh menyapu taik cicak boleh senang2 masuk syurga. Belum tentu.

      Delete
  7. Takut masuk bilik air bersama "orang" berpurdah. Ramai orang gunakan purdah utk lakukan kesalahan. Patut haramkan purdah yg tu.tup muka, cukuplah dgn pakai tudung

    ReplyDelete
    Replies
    1. silap haribulan ada yg gunakan purdah untk meletopkan diri mcm yg bnyk terjadi dinegara arab dan afrika.

      Delete
  8. Mari kita londeh Mat Sabu d Khianat

    Interview dgn Mat Sabu, Malaysiakini http://www.malaysiakini.com/news/166723

    "Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi.

    " "Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat."

    Komen Aku: Dah la bukan kerana Islam, pakai Karl Marx plak sebagai pedoman. Nampak gaya Ibrahim Ali jauh lagi suci dari Mat Sabu. Elooo Mat Bertaubatlah kamu.

    Aku harap Majlis Agama seluruh Malaysia boleh ambil tindakan kepada Mat Sabu

    Jesse Labu
    Keadilan N9ERS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bwk tulisan kamu ke alam barzakh

      Delete
  9. Ada Hamba Abdi DAP menyamar islamik berlogo imayam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syirik klu kita kata islam hanya utk amno dan pas sahaja.

      Delete
  10. apabila pendatang dari Myanmar dan Pakistan ini dapat buka kedai dan menguasai perniagaan di situ.

    Wajarkah u all malas u marah orang lain rajin?

    wajarkah u all malas u marah orang lain ambil peluang nak jadi kaya?

    Bila tak dapat bersaing dengan Cina u all cakap Cina menguasai rangkain perniagaan,

    Tapi bila mat indon, bangla, myanmar juga dapat buka perniagaan rebut kekayaan negara,

    Apa lagi alasan u all?

    Lihat sahaja berapa ramai graduan (kuota) yang sedang makan tidur kangkang, makan tidur kangkang di rumah tunggu nak kerja gomen, sedangkan mereka sendiri tahu penjawat awam di negara ini dah terlampau banyak (sila rujuk statistik),

    siap bidang kerja di jabatan kerajaan di kecil-kecilkan (pengkhususan) lagi untuk wujudkan lebih banyak jawatan, sebab itu wujud jawatan datang lepak main internet dalam lab dari jam 8 sampai 4 setiap hari,

    boleh dia beri famili dia makan gaji panas begitu.

    KEDEPAN ( KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian , SPM 5A dan ke atas degree dan guru , 3A -4A diploma , 1A -2A sijil , 0A buruh , pembantu rumah dan pekerja am kecuali mereka yang bekerja sendiri ) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya . biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai.heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodo buat kerja bodo
      Bodo buat kerja paspuspis
      Bodo buat kerja caimeno

      Delete
    2. Bodo masuk parti kuali.

      Delete
    3. Amat bodo dan mengong jadi caipas dan caimeno. Sbb apa mengong? Sbb byk minum air kencin najis dan ceret bapak hanjing melalak.

      Delete
  11. Alasan kami ialah kami nak parti Islamik yg progresif, amanah, peduli, inklusif, subersif & lokomotif menjadi pemerintah terlebih dahulu.

    Bila mat sabu dahjadi PM, kami secara automatik akan jadi rajin.

    Setidak-tidaknya rajin meniru macam tiru logo channel tv Imayam utk parti kuali kami.

    Rajin berselfie serta rajin berarak keliling keliling KL juga akan kami lakukan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelentit mak hang

      Delete
    2. 15:53 mak ko tak ada kelentit sbb bapak ko gigit

      Delete
    3. Parti Barua Semalaysia
      Menyemarakkan Anjing Menyalak

      Delete
    4. Jangan gaduh2. Cina dah bersatu. Kita terus berpecah. Marilah kita bersatu di bawah umno. Umno adalah yg terbaik. Majukan kelantan di bawah kepimpinan melayu umno. Jangan takut untuk berubah menjadi lebih maju. Bukan pas tak baik tapi pilihlah yg terbaik iaitu umno. Marilah kita bersatu di bawah umno demi kelantan yg tercinta. Jangan biarkan kelantan dihina kerana menjadi negeri paling miskin di msia. Jom kita berubah.

      Delete
  12. Omakkau tukarla nama blog kpd Pukikau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau marah mcmna sekalipun,, mcmtu ke akhlaq? Berdosa tak pasal2. Gembira sangat la Dap bila org Islam dah rosak seperti anon 14.54

      Delete
    2. 1527...paku dulang paku serpih.

      Delete
    3. Pas memang suka buat org marah. Kita tukar masuk umno pulak la

      Delete
  13. Lelaki berpurdah tak ubah macam perangai PAS. Menyamar nak mertabatkan Islam tapi lebih "memburuk dan menghancurkan" Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 X 5
      Sbb apa?
      Fuluss

      Delete
    2. Lelaki berpurdah serupa mcm Parti Kuali, menyamar sbg Islam progresif konon...tapi ikut Dap.

      Delete
    3. 2 X 5
      Dua2 sbb fulusss
      Marilah berubah
      Umno nenghulur salam perpaduan
      Bersatulah demi bangsa melayu
      Marilah martabatkan bangsa melayu kita
      Bersatu melayu teguh, berpecah melayu roboh
      Bersatulah bersama umno
      Umno adalah yg terbaik

      Delete
  14. Al fadhil al ustaz Mohd Sabu pernah bertitah, "sekiranya suatu hari nanti aku keluar dari Pas dan sertai parti lain atau tubuh parti baru, hangpa yang di dataran ni jangan ikut aku dan kekallah dalam Pas sebab masa tu aku dah tak betul lagi..."

    Denga keadaan sekarang ni, hangpa agak, otak mat sabu betul ke tidak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semenjak Mat Sabu oandai berselfie dgn amoy laga Dada, terbuktilah Mat Sabu tak pakai otak tapi pakai lutut.

      Hidoooooppp PAN Imayam Cangkul Tayar Traktor
      Hidoooooppp Tauke Bukit Penang
      Hidoooooppp Selfie Amoy

      Delete
    2. Biasa la, jantan.

      Tapi dulu ada satu betina peluk cium jantan kapiaq ngan keling luaq negara apa hal? Buat aib betina2 melayu lain aje wehhh...

      Delete
  15. PENGKHIANAT MAHU PKR TINGGALKAN PAS!!!

    Ekoran pendirian terbaru yang dibuat oleh kepimpinan PKR untuk terus bekerjasama dengan PAS semalam ternyata mendapat bantahan dari kalangan anggota lain Pakatan Haprak Baru tu.

    Kata mereka, tindakan sedemikian membuktikan bahawa kepimpinan PKR masih tidak yakin dengan gabungan Pakatan Haprak Baru yang telah diumumkan oleh Presiden parti itu sendiri.

    Malah, mereka juga turut mendakwa PAS sebagai sebuah parti yang pernah mengkhianati Pakatan Haramjadah tu sebelum ini telah banyak membelakangi PKR dalam beberapa isu yang dibangkitkan.

    Putera kepada bekas Presiden PAS, Datuk Fadzil Noor itu berkata, tindakan itu sepatutnya diambil oleh PKR berikutan PAS yang didakwanya pernah mengkhianati parti itu pada pilihan raya umum lalu.

    Faiz dalam pada itu mengingatkan PKR bagaimana PAS menolak pencalonan Presiden mereka sebagai menteri besar Selangor, meletakkan calon di 5 kerusi yang ditandingi PKR dan menolak untuk mengarahkan ahli memberikan sokongan kepada Anwar Ibrahim dalam kes liwat II.
    "Bersediakah PKR untuk dikhianati lagi oleh PAS. Apakah jaminan PAS akan komited untuk mengelak pertandingan 3 penjuru di kerusi yang ditandingi PKR?
    "Adakah PAS bersetuju untuk menerima Anwar Ibrahim sebagai calon perdana menteri walaupun sedar mereka tidak mampu mencadangkan calon yang setanding Anwar Ibrahim?
    "Adakah PAS akan menjunjung persetujuan untuk berpegang kepada dasar bersama yang akan dirangka?" demikia persoalan yang dibangkitkan Faiz.
    Semalam, Azmin yang juga Menteri Besar Selangor berkata, PKR akan bekerjasama dengan mana-mana parti yang mempunyai agenda sama termasuk PAS atau mana-mana parti lain sekali pun.

    Pakatan Harapan merupakan gabungan parti pembangkang terdiri daripada PKR, DAP dan Amanah yang ditubuhkan pada 22 September lepas bagi menggantikan Pakatan Rakyat yang terkubur berikutan pertelingkahan antara PAS dan DAP berhubung pelaksanaan hukum hudud di Kelantan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sangat pas tinggalkan pkr. Sbb pkr bersekongkol dgn dap. Pas wajib tinggalkan pkr dan bersatu dengan umno. Hanya bila pas bersatu dgn umno, org melayu lebih kuat dan suara melayu akan didengari oleh pemimpin. Hanya jika pas dan umno bersatu saja maka kelantan akan dpt diselamatkan drp jatuh ke tsngan pembangkang pimpinan dap. Bersatulah demi bangsa melayu kita. Tinggalkan parti yg tiada masa depan.

      Delete
    2. Hari ini dlm perhimpunan agung MCA, mereka juga spt Dap, menolak pelaksanaan hudud. Jadi apa bezanya PH yg dianggotai oleh Dap dan BN yg dianggotai oleh MCA?

      Tiada beza.
      Pas harus terus bersendirian.
      Biar kalah tak aoalah
      Biar terus jadi kera sumbang.

      Delete
    3. Kjaan penang bg penghargaan dan saguhati utk menghargai ketegasan penguatkuasa itu kerana tidak tunduk dgn ugutan samseng. Jumlah wang bukan ukuran. Rasanya hadiah penyapu oleh pemimpin umno dolu2 tu lagi hampeh.

      Penguatkuasa tu tarik balik laporan polis sbb bimbang keselamatannya terancam, bukan sbb dipujuk lge. Tapi klu dah otak caimeno, semua pun boleh dikonar baring.

      Cam bossss besar jugak. Kuat konar baring

      Delete
  16. Lagi kes lempar tahi ke muka mat sabu.tak cukup ke dgn tahi buatan sendiri mat sabu tu.hari tu dgn abe is ini abe cipan pulak.seteruk omakkaupun kalau mmg dia teruk la tp tak pernah dia tuduh parti org celaka.sila muhasabah la masing masing kita ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lempar sekali taik tu kat muka abg najiss

      Delete
  17. Jaga la tatasusila kita sebagai rakyat malaysia yg bersopan.jgn nanti menjadi spt 2 org budak cina dipulau pinang tu atau budak yg memijak gambar pemimpin.tak pasal sj nama muncul dbalai polis.jika dpt habis dgn memohon maaf tak mengapa la bagaimana jika nama tinggal tercatit direkod polis.2 budak cina itu adakah terlajak kata atau ada sesuatu yg buat mereka rasa besar kepala.apa yg peliknya penguasa tu dpt duit sbb dihina.nampak agak aneh sedikit entah apa motifnya.jika difikirkan biasa sj penguatkuasa dihina mcm tu.sekali sekarang penguatkuasa dipulau pinang yg melayu jika dihina oleh org cina boleh la minta duit sumbangan iklas.jd jaga jaga sekarang jgn sewenang wenang kutuk penguatkuasa anda mungkin akan viral n kebalai polis.

    ReplyDelete
  18. Siapa lagi yang Kita nak harap jadi pemimpin? Tak Kan Hadi? Kaki ponteng tu. Mesyuarat pun tak datang. Cakap pun tak berapa jelas, sebab tu parti tak de hala tuju. Menang pun tak boleh bentuk kerajaan. Setakat negeri boleh la. Saya cadang Antara PKR atau Amanah JE. Solat dulu, lepas Ni sambung balik

    ReplyDelete
  19. Maka berkatalah Mat Sabu "andainya suatu hari nanti aku meninggalkan perjuangan ini (PAS) dan menyertai parti lain @ aku menubuhkan parti baru, hangpa semua yang ada di dataran ini jangan ikut aku,.. pasai apa? kerana pada masa tu aku dah tak betoi...hangpa semua tetaplah bersama-sama PAS"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rupanya mat sabu pun ada buat Amanat jugak ke?
      Habis tu sekarang dia dah tak betui ka? Patutlah seronok sgt selfie dgn cucu.

      Delete
    2. Tu dulu masa belum jadi parti barua mcm hari ini. Skng dah jadi parti anjing menyalak babi dalam bukit tak kan nak duduk situ jugak?

      Delete
    3. Alaaa....berselfie terpaksa aje tuuu.
      Ni haaa, yg betina gemuk peluk cium jantan kapiaq ngan keling luaq negara tu tak nak labun sekali kerrr? Cerrrr hang tanya mokcik youtube..... Phuiiiii buat aib betina malayu lain aje....

      Delete
    4. Betina gemuk dari parti mana ni brooo..dlm Pas mana ada? Dlm parti lain tak taulah.

      Takkanlah nak babitkan semua parti. Mentang mentanglah ketua parti kau dah tak betui..sesat. Jgn emosional sgt brooo...sabau leee. Suruh mat sabu tarik balik Amanat tu.

      Delete
    5. Betina gemuk cium peluk jantan kapiaq ngan artis keling tu laaa. Tak kan buat2 lupa? Kata nak tegakkan islam, takkan tutup mata bila betina islam peluk kucup jantan.... patutnya tibai jugak buat teladan betina islam lain. Itu baru betul tegakkan islam.

      Caipas ker, caimeno ker, klu nak tegakkan islam jgnlah pilih2 pulak. Semua kena pukul sama laaa...jgn jd barua la

      Delete
  20. Tak ada sorang pun penyokong parti kuali menafikan bhw mat sabu pernah mengeluarkan kenyataan demikian iaitu jgn ikut dia keluar Pas sbb dia dah tak betoi...

    Membawa makna penyokong parti kuali sekarang berketuakan manusia yg tak betul (otak). Pasti kecoh slps ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu dulu masa Nik Aziz masih hidup dan semasa Pas menerima golongan rakyat biasa, golongan progresif dan buksn lulusan arsbiah.

      Skng pas dah berubah dah. Pas cuma iktiraf ularmak2 aje, kaum kerabat dan mat2 balak yg berserban.

      Dulu mat sabu dilambung tinggi sbb jasanya pd pas amat besar. Skng dah kena halau. Org dah halau kena blah la.

      Sapa2 dlm pas yg rasa dah kena barua dan dihalau geng hadi, elok la keluar. Jaga maruah sbb org dah halau.

      Jgn jadi mcm kat selangor, org dah halau pun dia buat muka beroook aje. Muka tebal cam kulit b.......

      Delete
    2. Tak ada org halau pun, cuma kalah perebutan jawatan. Parti lain pun ada pemilihan juga, ada yg kalah juga. Umno lg teruk dlm pemilihan, selain tg razali yg kalah tubuh s46, yg lain rasanya tak ada plk. Nuar brahim sbb dibuang dari umno, bukan kalah pemilihan.

      Delete
  21. PASUG ADALAH DAYUZ... TK BERANI BUAT HUDUD...TUDUH HARI2 DAP XNK HUDUD

    MEREKA TAKUT SEBB DAP ADA ARMADA PERANG..KERETA KEBAL... SEGALA SENJATA DAN 2JUTA TENTERA ELIT

    pas nk jd pejuang islam? pondan elok perjuangkn haid dn nifas aje la

    klu pas dapat ganti kemah baru utk manfsa banjir pun kira dh hebat la tu

    pas adalah dayuz agama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas dah laksana hudud kat kelantan kot?
      Hebat ka pas ni...

      Delete
    2. Aku malas nak ulas hudud ni. Penat dah.
      Tapi aku respek pas. Pas memang rajin bust BILL dan hantar BILL aje.
      Bab HUDUD aku tak nampak lagi.

      Delete
    3. Kalau 2015 ni tak dapat buat hudud, janji nak letak jawatan kan?

      Kita org malas nak cakap banyak.
      Kita org tengok dr jauh aje.
      Tapi ustaz aku kata, Islam kata klu dah janji tapi tak tepati, tu kira munapik

      Delete
    4. Nak buat hudud mcm mana.... Hari ini MCA pun tak setuju. Kat youtube pulak, byk org melayu yg mengaku islam pun tak setuju jugak. Boss2 besar pulak tu yg tak setuju. Takut kena potong tangan kot?

      Delete
    5. LEPAS HANTAR BILL PEGI CABUT GI JEPUN.

      PTUIIIII.
      (Aku rasa mcm nak mencarutttt aje)

      Delete
    6. Carut jee...mencarut tu makanan asasi presiden kau.

      Delete
    7. Sorry...bukan presiden kau...bakal perdana menteri Malaysia.... Muahaha... Muahaha

      Delete
  22. Mat sabu dah bagi peringatan, jgn ikut dia kalau dia keluar pas tubuh parti baru sbb dia dah tak betui. Sbb tu PAN tiada sambutan. Mcmana nak ikut mat sabu sbb dia dah tak btui...3 org je yg ikut. Sekarang tgh mengamuk dlm blog omakkau.

    ReplyDelete
  23. Ratib Loser adalah dihalau. Kalah dan kena halau lain babe. Itu alasan Pan-Imayam-Kuali-Pan Kuih Tart- Cangkul tayar Traktor

    Kutipan Ratib PAN ni adalah UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau.

    Wirid sakti untuk mendapat restu Abuya Bukit Penang

    DAP lawan Khutbah di Pahang - Biarkan
    Kampung Batu Feringgi nak kena roboh - Biarkan
    Speaker masjid kat Penang nak dihadkan - Biarkan
    Sekolah SAR Penang ditarik bantuan - Biarkan dan disokong pula
    Presiden PAN Selfie Amoy - Wokey
    Ciplak logo Imayam - Wokey
    Pakai nama orang tanpa izin - Worait

    Perggggggggggghhhhhhhhhhhhhhh Abu Lahab pun ngeri dengan PAN Al Khianatun ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidup lagi pak pandir ni.....tak habis2 dengan lawak bodohnya...

      Delete
  24. Woi PAS, kami mau hudud....mana hudud? Napa nyorok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau salah seorang drp 3 org penyokong parti kuali yg mengamuk

      Delete
  25. PAS BERKAWAN DGN UMNO = PEROMPAK

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAN BERKAWAN DGN DAP = KOMUNIS

      Delete