KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 21 October 2015

VIDEO KLIP WANITA DISERANG YANG MENJADI VIRAL DIMEDIA SOSIAL ..... POLIS SUDAH MENAHAN TIGA WANITA DAN KINI SEDANG MEMBURU DUA LAGI BAGI MEMBANTU SIASATAN.



Polis telah menahan tiga wanita yang disyaki menyerang wanita lain selepas video kejadian itu tersebar di media sosial baru-baru ini.

Suspek utama, yang berusia 27 tahun yang dikenali sebagai Ika, ditahan selepas menyerah diri di Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Bharu semalam manakala dua yang lain telah ditangkap di Pengkalan Chepa dan Padang Tembak.

Polis juga sedang memburu dua lagi suspek, salah satu dikenal pasti sebagai Mok B dan 'Ninja', yang dilihat dalam rakaman itu dengan kejam menyerang mangsa, dan dipercayai telah menyembunyikan diri.

Ketua Polis Daerah Kota Bharu ACP Rohaimi Md Isa berkata, kejadian itu berlaku kira-kira pada 15hb Oktober pukul 10 pagi di kawasan perumahan yang berhampiran Wakaf Mek Zainabon, tetapi hanya dimaklumkan dua hari lepas.

Beliau berkata ketiga-tiga suspek, telah ditahan reman selama tiga hari bermula hari ini.

"Siasatan awal mendapati perbalahan itu berlaku akibat salah faham di mana suspek utama telah menuduh mangsa mencuri dan mempunyai hubungan sulit dengan suami kepada seorang lagi suspek," katanya ketika ditemui hari ini.

Polis juga mendapati bahawa mangsa telah didorong ke tempat lain hanya di mana kemudiannya dia dipukul dengan kunci stereng.

"Kes itu disiasat kerana sengaja menyebabkan kecederaan parah.

Kami juga meminta dua lagi suspek untuk tampil ke hadapan untuk membantu siasatan, "katanya.

"Terdapat lima suspek dan tiga lagi mangsa yang terlibat dalam kes itu. Walau bagaimanapun, ketiga-tiga mangsa berkenaan tidak dapat berbuat apa-apa kerana mereka takut diserang.

" Rakaman serangan kejam menunjukkan mangsa ditumbuk di perut dan muka, selain ditampar dan setelah rambutnya ditarik oleh penyerang-penyerang beliau.

22 comments:

  1. hudud manaaaaaaaa

    qisas manaaaaa

    kt negeri pas tu ooooiiii

    ulatmak pas mana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat negeri bukan pas pun engkorang buat jenayah langgar hukum hudud boat dont know jer. Sembang kencang!!! Satu malaysia patut buat hudud la bodo!!! Bukan pas ajer!!!

      Delete
    2. Woi anonymous bodoh,depa bergaduh tu apa kena-mengena dgn hudud.sikap depa tu yg tak faham adab.tu la org suruh pi belajar agama tak mau.

      Delete
  2. Kelantan? Mesti pnyokong PAS ni... Tak heran la.. Yg at as making hamun..fitnah mfitnah.. Yg bwh2 ni lg la pnyamun

    ReplyDelete
  3. PAS DAH KECUT PERUT KENA SOUND DGN YUSOF QARDHAWI... KIHKIHKIH..

    ReplyDelete
  4. Pas mana kecut perut beb.. IBRAHIM ALI kan ada.. Blh peluk...

    ReplyDelete
  5. CAMNE NAK LAKSANA HUDUD.. DAH KENA MAIN DGN UMNO... MALUUUUUU......

    ReplyDelete
  6. Ulamak pun sibuk jual balak,bina banglo juta2 utk anak2 mana la ada masa nk tgk masalah rakyat..ngeh3

    ReplyDelete
  7. Kejap lagi mangsa dan pembuli buat u turn....suka suka ajer.....ingat pas ingat u turn. ....ingat pas ingat baiaah....settel abis citer...

    ReplyDelete
  8. Komen bangang..umno pkr siam smua ada sana..di mekah pun ada arab begaduh apa..bodoh wat keja bodoh

    ReplyDelete
  9. Mngaku ulamak tp buat fitnah.. Tak paham pakcik...

    ReplyDelete
  10. Ramai sungguh golongan fasik dan munafik yg buat komen macam kebal seksa kubur! Sebiji macam mulut bacul pemimpin mereka iatu Mahathir dan Lim Guan Eng!

    ReplyDelete
    Replies
    1. munafik kot celoh mano pulok...kan ke mmg tiga empat ore dara ore puteh kulit hite tu rakyat ustaz mat yaakub. tak kan la puak2 tok guru tak leh tarbiah 3,4 ekor tuh....
      hudud bila nak bentang boh? (tlg faham mmolek, ini soalan tau...)

      Delete
    2. Masa nik aziz masih hidup tak berani nak tanya takut kena ludah atas muka.

      Delete
  11. Anok daro klate yg gado2 to hasil ajaran tok guru u turn.....tak heran ponnn...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat kelantan pun ada umno..orang pas pakai tudung..

      Delete
  12. First time dengar nama tempat Wakaf Mek Zainabon......hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. omak...apa yg dia tau selain api2kan rakyat. dia kan cari mkn sbg trooper umno be end. ada korang tengok dia ulas pasal hutang 1mdb, termasuk saranan raja2.atau hudud x jd bentang walaupun kununnya umno be end akan sokong. pigidah janda barua yg tergilokan sahak kunun nak jd mb semula

      Delete
  13. hhhmmmm...ramainya ustaz jadian dalam ni...xtakut ker duk mengata tu..rsa malaikat kiri kanan xtulis ker brader2 smua...

    ReplyDelete
  14. ORANG YANG KOMEN GILA2 HENTAM PAS ADALAH ORANG GILA . KAMI DOAKAN DIA MAMPUS DALAM GILA BABI

    ReplyDelete
  15. PUAK YANG KOMEN GILA2 NI MEMANG PEMAKAN TAHIK DAP ATAU PAN ATAU PKR

    ReplyDelete
  16. Ore klate serambi mekoh... Lain kali jge dok serambi duk tengoh tengoh baru clear klu dengor ceramoh...pasal duk serambi tu loo tok guru sllu wat u turn...klu tok guru wat u turn anok buah wat u turn kat round about...anok tino tumbuk tumbuk kikiki

    ReplyDelete