Tuesday 20 October 2015

PEMANDU TEKSI REMPUH SEKATAN KEM TENTERA ADALAH PESAKIT MENTAL



Video pemandu teksi merempuh kawalan keselamatan di Hospital Tuanku Mizan yang viral baru-baru ini, adalah kejadian lama yang dimuat naik dalam laman media sosial.

Ketua Polis Daerah Wangsa Maju, Superintendan Roy Suhaimi Sarif berkata, kejadian itu berlaku pada 12 Oktober lalu dan pemandu berusia 44 tahun sudah dihadapkan ke mahkamah, atas pertuduhan sengaja mendatangkan kecederaan.

“Video yang dipaparkan dalam media sosial itu adalah kejadian yang berlaku minggu lalu dan suspek sudah didakwa di mahkamah.

“Pemeriksaan mendapati, suspek mempunyai masalah tekanan jiwa dan merupakan pesakit psikiatri serta menerima rawatan pada 5 Oktober lalu,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah Wangsa Maju, pada Isnin.

Dalam kejadian itu, beberapa anggota tentera yang mengawal di pintu masuk dan keluar hospital itu terkejut, apabila dirempuh sebuah teksi yang dibawa suspek.

Suspek dikatakan baru menurunkan penumpangnya di hospital dan memandu di arah bertentangan keluar dari hospital serta melanggar kon sekatan.

Polis dan anggota tentera mengejar suspek kira-kira 200 meter dari hospital.

Suspek yang disiasat atas dakwaan cubaan membunuh itu telah didakwa di mahkamah pada 16 Oktober lalu dan diarahkan menjalani ujian psikiatri di Hospital Tanjung Rambutan.

Berikut adalah sedutan rakaman video menunjukkan seorang anggota tentera dilanggar teksi yang merempuh kawalan keselamatan di Hospital Tuanku Mizan, lebih seminggu lalu.


51 comments:

  1. HILANG KEMALUAN WAN AZIZAH DISINDIR DAPigs!!!

    Selepas disindir secara subversif oleh Si Tokong DAPigs tu sebelum ini, baru la Si Wan Azizah tu berani nak ambik tindakan dan membawa sendiri Usul Undi Tidak Percaya terhadap Perdana Menteri.

    Jika sebelum ini, Si Tokong DAPigs tu cuba menyembunyikan kemaluan mereka sendiri dengan mempertikaikan tindakan seorang Ahli Parlimen PKR yang telah membelakangkan Ketua Pembangkang.

    Secara tidak lansung, pertikaian yang dibuat itu telah dibidas oleh Ahli Parlimen tersebut dan mendakwa Si Tokong DAPigs tu tidak ada kuasa untuk memberikan dia sebarang arahan.

    isebabkan percanggahan pendapat dikalangan puak - puak Pakatan Haprak dan terasa malu dengan diri dia sendiri itu lah yang membuatkan Si Wan Azizah tu terpaksa mengubah pendirian.

    Kata Si Wan Azizah, Usul yang telah dikemukakan sebelum ini akan ditarik balik dan dia sendiri akan menghantar semula Usul tersebut kepada pihak Speaker Dewan agar ianya dapat dibentangkan.
    “Pakatan Harapan sebulat suara bersetuju untuk menghantarnya sekali lagi dan ia akan dibawa oleh saya sendiri. Usul yang telah dihantar sebelum ini akan ditarik balik. Pakatan Harapan setuju suara lebih kuat jika kita kemukakan usul ini," katanya pada sidang media di Parlimen di sini, Isnin.
    Jika kita lihat dari satu sudut, nampak sangat tindakan puak - puak Pakatan Haprak tu 'Flip Flop' dan membuktikan bahawa mereka hanya sekadar nak 'Main - Main' dalam isu tersebut.

    Hakikatnya, dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu sendiri pun masih lagi berbalah diantara satu sama lain mengenai keputusan untuk membawa Usul Undi Tidak Percaya itu ke Parlimen.

    Korang nampak tak permainan yang cuba dimainkan oleh Pakatan Haprak tu? Sedangkan usul sebelum ini pun dalam senarai ke 25 dari 28 Usul yang akan dibentang disidang Parlimen kali ini.

    Jadi macam mana puak - puak Pakatan Haprak tu boleh yakin yang diorang mampu untuk mengemukakan Usul baru dan berharap agar ianya dibentangkan dalam persidangan kali ini?

    Secara logiknya, itu membuktikan bahawa puak - puak Pakatan Haprak tu setakat nak 'main - main' je dalam isu yang berkaitan dengan usul Undi Tidak Percaya tu. Diorang bukannya serius sangat pun nak bawak usul tersebut ke Parlimen. Setakat GEMPAK je lebih!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn Khuatir DAP, Kami dari Amanah akan lawan PKR kalau diberi arahan. Alangkan parti asal pun kami boleh lawan, ini kan PKR yg tak bernilai itu

      Pak Ngah Ross
      Ahli Amanah Menglembu

      Delete
    2. Anon 10:11 memang kurang ajar, bak mai aku copy paste kat bawah ni

      MAT SABU PERASAN DIA HANDSOME SANGAT KE!!!

      Hek-eleh!!! Memang tak reti nak mengkadarkan diri lansung Si Mat Sabu ni. Dia ingat dia handsome sangat ke sampai tahap dia buat songeh pun nak mengharapkan orang suka pada dia?

      Dia sedar ke tidak yang dia dan konco - konco Pengkhianat Amanah Negara pimpinan dia tu dah menjadi Pembelot? Jadi, buat apa dia nak terhegeh - hegeh tak tentu arah macam orang Gila Talak?

      Dasar 'Hidung Tak Mancung, Pipi Tersorong - Sorong' pulak Si Mat Sabu ni. Kan PAS dah menyatakan perndirian bahawa diorang takkan ber-Tahaluf Siyasi dengan puak - puak Pengkhianat?

      Jadi, untuk apa lagi Si Mat Sabu tu nak buat kenyataan KONONnya dia bersedia untuk bertemu dengan Si Hadi Awang tu bagi membincangkan pembentukan Pakatan Haramjadah 2.0?

      Jika dilihat dari satu sudut, tindakan Si Mat Sabu tu hanya sekadar nak memburuk - burukkan imej Presiden PAS tu sahaja. Dia nak memberikan gambaran kononnya dia lebih 'Gentleman'.

      Kononnya dia nak tunjuk la kepada rakyat yang dia lebih bersikap terbuka jika nak dibandingkan dengan Si Hadi Awang tu. Maka sebab itulah Si Mat Sabu tu keluarkan kenyataan sedemikian.

      Mungkin Si Mat Sabu tu ingat, dengan cara itu dia mampu untuk memperdayakan rakyat dan membuang tanggapan buruk terhadap diri dia dan parti yang dia pimpin pada ketika ini.

      Mungkin Si Mat Sabu tu fikir, rakyat Malaysia ni semuanya BODOH macam dia jugak gamaknya, senang - senang je dia nak tipu. Tapi hakikatnya, rakyat Malaysia ni semuanya bijak belaka.

      Yang BODOH hanya mereka yang sanggup ikut bontot Si Mat Sabu tu menjadi Barua kepada puak - puak DAPigs. Realitinya, rakyat Malaysia sekarang semua dah sedar bahawa Si Mat Sabu tu merupakan Pengkhianat Amanah Negara!!! Jadi, tak payah la dia nak berlakon!!!

      Delete
  2. PAN Kuali Imayam sekarang mencari gaduh dengan PKR selepas bergaduh besar dengan kawan2 lama dalam PAS.

    Aku tak terkejut sikit pun jika PAN akan sabotage PKR selepas apa yg berlaku

    1. TSKI dipecat ala2 fitnah DAP dan fitnah2 orang politk yg sekarang dalam PAN. Malangnya DSAI percaya akan mereka.
    2. PAN akan melobi orang diatas pagar untuk jgn bersama PKR tapi bersama PAN.
    3. PAN melalui PASMA menuduh Azmin tak bersama dengan PH

    Terbuktilah Mereka dari PAN inilah setan2 yg bertopengkan manusia

    Jeff Ulu Bernam
    Keadilan Reform

    ReplyDelete
    Replies
    1. VIDEO DAP Halang Pembinaan Masjid di Youtube tahun 2014

      https://www.youtube.com/watch?v=XFtQXpl5akk

      Delete
    2. Menjadi viral di laman-laman sosial hari ini apabila cadangan pembinaan sebuah masjid di sebuah taman di Kota Kinabalu, Sabah telah dihalang oleh Ahli Parlimen Kota Kinabalu yang mewakili DAP, Jimmy Wong sehingga menimbulkan sedikit ketagangan disana.

      Video yang berdurasi 2 minit 46 saat ini telah dimuat naik semula oleh orang ramai berikutan kritikan berterusan Jimmy Wong berhubung laungan azan yang mengganggu penduduk bukan Islam di Kota inabalu sejak akhir-akhir ini.


      download (8)



      Kejadian yang dipercayai berlaku sekitar tahun 2014 ini sememangnya menimbulkan kemarahan umat Islam di Kota Kinabalu berikutan Jimmy yang sering kali menemplak umat Islam disana dengan kata-kata yang disifatkan sebagai menghasut dan melanggar kontrak sosial yang telah di perakui sejak zaman berzaman.


      Tidak kira apa pun parti ikutan kita, hak beragama di negara ini tidak pernah dipersoalkan sejak sekian lama, namun selepas DAP berjaya meraih banya kerusi pada Pilihanraya Umum yang ke 13 lalu, mereka dilihat semakin biadab dan kini berani mempertikaikan hak mutlak Islam di Malaysia.


      Mungkin ada yang terlupa, didalam Perlembagaan Malaysia, Islam diperakui sebagai agama rasmi negara

      Delete
    3. Mat Shampoo, Click Smart, Mariah Kari, Din Pudu dll dari PAN Imayam amat mencintai golongan dari DAP yg menghalang pembinaan masjid tapi suka mengherdik dan memaki kepada golongan yag cintakan masjid

      Adakah ini sebab ketagih Selfie dgn Amoy????? mari kita tanya

      Delete
    4. takkn la kita nk harap jeff ulu ckp baik pasal PH dgn analisa yg waras.

      dh dia taksub hjhadi...biarla

      tk perlu jwb la

      Delete
  3. Bukti2 DAP Racist.

    No 1 Hina Peniaga India

    TONY PUAKA DILAPOR POLIS, GELAR PENIAGA INDIA 'SAMSENG'!!!

    Heh! Dek kerana keceluparan mulut Si Tony Puaka dan pembongkaran niat sebenar Si Ahli Parlimen DAPigs tu terhadap peniaga kaum India baru - baru ini, maka satu laporan Polis telah dibuat.

    Jika sebelum ini, Si Tony Puaka tu telah membuat tuduhan terhadap peniaga - peniaga kaum India yang didakwa Ahli PKR bersikap biadap dan berlagak samseng ketika ditemui secara terbuka.

    Ekoran tuduhan yang dibuat, Ahli PKR yang terlibat telah membuat laporan Polis dengan menegaskan bahawa tindakan tu telah menjatuhkan reputasi dirinya selaku 'Ahli Politik Terkenal'.
    Murali Subramaniam, setiausaha PKR Kelana Jaya, dalam laporannya berkata, beliau hadir dalam acara itu atas permintaan penjaja gerai Deepavali yang tidak puas hati dengan perpindahan tempat mereka mencari makan.
    “Dalam Facebook beliau membuat banyak tuduhan-tuduhan palsu dan fitnah terhadap saya. Saya seorang ahli politik yang terkenal di kalangan rakyat Malaysia, khususnya di kalangan kaum India Malaysia.
    “Tuduhan-tuduhan palsu yang ditulis oleh Tony Pua dalam Facebook beliau telah menjatuhkan reputasi saya,” katanya.
    Selain itu, Ahli PKR tu juga turut menjelaskan bahawa dia akan mengambil tindakan dan memfailkan saman terhadap Tony Puaka tu berdasarkan nasihat yang telah diberikan oleh peguamnya.

    Persoalan yang sama seperti yang dibangkitkan oleh Dr. MiM, boleh percaya ke Si Ahli PKR tu nak ambik tindakan dan failkan saman terhadap Si Tony Puaka tu? Atau dia setakat main acah - acah je?

    Lagi pun, tak mungkin pulak 'Peguam' Si Ahli PKR tu yang memberikan nasihat supaya dia failkan saman terhadap Ahli Parlimen DAPigs tu. Takkan Si Tipah Koyak tu dah hilang akal sampai tahap nak suruh Ahli PKR tu ambik tindakan sedemikian!!!

    ReplyDelete
  4. Bukti DAP Racist. Bukti No 2

    DAPigs MEROYAN, KHUTBAH SERU UMAT ISLAM BERSATU!!!

    Asal dengar je seruan yang menyeru supaya supaya seluruh Umat Islam bersatu, mula la puak - puak DAPigs ni jadi Gila Meroyan tak tentu arah. Macam Setan panas punggung pulak dah gayanya.

    Tapi yang lebih memalukan ialah apabila yang meroyan tu sendiri mendabik dada mendakwa dia seorang Muslim. Pun dia masih tak faham lagi intipati khutbah yang disampaikan?

    Kalau tengok gaya, macam bijak sangat. Tapi, kenapa bila orang nyatakan Kebenaran bahawa umat Islam di Malaysia ni berpecah akibat ketaksuban terhadap parti Politik dia nak meroyan pulak?

    Antara intipati khutbah yang disampaikan baru - baru ini menyentuh mengenai perpecahan yang berlaku dikalangan umat Islam di Malaysia ni adalah disebabkan ketaksuban terhadap parti Politik.
    "Dewasa ini kita melihat perpecahan umat Islam di negara kita terutama bangsa Melayu begitu ketara. Perpecahan ini kerana mengutamakan parti politik melebihi perpaduan dan persaudaraan Islam seperti UMNO, PAS, PKR dan ditambah parti baru yang dinamakan Gerakan Harapan Baru (GHB). Malahan ada di kalangan umat Islam yang menyertai parti DAP yang terang-terangan menentang Islam."
    Kalau kita tengok dari satu sudut yang dinyatakan, memang betul pun apa yang disampaikan dalam khutbah tersebut. Perkara tu memang sudah dibuktikan secara terang - terangan.

    Jadi, kenapa pulak Pengerusi DAPigs Pahang yang juga merupakan seorang Muslim tu nak menidakkan Kebenaran yang disampaikan melalui khutbah tersebut? Kenapa dia sorang je yang meroyan?

    Kan nampak sangat yang puak - puak DAPigs tu memang pantang mendengar seruan yang menyeru ke arah Perpaduan Ummah dikalangan umat Islam di Malaysia ni. Maka sebab itu lah dia bantah.

    Mungkin Pengerusi DAPigs Pahang tu lebih suka melihat umat Islam di Malaysia ni berpecah-belah supaya senang untuk mereka terus mengelirukan rakyat dengan agenda subversif mereka. Makak sebab itulah dia pun hilang akal terhadap khutbah tersebut!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walak dlm ertikata abad ke-21 bermaksud kepala buto yg bengkok ke kiri.

      Delete
  5. Bukti DAP Racist Bukti ke 3

    ARAK HALAL, BABI TERBUKA!!!

    Al - Kisah dikawasan Paya Terubong dekat sebelah bahagian Pulau dilaporkan ada peniaga menjual daging babi secara terbuka.

    Yang paling menarik, laporan dari blog Media Permatang Pauh itu turut menyatakan bahawa gerai tersebut terletak berhampiran dengan Masjid Jamek Paya Terubong. Hanya 100 meter sahaja!!!



    Bayangkan, bau 'harum' dari gerai tersebut dapat dihidu dengan 'segar' bila sampai ke Masjid. Malah cuba bayangkan macam mana keadaan jemaah ketika menghadiri Solat Jumaat.

    Lebih memeranjatkan lagi, gerai - gerai tersebut tidak memiliki lesen dan permit perniagaan yang sah dari pihak berkuasa.

    Ini yang puak PAS kata DAP dah memahami Islam? Sudahlah mereka membantah secara terangan sesuatu perkara yang baik dari sisi Islam. Dijual pulak 'kerbau pendek' secara terbuka.

    Apa tindakan PAN Pulau Pinang terhadap perkara ini? Kalau dengan PAS, bukan main berani dan lantang mereka mengkritik. Dengan DAP? Kecut telur ke? Wallahualam.

    ReplyDelete
  6. Babi memang lah haram bagaimana rasuah yg berleluasa dalam pentadbiran umno dibiarkan. Kes rm2.6 billion tu apa.crita puak bahalol and dogol ianya melibatkan wang rakyat seluruh malaysia. Bukankah ianya adalah haram haram rasuah itu haram.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeaahhhh rasuah itu haram seharam Oktoberfest yg Tony Pua pi tahun 2014. PAN hanya berani menyalak benda2 yg tak libatkan DAP.

      Anon 11.01 macai PAN, hamba abdi DAP

      Delete
    2. DAP kacau khutbah, kacau nak bina masjid kat Kota Kinabalu tu as usual PAN mana berani.

      Pasal rasuah memang aku setuju bathil dan jahat. Tapi aku juga tak suka orang racist macam DAP. Peniaga India pun nak dihalaunya.

      Balik la PAN ke tuan DAP kao tu

      Delete
    3. 11:01 mana kau tahu itu duit rasuah, kau ada bukti ke? Setakat tuduh je aku pun boleh.

      Kalau aku tuduh kau ni anak zina mcmana?

      Delete
    4. 11:35 bangang jangan tunjuk sgt bro.kahkahkah

      Delete
    5. 11:35 tu mmg bodoh sbb die anak hasil zina.hahaha

      Delete
    6. Sel2 otak 11:35 baru nk berhubung kot

      Delete
    7. Org tanya, kau tuduh kau dah cukup bukti ke? Jenis tak faham soalan spm 0A, layak jd kuli je, ganti indon dan bangla potong sawit.

      Delete
    8. 11:37, 11:39, 11:40 adalah org sama, pondan tua yg Menopous, kote kecik telor besar.
      3 komen dpt 3 rgt Dap bayar.

      Delete
  7. Pas parti ajaran seks

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah tu.pas sbnrya parti ajaran setan

      Delete
    2. VIDEO DAP Halang Pembinaan Masjid di Youtube tahun 2014

      https://www.youtube.com/watch?v=XFtQXpl5akk

      Mat Shampoo, Click Smart, Mariah Kari, Din Pudu dll dari PAN Imayam amat mencintai golongan dari DAP yg menghalang pembinaan masjid tapi suka mengherdik dan memaki kepada golongan yag cintakan masjid


      Delete
    3. Mat Sabu, Mujahid tak buka mulut bila DAP Pertikai Khutbah pasal Aurat. Mungkin bagi PAN anda mukmin maka anda musuh kami. Anda DAP, maka anda kawan kami

      EXCO DAP Pulau Pinang, Chong Eng Mempertikaikan Khutbah Jumaat yang disediakan oleh Jabatan Agama Islam Selangor yang menggesa wanita menutup aurat untuk mencegah kemungkinan berlaku permerkosaan terhadap wanita. Baca laporan The Malaysian Insiders, di sini.

      Menutup aurat adalah tuntutan dalam Islam. Ia adalah sebahagian tuntutan agama yang perlu ditaati oleh orang Islam. Kenapa Chong Eng, seorang bukan Islam hendak mempertikaikan Khutbah Jumaat yang hanya mengajar orang Islam mengenai tuntutan agamanya?

      Delete
  8. Agama Islam itu indah, mudah dan bijaksana. Kita hendaklah berpegang kepada dua sumber sahaja iaitu Al-Quran dan hadis. Dalam al-quran tak ada pun ayat minta kita sokong PAS kerana PAS ciptaan manusia dan sering berubah2 misinya. Atas kertas misi PAS ialah memartabatkan Islam, alhamdulillah. Tapi perangai ahli PAS dan pemimpin PAS akhir2 ini "menjahanamkan" Islam. Atas kesombongan, PAS menafikannya malah turut melabelkan dgn unsur2 memalukan dan menghalau sesiapa sahaja yg tidak seiring dgn hasrat pemimpin PAS iaitu menjadikan pemimpin yg tidak boleh ditegur.
    Kami sayangkan PAS.
    Saya belek2 semula helaian al-quran dan hadis. Banyak perkara yg PAS sudah lakukan bertentangan dengan jiwa islamik. Tak usahlah saya sebut, SATU MALAYA boleh senaraikannya.
    Harapan saya, PAS kembali kepada al-quran dan hadis. Kembalilah kepada ajaran Islam sebenar.

    Saya sayangkan PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MAT SABU BUAT CERITA TAHYUL DILABEL KAFIR, MP TEMERLOH SINDIR MAT SABU!!!

      Hari tu kita dah laporkan bagaimana Si Mat Sabu tu meroyan macam tapir kena lastik dan membuat dakwaan kononnya kepimpinan PAS melabelkan ahli - ahli parti Pengkhianat yang dia pimpin sebagai golongan 'Kafir'. Sapa kata? Kat mana? Di mana?

      Namun, tuduhan dan dakwaan yang dibuat oleh Si Mat Sabu tu telah membangkitkan persoalan dikalangan rakyat. Kenapa pulak Si Mat Sabu tu tiba - tiba je nak buat dakwaan tersebut? Si Mat Sabu tu ada bukti ke nak membuat dakwaan serta tuduhan tersebut? Atau dia sendiri yang bermimpi disiang hari memandangkan perkara sedemikian sering dilakukan oleh dirinya selama ini? Kalau dia setakat buat dakwaan dan tuduhan tersebut tanpa sebarang bukti, nampak sangat la yang Si Mat Sabu tu terdesak nak meraih sokongan dengan memburukkan PAS.

      Walaubagaimana pun, dakwaan Si Mat Sabu tu telah disindir oleh Si Ahli Parlimen Temerloh ni dalam satu kenyataan yang disiarkan semalam dengan menyifatkan ianya sebagai tuduhan serius. Kenyataan Si Ahli Parlimen Temerloh tu juga turut menuntut agar Si Mat Sabu tu tampil serta mendedahkan 'Siapa', 'Bila' dan 'Dimana' pemimpin PAS membuat tuduhan sedemikian.

      Dalam masa yang sama, Si Ahli Parlimen Temerloh tu juga turut menyelar dakwaan yang dibuat oleh Din Pudu yang menyatakan bahawa 60 peratus kepimpinan PAS sudah keluar dari parti. “60% dari 50,000 ahli Amanah adalah bekas pimpinan Pas? 60% bersamaan 30,000. Pas ada 193 kawasan dan ini bermakna Pas kehilangan 30,000 pimpinan. “Ini juga bermaksud secara purata, setiap kawasan kehilangan 155 pimpinan.

      Kalau berdasarkan dakwaan itu, semua kawasan Pas telah ditutup seluruh negara. Suatu kenyataan yang tidak munasabah,” katanya.

      Gila untut betullah Mat Sabu Selfie Amoy ni 60% ahli PAN KUALI Imayam, bekas pimpinan PAS. Maksudnya 40% lagi mesti bini depa. Kah Kah Kah. 60%-40% = 20% adalah bujang terlajak, betoiiiiii kaaaaaaaaaaaaaaaa. Mentang2 Mat Sabu kawan Abuyaaaaa Sifooooo Bukit Penang sampai beliau selfie dgn amoy tempoh hari............ Otak trussssssssss jadi senget. Kah Kah Kah Imayam Kuali2.

      MGR kalau hidup lagi mahu diludah muka budak2 PAN sebab terlebih Dusyum, kalah cerita Tamil Rowdy Ratore. Kah Kajh kah

      Jesse Labu
      N9ers

      Delete
  9. "BERKATA Mursyidul Am PAS Datuk Haron Din : Hubungan PAS dengan PKR terputus sekiranya PKR menyertai gabungan pembangkang yang baru bersama DAP dan Gerakan Harapan Baru (GHB).
    KINI PKR telah pun bersekutu dgn DAP dan PAN (GHB) dan membentuk “PAKATAN HARAPAN RAKYAT”. Lalu PAS bagaimana?

    1. Bila lagi PAS mau tendang PKR dan bentuk “kerajaan PAS di Selangor?”.
    2. Bila lagi PAS mau tendang DAP dan bentuk “kerajaan PAS di penang?”.
    3. Apakah PAS dah mula ingkar dan DERHAKA kpd Mursyidul Am?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas dah tak boleh tendang sbb dah tak ada ahli.
      Semua ranting Pas dah ditutup.
      Semua pemimpin Pas masuk parti kuali
      Pas dah tak ada kat Malaysia.

      Yg ada cuma monyet.

      Delete
  10. Utusan diarah bayar rn200 ribu kerana fitnah anwar..ngeh3

    Jeff Ulu Babi
    Kaki Copy paste

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasalah PAN, bahasa kesat

      Delete
    2. Bayarlah.. Anwar tak cukup duit tu. Nnti kluar jel nak pegi melancung oversea, currency drop

      Delete
  11. Fitnah terbaru ulamak anjing menyalak bukit,katanya yusuf al-Qaradawi kata haram tubuh parti islam yang baru.ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haram sbb berubah drp manusia kpd monyet

      Delete
  12. sokong dap

    tolak pasug

    aku melayu

    ReplyDelete
  13. Mari membalak bersama ulamak..

    Ulamak balak gadai hutan simpan dibawah harga pasaran amalan biasa puak umno utk kroni2..ngeh3

    Jeff Ulu Babi
    Kaki Copy Paste

    ReplyDelete
  14. Kt ulu babi kg jeff ada banyak monyet..ngeh3

    ReplyDelete
  15. Untung la najib, lge, nuar, hadi, harun din dan bos2 besar semua sbb ada pengikut macam korang.

    ReplyDelete
  16. Udah2...hudud bila nak bentang?
    Ling liong sik bila nak disaman?
    Omak bila nak berlaki?

    ReplyDelete
  17. Dosa makan rasuah lebih besar dari makan babi.untung la najib,hadi ada org mcm korang walaupun dah terang2 duit dah masuk akaun peribadi dan sorang lagi gadai bini mcm puak syiah..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. TULANG LOSER, TOLONG UPDATE BLOG KAU TU APA NAMA. LOSERWAVES?????? BLOG SENDIRI TAK UPDATE MELALAK KAT BLOG ORANG.

      BETULLAH KAO NI LOSER SEMENJAK AZALI LAGI

      Delete
  18. Jeff ulu babi jalan sempit pun nak komplen dok dalam hutan tp nak jalan mcm bandar besar..dok meroyan kt sini buat apa kt blog tulang besi ko x copy paste apa2 pun..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAN Label melabel kah kah kah

      Delete
  19. Latest News!!!!!!!!!!!!!! PAN Sabotage PKR

    PASMA-Cai Maki MB SELANGOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Heh! Kalau kita lihat dari satu sudut, memang itulah yang cuba dinyatakan oleh puak - puak PASMA-Cai ni. Tapi tinggal lagi, diorang tak berani nak nyatakan ianya secara terang - terangan.

    Maka sebab itulah puak - puak PASMA-Cai tu cuba membat perbezaan diantara tindakan yang dilakukan oleh Si Menteri Besar Selangor tu dengan Si Tokong DAPigs di Pulau Pinang.

    Dengan menggunakan alasan KONONnya penubuhan Pakatan Haprak Baru tu perlu disegerakan, puak - puak PASMA-Cai tu dilihat hanya sekadar memaki Menteri Besar Selangor tu.

    Menurut kata Presiden PASMA-Cai tu, penubuhan Pakatan Haprak Baru tu tidak akan menggugat kedudukan Pakatan Selangor pimpinan Si Menteri Besar Selangor, itulah kata2 Mamat Pasmachai-Pan-Imayam-Kuali

    Bahkan penubuhan tersebut juga adalah untuk terus memastikan puak - puak DAPIGS tu memerintah negeri itu memandangkan majoriti kerusi DUN dikuasi DAPigs. (PAN tu hamba abdi DAP, kira DAP la)

    "Kita perlu wujudkan dengan segera pakatan tersebut sebagai contoh kepada rakyat ketika pilihan raya nanti," kata Phahrolrazi yang juga Adun Pengkalan Kundor kepada media hari ini.

    Dalam erti kata lainnya, Presiden PASMA-Cai tu dilihat cuba untuk mendesak agar Si Menteri Besar Selangor berambus untuk diberi jawatan MB kepada Hamba DAP yakni PAN.

    Walhal semua orang pun tau yang Si Menteri Besar Selangor tu tetap kuat dan PAS kekal dalam Pakatan yang dipimpin bagi memastikan kedudukan dia demi kelangsungan undi melayu dan India

    Uiiiii jahat PAN Imayam ni

    ReplyDelete
  20. Macam la UG x kena maki sampai mca putus hubungan dgn pm takut bini x gitu jeff ulu babi..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pondan tua kote kecik telor besar

      Delete
  21. orang gila yg mencarut di sini adalah orang2 PAS yg bangang. Hoi beruk2 PAS, jangan makan najis pemimpin kamu. Ada otak, fikirkanlah yg terbaik. Hadi Awang mencarut, memfitnah, menghalau dgs kamu pun terhegeh-hegeh ikut. Jangan makan taik Hadi Awang, mai makan taik Najib.

    ReplyDelete
  22. Makan taik hadi UG boleh masuk syurga..ngeh3

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...