KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 26 October 2015

SUSPEK BUNUH PELAJAR PEREMPUAN TINGKATAN LIMA MENGAKU ROGOL SEBELUM BUNUH




“Lelaki itu yang bekerja sebagai pengawal keselamatan di sebuah sekolah di Bayan Lepas, mempunyai kunci pendua rumah mangsa dan dipercayai masuk ke dalam rumah itu kira-kira 6 pagi semalam.

“Ketika itu, pelajar perempuan berkenaan tinggal bersendirian kerana ibu bapanya pulang ke rumah neneknya di Bayan Lepas. Polis sedang siasat bagaimana lelaki itu mendapatkan kunci pendua rumah berkenaan,” katanya pada sidang berita di sini, hari ini.

Mayat Intan Suraya Mawardi, 17, pelajar sebuah sekolah menengah di Teluk Kumbar ditemui dalam keadaan terbaring dan berselimut di atas katil oleh bapanya, yang pulang ke rumah pada 7.30 malam.

Zakaria berkata lelaki itu, yang mempunyai rekod jenayah berkaitan dadah, ditahan di Teluk Kumbar kira-kira dua jam selepas penemuan mayat pelajar itu dan mengaku telah membunuh mangsa.

Beliau berkata lelaki itu juga menunjukkan kepada polis tempat dia membuang pisau yang didakwa digunakan untuk membunuh mangsa, iaitu dalam sebuah lubang di kawasan pencawang elektrik sekolah tempat dia bekerja.

“Polis menemui dua bilah pisau yang dibungkus dalam anak tudung putih yang terdapat kesan darah dipercayai milik mangsa dan siasatan mendapati senjata itu diambil di rumah mangsa. Polis turut menemui semula telefon bimbit mangsa yang dibuang di kawasan tempat kerja suspek itu,” katanya.

Menurutnya siasatan mendapati lelaki itu, yang mengenali mangsa sejak awal tahun ini, masuk ke dalam rumah pelajar itu untuk membunuh teman wanitanya kerana marah dan cemburu.

“Mangsa dipercayai dibunuh antara tujuh dan lapan jam sebelum mayatnya ditemui,” katanya.

Zakaria berkata ujian air kencing mendapati lelaki itu negatif dadah dan dia kini direman tujuh hari bagi membantu siasatan.

Jenazah pelajar perempuan itu dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Masjid Sungai Batu kira-kira 5 petang ini.

23 comments:

  1. Biar polis uruskan kes ini. Kita sama2 uruskan masalah Hadi nih. Masih belum terjawab kenapa dia selalu ponteng dewan. Duit elaun kaut tp amanah kpd pengundi dikhianati. Bising dlm UtusanMeloya kata Mat Sabu khianat PAS. Bila kita lihat situasi sekarang sah Hadi manusia munafik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat sabu n the geng lg munafik kata nak buat hudud tp nak kena tanya dap yg sudah nyata menolak hudud.sham tm sibuk buat putumayam tak

      Delete
    2. Puak2 kau hari perbahasan bajet pun ponteng beb. Makan gaji haram ke ????

      Delete
    3. Yang hampa dok marah sgt pd hj hadi pasai apa hinggakan org bincang bab lain hampa komen pasai dia.awat,dosa dia hampa tanggung ka.aku rasa dia lebih arif dr hampa dlm bab agama.

      Delete
    4. Yang hampa dok marah sgt pd hj hadi pasai apa hinggakan org bincang bab lain hampa komen pasai dia.awat,dosa dia hampa tanggung ka.aku rasa dia lebih arif dr hampa dlm bab agama.

      Delete
    5. Yg ko marah ni kenapa?
      Aku tgh cakap pasal hadi kambing aku yg tak suka nak masuk kandang turr.. itu pun ko marah? Ptuiii

      Delete
    6. Kambing aku pom sama.
      Time nak undi aje dia cabut panjat pokok.
      Time dpt elaun dia gi baris depannnn skali

      Delete
    7. Haram ambik duit klu kita tak buat keja yg sepatutnya.

      Delete
    8. Najib tu dah tua, duit dah byk ...
      Bila la agaknya dia nak berhenti?
      Meluat tgk muke dia

      Delete
    9. Ibu fitri dijemput untuk masuk partai PAN. Nanti boleh ibu berselfie dengan abuya kami Mat Saboo al-selfie amoi

      mariam imayam,
      PAN forever

      Delete
  2. Ke mana agaknye omakkau melaram nih? Dah lama dia tak menulis. Kami masih ingat gaya tulisannya yang berbunga2 lagi rimbun dengan ayat2 panjang itu. Kini omakkau rasanye sudah tiada lagi. Sudah tidak memiliki lagi. Blog ini sudah dijual ke omakkau? Sudah ada ramai penulis tetap ye..

    Tahniah omakkau dapat rezeki. Berbahagialah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia dah franchise kan blog ni kat aku. Dia nak mintak kerja sbg reporter di TV IMAYAM pulak. Kerja tu boleh masuk muka dlm TV katanya.

      Delete
    2. Baik keja dgn din ayam.
      Bole jadi ayam

      Delete
  3. Mat sabu kata,
    Kalau dia keluar Pas, jgn ikut dia sbb dia dah tak betui,

    Yg kau pegi ikut mat sabu yg dah tak btui apa hal? Org tak btol ni bukan boleh buat kira sgt. Sbb tu hj hadi takut masuk parlimen. Sbb kwn mat sabu yg sama2 tak btol mcm mat sabu ada dlm parlimen. Kalau puak-puak tak btol dtg cekik hj hadi, apa jadi. Yg mencekik mmg lepas sbb otak tak betul. Mana ada undang2 boleh hukum org gila?

    Termasuk kau lah tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lembu aku pun nama hadi.
      Dia ni pun tak suka masuk kandang.
      Asik nak lepak kat kafe aje.

      Delete
    2. Yg tak betul, yg dah gila tu bapakkkk kau.
      Byk sgt minum todi..

      Delete
  4. Kalau aljuboori jadi pm jenayah tidak akan berlaku sebab sheikh aljuboori adalah anugerah tuhan, kerana menjubo maka angan2 nak jadi pm tak kesampaian, bodoh dan bebal punya aljuboori...kikikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni klu bukan anak haram misti anak babi

      Delete
    2. Ko ni, klu bukan anak babi, mesti anak hasil persetubuhan haram antara DAP dan PAS, hasilnya PAN

      Delete
    3. Kenapa kita sakit gigi?
      Kenapa perempuan mengandung?
      Kenapa aljuburi masuk penjara lagi?

      Sebab lambat cabut!

      Zul katik
      Macai PAN forever

      Delete
  5. udahle cerita psl hadi sbb dia x masuk dewan. aku nak tanyo nik beduh bila dia nak bentang hudud?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak bentang mcmana? Empat ekor lembu saman hadi pasal hudud. Kena tunggu selesai dululah. Kau yg suruh saman kann?

      Delete
  6. Pelik org dlm ni.. kt atas artikel pasal kes bunuh. Bawah ni dok komen pasal xmasuk dewan.. apa hal.. klo rasa dh hebat tu p la jd ahli parlemen.. boleh tengok berapa.byk masuk dewan.. kot jenih pandai angkat plakad ja.. pastu tgu elaun...

    ReplyDelete