KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 12 October 2015

BIAR GAMBAR-GAMBAR BERBICARA ... PAS PAHANG SUDAH LUMPUH DAN KOMA DENGAN PENUBUHAN PARTI AMANAH NEGARA @ PAN DIPAHANG.



MAJLIS PELANCARAN PARTI AMANAH CAWANGAN DURIAN SEBATANG, RAUB OLEH NIZAR JAMALUDDIN.

Masih lagi PAS enggan terima hakikat akan kenyataan dibuat beberapa pemimpin utama Parti Amanah Negara @ PAN yang dikatakan terdiri dari golongan Progresif, Amanah, Peduli, Profesional dan Inklusif sebaik sahaja PAN ditubuhkan maka akan lumpuh hancur lebur berkubur tanpa batu nesan parti induknya PAS.

Rakaman gambar tidak mampu untuk menipu dan memfitnah ... lebih-lebih lagi kalau gambar-gambar berkenaan diambil dari yang menjadi pemuja ketat PAN.

Lihat akan suasana sambutan diberikan penduduk tempatan semasa PAN melancarkan cawangan di Raub Pahang.

Kalau beginilah senario berterusan diberikan kepada setia majlis pelancaran PAN nampak gaya sasaran mencapai 100,000 ahli sehingga hujung tahun ini sudah mampu dicapai dalam tempuh beberapa hari sahaja lagi.

Cukup tahun ini jangan katakan 100,000 yang masuk berebut-rebut mau menjadi ahli PAN, kalau tidak kena gaya mau habis semua ahli PAS termasuk, semua makhluk halus, jin, jembalang tanah, bunian dan segala spesis hantu melompat ke PAN.

Tepat sekali apabila PAN menyatakan tanpa PAS Pakatan Harapan sudah lebih dari mencukupi untuk tawan Putrajaya.

39 comments:

  1. Ni sesi bersama makhluk halus...patut tak nampak org. Keahlian dirahsiakan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org2 tu sblm ni bukan ahli umno. Dulu diaorg ahli pas.

      Delete
    2. Ambik gambar time org dah balik pukul 12 mlm. Cuba ambik pukul 9

      Delete
    3. Anon 22:01 kamu mmg jenis xboleh terima hakikat ke, rabun ke, atau mmg dungu. Dkt gambar sudah tertera dari jam 8:47pm, 9:32pm, 9:42pm, 10:23pm,11:14pm pun ada. Rakyat Malaysia sekarang Alhamdulillah sudah pandai menilai. Pemimpin pengkhianat mmg x Amanah, kecuali kalangan pengkhianat n bacul je yg sokong. In sya Allah pru14 Pas akan menang lebih besar dan umno mesti nak x nak kena bergabung dgn Pas utk membentuk kerajaan serta hukum Allah mesti dilaksanakan jika tidak tiada kerajaan dpt dibentuk. Buang hukum manusia penjajah inggeris, tegakkan hukum Pencipta segalanya. Allahhuakbar!!

      Delete

    4. Semakin hari semakin tersingkap dan terserlah identiti dan perjuangan sebenar mereka yang menubuhkan parti Amanah ini.

      Presidennya Muhammad Sabu dilaporkan oleh akhbar Sinar Harian menuduh PAS mengkafirkan partinya. Satu tuduhan yang berat, buktinya tiada namun matlamatnya jelas iaitu mahu menconteng arang di muka PAS.

      Yang penting keluar akhbar, betul tak betul itu perkara kedua, asalkan “damage done”.
      Tidak cukup dengan mengkhianati PAS apabila membawa lari kerusi-kerusi Parlimen dan DUN yang dimenangi atas tiket PAS, kini mereka menyerang PAS pula.

      Dan terbaru dalam laporan portal berita yang memang merupakan jurucakap mereka iaitu TMI, Mat menyebut bahawa partinya bersedia menghadapi PAS dalam pertandingan 3 penjuru sekiranya terpaksa. Kalau boleh elak akan cuba dielak tetapi jiuka tidak dapat apa boleh buat katanya.

      Hakikat ini bukan rahsia lagi. Mereka ditaja dan ditubuh pun memang bermatlamat mahu menghapuskan PAS. Tak perlulah Mat menagih simpati dengan menabur fitnah begitu.

      PAS insyallah bersedia menghadapi sesiapa sahaja yang memilih untuk menentangnya tambah-tambah dari kalangan mereka yang bulat-bulat mengkhianati perjuangannya.

      Sementara itu dalam laman yang sama Timbalannya Salahuddin Ayub pula berkata partinya hanya akan bertanding di kerusi yang dirasakan boleh menang. Ada ke kerusi yang mereka boleh menang?

      Kenyataan ini membuktikan memang matlamat utama parti ini untuk menang kerusi semata-mata, politik ini bagi mereka untuk dapat kerusi, tiada langsung tugas dan tanggungjawab dakwah, maklumlah parti inklusif yang hebat.

      Bermakna kalau ditakdirkan Allah swt tewas mereka di semua kerusi yang ditandiginya, berkuburlah partinya.

      Apa pun bagi PAS menggalas perjuangan suci Islam ini yang telah dirintis lebih 60 tahun akan diteruskan. Menag kalah bukan alasannya untuk tidak berjuang, petikan lirik lagu PAS yang telah sama-sama dilaungkan oleh Mat dan Salahuddin bertahun-tahun lamanya.

      Yang pastinya PAS akan pertahankan semua kawasan yang ditandinginya terutama semua kawasan yang dimenanginya. Di Shah Alam, Kota Raja, Sepang, Parit Buntar, Tumpat, Kuala Krai dan kerusi-kerusi DUN lain yang dimemangi tetapi telah dicuri para pengkhianatnya PAS pasti berjuang habis-habisan untuk mempertahankannya.

      PAS tidak pernah kafirkan mereka tetapi menganggap sebahagian mereka pengkhianat. PAS tidak minta mahu berlawan dengan mereka tetapi kiranya kerusi dan kawasan PAS diganggu, bersedialah menghadapi kami.

      Oleh ROSLAN SMS

      Delete
    5. Wah hebatnya parti kuali.....1 juta jin dan bunian dan suku-sakat puteri gunung ledang telah mendaftar sebagi ahli parti kuali. Wah cerah masa depan parti kuali....parlimen puncak gunung ledang memang dalam tangan parti kuali sekarang !

      Delete
    6. Saudara Roslan nampaknya tak berapa faham makna khianat. Kena belajar dengan omakkau atau Khalid Ibrahim erti sebenar khianat. Jangan kerana sokongan melulu kita lupa fakta, sejarah dan bukti. Jangan kerana taksub kita menyembunyikan kebenaran. Khianat kepada rakyat lebih haprak dari khianat pada PAS. Sememangnya PAS wajar dikhianati. PAS lupa diri, PAS merosakkan imej Islam. PAS mungkir janji. PAS tidak boleh dipercayai. Ini adalah fakta yang boleh dibuktikan. Dan Saudara Roslan, rakyat dah tak percaya lagi pada mitos yang PAS mempunyai pengaruh kuat terhadap orang Melayu. Dulu masa bersama PR mungkin tapi sekarang jauh panggang dari api. PAS jangan bermimpi mahu menang di Shah Alam, Termeloh, Sepang dan Kota Raja. Politik gertak dah berlalu. Pertandingan 3 penjuru adalah dalih PAS untuk mengekalkan kerusi walaupun tanpa kekuatan. PAS masih boleh menyembunyikan kelemahan. Syukur tiada wakil rakyat PAS yang mati kalau tidak baru rakyat tahu kekuatan sebenar PAS sekarang. Untuk Saudara Roslan...tidak salah memihak tapi jangan menyembunyikan fakta.

      Delete
    7. Anon 00:55 adalah pengkhianat !

      Delete
  2. Saya sebelum ni pencacai dap-pan. Tapi dgn melihat situasi ini meyebabkan saya mengumumkan keluar pan dan menyertai Parti KITA.. kbye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang jadi kera sumbang
      Tak payah bayar tol

      Delete
    2. Jd kera sumbang lebih baik dr jd kuda dap

      Delete
  3. Ahli jin dah cecah 2 juta. Alhamdulillah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sikit2 lama2 jadi bukit.
      Bukit kalu selalu kena tarah keluar, lama2 rata

      Delete
    2. Anon 21:55,

      Penambahan bilangan ahli jin dalam parti kuali tidak memberi kesan kepada PRU14 sebab jin tidak mengundi. Parti kuali akan pupus selepas PRU14 ! Sayonara !

      Delete
  4. Umno pecah 2, pas pun pecah 2
    Kelantan bakal jatuh sbb tak ada tol

    ReplyDelete
  5. Tol nak naik pun kecoh psl politik lagi.
    Mentang2 la kelantan tak ada lebuh raya

    ReplyDelete
  6. Org kampung koi tak bodo wey...org bodo je yg keselak ke dap pan imayam ter...keh keh

    Barua dap boleh la aokme pedoohkan, org raub x emboh weh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org raub dah dpg derma kot
      Kenyang makan patin

      Delete
    2. 22.03...ko tak gi tamil nadu tengok pak sedara ko? Ko kan keturunan malayam taikayam

      Delete
  7. Klu tuang guru jadi pm, mungkin tol akan dihapuskan spt di kelantang

    ReplyDelete
  8. Kelantam bakal laksanakan hukum sula. Walau tiada hukum sula dlm quran tapi org islam kelateng tetap yakin bahawa sula itu hukum allah. Hihihi. Tah kitab mana diorang ikut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku setuju aje
      Bior mat3 balak tu kena sula dulu

      Delete
    2. anon 22.12, betuika apa yg hang tulis psl hukum sula ni...lebong kot. besar dosa menipu dan menfitnah tau...inilah contoh aklak mulia geng PAN...

      Delete
  9. Tol naik najib tak kena tangkap juga org yg lapor pulak kena lg.mana bersih ni dah takut ke nak demo.tampa pas bersihpun jd bershit.pakatan harapanpun jd pakatan haprak.tampa pas putrajaya melepas.mana pan kueh tat ni masih main pusing rebut kerusi lg.pusing pusing mana nak sampai putrajaya.tu la jaga sikit muncung jgn nak menyondol tak tentu pasal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita nak bagi peluang hadi jadi pm.
      Kita nak mintak dia hapus tol dan gst.
      Najib dah expired

      Delete
    2. Hadi jadi pm?
      Kelakor2

      Delete
    3. Kalu duit negara banyak, kita tak perlu naikkan tol. Tapi duit dah tak banyak dah.

      Delete
  10. Pas lawan pkr, dap, pan, mca, gerakan.
    Mungkinkah pas boleh menang?
    Mengarutlah.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. inshaallah PAS akan menang...

      Delete
  11. Pas memang kuat tapi tak mampu nak menang. PRU 12 dan 13 Pas menang kerana duduk dalam Pakatan Rakyat. Tapi kali ni PRU-14 kita dapat saksikan episod terdahulu pas akan tumpas semua kerusi ditandinginya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalu PAS kuat tp tak mng PRU12,13 dan 14, mcmana DAP dan PKR akan menang, for sure kalah lg teruk...tak gitu...

      Delete
  12. maka menyalaklah sang presiden dengan lolongan yang sayu "ooooooooo"...sekian

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat sabu akan menyalak SABUUUUUUN.........bila hilang deposit PRU14

      Delete
  13. Salam sehati serasuah ,

    Sistem pendidikan luar boleh makan hasil degree seawal 22 tahun. 24 tahun master (contoh azmin ali).

    Sistem pendidikan negara, umur 4-5 tahun kemas, 6 tahun pra, 7-12 tahun sekolah rendah (tu pun masih tak boleh baca) , 13-17 spm, 18-19 stpm/ matric, 20 - 24/25 degree , 25-27 sl1m (skim latihan bodo piang).

    Ini adalah disebabkan tidak lain tidak bukan, tidak berlaku adil. Iklan dalam tv, seorang cina yang cemerlang dalam pendidikan terpaksa menjadi pekerja spa, ini mungkin tempatnya di ipt dirampas bodo SPM serendah 3A tak malu. Bukan dia seorang setiap kali keputusan matric diumumkan akan mengecewakan bukan bumi, mereka dapat spm 7A tetapi tidak layak kerana 10A baru pandang tapi kaum bumi hanya perlu serendah 3A.

    Akibatnya kerajaan kerugian berbilion ringgit untuk beri degree pensiswazahan, beri ptptn dan kemudian SL1M 500 juta ringgit nak upgrade bodo.

    Undi PR kembalikan keadilan sosial agar semua pihak berfungsi ikut kepandaian masing masing.

    KEDEPAN ( kembalikan degree berasaskan kepandaian , spm 5A degree dan guru , 3A -4A diploma , 1A -2A sijil , 0A buruh , pembantu rumah dan pekerja am ) biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai . Adil untuk semua heee

    ReplyDelete
  14. ajaib...wp baru ditubuhkan dan sokongan masih rendah...ketakutan OMAKKU kepada Amanah macam perempuan baru bersalin tersampok jembalang....bagi OMAKKU kemungkaran PAS atau UMNO BN adalah kecil...inilah blogger yang paling pelik sekali...kesian ....semoga belum menopause lagi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekurang kurang omakkau tak kata parti lain celaka.malulah pennyokong pan kueh tat asyik buat taik saja.orgpun tak lalu nak singah bloq mereka.mereka pulak buat bertandang ke bloq omakkau .awak tu yg lebih kesian mansor.memalukan dtg rumah org kutuk tuan rumah pulak.patutlah kawan kawan kau tu lari bawak kerusi tuan rumah.perangai sama je semua.

      Delete
  15. Salam...
    Saya nk juga sokong Amanah...
    Teruja jg dulu masa br tubuh...
    Sekali proksi DAP da...
    Pastu sungguh2 plak dgn demokrasi nie...
    Tactical utk hampa adalah keluar pakatan harapan..
    Satu utk membuktikan hampa benar2 inklusif...
    Yg kedua hampa dapat menunjukkan sikap sebenar golongan ehem2...
    Yang ketiga aku baru paham skit perasaan hampa, memang bertempat....

    ReplyDelete
  16. Sambung skit lg...
    Aku percaya dgn barisan hampa ditambah plak dgn ngo2 ...
    InsyaAllah ada hasil...
    Pesanan ini daripada tiger kepada tiger...
    Fokus btui2, jgn tolak melayu...

    ReplyDelete
  17. blogger cap ayam mcm omakkau ni xde kerja lain ke?

    ReplyDelete