KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 12 October 2015

SELEPAS PENUBUHAN PAKATAN HARAPAN OLEH PEMBANGKANG KINI SEBUAH PAKATAN EXPIRED TELAH DITUBUHKAN OLEH BEBERAPA BEKAS PEMIMPIN ULUNG BARISAN NASIONAL?????



Nampaknya sekarang ini sedang berlaku musim menubuh pelbagai pertubuhan politik untuk lawan UMNO/BN ... bermula dengan penubuhan PAN dari serpihan PAS kerana kecewa sebab tewas teruk dalam pemilihan di Muktamar PAS ke-61 lalu , diikuti dengan penubuhan tergesa-gesa dan gelojoh terburu-buru Pakatan Harapan sampai menguris perasaan dan jiwa beberapa pemimpin NGO dan parti-parti pembangkang lain....  dan sebentar tadi seolah-olah sebuah gagasan dari beberapa pemimpin UMNO/BN yang kecewa sebab dipinggirkan dan sudah over the hill dalam pesada politik negara bergabung tenaga duduk dalam satu sidang media menyerang kepimpinan Najib Razak.

Gagasan dan gabungan ini mungkin layak digelar Pakatan Expired ... Pakatan Pupus Tarikh ... masih beranggapan mempunyai pengaruh kuat dan meluas dalam masyarakat sedangkan hakikatnya disokong oleh para ahli yang kecewa juga.

Beberapa bekas pemimpin Barisan Nasional (BN) yang kecewa digugurkan dari pentabiran Perdana Menteri Dato Seri Haji Najib Tun Razak menyertai Tun Mahathir Mohamad hari ini untuk bersuara menentang penahanan 2 individu iaitu Khairruddin Abu Hassan dan Matthias Chang yang merupakan budak suruhan Tun M kempen mensabotaj ekonomi negara.

Antara yang hadir pada sidang media hari ini ialah Bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, Bekas Menteri Luar Bandar Datuk Seri Shafie Apdal, Tan Sri Tengku Razaleigh Hamzah, Bekas Setiausaha Agong Umno, Tan Sri Sanusi Junid dan bekas Presiden MCA Datuk Seri Ong Tee Keat.

Dr Mahathir mengadakan sidang akhbar pada masa di Yayasan Kepimpinan Perdana tadi berhubung penahanan bekas Setiausaha Politiknya, Matthias Chang dan bekas Naib Ketua Umno, Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan.

Kedua-dua individu itu didakwa di mahkamah hari ini atas kesalahan cubaan mensabotaj ekonomi, kewangan dan sistem perbankan Malaysia.

Bilalah Lembaga Disiplin Umno nak bertindak adil dengan mengambil tindakan ke atas Timbalan Presiden yang tak habis-habis jadi gunting dalam lipatan dan menangguk di air yang keruh ni.

28 comments:

  1. MAT SABU BUAT CERITA TAHYUL DILABEL KAFIR, MP TEMERLOH SINDIR MAT SABU!!!

    Hari tu kita dah laporkan bagaimana Si Mat Sabu tu meroyan macam tapir kena lastik dan membuat dakwaan kononnya kepimpinan PAS melabelkan ahli - ahli parti Pengkhianat yang dia pimpin sebagai golongan 'Kafir'. Sapa kata? Kat mana? Di mana?

    Namun, tuduhan dan dakwaan yang dibuat oleh Si Mat Sabu tu telah membangkitkan persoalan dikalangan rakyat. Kenapa pulak Si Mat Sabu tu tiba - tiba je nak buat dakwaan tersebut? Si Mat Sabu tu ada bukti ke nak membuat dakwaan serta tuduhan tersebut? Atau dia sendiri yang bermimpi disiang hari memandangkan perkara sedemikian sering dilakukan oleh dirinya selama ini? Kalau dia setakat buat dakwaan dan tuduhan tersebut tanpa sebarang bukti, nampak sangat la yang Si Mat Sabu tu terdesak nak meraih sokongan dengan memburukkan PAS.

    Walaubagaimana pun, dakwaan Si Mat Sabu tu telah disindir oleh Si Ahli Parlimen Temerloh ni dalam satu kenyataan yang disiarkan semalam dengan menyifatkan ianya sebagai tuduhan serius. Kenyataan Si Ahli Parlimen Temerloh tu juga turut menuntut agar Si Mat Sabu tu tampil serta mendedahkan 'Siapa', 'Bila' dan 'Dimana' pemimpin PAS membuat tuduhan sedemikian.

    Dalam masa yang sama, Si Ahli Parlimen Temerloh tu juga turut menyelar dakwaan yang dibuat oleh Din Pudu yang menyatakan bahawa 60 peratus kepimpinan PAS sudah keluar dari parti. “60% dari 50,000 ahli Amanah adalah bekas pimpinan Pas? 60% bersamaan 30,000. Pas ada 193 kawasan dan ini bermakna Pas kehilangan 30,000 pimpinan. “Ini juga bermaksud secara purata, setiap kawasan kehilangan 155 pimpinan.

    Kalau berdasarkan dakwaan itu, semua kawasan Pas telah ditutup seluruh negara. Suatu kenyataan yang tidak munasabah,” katanya.

    Gila untut betullah Mat Sabu Selfie Amoy ni 60% ahli PAN KUALI Imayam, bekas pimpinan PAS. Maksudnya 40% lagi mesti bini depa. Kah Kah Kah. 60%-40% = 20% adalah bujang terlajak, betoiiiiii kaaaaaaaaaaaaaaaa. Mentang2 Mat Sabu kawan Abuyaaaaa Sifooooo Bukit Penang sampai beliau selfie dgn amoy tempoh hari............ Otak trussssssssss jadi senget. Kah Kah Kah Imayam Kuali2.

    MGR kalau hidup lagi mahu diludah muka budak2 PAN sebab terlebih Dusyum, kalah cerita Tamil Rowdy Ratore. Kah Kajh kah

    Jesse Labu
    N9ers

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku doakan ko mati eksiden kena langgar lori.

      Delete
    2. Baik2 bila lalu tepi kuali...takut kau mati ditimpa pantat kuali jer...tp xper...itu namanya ahli sejati.

      Delete
    3. hahaha........omak kau dah semakin tak menentu kacau bilau meracau pkr amanah dap dan skrg hina yg pernah memimpin negara dari golongan bn tetapi siapa omak kau utk berkata bermaksud mengutuk mrk sedangkan omak kau apapun tiada selain berblog bersuara lantang mengata org. semua rakyat malaysia tahu umno kini sudah lari dari landasan yg sepatutnya membangunkan negara dgn baik tetapi setiap masa berlaku perbagai masalah yg tidak diselesaikan dgn secepat mungkin dan kini salah ke mrk yg dari golongan bn mengata utk menyelamatkan keadaan negara yg tidak diurus dgn baik??? tetapi omak kau berulang kali mengatakan mrk ini semua golongan kecewa perbagai adakah kerana tidak sefaham sehaluan adalah golongan yg lemah tidak punyai kepimpinan yg gental dan berani kerana benar .....! kalau omak kau begitu bijak pandai dari yg lain kenapa tak jadi calon dan keluar pkr msk pas kita lihat apa kemampuan omak kau! skrg pun blog omak kau sudah makin kurang mengikuti kerana apa???

      Delete
  2. Mari kita londeh Mat Sabu d Khianat

    Interview dgn Mat Sabu, SIla baca link kat bawah ni Malaysiakini

    http://www.malaysiakini.com/news/166723

    "Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi. "

    " Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat."

    Komen Aku: Dah la bukan kerana Islam, pakai Karl Marx plak sebagai pedoman. Nampak gaya Ibrahim Ali jauh lagi suci dari Mat Sabu. Elooo Mat Bertaubatlah kamu. Aku harap Majlis Agama seluruh Malaysia boleh ambil tindakan kepada Mat Sabu

    Jesse Labu Keadilan N9ERS

    ReplyDelete
    Replies
    1. mahathir tu nampak aje tua, tapi otak dia no 1.
      Pas pulak pakai logo no 0

      Delete
  3. Pakatan Menopous

    ReplyDelete
    Replies
    1. PENGKHIANAT MAHU PKR TINGGALKAN PAS!!!

      Ekoran pendirian terbaru yang dibuat oleh kepimpinan PKR untuk terus bekerjasama dengan PAS semalam ternyata mendapat bantahan dari kalangan anggota lain Pakatan Haprak Baru tu.

      Kata mereka, tindakan sedemikian membuktikan bahawa kepimpinan PKR masih tidak yakin dengan gabungan Pakatan Haprak Baru yang telah diumumkan oleh Presiden parti itu sendiri.

      Malah, mereka juga turut mendakwa PAS sebagai sebuah parti yang pernah mengkhianati Pakatan Haramjadah tu sebelum ini telah banyak membelakangi PKR dalam beberapa isu yang dibangkitkan.

      Putera kepada bekas Presiden PAS, Datuk Fadzil Noor itu berkata, tindakan itu sepatutnya diambil oleh PKR berikutan PAS yang didakwanya pernah mengkhianati parti itu pada pilihan raya umum lalu.

      Faiz dalam pada itu mengingatkan PKR bagaimana PAS menolak pencalonan Presiden mereka sebagai menteri besar Selangor, meletakkan calon di 5 kerusi yang ditandingi PKR dan menolak untuk mengarahkan ahli memberikan sokongan kepada Anwar Ibrahim dalam kes liwat II.
      "Bersediakah PKR untuk dikhianati lagi oleh PAS. Apakah jaminan PAS akan komited untuk mengelak pertandingan 3 penjuru di kerusi yang ditandingi PKR?
      "Adakah PAS bersetuju untuk menerima Anwar Ibrahim sebagai calon perdana menteri walaupun sedar mereka tidak mampu mencadangkan calon yang setanding Anwar Ibrahim?
      "Adakah PAS akan menjunjung persetujuan untuk berpegang kepada dasar bersama yang akan dirangka?" demikia persoalan yang dibangkitkan Faiz.
      Semalam, Azmin yang juga Menteri Besar Selangor berkata, PKR akan bekerjasama dengan mana-mana parti yang mempunyai agenda sama termasuk PAS atau mana-mana parti lain sekali pun.

      Pakatan Harapan merupakan gabungan parti pembangkang terdiri daripada PKR, DAP dan Amanah yang ditubuhkan pada 22 September lepas bagi menggantikan Pakatan Rakyat yang terkubur berikutan pertelingkahan antara PAS dan DAP berhubung pelaksanaan hukum hudud di Kelantan.

      Delete
  4. Ratib Loser adalah dihalau. Kalah dan kena halau lain babe. Itu alasan Pan-Imayam-Kuali-Pan Kuih Tart- Cangkul tayar Traktor

    Kutipan Ratib PAN ni adalah UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau.

    Ratib sakti untuk mendapat restu Abuya Bukit Penang

    DAP lawan Khutbah di Pahang - Biarkan
    Kampung Batu Feringgi nak kena roboh - Biarkan
    Speaker masjid kat Penang nak dihadkan - Biarkan
    Sekolah SAR Penang ditarik bantuan - Biarkan dan disokong pula
    Presiden PAN Selfie Amoy - Wokey
    Ciplak logo Imayam - Wokey
    Pakai nama orang tanpa izin - Worait


    Perggggggggggghhhhhhhhhhhhhhh Abu Lahab pun ngeri dengan PAN Al Khianatun ini. Abu Lahab setahu aku tak pernah ciplak logo keraan Parsi, Rome, Habsyah dll.

    Jesse Labu

    ReplyDelete
  5. LEPAS PAS, PKR PULAK DAPigs PECAHKAN???

    Hebat!!! Jika dilihat dari satu sudut, perencanaan strategi yang dirancang oleh puak - puak DAPigs ni untuk memecah-belahkan Pakatan Haramjadah tu memang dilaksanakan dengan cukup bijak.

    Agenda subversif yang direncanakan tanpa pengetahuan orang lain tu nampak gayanya sedikit sebanyak telah membuahkan hasil apabila pemimpin PAS ramai yang keluar dari parti itu.

    Mungkin kali ini, giliran puak - puak PKR tu pulak mendapat nasib yang sama. Perkara tersebut dapat dilihat dengan jelas apabila wujudnya penentangan secara dalaman parti itu sendiri.

    Nak pulak berkaitan dengan isu pembentukan Pakatan Haprak Baru yang telah diumumkan oleh Presiden PKR sebelum ini. Perkara tersebut menimbulkan pelbagai spekulasi dikalangan rakyat.

    Terutama sekali dikalangan puak - puak Pakatan Haprak Baru itu sendiri. Mereka mempertikai, kenapa pengumuman mengenai pembentukan Pakatan itu dibuat secara tergesa - gesa?

    Dan apa yang lebih menghairankan bagi semua pihak ialah kenapa pembentukan Pakatan Haprak Baru tu yang diumumkan itu dibuat tanpa PAS menjadi salah satu daripada anggotanya?

    Ekoran daripada pertikaian itu lah yang membuatkan segelintir ahli diperingkat bawahan PKR sendiri bangkit mempersoalkannya sampai tahap mereka membuat petisyen terhadap kepimpinan Pusat.

    Hakikatnya, semua orang tau. Pembentukan dan pengumuman mengenai Pakatan Haprak Baru tu TERPAKSA dibuat atas desakan dari kalangan puak - puak DAPigs yang terlalu Ghairah mahu menyingkirkan PAS.

    ReplyDelete
  6. Ni mesti kerja Dapigs.Tun M dah jadi Dapigs kerjasama dgn yahudi israel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai Imayam Putumayam hamba Abuya Sifoo Bukit Penang

      Delete
  7. SU KHUTBAH: ADUN DAPigs NI DAH BANKRAP!!!

    Huh! Tak selesai lagi ke isu berkaitan dengan khutbah solat sunat Aidiladha yang dibangkitkan oleh Si ADUN DAPigs tu sebelum ini? Apa lagi yang Si ADUN DAPigs tu mahu?

    Mungkin Si ADUN DAPigs tu dah terlalu terdesak nak mencari publisiti serta ketandusan idea untuk berpolitik. Maka terpaksa la dia teruskan juga Polemik Longkang yang dijaja oleh DAPigs tu.

    Mungkin dek kerana dia terlalu kemaruk sangat nak mengejar Populariti Murahan, maka sebab itulah dia bangkitkan isu tersebut sehingga menjadikannya sebagai satu kontroversi hangat.

    Perkara itu juga yang menyebabkan Mufti Pahang bertegas mempertahankan isi kandungan khutbah tersebut dan menolak sebarang perjumpaan diadakan dengan puak - puak DAPigs tu.
    “Kenapa hendak dipanjangkan? Kalau semua (khutbah) dipersoalkan, rosaklah agama dan kita akhirnya akan lebih hormat kepada orang bukan Islam.
    “Macam Tengku (Zulpuri), dia hendak perjuangkan apa? Dia hendak pertahankan DAP ke agama Islam? DAP itu parti bukan Islam. Kalau pertahankan Islam, jadi janganlah pertikaikan Islam,” katanya ketika dihubungi mStar Online pada Jumaat.
    Sehubungan itu, Abdul Rahman menasihatkan Tengku Zulpuri supaya tidak memanjangkan isu khutbah berkenaan kerana banyak lagi perkara yang lebih penting untuk diperbincangkan.
    “Kita mahu semua umat Islam bersatu. Perjuangan kita apa? Kita sesama Islam, sepatutnya bila kita menasihatkan, sepatutnya orang yang menerima itu berdoa kepada kita dan berterima kasih. Saya rasa tak perlu nak memberatkan keadaan. Selesailah, habis setakat di sini sahaja,” katanya.
    Dalam erti kata mudahnya, Si ADUN DAPigs tu ternyata dah ketandusan idea dan bankrap Politik sehingga terpaksa mempergunakan isu agama untuk menaikkan nama dia sendiri. Nak harapkan dia buat kerja untuk rakyat, jangan mimpi la!!!

    ReplyDelete
  8. Tanda2 umno ngan pas nak tewas memang dah makin terang benderang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takut oooo sama PAN Kuali Imayam. Kah kah kah.

      Delete
  9. Ahli2 umno yg sayang muhidin mesti sokong muhidin. Ahli2 umno yg sayang tun mesti sokong tun. Ahli2 umno yg sayang safie mesti sokonh safie. Kita kasi pas menang kali ini. Kita angkat TGHA jadi perdana menteri baru tahun 2018 nanti. Biar satu negara maju dan kaya macam kelantan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAN Imayam Putumayam mayam inclusive exclusive Dan pahemmmm kah kah kah

      Delete
  10. Memandangkan hanya 60 ribu drp 10 juta ahli pas yg pindah ke parti kuali pan, maka pas adalah parti yg paling kuat di malaysia. Tinjauan pakar pengkaji pru Datuk Kamal Hosin mendapati 80% melayu menyokong pas dan 35% bukan melayu masih setia dgn pas. Beliau memberitahu sekurang2nya 7 negeri akan jatuh ke tangan Pas kerana semakin ramai melayu amno menyokong hudud. Dijangka umno hanya akan berjaya merampas kelantan sahaja. Sumber berita APM

    ReplyDelete
  11. Mari tengok balik keputusan PRU13:

    Pas dapat 1,633,389 undi - 21 kerusi
    Dap dapat 1,736,267 undi - 38 kerusi
    PKR dapat 2,254,328 undi - 30 kerusi

    Omak canang Pas parti Melayu tersohor, terbilang di belakang Umno tapi dapat undi paling corot dalam PR.

    Keputusan PRU12:

    Pas dapat 1,140,676 undi - 24 kerusi
    Dap dapat 1,118,025 undi - 28kerusi
    Pkr dapat 1,509,080 undi - 31 kerusi

    Pada PRU13 pertambahan undi untk:
    Pas - 492,713
    Dap - 618,242
    Pkr - 745,248

    Nampaknya jumlah pertambahan undi Pas juga berada ditempat tercorot berbanding dua bekas rakan PRnya.

    Berdasarkan bukti diatas, ternyata dakwaan mengatakan Pas parti kedua terbesar di Malaysia hanya omong kosong termasuk oleh Omak Kau.

    Kalau dalam 2 PRU lepas, Pas berkempen menumpang populariti Anwar pun masih gagal, apatah lagi kini Pas bersendirian dengan membawa imej paling buruk yang terpalit di mukanya dalam sejarah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas tumpang bontot Anwar.
      Pkr tumpang bontot guan eng
      PAN tumpang bontot lembu Imayam

      Delete
  12. Pas dijangka akan menolak umno kerana perbezaan ideologi dan takut orang umno bermain kayu tiga. Bercakap kepada pemberita di kuala ijok, tn haji abdol mois menjelaskan bahawa 10 juta ahli pas akan membuat kejutan kepada umno dalam pru akan datang. Beliau turut mengalu-alukan kerjasama bekas pemimpin umno yg mengadakan oerjumpaan baru-baru ini. Pembantu beliau, haji kodim hj ramli menyokong pandangan beliau. Menurutnya pas sekarang bukan seperti pas dahulu.
    "Kita tidak lagi bertahan, kita akan menyerang. Kita akan mula dari sekarang untuk nemenangi pru akan datang". Katanya umno sekarang semakin lemah sejak muhidin disingkirkan drp tpm. "Jumlah kertas undi rosak akan berlipat ganda dan kertas undi pas akan bertambah". Beliau juga memuji pas kelantan yg berusaha membuat hudud pada tahun 2015.

    ReplyDelete
  13. Pada tahun 2014 sahaja orang amno yg melompat pas dipercayai 756 432 orang. Statistik 2015 pula borang keahlian pas yang sudah diberi kepada ahli amno berjumlah 956 995 keping. 254 344 keping pula dipercayai sudah diiisi oleh ahli pkr. Majlis penyampaian borang akan diadakan di tanjung mat piah tidak lama lagi oleh tn guru Kasim Baba. Jika statistik ini dipercayai, jumlah ahli pas terkini ialah 11.24 juta orang. Ini jauh lebih besar drp ahli amno.

    ReplyDelete
  14. Memandangkan mca menolak pelaksanaan hudud dlm perhimpunan agung semalam, dijangka ramai pengundi cina akan berubah arah nenyokong Pas. Ini memang sudah dijangka. Menurut pengkaji sejarah terkenal prof sodikin bin Sugimin, pas amat beruntung kerana sokongan bukan melayu kpd parti ini semakin bertambah kukuh. Ini berlaku kerana usaha pas yg tidak henti2 menerangkan kemaslahatan hudud kpd org cina khususnya di penang tanpa henti. Ini ditambah pula dgn sikap pemimpin pas yg mesra kpd pengundi cina. Dijangka 8 buah negeri yg dipimpin amno akan jatuh ke tangan pas pada pru 14 akan datang.

    ReplyDelete
  15. Seorang petani di tumpat telah memulakan tanaman anggur dalam sangkar sejak 2 bulan yg lalu. Beliau yg sebelum ini mengusahakan industri balak menukar haluan kpd menternak cendawan sebagai persediaan jika kelantan jatuh ke tangan amno dan menjejaskan perusahaan balaknya.

    ReplyDelete
  16. Berita gembira kepala ayah korang.

    Bayangkan rakyat yang jujur cari rezeki dibebankan dengan tol yang tinggi, duti kenderaan setinggi 300%, bil air syabas, minyak naik, servis yang tidak cekap dari jabatan kerajaan, sistem pendidikan dengan kebanyakan tukang ajar hanya dapat serendah 3A dalam SPM yang memaksa rakyat perlu kepada tuisyen atau masuk sekolah antarabangsa dengan yuran yang tinggi, perlu bayar konsultan asing untuk engineer, arkitek bangunan tinggi kerana IPT tempatan hasilkan pemegang kertas engineer, arkitek bukan seorang berilmu engineer, arkitek dan harga rumah yang melambung.

    Lebuh raya dan jalan bertol di Malaysia bermula pada tahun 1988, angaran terkini pengguna lebuh raya setiap hari ialah 7 juta kenderaan.

    Jika satu kenderaan bayar RM1 bermakna PLUS terima sekurang-kurangnya RM7 juta sehari! dan sudah semestinya lebih dari itu kerana jika anda sesat di Kuala Lumpur boleh rabak poket anda kerana bukan satu tol yang anda akan jumpa dan tambahan pula setiap tahun kadar tol dinaikkan.

    Dari tahun 1988 hingga kini bayangkan takkan belum habis-habis bayar kepada syarikat konsesi lebuh raya lagi, tambah membebankan lagi setiap tahun tol naik walaupun keuntungan PLUS dalam RM juta setiap hari! bukan bulan atau tahun.

    KEDEPAN ( KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian , SPM 5A dan ke atas , degree dan guru , 3A -4A diploma , 1A -2A sijil , 0A buruh , pembantu rumah dan pekerja am kecuali mereka yang bekerja sendiri ) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya . biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai.heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa lah org yg cerdik mcm kau tak jd PM? Kalau kau jd PM, dah lama aku kaya.
      Toll free, kereta murah, pendidikan free hingga habis degree, minyak murah hingga bawah seringgit selitet, barangan semua murah dan yg paling aku suka, tiada cukai langsung tak ada, gaji pulak mahal. Rakyat Malaysia akan sujud di kaki kau, org asli yg belum ada agama akan anggap kau sbg tuhan mereka. Letrik, air, astro, internet semua percuma dan semua orang dapat.
      Masa tu penanam padi pun pakai kereta Audi sbb tiada cukai mcm sekarang 300%. Dan byk lagi...cepatlah kau jd PM

      Delete
  17. Jerebu dah kurang, siaran TV IMAYAM cukup jelas hari ini. Lintas langsung aktiviti Parti Kuali Imayam akan dapat diadakan semula selepas dihentikan dua minggu lalu akibat jerebu tebal.

    ReplyDelete
  18. maka menyalaklah sang presiden dengan lolongan yang sayu "ooooooooo"...sekian

    ReplyDelete