Monday 12 October 2015

FLASHMOB BANTAH KERAJAAN SELANGOR ANJURAN UMNO BAHAGIAN AMPANG YANG TERNYATA GAGAL CAPAI MATLAMAT.



Suram, muram, suam-suam kuku, layu, longlai, hambar tahap gaban, peserta boleh dibilang dengan jari dan tiga suku mati ... begitulah gambaran dan pandangan yang diberikan oleh para pemerhati politik terhadap Flashmob anjuran UMNO Bahagian Ampang dengan kerjasama Jamal Yunus Sekinchan.

‘Flashmob’ selamatkan Negeri Selangor daripada Kerajaan Pakatan anjuran UMNO Bahagian Ampang mendapat sambutan yang amat mengecewakan.

Tidak seperti yang diwar-warkan kata ribuan akan banjiri jalanraya Ampang, namun sekitar 20 ke 30 orang sahaja yang hadir.

Ketiadaan sambutan itu menimbulkan persoalan terhadap tujuan ia diadakan kerana sebelum ini Ketua UMNO Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo menjelaskan ia dibuat untuk memberi kesedaran kepada rakyat untuk menolak pentadbiran kerajaan Pakatan Rakyat (PR) Selangor kerana gagal membela nasib mereka.

“Ketua UMNO Bahagian jangan tidur, kita mesti lakukan program penerangan kepada rakyat supaya menolak kepimpinan kerajaan yang ada sekarang dengan memberi mandat baru kepada BN,” katanya.

Menurut Ismail, pelbagai kemelut yang berlaku dalam kerajaan Selangor menyebabkan rakyat jadi mangsa.

“Kerajaan yang ada sekarang ini ialah kerajaan cacar merba, DAP bergaduh dengn Pas dan masalah PKR.

“Isu perumah kos rendah tidak dilaksanakan kerajaan, ditambah pula dengan isu DEIG dimana Menteri Besar sehingga kini tidak memberi penjelasan secara khusus kepada rakyat,” katanya ketika ditemui pemberita selepas mengetuai ‘flashmob’ pada Ahad.

15 comments:

  1. Adik2 YG pi DEMO tu tak mau masuk Parti PAN Kuali Imayam Al Selfie d Amoy ka?????????

    Kesian kat PAN Imayam. Pemimpin lagi ramai dari penyokong. Kesian kat Mat Shampoo, Cliq Smart, Deen Pudu dan Mariah Kari..... Sila baca dibawah


    MAT SABU BUAT CERITA TAHYUL DILABEL KAFIR, MP TEMERLOH SINDIR MAT SABU!!!

    Hari tu kita dah laporkan bagaimana Si Mat Sabu tu meroyan macam tapir kena lastik dan membuat dakwaan kononnya kepimpinan PAS melabelkan ahli - ahli parti Pengkhianat yang dia pimpin sebagai golongan 'Kafir'. Sapa kata? Kat mana? Di mana?

    Namun, tuduhan dan dakwaan yang dibuat oleh Si Mat Sabu tu telah membangkitkan persoalan dikalangan rakyat. Kenapa pulak Si Mat Sabu tu tiba - tiba je nak buat dakwaan tersebut? Si Mat Sabu tu ada bukti ke nak membuat dakwaan serta tuduhan tersebut? Atau dia sendiri yang bermimpi disiang hari memandangkan perkara sedemikian sering dilakukan oleh dirinya selama ini? Kalau dia setakat buat dakwaan dan tuduhan tersebut tanpa sebarang bukti, nampak sangat la yang Si Mat Sabu tu terdesak nak meraih sokongan dengan memburukkan PAS.

    Walaubagaimana pun, dakwaan Si Mat Sabu tu telah disindir oleh Si Ahli Parlimen Temerloh ni dalam satu kenyataan yang disiarkan semalam dengan menyifatkan ianya sebagai tuduhan serius. Kenyataan Si Ahli Parlimen Temerloh tu juga turut menuntut agar Si Mat Sabu tu tampil serta mendedahkan 'Siapa', 'Bila' dan 'Dimana' pemimpin PAS membuat tuduhan sedemikian.

    Dalam masa yang sama, Si Ahli Parlimen Temerloh tu juga turut menyelar dakwaan yang dibuat oleh Din Pudu yang menyatakan bahawa 60 peratus kepimpinan PAS sudah keluar dari parti. “60% dari 50,000 ahli Amanah adalah bekas pimpinan Pas? 60% bersamaan 30,000. Pas ada 193 kawasan dan ini bermakna Pas kehilangan 30,000 pimpinan. “Ini juga bermaksud secara purata, setiap kawasan kehilangan 155 pimpinan.

    Kalau berdasarkan dakwaan itu, semua kawasan Pas telah ditutup seluruh negara. Suatu kenyataan yang tidak munasabah,” katanya.

    Gila untut betullah Mat Sabu Selfie Amoy ni 60% ahli PAN KUALI Imayam, bekas pimpinan PAS. Maksudnya 40% lagi mesti bini depa. Kah Kah Kah. 60%-40% = 20% adalah bujang terlajak, betoiiiiii kaaaaaaaaaaaaaaaa. Mentang2 Mat Sabu kawan Abuyaaaaa Sifooooo Bukit Penang sampai beliau selfie dgn amoy tempoh hari............ Otak trussssssssss jadi senget. Kah Kah Kah Imayam Kuali2.

    MGR kalau hidup lagi mahu diludah muka budak2 PAN sebab terlebih Dusyum, kalah cerita Tamil Rowdy Ratore. Kah Kajh kah

    Jesse Labu
    N9ers

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.......sebab umno tak ajak pas tu le ciput je yg dtg! Kalau tak puluh ribu banjiri kawasan itu. Bn!!!! Dah lama terkubur di selangor dan tidak berpeluang lagi utk tawan selangor kerana rakyatnya bukan berpendidikan rendah.

      Delete
  2. Ratib Loser adalah dihalau. Kalah dan kena halau lain babe. Itu alasan Pan-Imayam-Kuali-Pan Kuih Tart- Cangkul tayar Traktor

    Kutipan Ratib PAN ni adalah UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau.

    Ratib sakti untuk mendapat restu Abuya Bukit Penang

    DAP lawan Khutbah di Pahang - Biarkan
    Kampung Batu Feringgi nak kena roboh - Biarkan
    Speaker masjid kat Penang nak dihadkan - Biarkan
    Sekolah SAR Penang ditarik bantuan - Biarkan dan disokong pula
    Presiden PAN Selfie Amoy - Wokey
    Ciplak logo Imayam - Wokey
    Pakai nama orang tanpa izin - Worait


    Perggggggggggghhhhhhhhhhhhhhh Abu Lahab pun ngeri dengan PAN Al Khianatun ini. Abu Lahab setahu aku tak pernah ciplak logo kerajaan Parsi, Rome, Habsyah dll.

    Jesse Labu
    N9ers

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada lagi

      ratib PH mana hudud mana hudud mana hudud 100x tiap selepas makan

      pas penipu hudud

      Delete
    2. Alooooooo Speaker Parlimen tak bagi greenlight lagi. Bodooooo punya PAN Anak Tart

      Delete
  3. Mari kita londeh Mat Sabu d Khianat Interview dgn Mat Sabu,
    SIla baca link kat bawah ni Malaysiakini http://www.malaysiakini.com/news/166723

    "Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi. "

    " Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat." Komen Aku: Dah la bukan kerana Islam, pakai Karl Marx plak sebagai pedoman. Nampak gaya Ibrahim Ali jauh lagi suci dari Mat Sabu.

    Elooo Mat Bertaubatlah kamu. Aku harap Majlis Agama seluruh Malaysia boleh ambil tindakan kepada Mat Sabu

    Jesse Labu
    Keadilan N9ERS

    ReplyDelete
  4. Adik, jangan pakai lable oren waktu flash mob. Orang ingat PAN Imayam. Bila orang ingat PAN Imayam ciptaan LOSERS, bukan hon bunyi sokongan yg dapat , orang lempar dengan tin minumam lagi ada.

    ReplyDelete
  5. Jeff ulu babi x payah nk epy sangat bila tgk OK dah pro azmin,itu pun sbb azmin dah pro ulamak sesat dari rusila.x lama lagi azmin boleh tubuh parti sendiri mcm sahak gagap lepas tu dia x mengaku dah tubuh parti sendiri.ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayoyoooooooo PAN-Imayam- Kuali, cakap manyak nampak. Biasalah LOSSSSSERRRRRR.

      Dah Selfie dgn Amoy belum?????? Presiden PAN Kuali Imayam ari tu selfie dgn Amoy laga dada !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ambil berkat Abuya Sifoo Bukit Penang Kotttt.

      Yeahhhhhhhhhhhh

      Delete
  6. PAN perjuangkan apa? Kalau tubuh PAN sebab kecewa/nak balas dendam, lebih baik bubar. Jadi NGO.

    ReplyDelete
  7. Parti Ajaran Syiah pun serpihan dari umno juga,dah puluh tahun nk balas dendam tapi akhirnya pas jadi munafik jilat umno..ngeh3

    ReplyDelete
  8. negara lagi teruk bila umno yg memerintah, tak nampak ke.. 2.6b,dak ok ke. lmdb?.

    ReplyDelete
  9. Nak tahu perangai huduh mae kijo tanya oang surau dan sekolah ugama di lembah jaya utara dan selatan. Inilah spesis jawa haprak!!!

    ReplyDelete
  10. Sokong DAP untuk selamatkan negara yg di cintai.Harapkan pemimpin melayu semua kaki rasuah,kaki perempuan dan kaki ketum

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...