KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 8 October 2015

TULIS PERKATAAN LUCAH DI KERTAS SAMAN TRAFIK SEORANG LELAKI DITAHAN POLIS



Berang akibat disaman, seorang lelaki berusia 33 tahun bertindak bodoh dan biadap dengan menulis perkataan lucah di atas surat saman trafik sehingga mengakibatkan dia ditahan polis dalam kejadian di Jalan Tun Fuad, Kota Kinabalu pagi tadi.

Dalam kejadian jam 10.40 pagi, suspek yang memandu pacuan empat roda dikatakan melakukan dua kesalahan trafik iaitu tidak memakai tali pinggang keledar semasa memandu.

Lelaki itu bagaimanapun tidak berpuas hati dan menulis perkataan lucah pada ruang tandatangan surat saman yang diterima sebelum menyerahkannya kepada pegawai trafik bertugas.Difahamkan suspek ditahan atas kesalahan menghalang penjawat awam menjalankan tugas.

20 comments:

  1. Dah memang tandatangan dia macam itu, apa...salah ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana punya bodoh tanya ini mcm? Lu bodoh ka??? Lanciauu lu

      Delete
    2. jangan komen BODOH boleh......BODOH......
      Klau ko n keturunan ko bodoh,
      tlg jgn sebar kt alam maya bole x simpan skit.. BODOH.....

      Delete
    3. Cina lagi?
      Memang ini ajaran DAPig.

      Delete
    4. Sistem pendidikan negara yg canggih, sebab itulah kita hadapi masalah. Pelajar sek agama pun merogol dan mengandung, ust pukul murid sampai mati, apa nak kata dgn sek lain.

      Delete
  2. Kalau nama dia mmg pukimak mmg padan la tandatangan camtu
    Yg cmni mmg patut kena lempang

    ReplyDelete
  3. Bukan, saya tahulah..itu nama samaran pegawai polis tu...ha ha ha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu bukan samaran...itu nama betul bapak kau.

      Delete
    2. 23:36..ko terlebih mkn taik cina sial tu..ngeh3

      Delete
  4. Cikgu sllu psn bila antara perkataan ltk 1 jri... contoh pu ki mak.. dia rptkn polis salah anggap suda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. maknanya pu ki mak kau hitam berkedut..ada faham.

      Delete
  5. Singapura memecat penjawat awamnya yang mengeluarkan pernyataan rasis baru-baru ini, tetapi UMNO? dua tahun dulu apabila pengetua, pengawas peperiksaan keluarkan kata-kata perkauman dan ustaz yang merotan seorang pelajar bukan Islam kerana bawa sosej babi, di mana mereka sekarang? Masih lagi menikmati gaji tetap, elaun, bonus 1.5 bulan dan pinjaman perumahan.

    Memindahkan, menggantung dan tindakan disiplin terhadap penjawat awam bermasalah begini tidak akan menyelesaikan sebarang masalah. Mereka seharusnya dibuang, biar mereka merempat dan pinjaman perumahan ditarik balik, barulah mereka tahu mereka bekerja untuk rakyat dan rakyat adalah bos.

    KEDEPAN ( KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian , SPM 5A > = degree dan guru , 3A -4A diploma , 1A -2A sijil , 0A buruh , amah dan pekerja am kecuali yang kerja sendiri ) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya . biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai.heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patut pun kena rotan sebab bawa sosej babi ke sekolah, aku ingat lagi cakap kau itu pecat semua kaki tangan awam lepas itu bagi gaji besar macam pm singapore akhir sekali kena potong gaji sebab tak mampu bayar gaji menteri he.he.he. di singpore semua semua jawatan menteri letak pada tiga orang, dun pun di letak tiga orang satu tempat, sebab itu tak mampu nak bayar ramai kaki tangan awal semua jawatan menteri dan dun pun mahu diletak tiga orang, semua bergaji besar2 semua, cuba kau berfikir setiap dun ada tiga orang pegang jawatan itu semua bagi gaji besar sedangkan kawasan singapore kecil je patut sampai tiga orang jaga dun jaga satu kawasan bukan itu satu penbaziran di lakukan oleh pemerintah pap siagapore itu, sepatut gaji dun boleh bagi buat pembangunan bukan gaji makan gaji buta.

      Delete
  6. Yg komen negatif memang adik beradik dia yg tahu bercakap mirip mulut babi.

    ReplyDelete
  7. Jenis perangai jahat macam tu lokat je. Dah lah buat kesalahan, tak kira mu cina atau Melayu atau bangsa apa pun kalau perangai mcm syaitan.. Tak hurmat org padam dgn muka..

    ReplyDelete
  8. Benci nak derma ler tu.

    ReplyDelete
  9. Dia nak jual pil kuda tu

    ReplyDelete
  10. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  11. Cina suka babi. Hari-hari cina makan babi

    ReplyDelete
  12. Banyak lagi hal lain mahkamah nak dengar... membuang masa mahkamah... hanya kerana golongan marhain yang buat kerja macam ni.. cuba puak puak kroni nak masuk mahkamah ker hal macam ni???

    ReplyDelete