Monday 12 October 2015

DAP JOHOR BERGOLAK .... ADUN DAP SKUDAI LETAK JAWATAN SEBAGAI KETUA PEMBANGKANG DUN JOHOR APABILA NAMANYA TIADA DALAM SENARAI PIMPINAN BARU DAP JOHOR.



Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Skudai, Dr Boo Cheng Hau mengumumkan peletakan jawatannya sebagai Ketua Pembangkang Johor, kerana mendakwa ada usaha beberapa individu yang mahu memusnahkan kerjaya politiknya.

Bekas Pengerusi DAP Johor itu membuat pengumuman berkenaan di Ibu Pejabat DAP Bahagian Gelang Patah, Taman Sri Orkid, dekat Johor Baru, hari ini.

“Saya tidak boleh terus main peranan sebagai pemimpin pembangkang negeri, kerana ada usaha tikam belakang oleh mereka yang berada dalam DAP negeri.

“Ini juga adalah punca saya tidak meraih undi secukupnya untuk mendapat tempat dalam jawatankuasa 15 anggota DAP, ketika pemilihan parti di Batu Pahat, semalam,” katanya.

Doktor berusia 51 tahun itu telah menjadi pemimpin pembangkang yang mewakili Pakatan Rakyat di Dewan Undangan Negeri Johor sejak 2008.

Pada Januari 2014, jawatan Pengerusi DAP Johor yang dipegang Dr Boo, dimenangi pengerusi sekarang merangkap Ahli Parlimen Kluang, Liew Chin Tong selepas pemilihan parti peringkat negeri.

6 comments:

  1. Tak dpt jawatan letak jawatan.
    PAN = DAP = Kejar jawatan.

    ReplyDelete
  2. Hahaha......takkan satu dua pemimpin atau ketua letak jawatan lalu bergolak hancur musnah dap omak kau oi!! Pas berapa byk yg letak jawatan??? Omak kau tak kata pas tergolak gilek perbagai malah dikatakan makin kuat sokongannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ratib Loser adalah dihalau. Kalah dan kena halau lain babe. Itu alasan Pan-Imayam-Kuali-Pan Kuih Tart- Cangkul tayar Traktor

      Kutipan Ratib PAN ni adalah UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau, UG UG Cai Cai Halau.

      Ratib sakti untuk mendapat restu Abuya Bukit Penang

      DAP lawan Khutbah di Pahang - Biarkan
      Kampung Batu Feringgi nak kena roboh - Biarkan
      Speaker masjid kat Penang nak dihadkan - Biarkan
      Sekolah SAR Penang ditarik bantuan - Biarkan dan disokong pula
      Presiden PAN Selfie Amoy - Wokey
      Ciplak logo Imayam - Wokey
      Pakai nama orang tanpa izin - Worait


      Perggggggggggghhhhhhhhhhhhhhh Abu Lahab pun ngeri dengan PAN Al Khianatun ini. Abu Lahab setahu aku tak pernah ciplak logo keraan Parsi, Rome, Habsyah dll.

      Jesse Labu
      N9ers

      Delete
    2. Ratib PAN bawak suweyyyy ka DAP Johor. Aloooo Deen Pudu, sebab kao DAP Johor sudah goyang

      Kah kah kah

      Delete
  3. Yg paling sedih Dlm insiden ni adalah PAN. Semua ada DAP lebih baik Dari Imam Bukhari dan Imam Muslim bagi kumpulan Pengkhianat Amanah Negara-PAN

    ReplyDelete
  4. Kuheh semua parti ada yg suka tikam belakang.cuma dlm pas sudah berambus tp masih ingin terus membuat onar yg lebih teruk.apa gelang patah.mmg kit siang malang akan patah nanti

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...