KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 26 October 2015

UNTUK KALI KEDUA DALAM TEMPOH 2 BULAN PESAWAT MASwings TERGELINCIR KETIKA MENDARAT DI LAPANGAN TERBANG MUKAH.




Sebuah pesawat jenis Twin Otter milik syarikat penerbangan MASwings tergelincir ketika mendarat di Lapangan Terbang Mukah, pagi tadi.

Dalam kejadian jam 9.20 pagi itu, pesawat terbabit membawa lapan penumpang dan dua kru dari Miri.

Jurucakap MASwings memberitahu, sebiji tayar kiri belakang pesawat itu pecah, ketika ia mendarat, namun tiada kecederaan dilaporkan.

Siasatan berhubung insiden itu telah dimulakan untuk mencari punca kejadian.

Dalam pada itu, Malaysia Airport melalui akaun Facebooknya memaklumkan, landasan di Lapangan Terbang Mukah ditutup sehingga jam 7 pagi esok, susulan insiden pada pagi tadi.

Menurut Malaysia Airport, insiden membabitkan pesawat MASwings MH3553 itu, telah menyebabkan landasan berkenaan tidak boleh digunakan.

Ekoran itu, penumpang dinasihatkan menghubungi syarikat penerbangan masing-masing, bagi mengetahui jadual penerbangan mereka.

Ini adalah insiden kedua yang dilaporkan berlaku di lapangan terbang itu, tahun ini.

Pada 26 Ogos lalu, sebuah pesawat sama jenis yang membawa 10 penumpang dan dua kru tergelincir dari landasan, ketika ia melakukan pendaratan dalam keadaan hujan lebat dan angin kencang.

Pesawat itu tergelincir dari landasan dan mendarat di kawasan rumput, namun tiada yang cedera.

12 comments:

  1. Yg dulu tu faktor cuaca, yg ini tayar pecah. Alhamdulillah tiada kematian

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tebabas? Nasib baik semua selamat. Syukur.

      Tebabas mengamuk masuk YouTube pulak kena gelak seumur hidup


      Video Blogger naik minyak kat Youtube. Address dia kat bawah ni

      https://www.youtube.com/watch?v=yv00rkMo26w

      Sumpah????? Utuseks?????? B.Hairan???????? Bullshit??????? People like you??????????????

      Habis bateri jer melalak bukan dapat jadi calon ADUN pun

      Pengajarannya: Mulut tempayan, tulisan kabaret tak ke mana pun

      Delete
    2. Layan kat YouTube all the best
      Kipidap and Dongibap

      Delete
  2. Kalau kote aljuburi tergelincir dari lubang bontot sepol sudah pasti dia terlepas dari hukuman penjara..ngeh3

    ReplyDelete
  3. Kalau spender mustafa ali tak besar tentu dia tak mengampu umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia nak tunjuk pd seseorang, spender dia lagi besar.

      Delete
  4. Ada yang lagi pandai baca quran hadis. Asal cakap pengikut takbirrr. Bini dah dua tiga. Dia belum tunjuk spender.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasa kau yg paling kuat aminkan doa KO hingga bergegar stadium semasa adik nik aziz baca doa KO kpd umnuuu dulu.

      Hasilnya kita dpt lihat sekarang. PAS dan PAN berperang mcm tentera sri lanka lwn tamil eelam dulu. Hahaha...

      Delete
  5. Ooooo. Yang mereng tu ka. Faham faham. Jangan cakap. Nanti orang kata fittnaaaaah.

    ReplyDelete
  6. Lame tak nampak komen Sham TM (Tak seMayang) dlm blog ni. Lps kantoi x solat jumaat dlu terus memencilkan diri x sembang kencang lgi.

    Trima kaseyyy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau tengok ke dia semayang ke tidak? Dah nak ambil alih tugas malaikat pulak ko nih?

      Delete
    2. Geng pancai lg pelik ada ke kata org perempuan tak pergi jumaat.org perempuan mmg la tak pegi sembahyang jumaat .tak pasal pasal bg pahala kat jeff sbb dah fitnah org.kata bodohkan marah pulak tp mmg jenis yg bodoh tak nak simpan punya org

      Delete