KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 29 October 2015

LIM GUAN ENG MAUT DALAM KEMALANGAN JALANRAYA.



Seorang lelaki yang kebetulan mempunyai nama sama dengan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng maut selepas kereta yang dipandunya terbabas dan melanggar sebatang pokok di Jalan Selangor, awal pagi tadi.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Mohd Zani Che Din berkata, dalam kejadian kira-kira jam 1.40 pagi itu, kereta jenis Perodua Myvi yang dipandu mangsa terbabas, berdasarkan kesan tayar pada permukaan bahu jalan dan rumput di tempat kejadian.

Menurutnya, mangsa yang berusia 37 tahun dan berasal dari Bandar Baru Sri Petaling itu, maut di tempat kejadian akibat cedera parah di bahagian kepala.

“Mangsa yang tersepit di tempat duduk pemandu, dibawa keluar anggota bomba.

“Mayat mangsa dihantar ke Pusat Perubatan Universiti Malaya untuk bedah siasat,” katanya.

Orang ramai yang menyaksikan kemalangan itu diminta menyalurkan maklumat di balai polis berdekatan, bagi membantu siasatan.

Kes disiasat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

52 comments:

  1. PAN IMAYAM takut nak hantar komen, takut sifoo bukit Penang kecil hati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom ramai2 humban Hadi dlm pru 14 nnt. MP yg jelas x buat kerja. Makan gaji buta dan x prihatin dgn masalah rakyat.

      Delete
    2. Anon 17:37 macai PAN Imayam Kuali

      Alasan Halau dan Cai. Kah kah kah

      Delete
    3. Jom ramai2 humban parti kuali dan sifu DAPig dalam PRU 14 nanti. Parti kuali buat kerja kotor DAPig sabotaj parti Islam. Makan gaji haram dan tidak prihatin dengan kehendak rakyat yang mengundi mereka dalam PRU13 kerana mereka bertanding di atas tiket PAS. Pemimpin kuali adalah pembelot kecewa yang tidak tahu malu !

      Anon 17:37 adalah contoh barua sekular yang menyalak bukit. Bukit tak runtuh, barua pula yang sawan babi !



      Delete
    4. pas + pis - pus = PUSSY30 October 2015 at 03:28

      Jom ramai2 humban parti lebai malang dan sifu hadi kaki ponteng dalam PRU 14 nanti. Parti lebai malang buat kerja kotor curi balak sabotaj parti Islam. Makan gaji haram dan tidak prihatin dengan kehendak rakyat yang mengundi mereka dalam PRU13 kerana mereka bertanding di atas tiket Pakatan Rakyat. Pemimpin lebai malang adalah pembelot kecewa yang tidak tahu malu ! Anon 17:37 adalah contoh pembenci pemimpin parti lebai malang yang suka ponteng dan gemar menyalak bukit. Bukit tak runtuh, walaun pula yang sawan babi !

      Copy the BEST Traders and Make Money : http://bit.ly/fxzulu

      Delete
    5. Jom ramai2 kito humbang lebai malang hadi dlm pru14

      Delete
    6. PUSSY dan Anon 7:12 adalah contoh macai dan balaci bodoh yang hanya pandai ciplak komen orang lain. Maka tidak hairanlah pemimpin parti kuali ciplak simbol putu mayam ! Faktanya ialah parti kuali adalah parti putu mayam ! Ayo yo !

      Delete
  2. Ada tanda2 nk mmpos tu.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAN Imayam kata syukut bukan Abuya kita sambil mengelap mata mereka. Kalau dia tak dak sapa lagi kami nak bodek

      Delete
    2. PAN Imayam siap puasa syukur. Sempat la meraung tadi. Kasih sekumpulan balaci loser memang tanpa had Dan batas kepada.Abuya Suci

      Delete
    3. Dimana melayu letak agama islam yg sering hina kesucian agama mrk dgn menghina mengutuk memperlekehkan org lain atau bangsa dan agama lain bagi menutup kebodohan kelemahan kemalasan mrk sdr. Patut ketinggalan selamanya dan susah nak dimajukan dgn pemikiran yg sgt sempit tak bisa di ubah.

      Delete
    4. Anon 15:50 betul Marah punya macai PAN Imayam. Sori PAN Imayam macai Abuya Bukit, maka Anon 15:50 adalah Macai Downline. kah kah kah

      Delete
    5. mati tidak semestinya ada tanda ..... kamu boleh mati bila-bila masa ....dan bila mati akan membawa banyak dosa.......

      Delete
    6. 16.08....tulis mcm tu pun ada tanda2 nk mampos cepat tu...kikki

      Delete
  3. urut dada barua TOKONG...kalu mampus TOKONG sape nak sponsor pan-amoi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Resis!!!! Melayu hina cina dan agamanya. .terbukti melayu resis ini kenyataan malah agama sdr juga dipergunakan mana ketamadunan melayu???? Hina manusia jenis ini. Murahan patut miskin ilmu dan segalanya.

      Delete
    2. Bila peminpin Melayu lakukan rasuah. Puak pasug diam membisu. Kini pasug semakin mesra umno. Gi mampuslah dgn oas. Tunggu masa utk dijual olh umno parti rasis.

      Delete
  4. PAN - Nama Resmi Parti Amanah Nasional tapi realitinya Pengkhianat Amanah No-hal

    Tak bagi orang panggil PAN, suruh orang panggial Amanah. Macam Nama orang Asan bin Abu tapi minta panggila BIN. kah kah kah

    President - Selfie Amoy
    Logo - CIplak Imayam Cable
    Penyokong - Lagi sikit dari pemimpin
    Perjuangan - Apa2 jua asalkan Tauke Penang gembira
    Nama - Tukar2 Dari Hawaiii Five O jadi G18 lepas tu jadi GHB la ni jadi Kuali@ PAN

    Hujah - Halau, Cai,

    Kah kah kah,Kesian kta loser. Bodoh Piang

    ReplyDelete
  5. lim guan eng ka kit siang ka aku x peduli, mampuihpun no problem...nak tanya walaun bila nak bentang hudud? nak tanya macai bila saman ling liong sik?
    itu saja...terima kasih.
    pas parti hanjing
    dap parti babi
    pkr parti jubo
    pan parti kuali

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang pi tanya Tulang Besi, dia banyak info kutip kedai kopi. Kah kah kah

      Delete
    2. 15:49 kau pulak berok mat yeh

      Delete
  6. Pas.Parti Ajaran Setan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uiiiiiiiiii marah PANau yerrrrr. Kah kah kah. Pi la layan Loserwaves by Tulang Loser. Special Blog for LOSERS

      Delete
    2. PAS parti kelentong. MANA HUDUD PAS. KAMI TERNANTI2 HUDUD HJ HADI.

      Delete
  7. beratnya tuduhan 1556. Bertaubatlah sebelum terlambat

    ReplyDelete
    Replies
    1. pas + pis - pus = PUSSY30 October 2015 at 03:32

      PAS Parti Akhlak Sumbang

      Delete
  8. Berita yg boleh buat pancai sakit jantung sikit lagi boleh kojol.jaga jaga baik mkn ubat awal awal.apa yg kalid semak tu dok meroyan sgt.kata pandai sgt progresif agresif.pas berkerjasama dgn umno utk perkara yg berkepentingan atau menguntungkan rakyat sj.selebihnya pas spt parti pembangkang lain juga yg berperang dgn umno.apa yg nak bengap sgt itupun tak boleh nak faham.ckp bengapkan marah pulak pancai.16:05 org yg mengutuk pas itu lebih besar tuduhannya.apa ingat mereka tu betul belaka.pas parti ajaran sesat konon.parti kamu tu betul sgt kalau naj buat islam pun kena tanya org kapir yg tolak islam.pegi nasihat kawan kawan kamu tu dulu.bodohlah pangil saudara sendiri berok

    ReplyDelete
  9. Pan tak berhajat ke nak buat kenduri syukur nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PASMA sponsor bihon sop, lepas kenduri ada sesi selfie dgn Amoy.

      Ada dress code; Oren Oren imayam

      Delete
    2. PAS tak perlu kenduri sbb duit elaun Hadi x suci. Banyak campur rezeki haram.

      Delete
  10. Islam tidak mengajar bergaduh sesama islam, carilah perdamaian melalui quran dan hadis. Apabila kita mengaku islam kenalah jaga akhlak kerana islam ditegak dengan akhlak yang baik lagi terpuji.

    ReplyDelete
  11. Salam sehati serasuah bersama najib songlap,

    Adakah sistem pendidikan untuk menghasilkan modal insan dan tenaga kerja berkualiti atau lubuk pekerjaan bagi orang yang gagal dalam pelajaran (SPM sedikit A) dan terdesak (tidak dapat kerja)?

    Memetik kenyataan LGE, hanya apabila kita mempunyai budaya merit dan kecemerlangan kita boleh memastikan masa hadapan yang lebih cerah untuk anak-anak kita.

    Kuota bukan sahaja tidak adil kepada mereka yang skor SPM tetapi merugikan negara kehilangan mereka yang lebih pandai, bayangkan 10A terpaksa mengorbankan tempatnya di IPTA kepada bodo SPM 3A. kita seperti menukar produk berilmu engineer dan scientist dengan pemegang kertas engineer dan scientist taraf poli cabok.

    #KEDEPAN ( KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian , spm > 5A degree dan guru , 3A -4A diploma , 1A -2A sijil , 0A buruh , amah dan pekerja am ) Adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya . Biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai.heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Imayam Vanakkam

      Mat Sabu punya balak tak keras ka waktu selfie dgn Amoy laga dada???

      Delete
    2. Salam kedepan jilat kote lge

      IPTA di Malaysia dah guna sistem meritokrasi utk kemasukan ke semua IPTA semenjak zaman tun mahathir jd PM lagi. Dr Mahathir tak mati lagi, pegi tanya dia.

      KEDEPAN duduk dlm gua, ketinggalan zaman.

      Delete
    3. Balak Hadi terbukti keras sbb tu dia berbini banyak.

      Delete
    4. 1738 tipu la nko. Kwn aq 3A msh dpt msk ipt, 2A maktab, 3 kredit kolej. So mne benarnye cerite nko?

      Delete
  12. Jeff ulu babi cyber trooper umno bagi kt beruk je isap balak Xpun omakkau tu dah lama sgt kekeringan..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini penjilat lge meroyan kutuk omakkau n jeff sbb petik lge mati.lge hanya utk dipuji oleh pan inikulek bkn utk dikaitkan dgn perkara suwey.mat sabu tu dah kena suwey ke.elok buat terjangkit dgn lge

      Delete
  13. Betul ke ulamak makan gaji haram ada 3 bini,no 3 umno 18thn.kenapa x kawin dgn omakau je,ke takut gg tersangut masa beromen..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat apa nak kutuk ulamak bini ramai sekurangnya mereka ada ilmu agama boleh tunjuk isterinya jln ke syurga.kalau setakat fikiran sekular kerja pulak mentekedarah dadah.apa nak bg isteri depa mkn dadah.gitu nak marah org pilih ulamak pulak.

      Delete
    2. Mereka tak marah ulamak.. cumanya kalau ulamak perjuangkan hudud dan dewata LKS menentang hudud, maka mereka akan akur dgn kehendak dewata berbanding kehendak ulamak!!

      Delete
    3. pas + pis - pus = PUSSY30 October 2015 at 03:35

      ulamak apa lancau? ulamak pening lalat baik gi mampos!

      Delete
  14. Ulamak, peninglah, ramai sangat mengaku ulamak tapi perangai......... orang biasa juga tertipu dgn mereka yg salah guna tittle ulamak. Kata negara Islam, tapi sanggup melakukan apa saja kerana wang. Singapura negara bukan Islam pun kurang rasuah. Mempermainkan Islam shj.

    ReplyDelete
  15. PAS BUAT SPEKULASI, PAN TERUS PANAS PUNGGUNG!!!

    Nah!!! Lepas ni kita tengok pulak apa komen yang akan dibuat oleh Si Khalid Samad tu selaku Pengarah Komunikasi parti Pengkhianat yang dipimpin oleh Mat Sabu mengenai spekulasi ni.

    Jika sebelum ini, Si Khalid Samad tu dilihat hanya sekadar membidas kenyataan yang dibuat oleh pemimpin PAS. Tindakan yang dia lakukan hanya ibarat 'Membalun Janda Lama' je.

    Entah kenapa yang Si Khalid Samad tu meroyan sangat tak tentu arah dengan pemimpin PAS tu pun, kita sendiri tak pasti. Walhal, dia bukannya ada sebarang kaitan dah dengan puak - puak PAS tu.

    Hari ni, PAS terus mencetuskan spekulasi apabila Setiausaha Agungnya menyatakan parti itu sedang berunding dengan parti lain dalam mendepani Pilihan Raya Umum ke-14, PRU-14 akan datang.

    Malah, Takiyuddin juga turut enggan mengumumkan parti yang sedang dirunding sama ada dari kerajaan mahupun pembangkang dan sengaja membiarkan perkara itu menjadi tanda tanya.
    "Tidak semestinya kita tidak ada rakan kongsi. Kita mungkin ada rakan kongsi baru. Siapa? Tunggu dan lihat. Kalau bukan parti, mungkin individu yang akan sertai kita. Itu terbuka untuk spekulasi.
    "Masih dalam rundingan. Semestinya daripada parti lain. Baik kami simpan untuk pengumuman seterusnya," katanya di lobi Parlimen di sini, hari ini.
    Dalam pada masa yang sama, Takiyuddin juga turut membidas Parti Amanah Negara dengan menasihatkan agar parti itu meberi fokus kepada usaha mengukuhkan parti mereka terlebih dahulu.
    "Buatlah kerja sendiri. Kamu uruskan ahli parti kamu, kami uruskan parti kami. Jangan bising lah.
    "Kukuhkan parti kamu dulu. Kami ada cara kami iaitu lebih baik bekerjasama dengan musuh berbanding dengan bekas rakan seperjuangan. Bekas rakan seperjuangan tahu rahsia kamu," katanya.
    Itu yang sepatutnya dilakukan oleh puak - puak dari kalangan Pengkhianat seperti Si Khalid Samad tu sendiri. Yang dia sibuk sangat nak mempersoalkan pendirian dan keputusan orang lain sampai tahap macam orang kena sampuk dek setan tu siapa suruh!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaaa ITU baru Click Smart, kalau balaci downline macam Tulang Loser, Blog Loserwaves yg tak laku berlumut tu memang macam Nepal tangkap sawan. Nogori konon. Mengaku je la Tulang Loser tu Nepal Ulu Kathmandu

      Delete
    2. Nik Aduh sedang menjerit gila babi......nama ada kat SPRM!

      Delete
    3. pas + pis - pus = PUSSY30 October 2015 at 03:38

      Nik Buduh budak hingusan. sama taraf dengan din ayam menantu kaki ponteng.

      Delete
  16. Berita gempar, Ahli PAN Imayam lagi ramai Dari penduduk Asia Tenggara. Esok Greenpork, Addingdong, Ketuatlanie Dan loaerwwaves akan war warkan.

    Badan besar otak macam kismis. Kah kah kah

    ReplyDelete
  17. Sham tm balik kg tamil nadu pandikulek ke

    ReplyDelete
  18. MAMPUS JUGAK KAU LIM GUANG ENG..

    CELAKA KAU LIM GUANG ENG

    WALAUPON KAU BUKKANNYA LIM GUANG ENG YG HARAMJADDAH TUUH

    ReplyDelete
  19. Pancai abis modal..ckp melalut..kutuk fitnah pandai la..tahniah sbb smbutan menggalakkan..rata rata tmpat,ramai pncramah dari yg nak dengar..kahkah klakar bro..imayam..cap ayam punya..pa pun sembang mesti kencang

    ReplyDelete
  20. yes... hudud akan dbentang....

    ReplyDelete