KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 29 October 2015

SATU LAGI BUKTI BETAPA PAS SUDAH LUMPUH DISELANGOR .... CERAMAH MAJLIS PEMIMPIN BERSAMA RAKYAT PAKATAN HARAPAN TANPA PAS DI SRI SERDANG MENDAPAT SAMBUTAN PALING LUAR BIASA HEBAT DAN HANGATNYA.


Punyalah hebat dan hangat sambutan diberikan oleh rakyat sampaikan penceramah terpaksa memainkan dua peranan ... satu sebagai penceramah dan satu lagi sebagai pendengar ... insiden yang kagum lagi kaget ini berlaku malam kelmarin di Taman Tasek, Sri Serdang acara MAJLIS PEMIMPIN BERSAMA RAKYAT anjuran Pakatan Harapan tanpa PAS.

Kalau suasana dan sambutan sebegini berterusan sehingga PRU ke-14 nanti ... sudah nampak bayang-bayang betapa Putrajaya bakal bertukar tangan .. penerimaan masyarakat Melayu/Islam kepada parti serpihan PAS Parti Amanah Negara @PAN memang diluar jangkaan sama sekali ... memang benar kata-kata Pengerusi PAN Kelantan Dato' Wan Rahim betapa lahirnya PAN akan mengakibatkan PAS mati .. memang sahih dan benar akan kata-kata Setiausaha Agung PAN Sdr Anuar Tahir bahawa PAS sekarang ini sudah lumpuh terutamanya di Selangor ... memang tepat sekali sasaran Pemimpin Terulung PAN bahawa cukup tahun ini PAN mempunyai 100,000 ahli berdaftar ... borang mohon menjadi ahli PAN macam pisang goreng panas .. dalam tempuh sekelip mata lebih 30,000 disambar sampai terpaksa dicetak berulang kali bagi memenuhi permintaan luar biasa rakyat.

Parti kalau dipimpin individu yang profesional dan inklusif berpaksikan kepada Amanah, Progresif dan Peduli sudah pasti mendapat tempat teristimewa dalam jiwa dan minda rakyat lebih-lebih lagi kalau mendapat restu dan sokongan padu dari DAP.

Agaknya sudah sampai masanya PAS terpaksa angkat bendera putih akui yang PAN memang sudah mampu ambil alih peranan PAS sekarang ini.... bukan sahaja mampu malahan jauh lebih berjaya kerana memiliki barisan pemimpin yang progresif, amanah, peduli, inklusif dan profesional dengan para ulama luar biasa sebagai penasihat.

Kini bukan sahaja manusia sokong dan dokong PAN tetapi sudah merangkumi juga jin, makhluk halus dan bunian sekali ... inilah kehebatan dan kelebihan PAN yang tidak ada dimiliki oleh mana-mana parti dalam dunia setakat ini.

Sejuta tahniah kepada kejayaan dan sambutan luar biasa PAN ini .. tidak salah jika dikatakan kalau berpandukan kepada sambutan di Sri Serdang ini malam kelmarin, gabungan DAP dengan PAN sahaja sudah lebih dari cukup untuk rampas Putrajaya dari tangan UMNO/BN... KIPIDAP!!!!

RAHMATAN LIL 'ALAMIN

86 comments:

  1. Nak kena ajak rani kulup buat laporan polis baru ramai orang datang... Wakaka... Berkubur Pas kali ni... Kuat sungguh penangan parti kuali... Sampai gitu sekali hangit gorengnya x ada orang juga... Apa dah jadi? Pakai kuali apa ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadi perlu minta maaf kpd pengundi Marang sbb kerap ponteng dewan. Amanah kpd pengundi diabaikan. Duit elaun dirembat kencang. Halal kah duit yg diterima utk anak bini makan?

      Delete
    2. Undang-undang dan peraturan dalam parlimen haram satu pun hang tak tau nak bercakap soal integriti, hiak ptuihh. Hang tu yg kena mohon maaf kpd presiden pas krn fitnah org makan duit haram. Yang hang dok masyuk dosa kering dalam diri. Dasar bangsa bangsat pecacai syiah kapiag.

      Delete
    3. Mari kita londeh Mat Sabu d Khianat

      Interview dgn Mat Sabu, SIla baca link kat bawah ni Malaysiakini

      http://www.malaysiakini.com/news/166723

      "Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi. "

      " Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat."

      Komen Aku: Dah la bukan kerana Islam, pakai Karl Marx plak sebagai pedoman. Nampak gaya Ibrahim Ali jauh lagi suci dari Mat Sabu. Elooo Mat Bertaubatlah kamu. Aku harap Majlis Agama seluruh Malaysia boleh ambil tindakan kepada Mat Sabu

      Jesse Labu Keadilan N9ERS

      Delete
    4. ni jenis kuali x melekat....hudud x melekat...baiah x melekat...cerai taklik x melekat...aurat x melekat...hakcipta x melekat...harta wakaf x melekat...ahli pun x melekat...akhirnya ngaku nk ikut fahaman sekular

      tapi buat political statement...fuyoooo...

      Delete
    5. Hahaha.....melayu masih tak sedarkan diri dan suka campur adukkan islam dgn party maka inilah terjadi dan begitulah melayu dgn party dikaitkan mcm umno maka mrk boleh bertahan selama ini kerana maruah melayu maruah islam digunakan sebagai tunggak dari dulu hingga kini. Jadi usah ketawa atau kutuk amanah kalau melayu itu sdr tidak mahu berubah perubahan yg akhirnya melayu masih ramai akan ketinggalan walaupun hidup bersama dlm kemajuan masa depan tetapi hidup dipinggirkan hanya sampah ditepi jln..

      Delete
    6. hg tu 1203 sekular bangat.kalau islam pure apa saja hg buat adalah islam termasuk jimak dgn isteri hg. melayu pernah menjadi bangsa hebat krn islam.mampuih melayu ari ni krn nak ikut gaya idup barat yg tak terikat dgn islam.

      Delete
  2. Kahkahkah... Sumpahan berterusan untuk barua2 cina DAP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengundi Marang hari2 sumpah Hadi kerana asyik ponteng dewan. Alasan yg diberi tsj masuk akal. Berjiwa besar utk jd pemimpin tp tgjwb entah kat mana. Perintah Trengganu sempat satu penggal je. Lpas tu kena guling dgn UMNO. Sekarang terhegeh2 nak minta maaf dgn UMNO sbb dulu pernah kafir ahli UMNO. Lihatlah wajah buruk Hadi.

      Delete
    2. Hang dah buat kaji selidik ke? Ke ko tu yg sakit hati kerana pan kuali macam perempuan tua yg dah org tak berkenan lagi? Kah kah....

      Delete
    3. ni jenis kuali x melekat....hudud x melekat...baiah x melekat...cerai taklik x melekat...aurat x melekat...hakcipta x melekat...harta wakaf x melekat...ahli pun x melekat...akhirnya ngaku nk ikut fahaman sekular

      tapi buat political statement...fuyoooo...

      Delete
    4. Mari kita londeh Mat Sabu d Khianat

      Interview dgn Mat Sabu, SIla baca link kat bawah ni Malaysiakini

      http://www.malaysiakini.com/news/166723

      "Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi. "

      " Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat."

      Komen Aku: Dah la bukan kerana Islam, pakai Karl Marx plak sebagai pedoman. Nampak gaya Ibrahim Ali jauh lagi suci dari Mat Sabu. Elooo Mat Bertaubatlah kamu. Aku harap Majlis Agama seluruh Malaysia boleh ambil tindakan kepada Mat Sabu

      Jesse Labu Keadilan N9ERS

      Delete
  3. Org ramai dah meluat dah dgn temberang mat sumbu bini kawan and the gang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org Trgnu dah semakin meluat dgn Hadi. Berbini ramai. Tamak nak pegang DUN dan Parlimen. Tamak nak pegang jwtn presiden. Hasilnya...tunggang langgang. Tugas utk hadir dewan diabaikan. Bertaubatlah Hadi. Jgn jadi munafik.

      Delete
    2. Yea kerr, Mat Sabu selfie Amoy lekap Dada kan suci

      Delete
    3. tuduh hadi munafik...tp dia sendiri xnk hudud nk sekular...baiah x tepati...cerai taklik x amik pot...selfie selambejer...hakcipta org main sapu...harta wakaf boleh tarik tali...lepas ni apa lagi? palsukan ahli plak?

      Delete
  4. Ni tak betul ni. Semua ni tipu ni. Mana ada penceramah duduk kat tangga pentas utama gitu. Ni mesti rehearsal ni. Takkan parti Imayam tak mampu tarik penonton? Lagi yang pelik, takkan parti cina anak beranak tak dapat tarik pengundi diorang kat kawasan sendiri?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebuah parti baharu yg berpontensi utk tumbangkan PAS. Ayuh kita bersatu utk humbankan ulamak siku dan lutut yg berwajah alim tp berhati busuk.

      Delete
    2. ni parti jenis kuali baharu yg x melekat....hudud x melekat...baiah x melekat...cerai taklik x melekat...aurat x melekat...hakcipta x melekat...harta wakaf x melekat...ahli pun x melekat...akhirnya ngaku nk ikut fahaman sekular

      tapi buat political statement...fuyoooo...

      Delete
    3. Pan akan goreng mat sabu jadi abu

      Delete
  5. Ada lg manusia yang suka kutuk ulama sedangkan TGHH sendiri dihormati diluar sana... Kalau bukan sebarang ulama x pula beribu ulama angkat tangan vote TGHH... Apa punya pikiran da sabang hari kutuk ulama... Kita kena ingat yg ulama & orang alim juga Allah berikan keistimewaan dpt memberi syafaat di akhirat kelak... Rugilah mereka yang x dikenali oleh ulama & orang alim... Nauzubillah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul ke dia seorang ulama.....akhir aman ni ramai sssgt ngaku ulama...nabi pun ckp akhir zaman dah ckp. ...akan datang seburuk buruk manusia...sahabat cakap siapa orang tu....orang yg mengaku diri seorang ulama sedangkan tindakan jauh dari sifat ulama...sekongkol dng pejuang lgbt..me gkafir sesama sendiri....

      Delete
    2. Malay ceramah bawak PAN, orang boleh kira dgn jari sebab PAN tu kan balaci Sifoo Bukit Penang

      Delete
    3. ulamak nk islam dikata seburuk2 manusia...
      yg ngaku fofesional tp xnk islam...nk plak sekular...itu kau anggap sebaik2 manusia
      tok guru mana kau ikut ni? tuan guru joseph lge ke atau ustaz syabu?

      Delete
    4. MAT SABU TERDESAK, MEROYAN TAK TENTU ARAH!!!

      Huh! Apa la PAS ni nak layan kerenah Budak Suruhan DAPigs ni ek? Bukannya ada manfaat pun kalau nak dengar cakap Si Mat Sabu tu sedangkan dia sendiri tak sedar diri.

      Hanya semata - mata PAN Imayam yang Si Mat Sabu tu pimpin tidak mempunyai maruah membuatkan mereka menjadi semakin hilang arah bila dicabar untuk lepaskan jawatan.

      Kononnya nak sangat jadi Pengkhianat kepada parti. Tapi bila orang desak suruh diorang lepaskan jawatan sebagai wakil rakyat, kecut buah kerandut belaka. Macam - macam alasan diorang berikan.

      Dek kerana ketandusan idea nak berhujah mengenai desakan yang dibuat, maka terpaksa la Si Mat Sabu tu tampil memberikan alasan bertaraf Longkang untuk selamatkan kemaluan mereka.

      Tak masuk akal lansung bila Si Mat Sabu tu cabar pemimpin PAS letak jawatan sebagai wakil rakyat sebab diorang bertanding bukan atas tiket Pakatan Haramjadah tu. Sebaliknya diorang bertanding atas tiket PAS.

      Jelas, tindakan Si Mat Sabu tu bukan sahaja membuktikan bahawa Geng PAN Imayam Baru tu dah ketandusan ieda. Malah ianya juga membuktikan ke-BODOH-an melampau yang dia miliki.

      Satu perkara jelas yang perlu diingatkan kepada Si Mat Sabu tu. Tak payah la dia nak buat desakan terhadap orang lain untuk lepaskan jawatan sebagai wakil rakyat sedangkan dia sendiri pun KALAH dalam Pilihan Raya.

      Setidak - tidaknya, itu membuktikan bahawa Si Mat Sabu tu sendiri telah di-TOLAK oleh rakyat secara terang - terangan sehingga membuatkan dia Tak Layak Lansung nak jadi pemimpin!

      Hakikatnya, Geng Haprak Baru yang diketuai oleh Si Mat Sabu tu bukan sahaja terdiri dari kalangan mereka yang berjiwa HIPPIES dan Tak Bermaruah. Malah diorang juga takde sifat bertanggungjawab terhadap jawatan yang mereka sandang pada ketika ini!!!

      Delete
    5. baru skg ke tahu dap tu x bgus?
      baru skg ke tahu umgok tu bagus?
      selama ni mung semua buat apa?
      lalok stim pil kuda ke?

      Delete
  6. Barua TOKONG beserta tokong pasti kuciwa & meroyan sambil hantuk2 kepala kat bucu meja bila balik umah...kah kah

    ReplyDelete
  7. Bila mati nanti, ahli dan pemimpin PAN suruh guan eng atau gobind singh deo baca talkin, kalau tak suka sgt pd org alim dan ulama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. depa ni xyah ditalkin...masa hidup puas ditalkinkan pun ttp buat2 x dgr x fhm....ulamak kalah 2 penggal xder pun nk keluar pas...baru kalah sepenggal dah merajuk rasa diri lbh baik dr org lain...org jumud akan kata org yg x ikut kehendak dia tu jumud...pastu dahla dlm pas dulu nyusahkan pas...skrg dah keluar pun...nk menyusahkan pas lagi

      Delete
    2. bkn semua ulama tu benar jalannya...

      Delete
    3. yg pasti org kapir dan yg tolak hukum islam sesat lagi menyesatkan...neraka jer tempat korang

      Delete
  8. ...pendeknya pemikiran demo....

    ReplyDelete
  9. ....akal fikiran yg ada cuba fikirkan...jangan jadi pak turut saja...cara berhujjah macam tiada perangai orang berugama.....

    ReplyDelete
  10. Wuyoooo ramainya..kahkah..yg sorang macai tu balik2 prtikai hadi ponteng dewan..brapa kali..apa sebabnya ponteng..faktor kesihatan ke atau suka2 ponteng..takda modal..loser..nak juga jilat bontot dap

    ReplyDelete
  11. pas betul tapi kapten mcm cilako

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikum..........

      Delete
  12. mertua mcm jin .....menantu mcm sundel bolong

    ReplyDelete
  13. Dah kata cina bukit mesti kena sekali ini itu lah jgn lagak sgt tolak islam tahu la tuhan depa bg pahala tp ini negara org islam agak agak la.padahal ada org bkn islampun yg suka islam juga.penjilat bontot kualinya mmg sudah kena.penceramah lebih ramai dr org yg diceramah.boleh percaya ke ni omakkau.sapa yg turun ni mujahid ke kot mat sabu ramai sikit rasa.amoi byk suka

    ReplyDelete
  14. Pnyokong pas insya allah istiqamah..biar la mati dlm pas..jgn mati di luar pas..redho Allah melebihi segalanya..bukan taksub tp amat yakin dgn pimpinan insya allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. habis kalu org tu mati dlm hamas mcm mn?....ko ingt pas ni agama ke?

      Delete
    2. MAT SABU TERDESAK, MEROYAN TAK TENTU ARAH!!!

      Huh! Apa la PAS ni nak layan kerenah Budak Suruhan DAPigs ni ek? Bukannya ada manfaat pun kalau nak dengar cakap Si Mat Sabu tu sedangkan dia sendiri tak sedar diri.

      Hanya semata - mata PAN Imayam yang Si Mat Sabu tu pimpin tidak mempunyai maruah membuatkan mereka menjadi semakin hilang arah bila dicabar untuk lepaskan jawatan.

      Kononnya nak sangat jadi Pengkhianat kepada parti. Tapi bila orang desak suruh diorang lepaskan jawatan sebagai wakil rakyat, kecut buah kerandut belaka. Macam - macam alasan diorang berikan.

      Dek kerana ketandusan idea nak berhujah mengenai desakan yang dibuat, maka terpaksa la Si Mat Sabu tu tampil memberikan alasan bertaraf Longkang untuk selamatkan kemaluan mereka.

      Tak masuk akal lansung bila Si Mat Sabu tu cabar pemimpin PAS letak jawatan sebagai wakil rakyat sebab diorang bertanding bukan atas tiket Pakatan Haramjadah tu. Sebaliknya diorang bertanding atas tiket PAS.

      Jelas, tindakan Si Mat Sabu tu bukan sahaja membuktikan bahawa Geng PAN Imayam Baru tu dah ketandusan ieda. Malah ianya juga membuktikan ke-BODOH-an melampau yang dia miliki.

      Satu perkara jelas yang perlu diingatkan kepada Si Mat Sabu tu. Tak payah la dia nak buat desakan terhadap orang lain untuk lepaskan jawatan sebagai wakil rakyat sedangkan dia sendiri pun KALAH dalam Pilihan Raya.

      Setidak - tidaknya, itu membuktikan bahawa Si Mat Sabu tu sendiri telah di-TOLAK oleh rakyat secara terang - terangan sehingga membuatkan dia Tak Layak Lansung nak jadi pemimpin!

      Hakikatnya, Geng Haprak Baru yang diketuai oleh Si Mat Sabu tu bukan sahaja terdiri dari kalangan mereka yang berjiwa HIPPIES dan Tak Bermaruah. Malah diorang juga takde sifat bertanggungjawab terhadap jawatan yang mereka sandang pada ketika ini!!!

      Delete
  15. Yeahaaaa ....... ada ngak ada yg penting kita ketawa ! Sekarang pokay sapa tahu besok tokay !

    ReplyDelete
  16. bgmana rasa jubo umno ?...hehehe.......dulu bukan main keras sgt dgn keris.......apa pun bole....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tontowi hellfire kata jubo umnok rasa masam2 manis
      tonik amak kata masin kelat
      moktar snake kata tawar hebih

      Delete
  17. terkedu pimpinan pas kltn pasal surat dato husam......x balas2, x tahu nk jwp apa......saman je husam tu kn sbb dia dh malukn kamu semua satu alam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takde orang baca komen kat bawah2 ni. Imayam Putumayam

      Delete
    2. habis ko kt bwh ni siapa jin ke org? .....ahaha

      Delete
  18. Hadi pun belum tentu masuk syurga,mulut longkang,kaki fitnah,makan gaji haram.x dtg parlimen sakit konon tp tiap2 bulan g melancong ke luar negara sihat pulak..ngeh3

    ReplyDelete
  19. Siapa yg tulis xder nama...penakut..jgn jadikan pena sebgai bahan fitnah dan tohmahan..kalu kamu betul2 Islam...siapalah kita kalau ada kematian, org lain yg uruskan..cuba tgok, solat jenazah shj...ada kita boleh baca khutbah...bagi ceramah, tazkirah..hatta potong lembu korban pun, kita x boleh...jgn layan mrk2 yg no nama...penakut...

    ReplyDelete
  20. Siapa yg tulis xder nama...penakut..jgn jadikan pena sebgai bahan fitnah dan tohmahan..kalu kamu betul2 Islam...siapalah kita kalau ada kematian, org lain yg uruskan..cuba tgok, solat jenazah shj...ada kita boleh baca khutbah...bagi ceramah, tazkirah..hatta potong lembu korban pun, kita x boleh...jgn layan mrk2 yg no nama...penakut...

    ReplyDelete
  21. huddy a-ware sendiri kata parti isle yg patut mjadi ketua dlm PR...bkn nya anwar PR
    ooooooo baru aku tahu pas mrajuk la tu buat perangai mcm budak tadika...
    aku sarankn Li-pas msk barisan dn jadi ketua , ketepikn umno.....mcm mn ??
    umno pun dh anggap pas ni bewok hidop..!... nk tanggung bewok hidop......??.sorry naik lori....tanggung ayam siam lg bgus

    ReplyDelete
  22. Syurga dan neraka urusan Allah..kami tak kata pas tu agama..smua org tahu..tp nmpaknya hanya pas yg masih mahu mndaulatkan islam..mahu mnjalankan undang islam sperti yg dituntut dlm al quran..tidak bersekongkol malah memutuskan hubungan dgn mereka yg sah sah mnolak hukum islam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. umgok nk ke isle?....kalu depa nk dh lama depa buat diperingkt nasional....pas kena kencing dgn umno kelantan ...senyum je che alwi !

      Delete
  23. golongn pro lah yg menglobalkn pas hingga ke tahap cemerlang....nk harapkn ustaz2 apa tahu pasal ekonomi, iklim politik dunia......mcm mn nk sanggah MP2 beend dlm parlimen?.....main handphone je la cari tmbh bini

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh yeke cengitu..semuanya atas usaha geng pro yg kalah dlm pemilihan....bukan usaha geng pro yg still istikhomah? ko ingat sume pro sokong PAN ker?...bodoh..

      Delete
  24. ular2 dlm pas LEGA dgn ketiadaan Tgna....(mgkin mrka doa siang mlm agar cepat org tua tu mati)

    ReplyDelete
  25. Umno pun tolak hukum islam tp kenapa ulamak tangkap jin dan ulamak makan gaji haram dok jilat najib siang mlm..ngeh3

    ReplyDelete
  26. kalian wahai sibiri2 sepatutnya menghalakan segala celaan dan sumpah seranah hanya kepada UMNO dan BN serta kepada sistem2 yg memihak kepada kerajaan dlm sesuatu perkara ... bukan kepada PAS , atau kepada PAN ,PKR atau DAP .. jgn ingat para serigala pengembala kamu itu benar2 berkelahi (carik2 bulu ayam akhirnya bercantum jua) ... kembali ke "landasan" yg betul ... berapa lama lagi kamu rela "dizalimi" dan "dirompak" oleh UMNO ? .... andai seekor keldai membuat pengakuan untuk turut serta dlm "perjuangan" menumbangkan UMNO ambil lah ia sebagai rakan "tahluf" ... PAS sejak dari penubuhan kiblat dan nadinya adalah memusuhi UMNO dlm hampir semua urusan ... maka PAS adalah rakan "tahluf" kamu wahai si biri2 .... lainlah jika benar2 PAS itu telah masuk ke dlm BN sebagai kompenen (terikat pada peraturan dan syariat) ... cukuplah ye .. aku pun jugak "merasa" betapa indahnya segala janji2 para serigala itu tatkala mereka bakal menjadi pemerintah pusat kelak ... dah jgn gaduh sesama biri2 ... lebih baik kamu bertempik seperti dahulu dengan segala macam celaan terhadap UMNO ... dan mengangguk2 laksana si tolol tatkala mendengar khabar berita dari para serigala .. aku tolong sampaikan sedikit khabar antara yg terbaru "berkatalah seekor serigala yg bernama rafizi dan berkatalah dia didlm satu forum ... kerajaan mengambil (merompak melalui GST) secara purata 19 rm sehari dari setiap dari kamu ... tak nak berguling atau bergulung di atas jalan raya ? ... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn mengulang perkara yg sama...
      lawan umno dgn ekonomi plak...
      aku rasa dh tgk byk cara hampa nie...
      bole gerenti ke menang.... :p

      Delete
  27. x sabar nk tgk pas terjun gaung bungkus tergolek dog masuk parit pru 14 nnti.......jd mcm PKM lari ceruk2 kmpung di kltn dm trengganu nyorok jd kembali parti kampung

    ReplyDelete
  28. Bila ngato pas sekongkol dng puak lgbt pluralis dan libral napa tak kuar terus dari kjaan Sgork...di pulau pinang pas kena humban dlm jamban....klu parti sendiri tak ade pendirian camana nk hukum dng hukum isle....ego lebih tebal dri iman....kena humban di pulau pinang wat u turn di Sgor.....mcm tu ke org yg mendabik dada ngaku seorang ulamak....ego sama tebal dng serban dn jubah

    ReplyDelete
    Replies
    1. bapak segala kmungkaran lgbt tu adalh umporno....mereka yg suburkn sejak ambil alih dr pak sedara mrka british lahanat tu
      alih2 jubur umporno jugak yg mrka jilat....x pelik ke?

      Delete
    2. Klu nk hukum isle tak payah nak salah laen org laen... kawan PKR yg sokong lgbt ulamak wat kawan di sgor kat penang masuk lubang jamban...mme ego sgt tebal dri iman...puiiiii

      Delete
  29. STRATEGI UMGOK......pas x perlu msk barisan,..ddk di luar dn ganggu perjalanan parti pmbangkang yg lain....serupa mcm kontraktor ambil sub.....pas ambil sub buat kerja2 kotor umgok

    ReplyDelete
  30. ahli pas yg rapat dgn anwar digelar anwarinas.. benci sungguh merka dgn anwarinas ni.....tapi. yg pelik nya knpa pas pis pus-sy beria- ia sgt nk bkwan HANYA dgn Pkr?....mereka dh tentu 100% pure anwar kn?.... haru biru dh pas pis pus-sy ni mcm abdullah bin ubay , mereka x tahu apa yg mereka nak ! blurrrrrrrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. ralat; bkn ahli pas tapi pemimpin2 pas ( golongn pro)

      Delete
  31. Hahaha..pro la sangat..last2 kantoi itu ini..fitnah khalid brahim..baru ni nizar klam kabut mohon maaf..imayam kuali mmbontot dap takyah mroyan sgt..simpan sikit..ceramah mmg takda org dtg dengar..rilek ler..org skrg dah pndai..tkkan nak dengar geng2 loser klentong..haha..dah dah jgn tmbah dosa kutuk org tanpa bukti apa2

    ReplyDelete
    Replies
    1. lg satu ko ingat parti2 lain dlm Barisan Neraka nk sokong sgt hudud tu?....org2 kafir logik la kalu mrka benci hukum Islam tapi umnok yg 100% melayu Islam tolak hudud tu dh dikira berat 66..... nasihat yusuf qrdowi x nk ikut buat terapkan Islam dulu jgn sibukkn dgn hudud....bila rakyat dh faham Islam (umnok dh rosakkn sistem negara/ Islam lebih 50 tahun memerintah).......baru slow2 buat hudud

      Delete
    2. Sudah berapa lama terap islam tu xion sejak sebelum merdeka lg apa tak faham faham lg.ikut kan kamu sampai kiamat la tak payah buat atau perjuangkan hudud.

      Delete
  32. ko ingat apa Mca kata kt umnok kalu umnok buat hudud? ( umnok pun mmg x dak niat nk buat pun hatta sekecil zarah)....kalu pas nk khawin dgn umnok mrka kena khawin sekali dgn mca......so apa beza dap dgn mca??????? habaq mai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas tak bleh kawin dgn mca, tapi parti kuali kau boleh kawin dgn dap. Sbb dua-dua sesat.

      Delete
    2. Mca taraf lebih rendah dr umno.dap taraf lebih tinggi dr pkr apa lg si kuali jd parti dap itu lebih merbahaya utk agama islam.

      Delete
    3. Beza mca depa duduk bawah org melayu Islam.
      Beza pakatan haprak dan hang duduk bawah dap kapir lakhanatullah.
      Itu pun hang tak nampak.... nampak sgt hati hang dah penuh dgn tompok hitam.

      Delete
  33. Pas jgn kata kawin dgn mca dgn firaun pun sanggup asalkan dia dapat melancong ke luar negara tiap2 bulan..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAN adalah anak haram hasil hubungan luar nikah antara DAP dgn PKR.

      Sbb tu PAS buang anak haram ni. Dulu Pas bela sbb belum cukup umur. Sekarang anak haram ni dah cari bapak asal dia iaitu DAP, sbb tu PAN jilat DAP.

      Delete
  34. Komen Bodoh dari org bodoh bengap

    ReplyDelete
  35. Hosssh....bilangan penceramah lagi ramai dari hadirin. Kalau hadirin tu ditolak dengan panatia-panatia Pan mungkin jumlah hadiran -10 orang.
    Ust yang banyak kencen duit student kat UKM tu tak mai ke atau ceramah tak berbayor....

    ReplyDelete
  36. Padan muka..balasan pd pgkhianat

    ReplyDelete
  37. Syukur Pas bergabung dengan Umno .

    ReplyDelete
  38. Pas perlu tinggalkan dap dan pkr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Borang 30,000 tu memanglah habis dlm sekelip mata tapi tak di isi pun org yg hadir buat lapik duduk kat padang takut kotor seluar..

      Delete
  39. mampos la pasno kali ni....balik asal parti kampungan kera sumbang !

    ReplyDelete
  40. dulu kapirkn umporno skg jilat pungkok...gila puak hare ni

    ReplyDelete
  41. kalu doh benci dgn PH kenapa masih disitu (kerajaan slngor)......berambos la....opps mereka serupo umno x dak telo dn maruah

    ReplyDelete
  42. gila nok jd ketua ..hahahaha

    ReplyDelete