KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 25 October 2015

AWAS!!!!! ..... NUGET AYAM BERPERISA PLASTIK.



"Pagi2 buta goreng nuget utk anak nak makan... sekali aku ngap seketul ok lagi ketul ke dua ingatkan sayur... sekali tgok plastik beb... mcm mana la tahap kebersihan nuget azmy ni.. bayangkan kalau anak aku yang umur 4tahun makan pastu tercekik... hati2 bila makan nuget AZMY... BUDAK BOLEH TERCEKIK KALAU TERTELAN PLASTIK NI.." ... warga FB

53 comments:

  1. Sedap pulak tengok nuget...Mcm ni aku nak beli jugaklah nuget azmi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mari kita londeh Mat Sabu d Khianat

      Interview dgn Mat Sabu, SIla baca link kat bawah ni Malaysiakini

      http://www.malaysiakini.com/news/166723

      "Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi. "

      " Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat."

      Komen Aku: Dah la bukan kerana Islam, pakai Karl Marx plak sebagai pedoman. Nampak gaya Ibrahim Ali jauh lagi suci dari Mat Sabu. Elooo Mat Bertaubatlah kamu. Aku harap Majlis Agama seluruh Malaysia boleh ambil tindakan kepada Mat Sabu

      Jesse Labu Keadilan N9ERS

      Delete
    2. Mat Sabu macam Nugget Azmi, Luar konon Islamik, dalam bukan kerana Islam Dan setuju dgn Karl Marx

      Delete
    3. Betapa Racistnya DAP Mencabar Khutbah Jumaat

      MUFTI PAHANG BIKIN ADUN DAPigs TERKEDU!!!


      Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) tidak akan tunduk kepada tuntutan DAPigs yang mahu badan itu memohon maaf dan menarik balik teks khutbah Aidiladha yang didakwa sebagai memfitnah parti itu.

      Mufti Pahang, Datuk Seri Dr Abdul Rahman Osman menegaskan, kandungan teks khutbah berkenaan tidak langsung berbaur fitnah, sebaliknya adalah nasihat kepada umat Islam agar bersatu.
      "Kita tak akan minta maaf kerana kita bercakap hal agama. Hal agama ini (pihak luar) tak boleh campur tangan, apatah lagi dalam khutbah. Kita tak akan tarik balik khutbah (ini). Kita ada hak untuk menyatakan tentang kebenaran Islam," katanya ketika dihubungi.
      Abdul Rahman membidas kenyataan yang dibuat oleh DAPigs kerana memberikan kata dua kepada JAIP tanpa menghayati kandungan khutbah Aidiladha itu terlebih dahulu sebelum membuat andaian.

      Malah tegasnya, DAPigs adalah pihak yang sepatutnya memohon maaf terlebih dahulu kerana telah campurtangan dalam hal ehwal agama Islam seperti mempertikaikan pelaksanaan Hukum Islam.
      "Khutbah ini merupakan nasihat, nasihat daripada orang Islam supaya semua orang Islam bersatu atas nama Islam, bukan bersatu dengan pihak yang mana mencabar Hukum Islam. Sepatutnya mereka (DAP) minta maaf dulu kerana mereka menyentuh hal-hal agama Islam. Sepatutnya mereka sudah lama minta maaf," katanya.
      Menurut teks khutbah sempena sambutan Hari Raya Aidil Adha yang dikeluarkan Jabatan Mufti Pahang itu, Perpaduan Ummah dikalangan umat Islam di negara ini berpecah kerana berbeza ideologi Politik.
      "Perpecahan ini ialah kerana orang Islam lebih mengutamakan parti politik seperti Umno, PAS, PKR dan juga Gerakan Harapan Baru, lebih daripada Islam. Malahan terdapat segelintir umat Islam yang menyertai DAP, yang jelas bertentangan dengan Islam," menurut teks khutbah itu.
      Dalam mempertahankan teks khutbah itu, Abdul Rahman membayangkan bahawa ahli beragama Islam di dalam DAPigs yang mempertahankan campurtangan parti itu dalam hal boleh dianggap sebagai syirik.
      "Bila duduk dalam sebuah parti bukan Islam, mereka akan mempertahankan apa saja walaupun telah dinasihatkan yang baik. Kita nasihatkan orang Islam supaya bersatu. Apakah itu salah?," ujarnya.
      Ditanya mengenai kemungkinan DAP mengambil tindakan mahkamah terhadap JAIP, Abdul Rahman berkata pihaknya tidak gusar dengan ugutan puak - puak DAPigs tu. Kalau DAPigs rasa diorang bagus sangat, SAMAN la!!! Jangan setakat cakap je!!!

      Delete
    4. Betapa samsengnya DAP menentang dan meherdik orang nak buat masjid

      DAP Halang Pembinaan Masjid Menjadi viral di laman-laman sosial hari ini apabila cadangan pembinaan sebuah masjid di sebuah taman di Kota Kinabalu, Sabah telah dihalang oleh Ahli Parlimen Kota Kinabalu yang mewakili DAP, Jimmy Wong sehingga menimbulkan sedikit ketagangan disana.

      Video yang berdurasi 2 minit 46 saat ini telah dimuat naik semula oleh orang ramai berikutan kritikan berterusan Jimmy Wong berhubung laungan azan yang mengganggu penduduk bukan Islam di Kota inabalu sejak akhir-akhir ini.  Kejadian yang dipercayai berlaku sekitar tahun 2014 ini sememangnya menimbulkan kemarahan umat Islam di Kota Kinabalu berikutan Jimmy yang sering kali menemplak umat Islam disana dengan kata-kata yang disifatkan sebagai menghasut dan melanggar kontrak sosial yang telah di perakui sejak zaman berzaman.

      Tidak kira apa pun parti ikutan kita, hak beragama di negara ini tidak pernah dipersoalkan sejak sekian lama, namun selepas DAP berjaya meraih banya kerusi pada Pilihanraya Umum yang ke 13 lalu, mereka dilihat semakin biadab dan kini berani mempertikaikan hak mutlak Islam di Malaysia

      Delete
    5. Melayu rasist. Khutubah pun nak kutuk cina.

      Delete
    6. Berbagai alasan diberi utk me ghalalkan tiindakn Hadi Awang ponteng dewan. Bukan sekali ponteng tp dah kerap kali ponteng. Halal kah elaun rm6000 yg Hadi terima? Ternyata Hadi tidak amanah kpd pengundinya.

      Delete
  2. Macam PAN.la. Panggil diri Amanah. Bukan kat dalam pengkhianat Dan pembodek tegar DAP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betapa racistnya YB DAP, menghina dan menyerang peniaga India dgn kata kata

      TONY TUDUH KAMI SAMSENG, TAK JAWAB SOALAN!!!

      Demikian luahan yang dibuat oleh peniaga India dikawasan tapak Bazar Deepavali yang telah dimaki hamun oleh Si Tony Puaka tu sebelum ini dengan menggelarkan mereka sebagai 'Samseng'.

      Ekoran tindakan tersebut, wakil peniaga berbangsa India yang juga merupakan Ahli PKR itu telah membuat laporan Polis terhadap Tony Puaka yang didakwa menghasut rakyat untuk menghina mereka.
      Petaling Jaya : Setiausaha Cabang Pkr Kawasan Kelana Jaya hari ini mendesak Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara disiasat di bawah akta hasutan ekoran status di laman sosial miliknya yang memangil Kaum india dengan gelaran Samseng dan pariah.
      Beliau juga mendesak pihak berkuasa menyiasat status yang dimuat naik oleh Tony Pua yang menyatakan ” The Indians really behave like thugs and like Pariah! ” seperti yang tersebar baru-baru ini.

      S.Murali yang membuat laporan polis di Ibupejabat Polis Daerah Petaling Jaya sebentar tadi turut mendesak Ahli Parlimen Petaling Jaya itu menjawab beberapa soalan seperti berapakah jumlah premis-premis rumah urut, judi dan pusat hiburan yang tidak berlesen di kawasannya itu dan mengapakah beliau tidak turun dan ambil tindakan kerana ianya diusahakan oleh peniaga cina dan beliau sanggup turun di Sunway kerana pengusaha disitu india ? ujarnya lagi.

      Tony Pua menduh kami “Pau” kawasan berkenaan dan kami nak tanya adakah Tony Pua “Pau” rumah maksiat ini dan oleh kerana itu beliau tidak mengambil tindakan ujar nya.

      Setiap kali di dalam kenyataan media dan laman Sosial Facebok, Twitter miliknya, Ahli Parlimen Petaling jaya Utara itu memanggil kami samseng,samseng,samseng, bagaimana dia dapat perkataan itu kami tidak tahu , Kami adalah ahli politik dan juga membuat kerja-kerja sosial masyarakat di cop samseng oleh Tony Pua.

      “ Beliau harus menjawab soalan kami daripada menuduh kami samseng” bila bertanyakan soalan kepada beliau, Murali juga akan menyarahkan memorandum ke pejabat Tony Pua mengenai perkara itu.

      Sebelum ini Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara, Tony Pua yang melakukan satu kunjungan di bazar di Sungai Way melahirkan rasa kesal dengan tindakan peniaga India yang melemparkan kata-kata kesat kepadanya dan berkelakuan samseng ekoran diarahkan berpindah ke tapak yang baharu.
      Nah!!! Itu buktinya bahawa puak - puak DAPigs ni bukannya pandai nak menghormati orang lain. Sebaliknya, diorang lebih suka menghina dan memberi gelaran terhadap orang lain sesuka hati diorang je serta cuba mengelirukan rakyat!!!

      Delete
  3. Nuget plastik tu pasal aljuboori punya hal tu....kikikiki....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sian mak kau dpt anak mcm kau.mungkin babi sondol jubur mak kau kan

      Delete
    2. Anon 11:03.....generasi yang ketujuh.....penyakit keturunan kuar ikut belakang....

      Delete
    3. hiduplagi mat aljuburi ni.fikirkan dah mampus.kesian dai bila tulis komen Omak kau dia teringat jubur mak dia yang telah dujuburi oleh bangla.itus ebab dia sakit jubur

      Delete
    4. Besok bini dia kena jubor bangla baru dia insaf

      Delete
    5. Anon 1130,kalau ko nk menyundal dgan buat iklan jubor ko yg itam lg berkerak busok tu baik pergi meninggal la jahanm.kesian kt ibu ko tu anon 1130,dh la anak dia sekor bodo menyundal jubor kt blog org.bangang

      Delete
  4. NI SALAH NAJIB NI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena gst punya pasal la tu

      Delete
  5. Ini salah PAS ni tak kapir kan nugget tu....ahaksss..

    ReplyDelete
  6. Kalau goreng pakai PAN Kuali Imayam, plastik pun dioanggil Nugget

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas parti.ajaran.setan

      Delete
    2. Tulang Loser dah dapat elaun tertungggak ker??? Kah kah kaj

      Delete
    3. 11:19 bangang tak berkesudahan

      Delete
  7. Knapa org2 kaya byk duit mcm najib, mcm hadi, mcm rosmah tu walopon dah tua tapi susah sgt nak letak jawatan. Meluat betol tgk muke2 kparat nih

    ReplyDelete
  8. Org2 tua mcm hadi yg slalu mc dewan tu eloklah berenti. Gi jala ikang sana.

    ReplyDelete
  9. Anon 11.36
    Tambah sorang lagi.....aljuboori pun letak jawatan baru mesia aman...kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rs mak ko tiap2 hari jubor dgn negro pastu lahirkan ko.kahkahkahkah

      Delete
    2. Bini dia kena jubor bangla baru dia insap kot

      Delete
  10. Bagi mereka yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Azmy, sila hubungi talian 03-60571655 atau emelkan kepada azmysb@streamyx.com

    ReplyDelete
  11. Kalau dulu lagi PAS kapir kan nugget tu dan lama hal ni tak jadi....cima PAS takut nak kapikan cadburry...kapirkan Mc Donald sebab nnti tuan DAP dan PKR tak bagi duit ....takut poket tak masyukkk

    ReplyDelete
  12. Nugget babi halal jakim pun ada nk heran apa dgn plastik ni..ngeh3

    ReplyDelete
  13. Nk nugget babi halal jakim jgn lupa oder dgn Jeff ulu babi dijamin halal oleh jakim,kalau masih ragu2 suruh ulamak syiah bawa 4 org saksi..ngeh3

    ReplyDelete
  14. Nugget azmi apa kelas..perkenalkan nugget terbaru keluaran kami, nugget AMAYAM diimport khas dari semenanjung jafna india. Nugget AMAYAM kami, sebagaimana diiklankan di TV IMAYAM adalah suci, berseh, amanah, progresif, lokomotive dan paheem, berwarna oren di luar dan dalam serta terdapat dalam pelbagai perisa iaitu ayam, lembu dan juga babi (khas untuk abuya sifoo bukit penang). Dapatkan segera nugget AMAYAM kami di seluruh cawangan parti PAN dan DAP di seluruh negara. Dijamin oleh Abuya Mat Saboo selfie amoy, qoled smart, mariah kari dan ketam nipah.
    Ingat amanah, ingat nugget AMAYAM
    Pesanan dari TV IMAYAM, semenanjung jaffna india

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak pandir dgn komen pandirnya

      Delete
  15. Ari ni terbaca paper keadilan...ingatkan aljuboori sakit bahu ajr skg dah melarat ke pergelangan tangan...penyakit dari ketumbuhan 4cm kat buah pinggang pasal derita jamban cangkung...naik ke bahu skg turun ke pergrlangan tangan....bulan depan turun ke pangkal kote ....kikikiki.....kat permatang pauh masih ade yg melepas lam parit tak timbul ketumbuhan 4cm kat buah pinggang pun...jangan bicara perjuangan kalau takot jamban cangkung....kikikiki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau suruh najib dgn rosmah guna jamban cangkung dulu sblm bicara perjuangan kahkahkah....umno parti babi

      Delete
    2. Terimakasih di atas nasihat mu SAYANGku Hanisya.. Abang akan ingat selalu.. OK

      Delete
  16. Dap akan merasa bahana menolak hudud pd pru depan.penjilat bontot keluarga lim pula tentu akan lebih teruk lg.bn telah merasa bahana menolak hudud sekarang nyawa mereka bagai telur dihujung tanduk.hanya pas yg berjuang utk hudud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau pas betul memperjuangkan hudud nape tuang presiden x pernah masuk sidang parlimen? sape nak bentang usul hudud...kau?

      Delete
  17. Untuk perhatian omakkau...blog saudari ini telah dipenuhi oleh komen- komen dari macai UMNO. Dari gaya bahasa dan susun atur hujah yg di sampaikan ternyata macai UMNO sedang bermaharajalela di blog ini. Bukan susah utk mengenali mereka. Hujah mereka sangat selekeh, tak tentu hala, merapu, suka melucah dan yg paling ketara berhujah macam tak pakai otak. Tapi itulah realiti. Dalam UMNO mana ada orang cerdik lagi. Termasuklah para macai UMNO yg berkokok dlm blog ini...maklumle mentekedarah duit haram..simpati kepada anak isteri mereka. Tujuan macai UMNO adalah untuk melagakan penyokong PAS dengan penyokong Amanah dan PKR. Membuat provokasi agar perpecahan di kalangan pembankang. Tektik lama...orang kampung semua dah tau. Hanya orang UMNO masih gunakan sebab tu kita katakan...mana ada orang UMNO yg cerdik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. enon 1636 jgn terlalu bendol...bos kpd macai umno adalah omak sendiri sbb tu postingnya semuanya bagai peluru menembak pembangkang. kegilaan omak pd sahak ttp membara apatah lg dibyr oleh umno/be end

      Delete
    2. Mari kita londeh Mat Sabu d Khianat

      Interview dgn Mat Sabu, SIla baca link kat bawah ni Malaysiakini

      http://www.malaysiakini.com/news/166723

      "Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi. "

      " Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat."

      Komen Aku: Dah la bukan kerana Islam, pakai Karl Marx plak sebagai pedoman. Nampak gaya Ibrahim Ali jauh lagi suci dari Mat Sabu. Elooo Mat Bertaubatlah kamu. Aku harap Majlis Agama seluruh Malaysia boleh ambil tindakan kepada Mat Sabu

      Jesse Labu Keadilan N9ERS

      Delete
  18. Kikiki bahasa yg lunak dan lembut mana jalan dengan puak aljuboori...dan pkr....bahasa yg sentap jer yg bole jalan klu nak ajar puak aljuboori ni...mcm aljuboori kat laur mahkamah terpekik terlolong tak menjubo dlm kandang mahkamah bisu nyorok kat
    montot kapal sink...mcm pepatah org kampung kampung cakap....roaring like tiger act like
    mice....puiiii..kikiki

    ReplyDelete
  19. Dap=dog and pig.

    ReplyDelete
  20. Jeff dah dapat tempahan nugget babi halal dari jakim ke belum..ngeh3

    ReplyDelete
  21. MPKJ DAN AZMIN NI DAH BUTA KOT...

    ADA KE ORG JUAL PATUNG TEDDY BEAR BOLEH BUKAK GERAI TEPI JALAN SEHALA ARAH UKM BANDAR BARU BANGI KE TOL PLUS BANGI:
    1. DEPAN PETRONAS DEKAT STADIUM UKM.
    2. SEBELAH TRAFIK LIGHT SEKSYEN 7 DEKAT OUM, B.BARU BANGI.

    CAM MANA MPKJ BOLEH TUTUP MATA TGK GERAI TEPI JALAN UTAMA? SUDAH SUAP KENYANG2 KER? BODO PUNYA AZMIM.... FOOKIMAK PUNYA MPKJ.

    OIII JAMAL PAK TONGKOI, SILA DEMO KE BANDAR BARU BANGI MEHH..

    ReplyDelete
  22. Kalau dulu nuar aljubo meliwat jubo yg diperbuat drpda plastik pasti dia tak msok penjara sbb jubo plastik tak boleh buat laporan..ngeh3

    ReplyDelete
  23. Pakatan Rakyat (PR) sudah mati, demikian kata seorang pemimpin PKR hari ini selepas timbalan presiden PAS mengatakan gabungan pembangkang itu masih hidup walaupun hanya mempunyai 2 ahli.

    "Hari ini semuanya itu tidak lagi wujud dan ini bermakna PR tidak lagi berfungsi," kata Saifudin yang juga bekas setiausaha agung PKR.

    Timbalan presiden parti Islam itu berkata, PAS dan PKR mengadakan pertemuan minggu lalu dan mereka bersetuju menyusun semula kekuatan antara mereka.

    Tetapi Saifuddin hari ini berkata, pemahaman Tuan Ibrahim mengenai apa yang dibincangkan dalam mesyuarat itu mungkin berbeza.

    Saifuddin berkata, PKR mengadakan 4 pertemuan dengan PAS setakat ini, dan semuanya diketuai Presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

    Katanya, tidak ada satu pun mesyuarat itu yang turut dihadiri Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

    Ada berani ker Hadi Awang nak hadhir mesyuarat?

    Hadi mana ada telor. Nampak muka Wan Azizah pun habis keluar peluh jantan betina.

    Mana sanggup bersemuka. Dulu seronok sangat fitnah PKR beli adun Pas. Kemudi8an hina Wan Azizah. Lepas tu arah Pascai boikot PRK Permatang Pauh.

    Sekarang pula mahu tak mahu terpaksa buat muka poyo demi sesuap nasi menantu dan anak buah Pas dalam kerajaan Selangor minta simpati PKR.

    Nak tak nak terpaksa lar Tuan Ibrahim Tuan Man tebalkan muka buat kenyataan kunun PR makin kuat.

    ReplyDelete
  24. Kalau dap memerintah orang melayu boleh tumpang semangat ..
    Dari pada amno memerintah pemimpin amno yg kaya raya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baguslah kalau pemimpin kaya,
      Tak adalah tadah tin milo,
      ...% utk penceramah @ pemimpin
      Dia je yg pakai rover, alphard,
      Pengikut merempat.

      Delete
    2. Apa khabar, Adakah parti kuali untuk orang yang kecewa?

      வணக்கம், ஏமாற்றம் நபர்களை கட்சி பான் உள்ளதா?
      Vaṇakkam, ēmāṟṟam naparkaḷai kaṭci pāṉ uḷḷatā?

      Delete
    3. Tin Milo lagi suci dari buat bukan kerana Islam dan berdasarkan Karl Marx

      Mari kita londeh Mat Sabu d Khianat

      Interview dgn Mat Sabu, SIla baca link kat bawah ni Malaysiakini http://www.malaysiakini.com/news/166723

      "Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi. " "

      Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat." Komen Aku: Dah la bukan kerana Islam, pakai Karl Marx plak sebagai pedoman. Nampak gaya Ibrahim Ali jauh lagi suci dari Mat Sabu. Elooo

      Mat Bertaubatlah kamu. Aku harap Majlis Agama seluruh Malaysia boleh ambil tindakan kepada Mat Sabu

      Jesse Labu
      Keadilan N9ERS

      Delete
  25. woi berok, kamu kutuk dan maki Mat Sabu, kemudian halau dia keluar PAS. Apabila Mat Sabu keluar PAS, kamu kutuk dan maki lagi. Kenapa kamu anti Mat Sabu melebihi anti kat UMNO, camana aku nak berada dalam PAS lagi kalau sikap kamu macam berok. Aku tengok, Mat Sabu keluar PAS pun dia masih memuji PAS. Kamu ni BEROK SYIAH atau SEKUTU ILLUMINATI YAHUDI ker?
    Neraka lah KAMU semua yg memutuskan silaturrahim sesama Islam, rujuk surah ali-imran ayat 103.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ana sokong enta (anon 23:45) di atas. Hanya Iblis dan Syaitan yg sanggup jadi ahli PAS. Kelakuan orang2 PAS sekarang mengalahkan iblis......

      Delete