KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 9 February 2015

KOLEKSI GAMBAR SOLAT HAJAT DAN TAZKIRAH BERSAMA DSAI DI RUMAH KEDIAMAN RASMI MB SELANGOR.


34 comments:

  1. Bila nak buat solat hajat ramai2 dlm penjara? Banduan oo banduan..mcm mn selama ni anwar ibrahim boleh hidup bermuka2 tipu orang ramai, tipu rakyat dpn tunjuk alim, blkg perangai mcm setan bsr...cari duit melalui politik, semuanya halal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banduan macam bapak kau.

      Delete
    2. Mahathir dan najib tu eluk ke perangainya. Anuar jauh lebih baik dari pm umno. Dar hujjah perbicaraan pun nampak anuar diiniaya.

      Delete
    3. Orang dewasa yang datangtu bukan apa saja nak tengok2 kalau dapat peluang jumpa Nurulizah ,maklumlah janda berhias mana tahu ada peluang buat bini baru.

      Delete
    4. Buat beribu solat hajat pun kalau tuhan tak izinkan tetap tak izinkan, anwar sudah itu jangan bertoping agama , kita orang tahu siapa itu anwar itu, rumah kata pergi kubur kata mari, cukup itu lebih solat hajat itu tukar pada solat taubat nasuha

      Delete
    5. Anon 21.23.....si wahab oo wahab.....mana la ko letak otak ko nih....tu ls padal kopiah tebal smpi kepala berkuap kepanasan ....pasal tu bengap...hujah apa kejadah yg bang non ko beri kat mahkamah...lansung tak berani dicabar di kandang saksi....konon ada alibi...satu alibi pun tak dipanggil...teroekik terlolong diluar mahkamah ....bila masuk menikus di belakang kapal sink....fakta tu wahab ooiii....mak ko dulu bejubo tak bacs bismilah....pasai tu ko bengap ssgt wahab .....wahap ooo wahapp....puii..

      Delete
    6. Dah tua wahab ni pun kaki jubo dan suka di jubo..tu pasal suka sngt ngan kaum nabi luth akhir zaman..wahab harus bertaubat..

      Delete
  2. Huru hara negara berpunca dr mamak seekor ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni bukan mamak... dia ni mamat. Mamak ramai dalam UMNO.

      Delete
  3. Semoga DSAI mendapat hidayah di dalam penjara...aminnnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku doa kan moga Allah turun bala ke atas kau. Mudah-mudahan kau akan jadi banduan pula satu hari nanti.

      Delete
  4. Walaupun Saya masih teramat marah dan sangat Dan benci akan beliau tetapi kebencian ini hanya atas tindak tanduk beliau sebagai De facto. Sebagai saudara seugama. Saya berharap kebenaran akan terbentuk

    Saya juga berdoa untuk Anwar bin Ibrahim InsyaAllah.

    Tapi untuk kapasiti sbg pempin, Saya masih menolak beliau.

    Untuk ini Saya akan berdiam diri untuk seketika dlm meluahkan kezaliman yg berlaku dlm PKR.

    Yg Benar
    Jeff Ulu Yam
    Reformist yg originel

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikut suka ko la jeff , tak larat nak layan .... dah penat la....

      Delete
  5. Seorang lelaki 71 tahun pengsan ketika diakad nikah malam kelmarin sebelum mengaku ia kerana beliau teruja sebaik terpandang wajah bakal isteri.


    “Saya terkejut hingga pitam sebaik melihat wajah bakal isteri yang cantik selepas disolek pada majlis akad nikah semalam (kelmarin).”

    “Bagaimanapun, Alhamdulillah majlis itu selesai selepas saya berjaya melafazkan akad nikah kali ketiga,” kata penghuni Rumah Seri Kenangan (RSK) Taman Kemumin, di Kelantan, Idris Laboh, 71, yang bertemu jodoh dengan Rohani Lee Abdullah, 53, juga penghuni RSK.

    Idris atau lebih dikenali sebagai Pak Yeh selamat diijabkabulkan dengan Rohani pada jam 5.30 petang kelmarin dan bersanding semalam serta diraikan 117 penghuni dan kakitangan RSK.

    Lebih menarik, Rohani bertemu jodoh kali kedua di RSK selepas berkahwin dengan suaminya yang juga penghuni RSK pada 1994. Bagaimanapun, pada 2004, suami pertama Rohani meninggal dunia sebelum bertemu jodoh dengan Idris.

    Idris yang berasal dari Kampung Pangkal Canggung, Machang, berkata, dia terpikat dengan Rohani selepas ditempatkan di rumah perlindungan itu pada November tahun lalu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tgk muka sudah pengsan. Belum sesi hukum alam lagi. Kena minum red bull 5 botol tu

      Delete
    2. Orang Dah berumur macam aku, minum 7 up. Red Bull takut kena gout.

      Delete
    3. Di ucapkan selamat berbahgia sehingga ke anak cucu, cicik, piut, piut++

      Delete
  6. Yang berserban2 tu budak seklah mana pula depa angkut mai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang kau sakit hati sgt tu apa hal? Dia kacau mak kau ke
      Klu dah dasar hati busuk .... perangai mcm setan

      Delete
    2. Bayar tu bukan free.

      Delete
    3. aku harap budak2 itu hati2 dengan anwar ini, takut budak2 dijambukan oleh anwar itu, saipul Salah seorang mangsa di jambu kan, di harap ahli2 pas perhatikan budak2 kau takut nanti di jambukan

      Delete
    4. laaa... dia ingat macam umngok bongpk daa... main ankut2 , kalau tak angkut, tak jamu, tak bayar , tak mai....
      pooorahh...!!!
      yang pakai serban tu pulak ngok, bukan budak sekolah la , budak sekolah tak pakai serban , dia pakai songkok hitam maa... itu pun tak tau , ngok tahap janban la ko ni . yg pakai serban ialah budak pondok... nun jauh di sana, pondok pasir tumboh maa...

      Delete
  7. Anwar ni agaknya dalam kubur pun masih teringin nak meliwat. kah..kah..kah..

    ReplyDelete
  8. Setiap salah laku selagi mana tidak bersaksi mana mungkin didapati bersalah....Hanya individu tersebut dan Allah maha mengetahui....Usah berburuk sangka ....Tak takut hukuman Allah ker...????

    ReplyDelete
    Replies
    1. penjubo mcm aljuburi mana takut hukuman Allah..anugerah tuhan le katakan..hehehe

      Delete
  9. Anwar oh Anwar geng PR bolehlah engko kelentong apa saja, tetapi dengan aku kirimsalam sajalah.

    ReplyDelete
  10. Kepada penyokong PR anda dijemput datang esok ke Mahkamah Persekutuan Putra Jaya untuk menangis bersama Anwar. Satu hal lagi jangan lupa bawa cawat besi takut disontot oleh Anwar.

    ReplyDelete
  11. Yang bagi komen bukan-bukan ni Islam atau kafir.

    Kalau Islam sepatutnya tak macam ni.

    Contohi Jeff, walaupon dia tak cerdik tapi komennya tak lah keterlaluan sangat.

    Boy Putra.
    JKK Kg Bintang.

    ReplyDelete
  12. Siannye ako tgk budak berserban tebal tuh....suma dah masyyuk.....dah dibayar tu.....kradilan untuk saiful yg selama ini dinafikan...insysllah krafilan untuk saiful.....insysllah

    ReplyDelete
  13. ROSMAH MANSOR JKK9 February 2015 at 22:46

    Anon 22:40 lepas minum todi jangan bagi komen ye... kah kah kah

    ReplyDelete
  14. berapa kerat sangatle macai PKR datang bersolat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azmin tu buat solat hajat ? ? ?
      Lagi cepat ar si penjubur tu ke dalamnya! ! !

      Delete
  15. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete
  16. ZUNAR MENULIS: "BARUA BERJUBAH HITAM BANGGA JATUHKAN HUKUMAN".HABUAN DARI TUAN POLITIK PASTI LUMAYAN."
    Yeargghh...#LAWAN TETAP LAWAN.!!!

    ReplyDelete