KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 9 February 2015

NAJIB BUAT LAWATAN MENGEJUT KE PASAR MALAM SRI SERDANG SEBENTAR TADI.



Perdana Menteri Dato' Seri Najib Razak telah meluangkan masa untuk melawat pasar malam di Sri Serdang, dan rasa teruja dan seronok lihat suasana riuh-rendah dan pelbagai barangan basah yang dijual di sana.

Beliau juga sempat bersembang dengan para peniaga untuk bertanyakan harga barangan.

26 comments:

  1. Mlm ni mlm terakhir anwar tido kt istana segambut. Mlm esok tido kt sg buloh. China doll xde, geng 04, 08, 36 ramai..anwar boleh pilih nk yg mn satu. Sama ada anwar membelakangi atau dibelakangi..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. BANTAI LU PUNYA JUBUK LA KAKAKAKKAAKA

      Delete
    2. Anon 19:22 adik beradik pun ramai dalam penjara juga atas tuduhan curi motorsikal, curi kabel telephone, curi lembu, curi besi penutup jamban, rogol anak sendiri, curi tabung masjid....hahahahhaahha

      Delete
    3. Tu kerja org cina & india. Curi + rasuah + tipu org

      Delete
    4. Best dpt naik kapal terbang free. Duit minyak rakyat yg bayar...
      Nak raya cina ni...mesti pandai ambil hati cina....nanti x dpt undi

      Delete
    5. KIta talak angkat pot ...selagi itu olang makan " AYAM SIAM atau AYAM INDON" selagi itu kita olang hidup senang....KETUANAN WANG MA !!!
      Kalau ada wang, kita raja MA...Melayu mana ada wang mahu kasi rasuah...Melayu kasi rasuah RM 100, kita up RM 1,000...kita menang MA
      itu Melayu banyak chinang mau tipu.... Satu dunia semua tipu Melayu.... Bangla, Nepal, Lombok punya jantan cinang2 tipu pelempuan Melayu..Lagi maguk itu Negro punya Jantan...cinang 2 tipu Melayu punya pelempuan jadi keledai dadah...

      Delete
  2. Jubor cina mcm lu punya berkarat...anwar x suka. Tuala kasi lebih...senang anwar nk onani

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ingat nuar tu kaki onani macam emak hang ker?

      Delete
    2. Nuar... kau jgn bunuh org tau. C4 banyak kat Msia ni. Cukup lah apa yg terjadi kat Tuya. Klu benar kau liwat jantan bapok tu... yg sedap kau berdua... tp klu bunuh org... ramai yg menderita. Bapak Tuya sedih...
      Emak Tuya sedih juga... Anak Tuya lagi sedih.

      Delete
    3. Bro 2035...sabar2 sebab orang2 hamno ni kaki sex dan kaki jibor tahik sambil2 onani terutama wanita2 hamno. Kita janhan terkejutlah dan perangai mereka dahhh macam tuuu.

      Delete
  3. ROSMAH MANSOR JKK9 February 2015 at 19:36

    anon 1922 kalau lepas minum todi jangan bagi komen ye... sebijik macam.gampang.... kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 19.36 lain kali jgn mabuk ketum pegi pilih kaki liwat jd pemimpin. Dah tua bangka tak berubah2. Klu x pecaya, pegi tonggeng dpn anwar. Jgn lupa shave kasi licin dulu

      Delete
    2. anon 19 : 51
      you punya otak dah sampai tahap bravo tube porn la.... ko ingat ni blog lucah ke... . eeee geli geli....

      Delete
    3. 19:51...suruh emak hang tonggeng la tengok

      Delete
    4. Anon 19.51 cina mana la pulak ni.

      Delete
  4. LPS NI SAPA GANTI JAWATAN KETUM? TAKKAN BANDUAN JADIK KETUM PKR? WAN AZIZAH?? WAN AZIZAH LA PRESIDEN, WAN AZIZAH LA KETUM, WAN AZIZAH LA NENEK..ICU ORG TUA TU. KETUA PEMBANGKANG PULAK SAPA?? GUAN ENG? MAHFUZ OMAR??? MISTERIII...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak yah nak ngada2 banyak tanya.... tak relevan! bior diaorang urus..... satu pergi sepuloh yg datang tau...

      Delete
  5. ROSMAH MANSOR JKK9 February 2015 at 20:21

    Kalau nak tengok anak yang kurang didikan agama... mak bapak berjimak lupa baca doa jimak... maka lahir lah anak penjilat taik tahap bangkai seperti anon 19:42.... kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak bapak kau ikut ajaran anwar berahim...main belakang kah kah kah

      Delete
  6. Banyak betol kaum kerabat jeff babi ulu yam berlonggok kat sini
    Ni misti tulang babi ulu yam bagi makan free

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pencacai belaan umno pon ramai jugak. Aku kesian kat macai banggang umno nih. dapat upah ciput....hari2 buat dosa.

      Delete
  7. info: gambar ke 2 dari atas.
    najib salam ngan nyoya , tak berlapik, mana jais, mana jakim, mana mufti., mana harussani.... ada berani bagi fatwa ka hah... sekor pun tak berani , pasal..... jerung maa... kalau ngan bilis tu, laju selamba aje...
    apek kat sebelah tu (agaknya laki dia la) bukan main lagi tengok.... jeling semacam aje.... najib ni nak kena ni , main pegang2 bini aku ni... tak leh caya sangat ni , nanti di ngap naye la badan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nuar balun cina doll belapik ke..dua2 telanjang bulat..kahkahkah

      Delete
  8. oooo... najib pun dah pandai buat terjahan yer... tiru skill azmin la tu . tapi najib cerdik sikit , pasal dia terjah pasar malam, dapat gak minum free. azmin terjah longkang ngan tong sampah , dapat pulak perlian dari omak kau.... adussss ...sakit tayar la...

    ReplyDelete
  9. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete