Tuesday 3 February 2015

KOLEKSI GAMBAR WANITA WARGA EMAS TEREMPUH KEDAI PETRONAS




Kejadian berlaku pagi tadi 3hb Februari disalah sebuah Stesen Minyak Petronas di Ara Damansara.

Seorang wanita warga emas dikatakan terempuh kedai Petronas berkenaan. Tiada kemalangan jiwa dilaporkan kerana pelanggan yang berada dalam kedia berkenaan sempat menyelamatkan diri apabila terdengar dentuman yang agak kuat.

11 comments:

  1. yg muda akan tua

    ReplyDelete
    Replies
    1. asal jngn jadi pejubo tua udah la.

      Delete
  2. ni takde laen alasan , tekan pedal minyak diikatakan brek la tu... koya...koya...

    ReplyDelete
  3. macammana nak claim insuran agaknya, kurang-kurang RM 6,000 juga terbang nak repair!

    ReplyDelete
  4. Warga emas tu mesti sokong anwar aljuboori dan pasma....tulah sampai rempuh kedai....nasib baik tak dirempuh anwar aljuboori. ...ahaksss...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ngan bapak ko same je gilesex liwat je manjang.. Pale hotak org umno beruk mcm tu la.. Anak beanak hanjing !

      Delete
  5. BATU CAVES, 3 Feb: Semua parti sekutu dalam Pakatan Rakyat (PR) disaran untuk tidak membincangkan masalah dalaman mereka secara terbuka.

    Timbalan Presiden PKR, Mohamed Azmin Ali berkata demikian ketika diminta mengulas berkenaan pergeseran di antara dua parti utama dalam PR, PAS dan DAP yang dilihat semakin parah.

    “Perkara-perkara ini tidak perlu dibincangkan secara terbuka.

    “Semangat Pakatan Rakyat kita berbincang dalam mesyuarat dan mengambil kata putus melalui konsensus dan muafakat, itu yang penting.

    “Kerana kekuatan PR ialah berdasarkan konsensus, – *common policies, common issues, common program*…please help me on this, thanks!

    “Jadi tak perlu kita bincang secara terbuka dalam media, lagi-lagi media yang dikuasai oleh parti pemerintah,” katanya kepada pemberita dalam sidang media sempena program sambutan Hari Thaipusam 2015 pada Isnin malam di Batu Caves, Gombak.

    Dulu bukankah PKR siap buat roadshow tiap2 mlm memburukan TSKI? Memang dasar Bapa Munafik abad ini.

    ReplyDelete
  6. Alasan tipikal kes mcm ni mesti warga emas, mestilah wanita dan tertekan minyak disangkakan brek

    ReplyDelete
  7. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

    Tulang Badak (TB) rasa sia2 perjuangan Tulang Badak dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Badak selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

    Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Badak yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu.. Kami berhimpun dan berkempen sampai2 kadang2 kami terlanjur sampai ke Padang Besar, Perlis. Sekali tu punya semangat kami berkonvoi dari Sermban ke Rembau, terbabas sampai ke Pasir Mas Kelantan. Punya Komited tak tau dah nak sampai sempadan Siam.

    Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji. Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

    TULANG BADAK (TB)
    MURTABAK WAVES
    SEKRETARIAT PASNE (PENYOKONG PKR ANTI SEMANGAT NEPOTISM)

    ReplyDelete
  8. Sudah Tiba Masa De Facto PKR Berundur. Tiada Alasan Lagi

    Keadaan De Facto yang terbaru seperti yang dilaporkan dalam media alternative sungguh menyedihkan

    Masaalahnya, sekiranya De Facto PKR menolak nasihat yang nepotism kejam maka beliau redha dgn nepotism dalam kerajaan BN yang dilawannya.

    Adakah itu sebenarnya maksud De Facto PKR?

    Tidak tahukan beliau sekiranya ada pertandingan, jawatan2 penting PKR akan diisi oleh mereka yang dipilih rakyat sekaligus menutup pintu nepotism dalam untuk campur tangan dalam parti?

    Adakah De Facto redha bila PKR menguasai semua DUN dan Parlimen namun tiada satu kerusi kerajaan pun dipenuhi bukan ahli dan rakan2 beliau?

    Adakah De Facto mahu terus menjadi corong pembesar suara Nepotism kerana yang takutkan nepotism hanyalah orang2 cerdik?

    Fakta sejarah jelas menunjukkan Nepotism kalah teruk dalam pemilihan parti.

    Sebagai contoh, di Malagasy, Parti Sosialis Malagasy mendapat kerusi yang jauh lebih banyak dari pemerintah bagi Majlis Perbandaran Malagasy City.

    Rata-rata National Malagasy Party kalah mencium bumi.

    Kenyataan2 De Facto yang mahu bini beliau jadi Embee Selangor pada tahun 2014 ini jelas melanggar keputusan rakyat marhaen Kebebasan yang mahukan Pakatan Rakyat diperkukuhkan.

    De Facto PKR harus memilih samada:

    1) Berhenti sabotaj Parti sendiri dan mula hadir setiap kali ada malapetaka seperti banjir besar, kemarau panjang dan wabak penyakit
    2) Lepaskan jawatan De Facto supaya keputusan ahli bawahan tidak lagi diremehkan seperti sekarang

    Jangan jadi kuih talam

    Jangan mungkir janji.

    Jangan malukan parti

    TULANG BADAK
    Murtabak Waves

    ReplyDelete
  9. Pandai lah kau Tulang Badak. Yg dalam UMNO/BN tengah bekecamuk kau tak komen pun. Apa jadi dengan MIC skrg ini retak menanti belah. Apa jadi dengan Najib and the geng. Otai UMNO sendiri yg kutok Najib gila gila. Kamu masih mentah dalam UMNO jawatan pun baru macai dah nak komen pasal politik. Balik rumah hisap peliak baik lagi lah.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...