Monday 2 February 2015

LAGI SEKALI PAGE FRIENDS OF BN - BARISAN NASIONAL KENA KANTOI MENIPU!!!! .. HARGA KERETA TIDAK PERNAH TURUN SEJAK DUA TAHUN LALU DIKATAKAN SUDAH TURUN RM15,000.



"Ini realiti yang pembangkang tak nak lihat, kerana mereka percaya hanya mereka yang boleh turunkan harga barang."

Hakikatnya ... harga kereta Mazda CX-5 sejak Jun 2013 sehingga kini tidak ada sebarang perubahan .. Jadi bila masanya dikurangkan kepada RM15,000?????

Menjadi pejuang dengan mempertahankan parti yang di dokongi amatlah kerja mulia tetapi sanggup melakukan kerja-kerja pembohongan dengan berfikir rakyat akan terpedaya dan terpengaruh itu dinamakan kerja bodoh dan sia-sia sebab infoirmasi kini sudah di hujung jari.

Sekali menipu rakyat sudah pasti graf kepercayaan akan merudum dan menipis .. lama kelamaan berkata benar sekali pun rakyat sudah tidak percaya sedikit pun.

Ini bukan kali pertama pengendali page laman sosial FB Friends of BN -Barisan Nasional di kantoikan kerana menipu.

14 comments:

  1. Hahaha......
    Bila kurang tax kereta kuranglah pendapatan kerajaan maka mana mungkin turun kecuali ada menampungan.
    Kalau kerajaan mampu memajukan negara dgn pertingkatkan pendapatan negara malah tiada kroni2 menguasai kerajaan dari dulu dah turun harga kereta sebab berkemampuan dgn pendapatan yg stabil. Namun kita tahu semua ini tak mungkin jadi jgn harap turun........ belilah kereta lama sebab harganya turun dan murah kenapa nak beli kereta baru?????
    Kalau mampu belilah jgn nak bising pasal harga pula!"!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 X 5 dg tauke super market tu. Harga dulu Rm100 di tukar kpd 200, kemudian discount 50%. + - x / sama saja.

      Delete
    2. sapa kata cai karat biru pembohong? betui la depa kata harga kereta dah turun berbanding 2013 sebab pada tahun 2015 keta tu dah jadi keta second hand...tak kan tak turun harga kut....cai oh cai....

      Delete
  2. TURUNKAN HADI AWANG

    KAMI MAHUN MAT SABU JADI KHALIFAH PAS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berbau burit Mah lah ahli PAS.

      Delete
    2. Ko buat satu parti lain nama PASSA (PAS mat SAbu)

      Delete
  3. Sy beli kereta tolak jee

    ReplyDelete
  4. Jeff!!! Mana Lu punya komen?

    ReplyDelete
  5. Jeff takde . Dia pi London dgn memandu van lite ace

    ReplyDelete
  6. Jeff dh p beratur nk beli kereta yg turun hrga slps dpt BR1M. Yeaayy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeff sedang mogok. Umno tak bayar upah kacau blog nih...

      Delete
  7. Kalau beli kereta beli pada bulan dec sampai hujung bulan feb sebab mereka habis stok lama dan tutup akuan lama ,masalahnya omak kau tak pernah pergi ketempat jual kerata sebab tak tahu pasal kereta ini, mereka akan Bagi discon pada hingga dec hingga feb. Bagi aku cr-5 akan keluar ciri baru system baru pada bulan tahun setiap tahun Harga beza dah mahal sikit. Aku nasihankan omak kau ini beli cr-5 keluaran 2013 punya pasti jurujual akan bagi discon Pada bulan ini, jangan gatal tangan beli ciri2 dan system baru di keluarkan pada 2015 cx-5 mazda, orang tak tahu pasal keret apasti senang kena tipu . Pecaya cakap apabila system baru ditambah kos pasti meninkat cuba tengok system apa tambah cx-5 mazda pada 2015 dan beza kan system cx-5 pada 2013

    ReplyDelete
  8. Jeff pencacai mane tau bezakan yang hak dan yg batil...kejer tulis makan upah boleh ler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeff Ulu Yam pergi persidangan UMNO.

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...