KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 8 February 2015

MESYUARAT MAJLIS PIMPINAN PAKATAN RAKYAT CAPAI KATA SEPAKAT UNTUK ADAKAN DUA MESYUARAT BERASINGAN BINCANG ISU HUDUD DAN PILIHANRAYA PBT.



Mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat (PR) bersetuju untuk mengadakan 2 mesyuarat berasingan bagi menyelesaikan isu yang menyelubungi gabungan pembangkang, kata Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ketua pembangkang itu berkata 2 mesyuarat itu akan diadakan selepas Mahkamah Persekutuan menyampaikan keputusannya Selasa ini dan satu konvensyen PR pada Mei ini.

"Mesyuarat bersetuju untuk mengadakan mesyuarat khas bagi membincangkan dan merangka penyelesaian menyentuh isu Enakmen Jenayah Syariah II dan pilihan raya Pihak Berkuasa Tempatan (PBT).

"Bagi memperbaharui dokongan penyokong kita bersetuju agar Konvensyen PR dianjurkan pada 10 Mei 2015," katanya pada satu sidang media di Ibu Pejabat PAS, di Kuala Lumpur hari ini.

15 comments:

  1. Dah agak dah semua wayang Hadi. Pandai, mula2 bagi suspend. Fasa kedua mesti setuju punya lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. agak2 tak main la....
      dalil orang tak ada hujah....
      lepas tu nenyindir.....
      menyampahhh gitu...


      Delete
  2. U turn sampai dapat kanser prostate. ...

    ReplyDelete
  3. Akhirnya telahan bebudak bahlol macai pkr bahawa tghh tak akan hadir ternyata meleset.mmg bebudak bahlol ni mmg gelojoh segelojohnya ketua depa anwar utk menjadi PM yg akhirnya dia kecundang. namun semmgnya bebudak bahlol ni spt yg aku katakan depa hulur sebelah tangan utk berbaik manakala sebelah tangan lg memegang pisau dan sentiasa mencari peluang utk tikam belakang .........kita lihat apakah anjing2 macai akan berhenti menyalak dan mengigit atau akan terus mengigit dan mengigit.........ayuh anjing2 macai serlah diri kamu yg sebenar........apa komen abuya albuaya alhusyeen, yong budaya kuning, mabuk tapai x dak telur & bodoh tahap cipan, Lubang Bebulu, greenboar, tulang bab!, Rottweiler dsbnya ? Apakah depa sakit hati dgn situasi ini dan berharap akan tercetus pergaduhan antara LGE dgn TGHH semula supaya depa dapat terus menghentam TGHH dan PAS ?

    ReplyDelete
  4. Dlm berpolitik jgn lupa jaga agama n nusa.kat satu negeri tu habis tanah kena gadai pada orang asing.

    ReplyDelete
  5. Dlm gambar di atas (sidang akhbar) tak nampak muka Haji Hadi. Mat Sabu pula ambil tempat dia Mengapa? ... Haji Hadi dah belah awal2 kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia belah awal sebab geli ngan penjubo tua bangka kaki kelentong.

      Delete
    2. hah... apa? ... ko tak nampak haji hadi.... bior betul labu.... mengikut amalan patik , kalau tak nampak tu, tanda nya dia anak luar...

      Delete
  6. mana haji hadi press conf. Tak supporting....semua ketua parti berada sana...

    ReplyDelete
  7. kalau mat sabu tak hadir tak ada elaun dap,
    kalau stopah ali tak hadir tak adalah model sependa putih,
    kalau anwar tak hadir tak dapat lah jambu muda,
    kalau dinasty lim tak hadir tak dapat lah beli bag gucci pada betty,
    kalau anak kalpa singh tak hadir tak dapat nasihatkan anwar harus bertaubat,
    Ini lah rakyat melihat apa jadi pada pkr ini

    ReplyDelete
  8. kalau aku ada dalam meeting aku bagi penampau kat babi dap dan macai pkr. porahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ewaaah.... garang nya dia... betul ke gitu.... entah2 ah lim jeling aje dah terberak.... kah kah kah....
      eee.... gelinya hati! !!

      Delete
    2. kau tak takut kna jubor oleh sheikh aljuburi ke

      Delete
    3. Hahaha......
      Inilah gelagat melayu pelampau..... ckp besar keluar mulut tapi habuk pun tiada kecing seluar.....melayu bodoh....penampau konon....jgn nanti taik pula keluar dari jobur hang.

      Delete
  9. Lalu "bersatu" lah mereka kerana diikat tahaluf siasyi telah dimeterai .... selamat berjaya wahai para penjual beli ilmu ...

    ReplyDelete