KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 7 February 2015

SIRI JELAJAH RAKYAT HAKIM NEGARA LIWAT II .... SUASANA HI TEA BERSAMA DSAI DI BAYAN BARU

Demi berlaku adil kepada semua atas prinsip kebenaran dan kebebasan yang Omak Kau dakap sejak menjadi pendokong dan penyokong Reformasi tahun 1998 dan menjadi anggota Parti KeADILan sejak tahun 1999 maka tiada sebarang ulasan dan komen dibuat mengenai artikel ini, tapi hanya sekadar menjemput para pembaca, penjenguk. pengintai, peminat dan pengkritik lihat dengan mata kepala sendiri tentang sambutan yang diberikan keatas DSAI dalam program dinamakan SIRI JELAJAH RAKYAT HAKIM NEGARA.

HI TEA JAM 4 PETANG DI BAYAN BARU.

11 comments:

  1. Fakta ahli2 pkr tahu Yg aku dengar dari ahli pkr
    1)ramai ahli pkr percaya dna liwat saipul itu dari dna 1997
    2) ramai ahli pkr percaya dna anwar 1997 dimasuk oleh saipul guna jari di jubor
    3)ramai ahli pkr pecaya dna anwar 1997 dimasuk oleh saipul guna dildo di jubor
    4)Ramai ahli pkr pecaya dna seluar saipul dicemari.
    Ini aku dengar dari ahli pkr sendiri ini tak masuk akal aku dengan dari ahli pkr itu

    1)anwar sendiri tak nak serah dna baru untuk padankan dengan dengan dna ada dalam jubor saipul
    2)Telah belaku pecah dara bontot saipul
    3)Dna 1997 terpaksa di gunakan untuk padankan pada dna bontot saipul
    4)dna 1997 terpaksa digunakan untuk padankan pada Cadar ,berus gigi, dan tuala good moning
    5)Pakar forensit tahu lama dan baru dna itu
    6)Bungkus dna tak di buka pun walau dalam almari

    Jadi fakta di berikan pihak hakim tak boleh dicabar pihak pembela disebab bukti cukup ini menbukti anwar bersalah .cuba korang fikir kenapa anwar sendiri tak mahu berkerjasama untuk menberikan dna baru, ini menbukti anwar langsung tak percaya pada polis dan anwar sendiri takut pada undang2 negara. Anwar cuba ada siri jelajah rakyat sebab nak minta simpati dan buat rusuhan konon dia terarnyaya, kalau betul anwar teranyaya kenapa dia sendiri tak percayai polis, kalau macam itu kalau aku rogol orang kemudian aku sendiri tak dna bagi pada polis apa korang cakap, pasti korang teruk dia ini dah rogol orang kemudian tak nak bagi dna dia pada polis untuk dijadikan bahan bukti dan menbukti dia tak bersalah.

    Ini sikap anwar yg aku tengok dalam kes ini
    1)tak mempercayai undang2 ada di malaysia ini
    2)cuba meheret jabatan agama
    3)Cuba minta 4saksi
    4)Cuba merendah2 mahkamah negara
    5)Memastikan dia melepas diri dengan penipuan nya
    6)Mengunakan dan lemah2kan akta bahan bukti dan saksi
    7)Cuba belakon konon dia terarnyaya oleh kerjaan malah sangup berlakon jadi ustaz Walau dia tak pandai pasal agama

    ReplyDelete
    Replies
    1. 8)Menipu dan mengelentong konon dia adalah anugerah tuhan

      Delete
  2. X payah taip panjang2, semua tu pendapat ko,bukan fakta, kalau aku jadi anwar, memang aku x pun x bagi dna, tgk sejarah dia 1997 tu cukuplah,kena teruk ngan polis,last2 dibebaskan x bersalah, x pasal2 kena penjara,kena letak jawatan tpm,mahathir sendiri cakap anwar x buat salah ape pun..so pikir2 isu skrg,tengok senario dari awal dulu, baru komen..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia dibebaskan adalah atas kelompongan undang2 dan juga kerana campurtangan politik ..(kompromi semasa Tun abdullah menjadi PM ) cakap2 org politik pada waktu itu ..bukan sebab dia tidak meliwat ... Tun mahathir "menyindir" dengan pengakuan anwar tidak melakukan apa2 kesalahan ... isu "pengakuan" tun hilang setelah penjelasan oleh tun sendiri ..kamu mengambil pada apa yg menjadi kesenangan bagimu .."fakta" .."kebenaran" bagi golongan yg taasub adalah jika ia datang dari pihak yg ia taasubkan ..

      Delete
  3. TSKI kena pecat... siapa pulak jadi Hakim?

    ReplyDelete
  4. Kes tski bang non jadi hakim..
    rakyat pg main jauh2 tak payah nak menyibok..

    ReplyDelete
  5. Apa perlunya kempen di PP. DAP akan tetap menang dlm pru akan datang.
    Pi lah kempen di kuku BN. Barulah nama anak jantan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn takbur.... lim kit siang bertanding di kuku BN pun boleh menang di johor.. bungkus MB

      Delete
    2. Org umno klu brcakap mmg lupa diri.bla xdpt bg fakta mula la melucah..

      Delete
  6. banyak ni jer ke yg dtg? semua picture focus depan jer... nmpk sgt dh kurang pengikut...

    ReplyDelete
  7. ZUNAR MENULIS: "BARUA BERJUBAH HITAM BANGGA JATUHKAN HUKUMAN".HABUAN DARI TUAN POLITIK PASTI LUMAYAN."
    Yeargghh...#LAWAN TETAP LAWAN.!!!

    ReplyDelete