KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 11 February 2015

KAN DAH CAKAP ... TAK SAMPAI 24 JAM SUDAH BERUBAH CAKAP DAN LAIN NADA.




Menteri Besar Selangor Mohamed Azmin Ali berikrar akan melaksanakan apa juga amanah yang diberikan termasuk sebagai ketua pembangkang bagi menggantikan Datuk Seri Anwar Ibrahim

Beliau juga kelihatan agak malu-malu ketika ada wartawan yang mencadangkan beliau sebagai calon terbaik dan paling layak untuk mengisi kekosongan itu.

Sebelum itu ini cakapnya.

Timbalan Presiden PKR, Mohamed Azmin Ali menolak untuk dicalonkan sebagai Ketua Pembangkang bagi menggantikan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dihukum penjara selama lima tahun.

Kata Azmin, Pakatan Rakyat mempunyai banyak lagi pemimpin yang berwibawa untuk menerajui pembangkang di Parlimen.

 “Tidak, tidak, tidak. Kita punya puluhan pemimpin yang layak untuk pegang jawatan itu.

“Yang penting ia dipersetujui semua pihak secara konsensus,” katanya selepas hadir mesyuarat Biro Politik PKR, di ibu pejabat PKR, malam tadi.

Apa lagi mau ulas ... nampaknya gaya politik kemelut MB Selangor bakal berulang dan ambil tempat semula ... bermati-matian kata tidak kemaruk dan ingin dan akan tolak hatta dicalonkan .. Akhirnya???????


KEBENARAN ITU PAHIT .. KEADILAN ITU PERIT ... PERJUANGAN ITU SAKIT... RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH .. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DI TOLAK.

32 comments:

  1. Saudara2 Seperjuangan,

    Perjuangan kami adalah berdasarkan dokma2 transparensi, keadilan dan bukan untuk keluarga laki bini. Parti sedang diserang penyakit Nepotisme. Hak memilih pemimpin adalah hak semua dan bukan golongan elit dalam parti.

    Kamu memecat orang yang baik sebagai pemimpin. Kamu ganti dengan bini kamu. Ini adalah zalim sezalim regime yahudi.

    Perjuangan untuk rakyat sudah jadi perjuangan untuk ahli keluarga terutama bini sendiri.

    Kamu pecat Khalid, Kamu gantung Che Gu Bard. Kamu fitnah mereka, kamu nista mereka. Apakan lagi warga kilang seperti kami. Kalau rakan kamu pun dilakukan begitu, lebih lebih kami, silap haribulan diludah dan ditendang saja.

    Ingat kami berpaksikan kepada kebenaran dan bukan kepada Pencacai besar yang hanya pandai bermuka2 dan berkata-kata manis.

    Katan tidak kepada sistem Nepotisme, Katakan tidak kepada sistem pemimpin parti berkeluarga. Katakan tidak kepada golongan2 banjingan yang menyorok dibawah janiji2 bulan dan bintang.

    Rupanya yang masih memerlukan reformasi adalah PKR sendiri. Pemimpin Parti durjana perlulah mengundurkan diri. Kami sayang PKR, kami sayang perjuangan.

    Terimakasih

    Awang Tomyam
    Sementa

    ReplyDelete
    Replies
    1. awang tomyam...
      Makin maju nampaknya perniagaan ko sekarang nih. Kalau dulu ko hanya makan duit bukak gerai tomyam, sekarang ko dah melebarkan sayap perniagaan ko. Tahniahlah. Aku dengar dari bapakk ko, ko dah jadi salah seorang pengusaha pengeluar daging hanjing tempatan baka baik. Mulanya aku terkejut tapi akhirnya aku percaya jugak.

      Minggu lepas aku datang gerai tomyam ko tapi ko tak ada. Bapakkk ko kata ko pergi buat lawatan rasmi kat ladang babi ko. Aku terkejut jugak bila dengar cerita bapakkk ko tu tapi ye la, seorang pengusaha macam ko ni, semua kerja memang mampu ko buat apatah lagi dengan bantuan orang kanan ko iaitu Jef khinzir ulu yam.

      Apa pun tahniah la dan mudah2an ko jadi pengeksport babi terbesar di seantero dunia.

      Delete
    2. anon 19.02 Contoh komen orang PKR yang "indah" bahasanye.

      Delete
    3. Tahniah Anon 22:06....Walapun kau bukan penternak babi...Kau adalah penternak dan pengeksport Badak Air yang satu2 di dunia...jangan sibuk sangat melayan internet...nanti lupa nak mandi Badak Air kau...
      Pasaran Air Badak Melayu tengah mencanak nail lepas Menteri UMNO lancarkan kempen boikot air badak Cap Kaki Tiga sebab dia keluaran kilang China. halalnya meragukan

      Delete
  2. Kalau naik. Aku yakin yang dia 100x lagi Bagus Dari Anuar Berahim. Saya rasa baik DSWA resign dan serahkan jawatan kpd timbalannya. Bagi TSKI kita bagi Dia jawatan De Facto.

    Yang Benerrrr

    Jeff, Ulu Yam.
    Reformist Originel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeff kipas baik nampak. Tak lama lagi ketua cabang tu. Kah kah kah.

      Delete
    2. besornya babi 1827

      Delete
  3. Sepatutnya Azmin teraju parti berbilang agama DLM pkr. Azizah sila blah. Rawat dulu cipap tu yg selama nih berkongsi tote dgn penjubo. Assalamualaikum. Bye

    ReplyDelete
    Replies
    1. 18.30...hang rawat dulu cipap mak hang

      Delete
    2. Bahasa org tak barmoral

      Delete
    3. Bg salam mcm muslim. Masa lahir mmg ayah dia x qamat or azan kat telinga dia. 1st word yg dia dengar: liwat / dubu* / seks. Mmg itu iktikad ameno ketuanan melayu haprak!!

      Delete
  4. INILAH POLITIK AKHIR ZAMAN

    SEMUA BEREBUT KUASA

    KAH KAH KAH

    KESIAN ORANG2 AKHIR ZAMAN

    ReplyDelete
  5. Fakta - fakta Perundangan yang penting:-

    1. Anwar Ibrahim mengatakan beliau ada 14 saksi sebagai saksi alibi tetapi akhirnnya tiada seorang pun yang tampil ke hadapan menjadi saksinya di Mahkamah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepala hotak ko. Kalau panggil saksi tu mampus la pecah lubang. Terbongkar la bodoh.
      Dia liwat ke apa ko Susah? Dia tetap ketua kpd kami. Dia byk baik kpd rakyat. Kami pkr semua ahli adalah sama kuasa..sama rata..sama keimanan.

      Delete
    2. 18.47...dapat jugak hang share saham sepol yer...

      Delete
  6. 2. DNA Anwar sememangnya berada di tempat sulit si Pengadu. Jika benar sekalipun konspirasi politik maka ahli politik mana di dunia ini mampu mengambil dan mencuri sperma DNA Anwar untuk dimasukkan ke dalam tempat sulit si Pengadu ? 

    ReplyDelete
    Replies
    1. dna bukan susah nak ambik.
      dan bukan susah nak letak.
      di mana ada kemahuan, di situ ada jalan.

      Delete
    2. alaaa... kallau takat DNA tu kacang aje cai...zaman sekarang apa pun orang boleh buat ... hatta kapaterbang pun orang boleh kasi hilang.... tak jumpa2 pun....
      jadi jangan nampak kolot sangat , nampak ketinggalan zaman la...

      Delete
    3. Dia nih spesis baboon tak bole fikir sket pun.... bengap sebengap bengap nyer...

      Delete
  7. 3. Video rakaman CCTV sememangnya menunjukkan Anwar sememangnya di tempat dan bangunan kejadian. Siap bagi password tuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila kita masuk kedai motor, tak semestinya kita beli motor.
      Bila kita masuk tandas, tak semestinya kita berak.
      Tak ada sesiapa boleh mengatakan bila kita masuk kedai motor, kita beli motor. Tak ada sesiapa boleh mengatakan bila kita masuk tandas kita mesti berak, kita mungkin basuh tangan.

      Delete
  8. Anwar tidak pernah sesekali menafikan Sperma DNA tersebut adalah milik beliau. Beliau juga tidak berani untuk mengambil ujian DNA sampelnya untuk menafikan dakwaan pihak pendakwa. Yang dipertikaikan hanyalah pencemaran DNA sperma Anwar. Lepas sembur atau pancut..srh sepul solat la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. susah sangatkah nak ambik dna?
      dimana ada kemahuan di situ ada jalan.

      Delete
    2. Ko ni xpaham sains..dalam dubur siful tu ada air mani..check air mani tu ada dna anwar..

      Delete
  9. Musuh jgn ditolak, rezki jgn dicari ...eh! terbalik tu kate p.ramlee ...hee

    ReplyDelete
  10. Aku rasa sebaiknya ds najib patut dilantik menjadi presiden pkr menggantikan jijah apabila beliau digulingkan oleh team muhyiddin....ramai yang tak tahu yang ds najib hanyalah spy untuk menghalang pengaruh mahathir melalui muhyiddin daripada berleluasa.tahniah diucapkan kepada ds najib di atas kebijaksanaan beliau!!


    Yang Benerrrr

    Jeff, Ulu Yam.
    Reformist Originel

    ReplyDelete
  11. dr peluh pun dpt dna..nmpk sgt tak bijak.tk de tusukan pun..dr yg mula2 cek sepol dh kena halau balik neg dia.dunia mgkin lepas..i-allah akhirat..berani lah hadapi azab api neraka dr Allah.api dunia x sm dgn api akhirat dik..elok semak kitab hadith dan alquran.

    ReplyDelete
  12. kita pndai cakap..sb fitnah x kena pada kita..pelik kan..pas kena liwat boleh mkn air kopi..mkn karipap..siap bw ky jelly..dr air muka pun tahu hati org..

    ReplyDelete
  13. mesia dah hampir hancur..pnculikan sabah..rasuah brtgkat2..gst..jenayah merata2..tanah johor byk dah kena jual..cina masuk lautan kita pun pm senyap..kak mah tau shopping..rakyat mskin tak terbela sistem pndidikan yg melingkupkan pelajar..smua sb tnder saja.akta hasutan..kalau kn kat bn..x hasut pl yea..alhmdllah...rakyat yg memilih pemerintah zalim pun berdosa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lupa pesan ia itu tanah raja johon ia kenapa pkr takut sangat nak salah kan raja ia lagi ia bina logi minyak pun, lupa pesan projek datum jalan jelatik k.lumpur azmin dan pkr menipu rakyat yg tak masuk akal itu Flat kos rendah di bayar ganti rugi 200k hingga 300k yg tak masuk akal itu ia, bila azmin bayar ikut harga pasaran 150k dan tak tunai janji untuk bayar 300k ,macai pkr tak pulak bising ia, lupa pesan ia projet datum itu hanya mampu beli orang cina singapura dan hong kong aje, apa orang melayu dapat pada projek datum itu hanya bangla tukan simen aje , nak kata perkerjaan jangan cakap hanya kedai apek dap aje di bawa masuk ke dalam projek datum itu ia
      korang tak pulak cerita

      Delete
    2. Ape banyak na ia, ia itu, itu ia, ni mane punye macai pulak daa ...hee

      Delete
  14. Tiada kesan tembusan pada lubang dubur saiful celaka. Kesihatan dsai tidak melakukannya. Dua pernyataan ini ada disebutkan dlm mahkamah oleh tok hakim. Kalau ini tidak ada berlaku cuba kamu yg bijaksana terangkan bagaimana ianya boleh berlaku.

    ReplyDelete