KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 8 August 2015

24 JAM SELEPAS SALAM LIM KIT SIANG TERUS KENA TUKAR KE JPM


Pengarah Komunikasi Strategik SPRM Datuk Rohaizad Yaakob semalam dipindahkan keluar daripada suruhanjaya itu ke Jabatan Perdana Menteri (JPM).

Rohaizad kelmarin menerima rombongan pemimpin-pemimpin pembangkang yang memberikan sokongan kepada badan yang sedang menjadi sasaran siasatan, serbuan dan tangkap polis.

Anggotanya disiasat susulan dakwaan kebocoran draf kertas pendakwaan terhadap Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dalam isu derma RM2.6 bilion dalam akaun peribadinya.

Selain Rohaizad, pengarah Operasi Khas SPRM Datuk Bahri Mohamad Zin turut dipindahkan keluar daripada bahagian yang mengendalikan kes berprofil tinggi itu.

Pegawai yang lantang menentang “gangguan” polis terhadap suruhanjaya itu juga dipindahkan ke JPM.

SEKARANG BARU TAHU SIAPA BOS ATAU SALAM DENGAN LIM KIT SIANG ADALAH SUWEY!!!!

133 comments:

  1. Tuang presideng dan haruang jin ader mase nak lawat? Bentang hudud yang dia berdegar2 pon gi jepung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jin datang melawat mana korang nampak.Cuba tanya haruang jin.

      Delete
    2. Sekarang kita nampak siapa pembela keadilan...siapa pemusnah demokrasi. Selagi rakyat x bersatu...najib akan terus agenda merembat wang negara...Siapa yg berani menentang najib? Nak harap Haruang Din...Hj Hadi..Nik Abodoh.. semua tu harap telor je besar.

      Delete
    3. Datuk noor farida

      G25 ex respected senior Civil srvants and our family friends

      Tolong selamatkan negara sial ini dari pegawai tadbir diplomatik pkmak anjing sial...najib

      Tolong... Kami dari kSn jPa pkmak di convert jadi anjing

      Delete
    4. Ni blogger haramjadah.nak komen,komen la yg sesuai dgn tajuk.hang komen babit orang pas apa ke jadahnya.bila orang kata hampa bengong,tolol marah.tak kata mcm mana dah sungguh.orang komen bagi kena dgn tajukni tidak.

      Delete
    5. Ni blogger haramjadah.nak komen,komen la yg sesuai dgn tajuk.hang komen babit orang pas apa ke jadahnya.bila orang kata hampa bengong,tolol marah.tak kata mcm mana dah sungguh.orang komen bagi kena dgn tajukni tidak.

      Delete
    6. Tak tau nak cakap apa dah.Tuang presideng jepung sokong bini semoh korang buta mata tak nampak.Tu pasai dalam politik negara tuang presideng x dapat lari kecuali masa bentang hudud.

      Delete
    7. Gagap Haiban @ Hagimaru adik beradik Doremo dah marah. Jom kita lari. Nanti dia ngadu kat Nik Abodoh susah jadinya.

      Delete
    8. Sialnya kepala dap...kena tukaq pasai pi salam dgn pegawai tu...10 pemuda Pas hantar memorendum sokong kpd sprm tak nampak...yg nampak cuma nak serang presiden saja...kompolan ghb n seangkatan nya ini akan mendiamkan diri bilamana batang tubuh Presiden Gerakan Islam PAS serta PAS sendiri teruk di hentam, dihina, difitnah dan segala macam perkara tidak masuk akal menyerang. Tiada sepatah perkataan yang keluar dari 'mereka' untuk menyuruh penyerang itu agar berhikmah, bersabar, sangka baik dengan Presiden dan PAS.. mereka seperti putus hubungan dengan dunia. seolah mereka ini seperti hilang dari pandangan dunia. Tiada langsung ayat-ayat manis menasehati penyerang dan penfitnah Ulama, Preseden dan PAS. Diam seribu bahasa seperti orang bisu.

      'Mereka' ini sebenarnya mempunyai hati yang sangat kotor kerana sudah makan hasil dajal melalui agen agen dajal yang berkeliaran di sekeliling 'mereka' ..

      Delete
    9. Kena ikut topik omak kau, memorandum yang dihantar pemuda tuang jepung kepada sprm x da kesan, tapi bila salam dengan dap kesannya 24 jam kena tukar.

      Delete
    10. Terbalik bro ngong.. pemuda pas kunjung terkemudian baru ada tindakan tukar ke jpm.. so sape yg pailng berkesan sebenarnya.. bro ngong..

      Delete
    11. Kena tanya omak kau pasai apa tajuknya ngong

      Delete
    12. Omak Kau konar kut mana pun memang dah tak boleh ubah dah, Pas tetap kelihatan bodoh di bawah pimpinan hadi bodoh

      Delete
    13. Wan rosli....
      Dulu aku pas jugak
      Tapi tak la bengong sangat nak junjung kaki fitnah pil kuda jadi wali

      Delete
  2. Kau semakin lama semakin tak tenang, kau akan rasa lebih puas bila kau menggunakan isu begini untuk melepaskan dendam dan geram kau pada PKR dan DAP malahan GHB,tetapi tidak pada PAS dan UMNO.Tetapi kau lupa setiap apa yang kau tulis kau akan menerima cemuhan ,makian ,seranah dari oarng ramai ,Kesian kau,sebenarnya kau bolih menjadi seorang penulis yang baik tetapi disebabkan dendam dan benci kau pada sebahagian kumpulan lain kau terus jadi lemah dan tidak cerdas.kau makin kusut ,kau makin kurang tenang,berfikirlah untuk menjadi penulis yang baik ,dapat pahala dari allh dan dapt doa dari manusia.kalau kau teruskan cara begini kau akan menyesal nanti kerana kau akan hilang kawan dan sahabat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hilang kawan atau sahabat tak akan menyesal.yang paling penting rajin chek akaun bank, ada duit derma masok.

      Delete
    2. walau pun saing malam golongan pro n liberal bekas ahli PAS yg petah dan macho memncai, memerli n menghina kita....apa yg penting PAS di semua peringkat perlu mebuka ruang bersama dan menutup ruang bermusuh dengan mana2 pihak kecuali terhadap yg jelas chauvanist dan bersifat anti islam seperti sebahgian dari bekas idealogy comunist n pendakyah free thinker yg berada dlm dap.. ayuh rasional lah umat kitabergerak n pasti golongan sasaran...

      Delete
    3. Kita bergerak ke mana? Ke jepung?
      Tuang kat mane? (Sebut 3x)
      Alamak monteng lagii....

      Delete
    4. gerombolan hangpa layak di booo kerana liberal n bapa syiah yg mengadudombakan golongan ulama.. kalau di luar negera bukan booo lg tapi dah kena BOM le group hangpa ni...memang patut geng hanpa di gelar barua/broker pada 2 dun selangor ( bapa jim baca jin/syaitan) yg mendahului pucuk pimpinan dgn menyokong pkr yg mabuk ketum gagal dlm kes langkah kajang...tak hadir semasa perbahasan kerana kesihatan.... pergi jepun kerana post dia dlm Persatuan Ulama Sedunia n jumpa media antara bangsa n jemputan dari pelajar kita di jepun... bukan geng hang pi Europe nak kuda putih...pendapat hangpa ni boleh makan babi pasai lembu nfc mahai .... sentiasa mendoakan hati gerombolan hang pa terbuka n mencari kebenaran sejati... sekira nya tidak hangpa semua kami ibarat kan serendah harbi... masa yg akn menetukan....

      Delete
    5. Apa dalil dalam al-quran yang menghalalkan mengeboo orang? Kata agama islam tapi cara komen macam terpengaruh dengan amalan melabelkan orang lain.

      Delete
    6. Tuang borek walaun rintik.label melabel jadi ikutan macai dibawah

      Delete
    7. Omak tak kira hilang kawan ka, hilang apa ka janji khaldi tetap dihati

      Delete
  3. Rosmah lagi suwey...muka dah macam puaka. Makan duit haram byk sgt, hilang nur. suami mengaku pahlawan bugis, bini mengaku penyamun minang. Nasi kangkang rosmah entah brape belanga najib dah telan. Duit negara najib bwk balik bagi kat bini. Anak tiri pun dpt tempias. Disuruhnya rosmah shopping sampai lutut sakit. Anak sulung buat majlis kawin juta-juta. Baru ada kelas. Mintak-mintaklah bila tiba hari najib jatuh, dibuka seluas2nya aib keluarga penyamun ni...mcm nasib marcos & imelda. Marcos mati bertahun simpan dlm keranda hawa dingin, tak boleh bwk blk filipina. Najib kalau mampus pegi tanam kt sulawesi. Jgn sesekali tanam kt makam pahlawan. Sial punya org

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selagi tulisan diatas ni ada di alam siber selagi tu la dosa maki hamun fitnah ni dihisab hingga akhir hayat.

      Aku pun anti Najib, tp aku tau setakat mana aku harus bersuara.

      Delete
    2. Kalaulah hang ada masa tuang dok pelabel ahli sendiri.

      Delete
  4. Omakkau.. engkau perosak keharmonian kaum... punca pergaduhan kaum..

    ReplyDelete
  5. Bekas anggota Majlis Tertinggi Umno Datuk Saifuddin Abdullah membidas pemindahan dua pegawai utama Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) ke Jabatan Perdana Menteri, menyifatkannya satu tindakan "tunjuk kuasa terang-terangan".

    1. Pemimpin pakatan rakyat 2.0 datang memberi sokongan kepada tanggungjawab SPRM menjalankan tugas.

    2. Tuang presideng dan haruan jin tak datang sebab sokongan mereka hanya kepada bini semoh.sorang punya jin lojik dan sorang lagi punya 4 saksi jepung (otromen/hagimaru/gaban dan doraemon)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbalik bro ngong.. pemuda pas kunjung terkemudian baru ada tindakan tukar ke jpm.. so sape yg pailng berkesan sebenarnya.. bro ngong..

      Delete
    2. sokongan terpilih... dulu masa kes beng hock siang malam pagi petang maki, kutuk, keji n hina n ugut SPRM... bila jadi isu besar kuar... bila waris dia dapat pampasan lebih rm600k ... semua senyap masuk seron especialy nya ahli dun/parliment cina pkr n dap...TAPI BILA HARI NI SPRM NAMPAK MCM NAK SOKONG KEBENARAN SIKIT PAKAT CELAPAK PI CIUM SPRM... NAK TUNJUK KATA HERO.... MEMANG HIPOKRIT HARIKI LAH GOLONGAN ghb munafiq,,,chauvanist dap n pkr dua muka....JGN CUBA SALAH KAN PRESIDEN N MURSYIDUL AM PAS...Tanya diri sendiri wahai golongan munafiqun

      Delete
    3. Anonymous at 11.47 apa punya merepek n apa punya byk telan ketom lah hang ni: asas n kebenarannya PAS n MSU ulama tak pernah sokong pun tindakan keatas pegawai sprm yg terlibat dalam penyiasatan. Malah hantar rombongan Pemuda PAS hantar memorandum sokongan pada SPRM.... bila pemimpin kami yg pernah memuji kak mah sanggul tinggi... kata perlu saksi 4 org yg nyata...sekadar kata ibarat mesti ada saksi yg jelas dlm setiap pertuduhan...sedangkan sekarang ini hampir 10 saksi di ugut gertak n siasat oleh PMO....memang dasar barua/broker liberal golongan turutan bapa syiah semalaysia

      Delete
    4. Pelupa amanat sendiri...dulu kata kapir sekarang dok sokong sampai kena puji.apa punya turr

      Delete
    5. Sudah tukar ka? Dulu amanat hj hadi pelekeh umno....sekarang dok menjilat umno... dasar lidah bercabang...merosak nama ulamak.

      Delete
  6. Lg komen2 berbau bangang dpd penjilat najis dap...kah kah kah

    Lim kit SIAL memey suwey bersalam dgn dia...kapir yg memusuhi islam...

    Tapi penjilat najis dap berbangga bangatttt kalu dpt comolot dgn lim kit SIAL...kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. LKS memang kapir. Tuang Presideng..Islam.? Tapi kenapa yg kapir bersungguh2 nak benteras rasuah. Tuang Presideng sibuk mengampu najib.

      Delete
    2. Parti amanat sushi juai sentimen isle
      Umngok juai sentimen bangsa
      Isle + bangsa = PASNO

      Delete
    3. Terbalik bro ngong.. pemuda pas kunjung terkemudian baru ada tindakan tukar ke jpm.. so sape yg pailng berkesan sebenarnya.. bro ngong..

      Delete
    4. Berkesan sangat bodek ampu tuang jepung sampai dapat pujian dari najib

      Delete
    5. aku sokong LKS

      seorg pemimpin berwibawa

      aku mengutuk pemimpin melayu yg menyusahkan umat

      aku sokong DAP, aku peduli apa omak tk suka

      Delete
    6. Wan rosli.....
      Mungkin pemuda pas yg suruh tukar kot...
      Tak elok la mcm tu

      Delete
  7. Omak kau sila buang logo pakatan rakyat dari blog anda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selagi kerajaang pasno belum secara sah berUG selagi itulah omak kau simpan lambang pakatan rakyat.Tunggu keris telanjang menempel ditengah lambang bola ping pong.

      Delete
    2. Betapa berkatnya tangan Lin Ji Xiang.. salam je terus dapat transfer ke JPM.. alasan dia prosedur biasa.. kah kah kah.. orang jangan la gatai nk tersalam dia.. nnti dpt transfer dari Pas ke GHB pulak.. alasan kebebasan pendapat & suara.. kih kih kih.. org cina selalu tanya "apa itu berkat?".. depa kurang fasih BM..

      Delete
  8. Wa mahu ucapkan salamat hali laya ! Sila latang rumah terbuka Dap ......... manyak hidangan spt babi goleng , babi pangang dll ........ semuanya ditonggeng halal kelana itu tuan galu LKS dan LGE kasi sembelih ......... lagi itu yam seng pun ade sama itu main majong pun ade . ....... kalau mahu lebih enjoy itu amoi Ipoh mali pun ade ......... jgn takut jgn segan itu dosa semua tuan galu LKS dan LGE boleh kasi ampun dan ada applovement dpd itu ulamak2 DAP punya ........ ini mcm punya balu butut2 Islam bukan itu macam tuan gulu haji hadi yg mahu hudud kasi susah sama melayu Islam mahu enjoy dan bikin kacau ekonomi olang cina mahu niaga itu judi , babi , yam seng sama itu amoi jual body maaa ........ kalau talak suka itu amoi , itu pondan pun wa ade boleh main montot maaa ..........haiya itu pasal wa suka sama PKR dan Halapan Balu punya macai .......... ini macam wa butut2 ada halapan niaga kasi untung sebab olang melayu Islam boleh jadi customer wa wa sangat suka sama halapan balu ..........ingat halapan balu aa ............ halapan balua .......balua punya olang aa ! ..... ini macam Dap manyak balua punya olang ..........mcm samat sait , Julhajmi yan tebalu plofesor Ajiz Mali ............Lai lai lai macai sama balaci masuk sama DAP maa ......... itu PKR mana ata nilai ekonomi looooo ........... hanya pandai kasi hantam duit Jakat looooo !
    .........Sikalang wa ada faham kenapa itu Ameno sama PKR sama Dap tolak itu hudud ........... sbb semuanya satu kapla mahu hantam duit rakyat ............ sapa tak takut tangan kena potong oooowwww ! sinang cakap umno = Pkr = Dap = hamsap loooo ! Itu malayu cakap macam taik ! Sikalang wa manyak sinang sbb malayu lawan sama malayu ........... malayu sudah jadi wa punya balaci dan balua ................ semua sudah kena wa punya taik sbb salam sama wa punya tangan tak basuh belak ......... itu balua GHB sudah jadi Geng Hidu Berak ............haiya wa punya belak sama taik lg power dpd itu ketum sama pil kuda ..............ini macam wa manyak suka dan sinang hati ........... wa suka wa suka !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebelum muktamar suruh tubuh parti sendiri TAPI lepas muktamar puak dan suku Pas meroyan pula...why why why > SEMUA ini kerana DIA dan jemaahnya kunun pewaris nabi TAPI
      1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda?
      2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb?
      3. dia cuba hasut azmin dgn jawatan mb?
      4. Muktaman dan dewan ulama memutus dgn DAP Penang TAPI MASIH KEMARUK nak pegang jawatan di Penang, letak jawatan la KALAU MASIH ADA TELUR DAN MARUAH- lain le kalu masih cinta duit untuk bayar bil letrik dan kereta ha ha ha
      5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro?
      6. ahli mengeboo pemimpin2 pro?
      7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro?
      8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji?
      9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran jebon, tolol, barua yg tak Islam? tp mulut isle isle kunun padahal mcm mulut Longkang
      10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor?
      11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat?
      12. dia selalu ponteng sidang parlimen?
      13. dia mencanangkan hudud Allah swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg DIA ponteng?
      14. Macam merestui pemilihan muktamar lebih jilake dari Israel @ yahudi dengan MENGGUNAKAN CAI, Ulama pas pula seronok gila guna Cai
      dan banyak lagi...AKU MEMERHATI KEHAIRANAN KELAKU MEREKA
      Kepada wakil rakyat PAS, masa Najib makan komisyen kamu bantah dan lawan. Sekarang komisyen dah tukar jadi duit dari penderma, sah-sah masuk dalam akaun kamu hendak beri sokongan. Dengan hanya memerhati sahaja bermakna kamu menyokong. 

      Komisyen ada jugak lah benda dan barang nya walaupun tidak bermutu dan tidak boleh diguna. Tapi duit derma, untuk apa tujuan nya? Adakah Najib perlu menjalani pembedahan dengan kos yang tinggi? Adakah anak Najib perlukan bantuan untuk pendidikan? Adakah rumah Najib telah di hanyut banjir lumpur?

      Delete
    2. Nak keluar silakan.. tak payah nak salahkan PAS yg mana 80 peratus akar umbinya dah tolak kamu.. sampai saat ini tak pernah walau sekalipun DAP dipersalahkan.. maka memang saya benar2 menyokong agar G18 dan Pasma lenyap dari PAS.. kini sy rasa sgt bertuah serta bersemangat baru.. selamat jalan GHB... tak payah nak harap2 kepimipinan baru nak pujuk2.. kami di akar umbi pun tak hingin..

      Delete
    3. Nak keluar silakan.. tak payah nak salahkan PAS yg mana 80 peratus akar umbinya dah tolak kamu.. sampai saat ini tak pernah walau sekalipun DAP dipersalahkan.. maka memang saya benar2 menyokong agar G18 dan Pasma lenyap dari PAS.. kini sy rasa sgt bertuah serta bersemangat baru.. selamat jalan GHB... tak payah nak harap2 kepimipinan baru nak pujuk2.. kami di akar umbi pun tak hingin..

      Delete
    4. wan rosli: hang jgn dok perasan la... amik la kau 100% golongan munafiqun yg sokong hangpa... cuba mai sini check tengok... takat cina dap n hindu pkr ya la...oarng yg sayang PAS induk tak berganjak...cuma manusia hipokrit meajuk yg lari kpd pas

      Delete
    5. Kejap lagi macai tuang buat u turn la tu

      Delete
    6. Wan rosli.....nape TITM sampai meleleh2 air mata merayu2 ajak bersatu dan jangan kuar dari Pas.....

      Delete
    7. Sebab TITM x nampak jin sedang mendengar dengan khusyuk ceramah anjuran pas

      Delete
    8. Omak Kau selalu tulis: BIAR GAMBAR BERBICARA yang merujuk kepada betapa hebatnya sambutan ceramah Pasbodo dan betapa hampasnya sambutan kepada ceramah PKR dan GHB.

      Ya...betul Omak Kau....Cuba KLIK SINI untuk lihat betul tidak kata Omak Kau tu

      Delete
  9. Perang dah bermula

    Antaraa pegawai tadbir dan diplomatik
    Dan
    Pegawai rasuah sprm

    Apa nak jd dgn negra sial ini...

    Esok u.s Dollar rm 4.50,insyallah dan Malaysia will be technically bankrap !!!

    ReplyDelete
  10. Terigat aku kisah 20 tahun dulu. Kisah LGE membela gadis Melayu yang dirogol pemimpin umno. Pemimpim umno itu bebas tp LGE dipenjara. Inilah wajah Msia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org pas masa tu sekor pun tak berani nak membela budak perempuan tu. Harap kat kapir jugak....

      Delete
    2. Org Umno & org Keadilan mana masa tu..? Harap kat kapir jugak...

      Delete
  11. Tajuk yg sesuai,kafir dok sibuk menentang rasuah,ulama pula dok sibuk minta 4 saksi..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sangat bro.kalau diberi pilihan antara sushi dan bentang hudud, apa pilihan korang?

      Delete
    2. Jepong pilihangku

      Delete
  12. Tukar ke jpm jer..bahagian jaga duit derma ker?

    ReplyDelete
  13. Baik makan sushi la,hudud tu sampai mati la kena kencing dgn presiden pil kuda.masa bentang lain kali jgn lari..ngeh3

    ReplyDelete
  14. DAP NI KLU KES TEO BENG HOK DULU KEMAIN MENGANJINGKAN SPRM.....SKG TERBUKTI SUDAH TEO BENG HOK MATI DiSEBABKSN DAP BUKAN SPRM....FIKIR DNG RASIONAL SKG NIH....

    ReplyDelete
  15. Pengarah pusat penyelidikan pas zuhdi marzuk berkata kenapa presiden pil kuda tidak serang jibby berhubung isu yang dibangkitkan ini kerana demi kesejahteraan agama,rakyat dan negara..seko gila UG dgn puak munafik,seko lagi tukang jilat..ngeh3

    ReplyDelete
  16. بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيم

    Masuth ialah nama iblis yang ditugaskan menggoda manusia agar mencampuradukkan berita benar dengan palsu serta menimbulkan fitnah seperti anon2 yg mengomen dgn kadar maki hamun..sekadar mengingatkan....sekian

    Wassalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo setan inilah yg merasuk pemimpin2 umnu yg memfitnah anwar berdekad2

      so UMNO ialah United Masuth National Organisastion

      tq bro atas info

      Delete
  17. Tahaluf siyasi pok jib dan jolo membuahkan hasil derma.Kalaulah jolo yang bersalam dengan sprm mungkin dalam masa 24 jam kes akan selesai atau sonyap?

    ReplyDelete
  18. Ulama su'(ulama jahat)lebih suka mendekati penguasa dari mendekati agama..ngeh3

    ReplyDelete
  19. Dari sudut gaya bahasa anonymous2 seperti org Islam,,,jika benar mereka ni org Islam,,tidak hairanlan cina kafir berbangga dapat rakan seperti ini. Sungguh rendah akhlaq org Islam sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tepat sekali kena kat muka tuang jepong. tuang jepong sedang membaruakan oltroman yg tidak walak kpdnya.

      Delete
    2. Dah nama ularmak sedonia kenapa tak tunjuk kebaikkan isle, asyik melabel ahli sendiri.mabuk pil kuda ker?

      Delete
    3. ridhuan tee tu pun kira cina kapir ye! apasal di negara kapir lakhanat makan babi serta komunis dan minum arak tunggang langgang tak ada pula lawak bodoh macam nie? di negara islam yang sembahyang 5 kali tunggang tunggit hingga dahi hitam, mulut berbuih-buih baca doa, kuat sangat rasuahnya? rasuah anugerah Tuhan ke?

      Delete
  20. 24 JAM SELEPAS SALAM LIM KIT SIANG TIADA YG KENA TUKAR TAPI SELEPAS DAPAT MEMORANDUM DARI PEMUDA TUANG PRESIDENG JEPUNG TERUS KENA TUKAR KE JPM

    ReplyDelete
  21. Ok tak nak cerita ke sambutan ceramah PAS di di kubu kuat PAS di Tumpat malam kelmarin.

    Kehadiran boleh tahan juga katanya sampai melimpah ke atas jalan raya (rujuk blog Yong Suka Kuning).

    Khabarnya ramai juga ahli baru datang mendaftar masuk PAS terdiri dari puak gapan dan halimunan.

    Berbanding dengan sambutan yang diterima oleh ceramah GHB peringkat negeri Melaka malam tadi (rujuk blog greenboc)

    Kesian sungguh banyak kerusi dari orang.

    KO la GHB kali ni, kena siku dan lutut dengan dengan orang Melaka.

    Aku pon nak g Jepong membawa diri sambil mencari 4 saksi akan kebenaran cerita bloger ni.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melimpah ke atas jalanraya sambil duduk ataih moto.kerusi dan khemah semua jin duduk.

      Delete
    2. Orang Kelantan bukan tak sudi datang sebenarnya kot.
      Tapi maklumlah mereka sedang susah tidur masih dalam khemah.
      Kalau datang nanti nak kena bagi derma.
      Nak bagi sendiri nak pakai nak beli papan rumah pun tak cukup.
      Tak bagi salah nanti petugas goncang tin depan muka.
      Jadi tengok live kat TV je lah.

      Delete
    3. macamana la nak bantu rakyat kelantan.

      hari tu bayar saman 200 ribu.

      sekarang ni sedang hadapi saman projek LRRK dari sykt Korea.

      maka duduk la dulu ye dalam khemah janji walak.

      kesian kat rakyat Kelantan jadi mangsa.

      Delete
  22. Kafir bangga dpt menentang rasuah tp ulama pil kuda bangga dapat jilat pemimpin munafik yg rasuah..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Munafik pun berbangga dapat jilat DAP.. yg bestnya nak ajak PAS sekali tuh.. sorry bro.. ngong..

      Delete
    2. Munafik pun berbangga dapat jilat DAP.. yg bestnya nak ajak PAS sekali tuh.. sorry bro.. ngong..

      Delete
    3. Siapa dia ulamak pil kuda.
      Kamu ada 4 org saksi ke nak tuduh ????.
      Kalau tak ada boleh pergi Jepung cari saksi dulu.

      Delete
    4. Jilat rm 2.6 bilion derma hasil tahaluf siyasi laki semoh dengan kapir jholo pun ok gak.

      Delete
    5. Pil kuda pun tak dapat selamatkan umno sekarang! kah! kah! kah! hatta pil viagra yang ori! kah! kah! kah! lembik! kah! kah! kah!

      Delete
  23. Kenapa SPRM nak meroyan. PDRM bukan menyiasat apa yang SPRM siasat tapi siasat maklumat siasatan yang bocor. Bukan SPRM sahaja malah agensi lain pun kena siasat.

    Mengamuk tak kena tempat. Nampak benar macam SPRM ni bersih. DAP tu nak jadikan SPRM sebagai satu lagi kuda tunggangannya.

    Patut pun kena tukar. Saya warga SPRM pun rasa malu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang memang sepatutnya malu sebab takda gigi.Laki semoh tonggang sprm ko x nampak.kalau dalam akta sprm tu dah tertulis derma tu sebagai satu bentuk rasuah pasai apa lagi mau cakap tu derma?

      Delete
    2. Mangkok 12.10 ni penjilat Najib. Dia ingat dgn membodek boleh naik pangkat. Klu sekolah setakat SPM jgn haraplah...

      Delete
    3. Kao tengoklah rba 12.25 dgn 12.31 punyabalas sebenarnya dia baru balek kursus meningkatkan komentar sijil baru dia red pig army.

      Delete
    4. BABI TIDAK MENIPU SEPERTI UMNO! BABI JAUH LEBIH JUJUR DAN TAK RASUAH MACAM UMNO! RBA TU ADA DALAM PUKI MAK ENGKAU KE? GUA PERGI KURSUS UNTUK KOMEN MACAM NIE! KAH! KAH! KAH! UMNO BODOH!

      Delete
    5. JANGAN MENGHINA BABI SERTA MERENDAHKAN MARUAHNYA DENGAN MENYAMAKANNYA SAMA umnoo!

      Delete
    6. Gwa baru balik dari kursus penternakan mat rempit dan bohsia segera, penyokong umno tegar! kah! kah! kah! buat anak lepas tu terus buang! kah! kah! kah! itu mesti umno punya kerja! otak porno! kah! kah! kah! duit pun dah lesap! kah! kah! kah! masuk angin keluar asap! kah! kah! kah!

      Delete
  24. Salam dengan LKS memang suwey...macam jilat p****t Omak juga SUWEY 7 keturunan...... tengok apa jadi pada TSKI kerana terhidu P@#*#t Omak......

    ReplyDelete
    Replies
    1. KLS memang suwey...tapi suwey lagi Najib. Rembat duit rakyat hingga nilai ringgit menjunam...

      Delete
    2. Tu dia komen suci lg mulia dpd macai pkr dan balaci dap ............. cuba bandingkan dgn tghh yg hanya sebut barua, tolol , pil kuda vs anak didik anwar, lks, lge , ghb yg sebut ...........pukimak, anak haram, mak bapak kau ajar, pelacur, babi , sundal ........... ternyata maki hamun depa lagi tersuci, termurni dan bebas dari segala dosa kan kan kan ..........ngeh3

      Delete
    3. Ya ....................... sbb ada saksi nampak susuk lembaga sedang memburu bontot ngeh3

      Semuanya kerana bontot sidia .............
      1.Dia hilang maruah
      2.Dia hilang peluang jadi PM
      3.Dia hilang jawatan no 2
      4.Dia hilang arah kononnya perjuang nasib rakyat
      5.Dia jadi mabuk ketum
      6.Dia sanggup balaci Dap utk angguk apa saja
      7.Dia khianati perjuangan Islam
      8.Dia sanggup berkawan dg tali barut kristian dan yahudi
      9.Dia sanggup tolak hudud
      10.Dia kini terpenjara di Villa de Sg Buloh
      ..............kini sisa2 temberang perjuangan beliau diteruskan oleh macai2 dan balacinya merangkap macai2 dan balaci DAP ............rakyat memerhatikan dgn jijik sandiwara kerakusan macai dan balaci tersebut sanggup menyebar pelbagai tohmahan dan fitnah demi menuju ke Putra Jaya !

      Delete
    4. umno lagi suwey sebab duit rm 2.6 billion tu dah habis! abuk pun tak ada! presiden buat tahi, korang jugak kena jilat untuk bersihkannya!

      Delete
  25. Sudah terbukti UMNO lah tg paling banyak khianat kpd negara. Kes Bukit Genting..UMNO. Kes Pulau Singapura..UMNO. Penjualan air murah..UMNO. Kes Pulau Batu Putih..UMNO. Lembu Kondo..UMNO. FGV..UMNO. Kes Khir Toyo..UMNO. Kes rogol anak Melayu di Melaka..UMNO

    ReplyDelete
  26. Duit dah sah ada dlm akaun najib dan bik mama,matawang dah jatuh teruk.presiden pil kuda pergi mana diam je..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hadi...awak2 kat mana....awak2 kat mana...awak2 kat mana...

      oii diamlah...aku kat jepong dok bentang hudud...kata hadi

      Delete
  27. Mana Al Hadi Al Jumud tak berbunyi apa2 ni....tengah cari 2 org saksi ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ....................... sbb ada saksi nampak susuk lembaga sedang memburu bontot ngeh3

      Semuanya kerana bontot sidia .............
      1.Dia hilang maruah
      2.Dia hilang peluang jadi PM
      3.Dia hilang jawatan no 2
      4.Dia hilang arah kononnya perjuang nasib rakyat
      5.Dia jadi mabuk ketum
      6.Dia sanggup balaci Dap utk angguk apa saja
      7.Dia khianati perjuangan Islam
      8.Dia sanggup berkawan dg tali barut kristian dan yahudi
      9.Dia sanggup tolak hudud
      10.Dia kini terpenjara di Villa de Sg Buloh
      ..............kini sisa2 temberang perjuangan beliau diteruskan oleh macai2 dan balacinya merangkap macai2 dan balaci DAP ............rakyat memerhatikan dgn jijik sandiwara kerakusan macai dan balaci tersebut sanggup menyebar pelbagai tohmahan dan fitnah demi menuju ke Putra Jaya !

      Delete
    2. Duit RM 2.6 billion tu dalam bontot kau ke? Cibai punya balaci umno!

      Delete
  28. Presiding sibuk candat sotong dan sambil sambil cari ilham bila mahu bentang Hudud. Hudud paling penting dlm hidup presiding, yang lain biar walaun yang bikin.

    Haron ding pula sibuk kutip sampul surat (derma) dan menangkap jing jing yang sesat. Sambil tu dia juga menjalankan tugas sulit untuk PAS agar senantiasa mempunyai hubungan yang intim dan baik dengan UMNO (Perompak) supaya apabila tiba masa kelak kedua parti dapat ber UG. Oleh itu ulama ulama sampul surat termasuk tuan presiding, Din Ayam serta Tar Snake akan hidup bahagia dan mewah tetapi rakyat jelata akan menderita akibat UMNO, BN dan sekutunya PAS..

    ReplyDelete
  29. Najib memang babi! Bini pula badak! Baguslah badak main babi! Cibai punya keturunan tun razak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. JANGAN KAU RENDAH-RENDAHKAN MARTABAT BABI SERTA BADAK DENGAN MENYAMAKAN NAJIB SERTA BININYA YANG HARAM JADAH!!!

      Delete
  30. Aku rasa orang yang paling bangang dlm Malaysia ialah Hadi dan Haron Din. Sekarang mereka berdua ni sakit kepala dan binggung untuk cari alasan nak continue sokong dan bodek Najib dan Rosmah. Semua tricks dalam karung dah habis di guna kan tapi masih gagal dan tak menjadi. Tuhan itu adil.

    ReplyDelete
  31. UMNO SAMPAH MASYARAKAT! PTUIH!

    ReplyDelete
  32. Ni komen omakkau "SEKARANG BARU TAHU SIAPA BOS ATAU SALAM DENGAN LIM KIT SIANG ADALAH SUWEY!!!!"

    aku rs omakkau ni bkn islam lebih utamakan bos dari tuhan.ataupun bertuhankan duit.Dlm quran xda sebut pun ttg manusia sial/suwey.Allah cipta sama je.jgn bongok sgt omakkau nt terserlah kebanganganmu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehhh...
      Baru tau ka Omak Kau ni spesis bangang sejak khaldi hilang jawatan mb?

      Delete
  33. Org yg liwat tuya boleh terus jadi pm itu berkatmya bontot tuya..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang lain liwat orang lain yang kena! orang lain yang rompak, orang lain yang ditangkap! itulah bodohnya malaysia! koh! koh! koh! kad prepaid tu masih tak boleh selesaikan! koh! koh! koh!

      Delete
  34. Maaflah di atas penerangan yang panjang & penggunaan ruangan komen ini , mudah-mudahan sesuatu yang bermanafaat boleh kita fikirkan bersama, inshaAllah..
    Dikisahkan Utsman Bin Affan mempunyai saudara susuan yang bernama Abdullah Bin Sa’d Bin Abi Sarhin, memeluk islam di Mekkah bahkan berjawatan sebagai penulis wahyu.. Ternyata Abdullah Bin Sa’d Bin Abi Sarhin ini tidak amanah di dalam tugasnya malah mencatat wahyu mengikut kehendak hatinya lalu murtad & berkatalah dia kepada orang-orang kafir bahawa “agama jahiliyyah” lebih baik daripada islam.. Di saat futuh Mekkah, Abdullah Bin Sa’d Bin Abi Sarhin lari ketakutan kerana bimbang dirinya dibunuh maka berjumpalah dia dengan Utsman bagi jaminan keamanan..
    Lalu Utsman menyembunyikannya hingga keadaan menjadi tenang.. Apabila segalanya sudah reda, Utsman membawa Abdullah Bin Sa’d Bin Abi Sarhin ini mengadap Rasulullah saw.. Di saat pertemuan itu, Rasulullah saw terdiam & lansung tidak menjawab di dalam jangka waktu yang agak lama & keadaan semakin tertekan.. Setelah akhirnya Rasulullah saw mengeluarkan jaminan keamanan bagi Abdullah Bin Sa’d Bin Abi Sarhin ini walaupun telah murtad..
    Akhirnya kedua-dua mereka pulang & Rasulullah saw pun berkata, “Aku terdiam sangat lama kerana berharap salah satu dari kalian berdiri membunuh Abdullah Bin Sa’d Bin Abi Sarhin..” Lalu seseorang di antara mereka berkata, “Kenapa engkau tidak memberi tanda kepada kami..?” Maka jawab Rasulullah saw, “Adalah haram bagi seorang nabi untuk membunuh dengan cara memberi tanda, seorang nabi diharamkan berkhianat di depan mata..”
    (Al Kamil Fi at Taarikh, Ibnu Al Atsier, jilid 2 hal 123..)

    ReplyDelete
  35. Bagi mereka yang tergesa-gesa dalam menterjemah kejadian yang berlaku seperti kisah di atas sudah pastinya menyalahkan para ulama yang berkhianat terhadap persetujuan yang telah dimeterai di dalam pakatan rakyat berhubung isu hudud yang meragukan banyak pihak malah terkuburlah pakatan yang terbina itu.. Bersabarlah saudara-saudari & bertenang.. Bukan semua perjanjian perlu dipatuhi jika terdapat banyak keburukan dari kebaikan yang diperolehi oleh masyarakat lebih-lebih lagi perkara-perkara yang memperjudikan nasib rakyat & pertumbuhan gejala sosial yang semakin parah.. Setelah PRU13, kegoncangan pakatan rakyat semakin terserlah dengan kejatuhan kerajaan Perak & ketidakstabilan kerajaan Selangor bermula dengan langkah kajang hingga terkejangnya MB yang dilantik secara sah, yang pada hemat saudara-saudari budiman yang dirahmati Allah sekelian, siapakah mereka di sebalik percaturan ini..? Bukan semua ghanimah itu membawa manafaat malahan ada yang membawa mudarat.. Yang menyedihkan adalah cara isu ini ditangani lebih-lebih lagi melibatkan mereka-mereka yang berkelulusan tinggi baik dari segi agama mahupun profesional lalu berpecah-belahlah mereka sedangkan perkara itu belum pun boleh terlaksana baik dari segi perlembagaan mahupun penguatkuasaan.. Hukum Allah adalah mutlak namun dahuluilah dengan Rahmat-Nya.. Mudah-mudahan Allah swt memberi petunjuk & hidayah-Nya kepada kita..
    Kisah di atas berkisar tentang seorang murtad yang diberi perlindungan oleh sahabat tanpa persetujuan Rasulullah saw & apabila keadaan tenang maka sahabat itu membawa si murtad tadi mengadap.. Kejadian itu mengundang kemarahan yang teramat sangat namun kerana baginda Rasulullah saw berjiwa besar & patuh terhadap ketentuan Ilahi maka perlakuan sahabatnya itu direstui walaupun berharap seseorang dari jemaahnya menentang perlakuan tersebut hingga bermaksud membunuh si murtad itu.. Begitulah sikap terpuji ulama kita yang tidak menghukum seseorang apatah lagi bersumberkan sesuatu yang tidak dapat dipastikan kesahihannya sedangkan dalam kisah di atas Rasulullah saw sendiri mengetahui bahawa Abdullah ini telah murtad namun di atas perlakuan sahabat maka baginda akhirnya bersetuju dengan tindakan melindungi si murtad itu.. Adakah sahabat yang lainnya mencaci & mengeji perbuatan Rasulullah saw tersebut..? Adakah situasi pada hari ini dapat memperlihatkan kepada kita sikap-sikap para sahabat yang senantiasa menyantuni Rasulullah saw itu walaupun ada ketikanya menimbulkan persoalan..? Ulama pada hari ini tidaklah semaksum seperti Rasulullah saw itu namun mereka tetap menjadi rujukan kita dalam menghurai permasalahan hidup & perselisihan pendapat.. Bersamalah kita meninggikan martabat ulama kerana tiap-tiap dari kita adalah pemimpin bagi diri kita sendiri & berpesan-pesan kepada kebenaran adalah menjadi kewajipan kita sebagai umat islam.. Ulama & kita melengkapi masa yang tersisa & sesungguhnya belajar dari kesilapan adalah perkara terbaik kita lakukan manakala belajar dari hukuman tidak sahaja membinasakan malah meruntuhkan moral diri kita sendiri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nabi diam, tidak berkata atau beri isyarat tapi hadi dengan lantang memalukan wan azizah. Hadi dengan gah memfitnah pil kuda dan kominis, hadi dengan angkuh membarua dan memberokerkan orang, hadi dengan selambanya u-turn, hadi dengan sombong suruh buat parti sendiri.

      Jauh amat beza Nabi dengan hadi awang

      Delete
  36. Kejayaan negara terletak di tangan kita & percayalah dengan yakin bahawa Allah senantiasa berada di pihak mereka yang menegakkan kebenaran dengan sepenuh hati tanpa mengira siapapun yang mereka wakili kerana islam itu adalah rahmat sekelian alam.. Hapuskan sentimen nasib melayu yang membelenggu minda kita selama ini sebaliknya tegakkanlah sentimen rahmat untuk semua melalui keadilan yang agama ini bawakan tidak hanya kepada penganutnya malah kepada setiap hamba-Nya di muka bumi ini.. Bersabarlah dengan berserah diri di atas segala ketentuan Ilahi & berpeganglah pada tali Allah dengan memuliakan ulama baik di pihak kerajaan mahupun di pihak pembangkang.. Bersatulah wahai umat islam kerana berpecah-belah hanya merugikan diri kita sendiri & letakkanlah wadah perjuangan islam itu kepada mereka yang ahli & bersama-samalah memberi pandangan demi kemurnian & keagungan agama ini.. Harta & kekuasaan dunia sama sekali tidak dapat membantu kita di hadapan Allah kelak maka bagi mereka yang ragu-ragu, siapkanlah hujah di hari pengadilan itu & nyatakanlah seperti apa yang mereka nyatakan pada hari ini termasuk segala sumpahan, cacian & umpatan yang telah dihamburkan mengikut citarasa sendiri..
    Tumpuan utama kita pada hari ini adalah mengatasi penyakit gila yang menghinggapi hampir seluruh umat islam yang membuatkan kita tidak mampu lagi mengadili sesuatu kejadian dengan maksud yang sebenar-benarnya.. Maka carilah kaedah mengatasi penyakit gila ini kerana bukan sahaja memudaratkan umat islam malah membatalkan segala amalan, ibadah hatta jihad sekalipun kepada Tuhan Yang Maha Esa.. Berhentilah kepimpinan PAS & GHB dari mengeluarkan sebarang kenyataan yang boleh mengeruhkan lagi suasana sebaliknya hayatilah lebaran yang mulia ini dengan penuh kesyukuran & perbaiki segala kelemahan dengan erti persaudaraan yang sebenar-benarnya tanpa melengahkan persediaan dalam membangunkan satu wadah baru perjuangan untuk semua insan.. Bangkitlah umat islam & berusahalah menjadi khalifah untuk semua berbanding menjadi khalifah pada sekelompok manusia yang buta mata hatinya.. Bersabarlah & berlapang dada semoga maksud istiqamah hingga kemenangan itu menjadi kenyataan, inshaAllah..

    Hamba Allah..

    ReplyDelete
  37. Rakyat Malaysia perlu diberitahu dalam Perintah Am bab 1/1 bahawa kakitangan awam adalah dilarang samasekali senyum / bertegur sapa / bersalam / mengunjungi / dikunjungi / berkawin / mempunyai apa-apa urusan apatah lagi BERGAMBAR bersama pemimpin pembangkang......kegagalan berbuat demikian menyebabkan anda boleh dipecat / diberi surat tunjuk sebab / ditukarkan / tindakan tatatertib.....muhahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perintah Am yang menguntungkan pencuri.... tidak boleh tukar kepada :
      Rakyat Malaysia perlu memahami dan mengamalkan apa yang ditulis dalam AlQuran dan Hadith...

      Delete
    2. Aku dh study ambik exam Perintah Am.. dh cuba cari dalam buku Perintah Am.. x jumpa satu pun perkataan "Umno"... kalo ade sesapa yg jumpa, makna nya Malaysia sehati sejiwa nk kiamat dh.. he he

      Delete
  38. Omak kau sudah jadi jurucakap PAS dan pengampu UMNO!! Dah nampak dah!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. omak adalah SB umnu yg menyusuup hingga rosaknya khalid

      omak gunakan cinta palsu ala KGB utk jatuhkan khalid

      tp projek omak atas arahan umnu belum berjaya sepenuhnya...
      selangor masih di tgn PR

      ingat! omak adalah SB umnu

      Delete
  39. Akibat terlebih makan taik komunis dan taik babi telor mat sabu semakin besar mcm belon sebab tu kalau jln terhenjut henjut. kotenya kecik mcm kote tikus tu pasal mukanya mcm tikus..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini bukan hujah , ini ckp2 sampah

      omak patut malu penyokong omak khalid PAS dn umnu hanya berminat menulis mengenai KOTE

      rendah imu rendah akhlak.....malu la dgn DAP... bukan islam tp terbilang

      Delete
    2. Aku penyokong dan ahli DAP. Selama aku bergiat dlm DAP tak pernah mereka suruh makan taik komunis. Dalam DAP ada Islam Hindu Budha dan Kristian. Aku bebas solat. Tak pernah disuruh aku makan babi.
      Berbanding UMNO. Bila buat majlis atau mesyuarat Solat selalu kantoi. Wanitanya tidak tutup aurat termasuk Rosmah.

      Delete
    3. yang jib jilat bontot china dan rusia tu apa cerita? si jolo dah lari dengan duit tu, korang jugak yang kena jilat bersihkan! kah! kah! kah!

      Delete
  40. HARAP LEPAS NI LIM KIT SIANG PERGI JUMPA DAN SALAM DGN NAJIB.....

    TAK LAMA TERGULING LAH YG DISALAM ITU..

    HAHA JGN MAIN2 DGN TANGAN ORG YG DIZALIMI.... WALAUPUN DIA BUKAN ISLAM.....

    TANGANNYA BERBISA...

    AKU SOKONG DAP... AKU BENCI PEROMPAK RM 42B.... TK KIRA CINA ATAU MELAYU

    ReplyDelete
    Replies
    1. tatkala sijahil itu dikhabarkan sesuatu maka tiadalah ia akan membenar atau menolak sebelum ia melihat dari mana datangnya khabar tersebut .... "1MDB songlap rm42 biliion" ... "rm 42 billion itu milik kamu (rakyat)"... maka terkejutlah si jahil yg sombong itu...tatkala diberitahu ia mempunyai duit sebanyak itu ... maka akibat terlampau marah maka berubahlah golongan yg jahil lagi menyombong diri kepada sifat2 laksana binatang yg diternak...walau tidak berubah jasad fizikalnya.... dan itulah kamu

      Delete
    2. tatkala sijahil itu dikhabarkan sesuatu maka tiadalah ia akan membenar atau menolak sebelum ia melihat dari mana datangnya khabar tersebut .... "1MDB songlap rm42 biliion" ... "rm 42 billion itu milik kamu (rakyat)"... maka terkejutlah si jahil yg sombong itu...tatkala diberitahu ia mempunyai duit sebanyak itu ... maka akibat terlampau marah maka berubahlah golongan yg jahil lagi menyombong diri kepada sifat2 laksana binatang yg diternak...walau tidak berubah jasad fizikalnya.... dan itulah kamu

      Delete
  41. TERBAIK BRO.. DULU AKU PENYOKONG TEGAR PAS ( ERA NIK AZIZ ) BILA JAWATAN MUNSYIDUL PAS BERTUKAR KEPADA HARUN DIN...AKU JADI MUAK DAN MENYAMPAH DENGAN GELAGAT HARUN DIN DAN HJ. HADI.
    BERTOPENG ISLAM TAPI MEMBUAT TUDUHAN DAN MENGEJEK SESAMA ISLAM.ISLAM TIDAK MENYURUH MENGEJEK DAN MELEBEL DGN BARUA..JEBON..EJEN DAP..ANWARIS..
    MAAFLAH UNDI AKU TIDAK UNTUK PAS LAGI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang harunjin ugut PKR pulak kalau nk bersama GHB, PAS akan putus juga dgn PKR.

      apa punya jin sekor ni. nk putus, putus lah apasal nk bagi syarat.

      kenapa? kalau putus dgn PAS, kita mati tk makan ke? PAS sgt perasan yg mereka tu seperti sahabat2 Nabi saw. perasan tk sedar diri betul, akhlak mcm abu jahal nk perasan

      apa hak PAS nk halang PKR baik dgn GHB?

      sejak bila PAS jadi setan pemutus silatturahim?

      sejak PAS dikuasai JIN

      tapi punyalah lunak mesra manja dan rindu2an dgn umno

      punyalah bela si najib tu

      tak lama lagi bela pula rosmah

      tak lama keluar fatwa JIN PAS tudung itu tak wajib yg penting hati, demi membela rosmah dan demi masyuuuuuk

      helo hadi awang dan harun din...... sila mengaku yg kau berdua MAKSUM .... if not aku berhak berkata apa yg tak betul yg kau lakukan

      takde sebb aku nk takut pada org yg mengelar diri mereka ulamak walaupun perangai mcm JIN

      sekelian rakyat membenci kau sebb apa? ia adalah perasaan yg diilhamkan Allah kpd hambanya yg tidak ada kepentingan mcm kau org.

      PAS mengelar progresif anwarinas dan erdogan... sedangkan kedua2 tokoh itu adalah tokoh hebat umat islam. bermakna PAS memusuhi anwar dan termasuk erdogan juga.

      PAS cuba gambarkan erdogan itu tak betul maka itu jebon2 digelar juga erdogan

      nak tanya hadi, kau dh melawat dan ambil erat nasib umat islam rohingya yg dirogol dan dibunuh oleh kafir2 buddha laknatullah Mynmar ke????

      erdogan adalah pemimpin umat islam pertama ziarah mereka. pemimpin PAS yg dekat dgn Mynmar langsung tk berani. yg hadi pergi ke Jepun, apa aula'nya dpd mengambil berat terhadap umat islam rohingya?

      so PASUG jgn nk menakut2 umat islam dgn gelaran ulamak yg kau tempel sendiri..

      Hanya kpd Allah kita perlu takut, bukan kepada pengkhianat umat Islam yg sekongkol dgn puak yg zalim.

      Delete
  42. Aku paling menyampah haramjadah tok nik nihhh...buat u turn sampai masuk lam kubo.....u turn sekagi boleh u turn.....puiii

    ReplyDelete
  43. Msa beng hock mampus. Tuduh sprm yg bunuh, laa ni pakat nak jilat balik sprm, termasuk ketua komunis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah juga masa omak bersama PR, kita semua sayang omak

      sejak omak cinta buta hati dgn khalid dan sokong umnu PASUG, kita semua seronok belasah omak....

      omak kira mcm punch bag kita org la...hihihihiih

      beng hock mati dlm tahanan SPRM.... mereka patut bertanggungjawab

      sekarang roda sudah pusing, org yg bela sebelum ini zalim kt mereka pula

      apo nk dikatokan omak,, dunio bukan mak bapak ekau yg punyo

      Delete
  44. Ulamak hamPAS ni tau brdoa2. Brusaha dgn kudrat 4 krat x mau. Takutkn org rmai dgn cite2 nabi. Guna quran. X sokong kta kafir la, msuk nraka la. Jual la agama ko tu...

    ReplyDelete