KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 10 August 2015

SOKONG PAS SEPERTI MENYOKONG PASUKAN BOLASEPAK LIVERPOOL OLEH KJ MENDAPAT KECAMAN HEBAT DARI RAKYAT



Tindakan Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin yang menyamakan sokongan kepada pasukan bola sepak Liverpool seperti sokongan terhadap parti PAS mendapat kritikan hebat daripada peminat The Reds.

Khairy dalam sebuah temubual di ibu kota semalam menyatakan bahawa mereka yang menyokong Liverpool sama seperti menyokong PAS kerana tidak pernah menang.

Ketua Penerangan PAS Pusat, Nasruddin Hassan menyindir kenyataan Ahli Parlimen Rembau berkenaan dengan memuat naik status kemenangan Liverpool ke atas Stoke City dalam perlawanan Liga Perdana Inggeris semalam.

“Tatkala Khairy Jamaludin mengatakan bahawa menyokong Livepool seperti menyokong PAS, tak menang menang.

“Awal pagi ini Liverpool mencatat kemenangan ke atas Stoke City,” katanya menerusi Facebook miliknya di sini.

Sementara itu, penyanyi tersohor tanah air yang juga peminat setia The Reds, Faizal Tahir turut meluahkan rasa tidak puas hati ke atas kenyataan Khairy yang dikenali sebagai peminat tegas Manchester United.

Faizal menerusi laman Instagramnya berkata beliau telah hilang rasa hormat kepada Khairy dengan menyamakan pasukan kesayangannya itu dengan parti Islam berkenaan.

“Saya penyokong tegar Liverppol tetapi saya mengakui Manchester United adalah pasukan yang hebat serta menghormati mereka sebagai salah satu kelab terbesar di dunia.

“Mereka mempunyai pemain yang hebat, bermain bola sepak dan punyai sejarah yang panjang tetapi kenyataan beliau tersebut adalah sesuatu kebodohan dan saya pasti peminat Mancheter United tidak sebodoh ini.

“Jika menyokong Liverpool adalah seperti menyokong PAS maka I rasa selamat untuk mengatakan bahawa sokongan ke atas Manchester United adalah seperti menyokong Barisan Nasional,” ujarnya.



64 comments:

  1. Amanat kat mane
    Amanat kat mane
    Amanat kat mane
    Tuang jepung x marah KJ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sejak kebelakangan ini, kenyataan pemimpin utama PAS, kecuali timbalan presidennya Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man, dilihat sangat mesra dengan Umno.

      Ini termasuk apabila presidennya Datuk Seri Abdul Hadi Awang mengingatkan ahli Parlimen PAS agar tidak menyokong usul undi tidak percaya jika diadakan di Dewan Rakyat bagi mendesak Najib meletak jawatan

      Ia pula disambut dengan baik oleh Najib yang sedang menghadapi masalah besar dengan isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB) sehingga terpaksa memecat timbalannya Tan Sri Muhyidin Yassin dan Datuk Seri Mohd Shafie Apdal, yang merupakan naib presiden Umno, daripada Kabinet.

      Najib juga mengucapkan terima kasih kepada semua pihak yang menyokong beliau khasnya daripada PAS.

      Menteri Di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom memberitahu satu majlis menjelang sambutan Aidiltitri lalu, Najib sudah 3 kali bertemu Mursyidul Am PAS Datuk Dr Haron Din dan presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang untuk berbincang isu pelaksanaan hudud.

      Delete
    2. Umno yg buat taik, pas yg disalahkan

      Delete
    3. Bro 14:09, pok jib dapat derma pas dapat pujian

      Delete
    4. Kalau PAS Liverpool, GHB pasukan bola Nepal, Sori meloyawaves kao tu Nepal, main kriket tau la.

      By the way, komen kat bawah tu bukan aku punya. Orang Minang Nepal yg tulis.

      Sori àaaaaa yg pakai nama aku kat bawah ni bukan Jeff wokeyyy

      All the Best
      Jeff Ulu Bernam
      Keadilan Reform

      Delete
    5. Aku sokong abdul halim 14:09.kan aku dah kata anonymous ni pengkrikik murahan yang tolol lagi bangang.

      Delete
    6. "KENAPA DOKTOR AJAK SAYA KE JALAN SESAT!!!"

      Ketua Dewan Himpunan Penyokong PAS, N.Balasubramaniam mendedahkan beliau dipujuk oleh pemimpin Gerakan Harapan Baru (GHB) supaya meninggalkan pas untuk menyertai pertubuhan itu.

      Balasubramaniam juga tanpa bersembunyi turut memaklumkan, bekas pemimpin PAS yang memujuk dia supaya menyertai GHB ialah bekas Timbalan Pesuruhjaya PAS Pahang, Dr. Hamzah Jaafar.
      “Hari ini Hamzah sudah jadi orang nombor satu dalam GHB. Bahkan dia menelefon saya untuk mengajak saya keluar daripada PAS dan menyertai GHB.
      “Saya jawab, doktor yang perkenalkan PAS kepada saya. Tiba-tiba doktor mahu ajak saya ke jalan yang sesat?” katanya dalam satu kenyataan media baru-baru ini.
      Sehubungan itu, Balasubramaniam menyelar Hamzah yang pernah diberi penghormatan untuk bertanding dalam Pilihan Raya Umum sebanyak tiga kali tetapi masih sanggup mengkhianati PAS.

      Menurutnya, dia sendiri yang tidak pernah bertanding. dan tidak pernah pun ditawarkan oleh PAS untuk bertanding, tetapi masih lagi tetap kekal bersama dengan kepimpinan ulama parti itu.

      Bahkan, Bala juga turut membidas bekas Timbalan Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang, Mujahid Yusof Rawa yang kini Pengerusi GHB Pulau Pinang kerana membawa Islam baharu dikenali sebagai GHB.
      "Mujahid sebelum ini marah kepada konsep Islam Hadhari kerana pada beliau Islam hanya satu sahaja tiada yang lain tetapi hari ini Mujahid cuba membawa Islam baharu kepada masyarakat yang diberi nama Islam Progresif," katanya.
      Selain daripada itu juga, Bala turut mendakwa bahawa dia telah belajar banyak tentang Islam dan hukum - hukumnya daripada para pemimpin - pemimpin ulama selepas menyertai PAS.

      Justeru, katanya, dia berasa cukup kesal kerana ada bekas pemimpin PAS yang lebih rela mempertahankan DAPigs, menghentam kepimpinan Hadi Awang selaku Presiden parti, dan menyokong Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng serta membelakangkan perjuangan PAS!!!

      Delete
    7. Sebelum muktamar suruh tubuh parti sendiri TAPI lepas muktamar puak dan suku Pas meroyan pula.Menitis air mata TITM merayu agar kembali. SEMUA ini kerana DIA dan jemaahnya kunun pewaris nabi TAPI
      1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda?
      2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb?
      3. di herdiknya tetamu yg datang utk cari pertolongan.
      4. Muktamar dan dewan ulama memutus dgn DAP Penang TAPI MASIH KEMARUK nak pegang jawatan di Penang, letak jawatan la KALAU MASIH ADA TELUR DAN MARUAH- lain le kalu masih cinta duit untuk bayar bil letrik dan kereta mahal ha..ha..ha..
      5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro?
      6. pemuda pas mengeboo pemimpin2 pro?
      7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro?
      8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji?
      9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran jebon, tolol, agen dap, anwaris, barua yg tak Islam? tp mulut isle isle kunun padahal mcm mulut Longkang
      10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor?
      11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat?
      12. dia selalu ponteng sidang parlimen, gi Jepon utk apa?
      13. dia mencanangkan hudud Allah swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg DIA ponteng?
      14. Macam merestui pemilihan muktamar lebih mirip Israel @ yahudi dengan MENGGUNAKAN CAI, Ulama pas pula seronok gila guna Cai
      dan banyak lagi...AKU MEMERHATI KEHAIRANAN KELAKU MEREKA
      Kepada wakil rakyat PAS, masa Najib makan komisyen kamu bantah dan lawan. Sekarang komisyen dah tukar jadi duit dari penderma, sah-sah masuk dalam akaun kamu. Tuang Presideng senyap membisu. Nampak benar semangat berUG bergelora.

      Tidak cukupkah komisyen kapal selam dan jet pejuang?Derma, untuk apa? Hairan bin ajaib, katanya.. derma utk parti tp TPM tidak tahu! Adakah anak Najib perlukan bantuan untuk perniagaan? Adakah rumah Najib tidak cukup besar atau di hanyut banjir lumpur? Hidup mangsa banjir terkapai-kapai. Bila ada pihak membantu mangsa, caci nista dilempar. Dahsyat wajah PasNo!!!

      Delete
    8. 14.56...
      Ada pulak puak walaon yang menjerit2 tuduh ghb tu membawa Islam baru........
      Nak tanya kat puak2 walaon tu la, islam baru tu macamana bentuk?
      Tolong bagitau....
      Bukan apa, kalau betul GHB bawak Islam Baharu, senang la kita adukan pada JAKIM...

      Tolong tulis nama penuh dan no kp serta no HP sekali yer...senang kalu JAKIM nak tanya nanti.

      Delete
    9. anon 14:09

      umno yg buat taik... yg PAS bangang ingat kuih raya lalu dimakan buat apa

      haahahahahahhaa

      memang PAS = Liverfool laaaa

      HIDUP KJ !

      Delete
  2. Tunggu.....kejap lagi pak karta dan sebabun dengannya copypaste komen

    ReplyDelete
    Replies
    1. GHB TAK LAYAK JADI PROKSI DAPigs!!!

      Geng Haprak Baru Si Mat Sabu tu BUKAN proksi DAPigs. Itu diantara kenyataan yang dibuat oleh Si Tokong DAPigs tu bila orang kaitkan kumpulan yang dipimpin oleh Si Mat Sabu dengan partinya.

      Kata Si Tokong DAPigs tu, dakwaan yang dibuat oleh sesetengah pihak terutama dari kalangan pimpinan PAS Pusat terhadap kumpulan SI Mat Sabu tu ada satu dakwaan yang tidak benar.

      Bahkan Si Tokong DAPigstu menegaskan bahawa dakwaan yang dibuat terhadap parti pimpinan Dinasti Lim Sekeluarga tu sebagai satu tindakan yang tidak adil oleh mereka yang terlibat.
      "Semua ini adalah cakap-cakap di kalangan Umno dan pihak yang menyokongnya. GHB sememangnya bukan proksi DAP.
      "Kami menyambut baik sebarang usaha ke arah politik progresif kerana kami menghargai dan mahu pergerakan politik yang menyumbang untuk negara," katanya ketika merasmikan Seni Jalanan Transformers yang pertama di Asia.
      Kalau kita baca dari satu sudut, memang betul apa yang dinyatakan oleh Si Tokong DAPigs tu. Memang benar Geng Haprak Baru pimpinan Si Mat Sabu tu bukannya proksi kepada DAPigs.

      TAPI, Geng Haprak Baru yang diketuai oleh Si Mat Sabu tu merupakan Barua kepada DAPigs. Diorang hanya bertindak bukan sahaja untuk memenuhi agenda Politik Peribadi diri diorang sendiri.

      Malah diorang juga hanya bekerja untuk memastikan agenda kepentingan Politik Peribadi puak - puak DAPigs tu berjaya. Harapannya adalah untuk puak - puak DAPigs tu boleh jadi pemerintah.

      Jadi, memang betul kenyataan yang dibuat oleh Si Tokong DAPigs ni. Geng Haprak Baru Si Mat Sabu tu memang bukan Proksi. Malah diorang Tak Layak untuk duduk sama tinggi dengan puak - puak DAPigs tu. Sebaliknya, diorang hanya Layak duduk di hujung kaki DAPigs je!!

      Delete
    2. Sebelum muktamar suruh tubuh parti sendiri TAPI lepas muktamar puak dan suku Pas meroyan pula.Menitis air mata TITM merayu agar kembali. SEMUA ini kerana DIA dan jemaahnya kunun pewaris nabi TAPI
      1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda?
      2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb?
      3. di herdiknya tetamu yg datang utk cari pertolongan.
      4. Muktamar dan dewan ulama memutus dgn DAP Penang TAPI MASIH KEMARUK nak pegang jawatan di Penang, letak jawatan la KALAU MASIH ADA TELUR DAN MARUAH- lain le kalu masih cinta duit untuk bayar bil letrik dan kereta mahal ha..ha..ha..
      5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro?
      6. pemuda pas mengeboo pemimpin2 pro?
      7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro?
      8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji?
      9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran jebon, tolol, agen dap, anwaris, barua yg tak Islam? tp mulut isle isle kunun padahal mcm mulut Longkang
      10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor?
      11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat?
      12. dia selalu ponteng sidang parlimen, gi Jepon utk apa?
      13. dia mencanangkan hudud Allah swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg DIA ponteng?
      14. Macam merestui pemilihan muktamar lebih mirip Israel @ yahudi dengan MENGGUNAKAN CAI, Ulama pas pula seronok gila guna Cai
      dan banyak lagi...AKU MEMERHATI KEHAIRANAN KELAKU MEREKA
      Kepada wakil rakyat PAS, masa Najib makan komisyen kamu bantah dan lawan. Sekarang komisyen dah tukar jadi duit dari penderma, sah-sah masuk dalam akaun kamu. Tuang Presideng senyap membisu. Nampak benar semangat berUG bergelora.

      Tidak cukupkah komisyen kapal selam dan jet pejuang?Derma, untuk apa? Hairan bin ajaib, katanya.. derma utk parti tp TPM tidak tahu! Adakah anak Najib perlukan bantuan untuk perniagaan? Adakah rumah Najib tidak cukup besar atau di hanyut banjir lumpur? Hidup mangsa banjir terkapai-kapai. Bila ada pihak membantu mangsa, caci nista dilempar. Dahsyat wajah PasNo!!!

      Delete
    3. Apa kau merepek ni bahlol...kau telan pil cegah hamil yg bini kau punya ke?

      Delete
  3. Anak bapak Najib merayu jgn jatuhkan bapanya

    Nasi.puding.g mohon jangan jahanam Malaysia nanti dia tak boleh kaya main saham... Setiap hari saham jatuh...

    Kesian anak bapak terbuang terbiar.... Mai kita drma sama nasi.pudin.g

    ReplyDelete
  4. Wa mahu ucapkan salamat hali laya ! Sila latang rumah terbuka Dap ......... manyak hidangan spt babi goleng , babi pangang dll ........ semuanya ditonggeng halal kelana itu tuan galu LKS dan LGE kasi sembelih ......... lagi itu yam seng pun ade sama itu main majong pun ade . ....... kalau mahu lebih enjoy itu amoi Ipoh mali pun ade ......... jgn takut jgn segan itu dosa semua tuan galu LKS dan LGE boleh kasi ampun dan ada applovement dpd itu ulamak2 DAP punya ........ ini mcm punya balu butut2 Islam bukan itu macam tuan gulu haji hadi yg mahu hudud kasi susah sama melayu Islam mahu enjoy dan bikin kacau ekonomi olang cina mahu niaga itu judi , babi , yam seng sama itu amoi jual body maaa ........ kalau talak suka itu amoi , itu pondan pun wa ade boleh main montot maaa ..........haiya itu pasal wa suka sama PKR dan Halapan Balu punya macai .......... ini macam wa butut2 ada halapan niaga kasi untung sebab olang melayu Islam boleh jadi customer wa wa sangat suka sama halapan balu ..........ingat halapan balu aa ............ halapan balua .......balua punya olang aa ! ..... ini macam Dap manyak balua punya olang ..........mcm samat sait , Julhajmi yan tebalu plofesor Ajiz Mali ............Lai lai lai macai sama balaci masuk sama DAP maa ......... itu PKR mana ata nilai ekonomi looooo ........... hanya pandai kasi hantam duit Jakat looooo ! .........Sikalang wa ada faham kenapa itu Ameno sama PKR sama Dap tolak itu hudud ........... sbb semuanya satu kapla mahu hantam duit rakyat ............ sapa tak takut tangan kena potong oooowwww ! sinang cakap umno = Pkr = Dap = hamsap loooo ! Itu malayu cakap macam taik ! Sikalang wa manyak sinang sbb malayu lawan sama malayu ........... malayu sudah jadi wa punya balaci dan balua ................ semua sudah kena wa punya taik sbb salam sama wa punya tangan tak basuh belak ......... itu balua GHB sudah jadi Geng Hidu Berak ............haiya wa punya belak sama taik lg power dpd itu ketum sama pil kuda ..............ini macam wa manyak suka dan sinang hati ........... wa suka wa suka !

    Pak Karta Rusianto
    Pakcik indon jeff

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeff P*k* Ayam dah bertukar pulak jadi Kechik indon Dick

      Delete
    2. MANA ADE MASA NK BACA SAMPAH NI

      bes lagi layan cinta omak kt abg khalid

      Delete
  5. Ha ha.. ini komen org cerdik. Apa yg hendak diberitahu KJ ialah dia menyokong pasukan yg menang. Mesejnya kalau kamu, ibubapa dan datuk kamu dilahirkan di Bradford, dan tetap menyokong pasukan bolasepak Bradford, lebih baik kamu beralih ke MU sebab MU menang. Sokong pasukan yg menang jangan sokong pasukan yg kalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu kerusi pon belum pernah menang disarawak dah kemaruk nak tanding 10 kerusi.apa kejadah lojik nek abudu ni...

      Delete
  6. Kenapa org kaya dpt derma org miskin dpt cukai.jaga jaga negara kita sudah haru dibuat najib.anak dgn bapak sama je kepala sbb sama mentekedarah duit haram.sendiri buat salah nak salahkan org pula.sudah bapak ko siang siang buta kencing berdiri tengah org ramai.apa org ramai yg tengok ko salahkan pulak.salah bapak ko tu yg bebal muka tak malu.sudah buat salah tak mengaku belit sana sini.apa kenyataan ko tu kj ko jgn nak melalut nanti jd ahmad maslan.kantoi tak terpasal.konon nya nak menjilat tp terkutuk pulak.alahai kj.jgn terkutuk diri sendiri pulak nanti.mu sama bn.pm boleh pencen la sama sir alex tp najib tak jd sir jd tuntung saja

    ReplyDelete
  7. Hari tu kate x lojik 2.6 bilion masok akaun peribadi pok jib.La ni pok jib mengaku duit tu masok, mana perginya hukum lojik haruang jin.Dah jadi amanat tuang jepung dah ilang di jepung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika tak faham bahasa kiasan, lebih baik berdiam diri dari mengutuk org lain. Dpt dosa kering jer

      Delete
    2. Malu banggang uturn bahasa kiasan.

      Delete
    3. Abdul kau tak payah suruh orang faham bahasa kiasan ,tak payah sokong haron jin.Apa kiasanya kalau dah kata Najis tak curi duit 1,DB,kakalu najis nak curi dia tak simpan akaun sendiri ,abis ajarlah najis simpan kat bank negara jin bertendang ,orang tak tahu.

      Delete
    4. bedul hakim

      bahasa kiasan?

      kira2 najib ckp DERMA tu pun kiasan la ye

      dosa kering? dosa basah hanya dgn altantuya ke

      kiasan lagi?

      kalau aku kata bangang kau ni,,,,,,anggap kiasan la ye

      Delete
  8. Mat sabu penyokong red devil lah omak kau, pas elok Liverpool jadi tak masalah berlaku itu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan, Mat Sabu main kriket. Nepaln Bamgla suka la sama GHB

      Delete
    2. Sebelum muktamar suruh tubuh parti sendiri TAPI lepas muktamar puak dan suku Pas meroyan pula.Menitis air mata TITM merayu agar kembali. SEMUA ini kerana DIA dan jemaahnya kunun pewaris nabi TAPI
      1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda?
      2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb?
      3. di herdiknya tetamu yg datang utk cari pertolongan.
      4. Muktamar dan dewan ulama memutus dgn DAP Penang TAPI MASIH KEMARUK nak pegang jawatan di Penang, letak jawatan la KALAU MASIH ADA TELUR DAN MARUAH- lain le kalu masih cinta duit untuk bayar bil letrik dan kereta mahal ha..ha..ha..
      5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro?
      6. pemuda pas mengeboo pemimpin2 pro?
      7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro?
      8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji?
      9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran jebon, tolol, agen dap, anwaris, barua yg tak Islam? tp mulut isle isle kunun padahal mcm mulut Longkang
      10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor?
      11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat?
      12. dia selalu ponteng sidang parlimen, gi Jepon utk apa?
      13. dia mencanangkan hudud Allah swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg DIA ponteng?
      14. Macam merestui pemilihan muktamar lebih mirip Israel @ yahudi dengan MENGGUNAKAN CAI, Ulama pas pula seronok gila guna Cai
      dan banyak lagi...AKU MEMERHATI KEHAIRANAN KELAKU MEREKA
      Kepada wakil rakyat PAS, masa Najib makan komisyen kamu bantah dan lawan. Sekarang komisyen dah tukar jadi duit dari penderma, sah-sah masuk dalam akaun kamu. Tuang Presideng senyap membisu. Nampak benar semangat berUG bergelora.

      Tidak cukupkah komisyen kapal selam dan jet pejuang?Derma, untuk apa? Hairan bin ajaib, katanya.. derma utk parti tp TPM tidak tahu! Adakah anak Najib perlukan bantuan untuk perniagaan? Adakah rumah Najib tidak cukup besar atau di hanyut banjir lumpur? Hidup mangsa banjir terkapai-kapai. Bila ada pihak membantu mangsa, caci nista dilempar. Dahsyat wajah PasNo!!!

      Delete
  9. Omakkau lbh2 je ni,pakatan sdh brkubur,ko buang je la bendera dap n pkr kat homepage klu ko ada prinsip dan maruah,tghh kan dh putuskn hubungan dgn dap,pkr pun mmbayangkn akan brkrjasama dgm ghb

    ReplyDelete
    Replies
    1. MAT SABU BERANGAN NAK TUMBANGKAN JOHOR!!!

      Heh! Tinggi cita - cita Si Mat Sabu ni rupanya. Ingatkan orang yang pendek dan gedempol macam dia ni takde la bercita - cita tinggi sampai ke langit. Tapi ternyata, semua itu silap belaka.

      Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini, SI Mat Sabu tu kata dia cukup yakin bahawa seluruh rakyat Johor sangat mudah untuk dipengaruhi oleh Geng Haprak Baru pimpinannya.

      Tidakkan itu membutikan bahawa Si Mat Sabu tu hanya sekadar berangan - angan je tak tentu arah dan bermimpi yang dia dapat menumbangkan Johor? Walhal, dalam parti dia sendiri pun dia tumbang, inikan pulak dia nak tumbangkan Negeri kelahiran UMNO!!!

      Kah Kah Kah, Mat Sabu 20% undi pun tak dapat dari perwakilan. Kah Kah Kah

      Delete
    2. 15:12

      kau jgn perkecil org pendek gempal

      negara ini huru hara sebb org pendek gempal la tau tak

      org tinggi serban tebal pun kena tipu hahahahahahahahaha

      HIDUP KJ !

      PAS = LIVERFOOL

      Delete
  10. Kpda tn gr haron bin din,kata x logik 2.6billion msuk akaun peribadi,la ni pm sndiri dah akui,ni apa ni tn guru! Mcm ada satu pakatan ja! Skit demi skit allah tunjuk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. MAT SABU BERANGAN NAK TUMBANGKAN JOHOR!!!

      Heh! Tinggi cita - cita Si Mat Sabu ni rupanya. Ingatkan orang yang pendek dan gedempol macam dia ni takde la bercita - cita tinggi sampai ke langit. Tapi ternyata, semua itu silap belaka.

      Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini, SI Mat Sabu tu kata dia cukup yakin bahawa seluruh rakyat Johor sangat mudah untuk dipengaruhi oleh Geng Haprak Baru pimpinannya.

      Tidakkan itu membutikan bahawa Si Mat Sabu tu hanya sekadar berangan - angan je tak tentu arah dan bermimpi yang dia dapat menumbangkan Johor? Walhal, dalam parti dia sendiri pun dia tumbang, inikan pulak dia nak tumbangkan Negeri kelahiran UMNO!!!

      Kah Kah Kah, Mat Sabu 20% undi pun tak dapat dari perwakilan. Kah Kah Kah

      Delete
    2. Syukur Mat sabu dapat 20% je,kalau Mat sabu menang dan duduk dalam Pas lagi .Sekarang mat sabu dah keluar dan kita ada bahtera baru ,peminpin Pas kelamkabut ta tidur malam takutakan Mat sabu ,tunggu PRU 140Pas bungkus jadi ulamak tepi jalan atau Pas gelandangan.pui.pui

      Delete
    3. Sebelum muktamar suruh tubuh parti sendiri TAPI lepas muktamar puak dan suku Pas meroyan pula.Menitis air mata TITM merayu agar kembali. SEMUA ini kerana DIA dan jemaahnya kunun pewaris nabi TAPI
      1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda?
      2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb?
      3. di herdiknya tetamu yg datang utk cari pertolongan.
      4. Muktamar dan dewan ulama memutus dgn DAP Penang TAPI MASIH KEMARUK nak pegang jawatan di Penang, letak jawatan la KALAU MASIH ADA TELUR DAN MARUAH- lain le kalu masih cinta duit untuk bayar bil letrik dan kereta mahal ha..ha..ha..
      5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro?
      6. pemuda pas mengeboo pemimpin2 pro?
      7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro?
      8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji?
      9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran jebon, tolol, agen dap, anwaris, barua yg tak Islam? tp mulut isle isle kunun padahal mcm mulut Longkang
      10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor?
      11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat?
      12. dia selalu ponteng sidang parlimen, gi Jepon utk apa?
      13. dia mencanangkan hudud Allah swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg DIA ponteng?
      14. Macam merestui pemilihan muktamar lebih mirip Israel @ yahudi dengan MENGGUNAKAN CAI, Ulama pas pula seronok gila guna Cai
      dan banyak lagi...AKU MEMERHATI KEHAIRANAN KELAKU MEREKA
      Kepada wakil rakyat PAS, masa Najib makan komisyen kamu bantah dan lawan. Sekarang komisyen dah tukar jadi duit dari penderma, sah-sah masuk dalam akaun kamu. Tuang Presideng senyap membisu. Nampak benar semangat berUG bergelora.

      Tidak cukupkah komisyen kapal selam dan jet pejuang?Derma, untuk apa? Hairan bin ajaib, katanya.. derma utk parti tp TPM tidak tahu! Adakah anak Najib perlukan bantuan untuk perniagaan? Adakah rumah Najib tidak cukup besar atau di hanyut banjir lumpur? Hidup mangsa banjir terkapai-kapai. Bila ada pihak membantu mangsa, caci nista dilempar. Dahsyat wajah PasNo!!!

      Delete
    4. Dhoif,tu pendapat harun din sj.orang yg reti agama tak akan tuduh sembarangan tanpa usul periksa terlebih dahulu.bukan hang.dgn khabar angin pun terus sokong.ni najib dah ngaku sudah la.betul ka tidak najib tanggung sendiri.

      Delete
  11. Betul la kata KJ tu.

    PAS bertanding bukan untuk menang dan Putrajaya bukan matlamat PAS.

    PAS cuma nak bentang Hudud kat Jepung je yang lain PAS tak nak.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alàaaaaaaa sham, minggu lepas time khatib bava khutbah, kao aibuk komen kat sini. Dah solat zuhur belom

      Delete
    2. Solat orang dihitungnya..baguslah. Semoga pengorbanan tuan akan mendapat perhatian dari Allah. Dan semoga tuan diberi ganjaran terbaik nanti. Alhamdulillah.

      Delete
    3. sebenarnya Pas bukan mcm pasukan Liverpoool tp mcm team Malaysia yg asyik kalah dlm kelayakan piala donia.
      Lawan Palestine pun kalah mcm tu la Pas selepas ini.

      Delete
    4. anon 15:47

      hentikan lah nk jadi Tuhan

      kentut kau busuk tk layak jadi Tuhan

      kau boleh lawan ayahpin ke

      dia ke langit , kau dok depan PC apa ke jadah

      tk perlu sibuk solat org lain.... pi basuh kencing tu elok2 dn tidor

      Delete
  12. untuk abdul hakim abdul majid.takan kau tak tahu ,memangnya Umno buat taik tetapi mengapa pas yang tukang basuh ,kan bodoh namanya,Kau tanya presdieng kau tu mnegapa buat macam tu ,sebab orng kata Pas ni dah jadi parti Pas Pis Pus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bedul hakim.. sepupu nik beduh

      PAS = Liverfool

      Delete
  13. buek pertamo kalinyo den sokong kj sobab apo yang dikatonyo memang botoi...botol2 mcm keling botol. parti sushi pimpinang tuang presideng memang mangkuk...ngeh3

    ReplyDelete
  14. Party atau pasukan mana sekalipun yg musnah adalah stadium di anfield dan stadium di stamford bridge


    Negara dah jahanam... Korang bhenti komen pglah cari makan... Esok mungkin 1juta rakyat Malaysia di buang kerja

    Tadi bursa Malaysia dah jatuh teruk sehingga sehingga mandi darah...

    Ringgit jatuh ke taraf hari Anwar di pecat 2 sep.1998..tq dunia sempena aniversary Anwar ringgit 3.94

    Hapy birthday Anwar ... We luv... Come back home ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anuar Hero nepotism Kajang Move, sack the friend give mb to bini. Yang tu kerrr????

      Delete
    2. Tak kan jawatan mb nak bg rosmah. apa barang rosmah ada? helo bongok DSWA tu presiden PKR. mmg patut dia pegang jawatan mb. heran ya...mengapa rosmah dpt 700 juta utk permata..dia menteri apa?

      Delete
    3. aku sokong Kajang move

      patutnya dr dulu anwar tolak calon PASUG dan ganti dgn seluruh keluarga dia, tk jadi masalah

      yg penting nasib rakyat dibela, bukan serban yg berjela

      Delete
  15. Yup Betul..
    MU stand alone supporter..
    But Liverpool + Chelsea + MCity etc etc boleh bergabung utk menentang penyokongan dari MU.
    Umpama...
    "Biarlah, mana team pun menang.. Jangan sesekali MU"
    Sebab..
    Penyokong + Manager + Player MU ada sikit arogan..
    Bnyk team & penyokong lain panas hati bila lawan MU.. Asyik MU ja nk menang.. Haiihh..

    "Glory Glory Man United @ UMNO Terus Mara Untuk Rakyat Malaysia ???"

    Dan Sejak Tukar Manager..
    MU mcm hampeh sikit & kecewakan peminat sendiri..
    Kegemilangan Dahulu Tak Mcm Sekarang..

    "SAMA LA PULAK MCM APA YANG TERJADI PADA UMNO SKRNG NI"

    APA LAGI.. KASI TUKAR MANAGER LA...
    BIAR MANAGER PILIH PLAYER YANG CANTIK SIKIT BARU MANTOPPP...

    "Insan yang cemerlang.. datang dari jiwa yang tenang & hati yang bersih.. Ya ya ya.."

    WHO WILL BE MR PERFECT 10 FOR MALAYSIA ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni gang GHB ni, mana tau main bola. Main cricket dia tau la

      Delete
    2. PASUG main sukan u turn... asyik menang aje ooooo

      hahahaha

      PAS = Liverfool

      Delete
  16. Hey Mail!!! kau jgn nmpk.sangat jadi menteri bodoh.
    Yg huru hara negara ni siapa, UMNO la. Nak harap apa lagi kepada UMNO dah 50 tahun lebih memerintah sapa yg hancurkan Melayu, bukan China, bukan India,... bangang. Sapa telan duit 1MDB, jwb...sapa masuk duit UMNO dlm akaun peribadi...??? Jgn dok nak tipu Melayu....
    "cukup lah di sini, sayang... " lagu Melayu yg tak nak kena lagi di tipu....

    ReplyDelete
  17. Idup lagi rupanya pezal tahir ingatkan dah mampos..

    ReplyDelete
  18. ghb terejbak dgn mainan apco penasihat umno/bn sangup memecah belahkan PAS....selepas kalah dlm pemilihan Mukhtamar PAS 61...demi survival politik sanggup bersekongkol dgn dap menyerang PAS... siang dan malam asyik kutuk dan hina Jamaaah PAS... Tuan Haji Muhammad Sabu yang dikasihi. Ungkapan anda pada Pihanraya Umum 1995 yg masih terngiang2 “Tuan-tuan suka kepada PAS, suka kepada saya sebagai Wakil Rakyat, suka kepada Semangat 46, suka kepada Angkatan, maka sebab itulah tuan-tuan memilih saya sebagai Ahli Parlimen bagi kawasan Nilam Puri.TETAPI SEKIRANYA SAYA TIDAK KENA PADA SATU HARI NANTI, maka janganlah saya dihantar baik ke Pulau Pinang. Sebalikya, saya harap tuan-tuan buangkan saya saja ke Laut China Selatan.Kami tahu bahawa anda sekarang sudah pun jauh menyeberangi dan meninggalkan bahtera Bahtera yang sarat dengan hulubalang-hulubalang beraneka citrawarna. "BERSIAP SEDIALAH DENGAN KATA-KATA ANDA SENDIRI"... Saat kita sudah sampai ke puncak setelah ANDA jauh mengembara n berbicara dengan arus ombak yang deras, anda HARUS/KENA persiapkan bahtera baru ANDA sediaan dap...kami akan mendoakan anda selamat meredah ombak...sekiranya tewas n karam disebelahan kami... jgn di harapkan pelampung yg kami campakkan... kami akan sentiasa memerhati n mengharapkan tulang khinzir yg akan di campakan oleh dap sebagai gapaian terakhir mu... selamat jln golongan kamu wahai bapa liberal yg hakiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. demo dok royat hal nilam puri, psl semangat 46 tuh jaman bilo tu...1980...zaman nik aziz tak serupa dgn zaman haron din. mat sabu ler ni pakai life jacket naik jet ski x terliur ko pelampong demo tu...x payah nak campak le

      Delete
    2. ni apa cita sajak bahtera pulak ni

      pi blog lain la kalau nk sajak

      dh hilang 2.6b kau masih ada masa nk sajak2

      memang betul lah kata KJ

      PAS = Liverfool

      hahahah

      Delete
  19. Yup Betul..
    MU stand alone supporter..
    But Liverpool + Chelsea + MCity etc etc boleh bergabung utk menentang penyokongan dari MU.
    Umpama...
    "Biarlah, mana team pun menang.. Jangan sesekali MU"
    Sebab..
    Penyokong + Manager + Player MU ada sikit arogan..
    Bnyk team & penyokong lain panas hati bila lawan MU.. Asyik MU ja nk menang.. Haiihh..

    "Glory Glory Man United @ UMNO Terus Mara Untuk Rakyat Malaysia ???"

    Dan Sejak Tukar Manager..
    MU mcm hampeh sikit & kecewakan peminat sendiri..
    Kegemilangan Dahulu Tak Mcm Sekarang..

    "SAMA LA PULAK MCM APA YANG TERJADI PADA UMNO SKRNG NI"

    APA LAGI.. KASI TUKAR MANAGER LA...
    BIAR MANAGER PILIH PLAYER YANG CANTIK SIKIT BARU MANTOPPP...

    "Insan yang cemerlang.. datang dari jiwa yang tenang & hati yang bersih.. Ya ya ya.."

    WHO WILL BE MR PERFECT 10 FOR MALAYSIA ?

    ReplyDelete
  20. HAHAHAHAH

    HARI INI AKU ISYTIHAR AKU SOKONG KJ

    I LOVE U BROTHER

    PAS = Liverfool

    ReplyDelete
  21. I LOVE KJ

    I LOVE KJ

    I LOVE KJ

    PAS = LIVERFOOL

    ahahahahaha

    ReplyDelete
  22. PAS keseorangan. Kesian...

    ReplyDelete
  23. Jangan samakan Liverpool dgn Pas. Liverpool tidak pernah u turn, bermaruah dan memang nak menang bila bertanding. Pemainnya tidak tolol dan tidak mempunyai ketua yang kuat menghina. Sekali lagi jgn samakan Liverpool dgn parti Pas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KJ maksudkan LABELFOOL bukannya LIVERPOOL.dah tuang jepung kuat label-melabel ahli sendiri.

      Delete
  24. I LOVE FAIZAL TAHIR, BRAVO utk anda yg tegur menteri muda tu. We are LIVERPOOL NOT a red satan(mu) team.

    ReplyDelete