KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 25 August 2015

IBU KUCING MENYUSUKAN ANAK TUPAI


23 comments:

  1. Sejuk hati. Dari tengok GHB aedut exhaust rocket. Sakit hati. Apa nama buat GHB kan NGO loser

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sejuk hati. Dari tengok hadi sedut exhaust hamno. Sakit hati. Apa nama buat Pas akan parti loser jual pil kuda.hahahahaa

      Delete
  2. SEJAK BILA PULAK BOY KAJANG MOVE SI RAFIZI NI HILANG BUAH KERANDUT!!!

    Heh! Siapa sangka. Selama hari ini, Ayam Tambatan bagi puak - puak Kajang Move ni memang cukup lantang mengorek cerita orang dan menjadikan ianya sebagai bahan fitnah untuk disebarkan.

    Bab merencana agenda untuk menghuru - harakan PKR juga memang salah satu kelebihan yang dimiliki oleh Si Ahli Parlimen Pandan (Pondan) ni. Tengok saja "Kedajallan " dia dalam agenda Langkah Kajang untuk menjatuhkan TSKI.

    Huru Hara yang dia cetuskan hasil dari 'Kebijaksanaan Fitnah Luar Biasa' yang dia miliki buakn sahaja mampu untuk menggulingkan pemerintahan Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor. Apa saja, untuk House of SegamBoot

    Malah, agenda yang cukup 'Mantap' itu juga berjaya menfitnah PAS menjadi 'Pengkhianat' dan seterusnya menghancurkan kepercayaan DAP terhadap Pakatan Haramjadah tu.

    Kecemerlangan yang dicapai oleh Ahli Parlimen Pandan (Pondan) tu antara lainnya ialah mendedahkan pelbagai skandal yang berkaitan dengan Kerajaan Pusat sampai tahap dia pun dikenakan tindakan.

    Tapi, apa yang lebih memeranjatkan kita ialah apabila isu skandal berkaitan dengan Dana Rakyat sebanyak RM 30 billion Rejim Pakatan Selangor tu BUKAN hasil ciptaan Si Ahli Parlimen Pandan Pondan tu.

    Dan tambah menghairankan kita ialah apabila Si Ahli Parlimen Pandan Pondan tu bukan sahaja tidak tahu mengenai skandal tersebut, bahkan dia juga hanya sekadar mendiamkan diri dari berbicara mengenainya.

    Persoalannya, kenapa Si Ahli Parlimen Pandan Pondan tu tidak memberikan sebarang komen sejak awal isu skandal berkaitan dengan Dana Rakyat sebanyak RM 30 billion itu dibangkitkan minggu lepas?

    Kenapa Si Ahli Parlimen Pandan Pondan tu memilih untuk mendiamkan diri dari mempertahankan Si Menteri Besar Selangor yang baru tu? Adakah dia dah hilang buah kerandut sejak isu itu dibongkarkan?

    Lebih memalukan ialah apabila Si Ahli Parlimen Pandan Pondan tu sebelum ini merupakan seorang Pegawai Eksekutif didalam Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor. Takkan dia tak tau mengenainya?

    Tak masuk akal lansung bagi Si Ahli Parlimen Pandan Pondan tu tak tau kewujudan Dana Rakyat sebanyak RM 30 billion tu dalam simpanan aset Menteri Besar Incorperated yang ditubuhkan sebelum ini? Kalau dah jenis takde telor tu, takde telur la jugak!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuang jepong kkabo doh...tak risau, tak risau...gumbira2

      Delete
    2. Tuang jepong kepala bapak hang.. anon 10.58 dasar baka anjing gila tujuh keturunan..

      Delete
    3. 12:49 baka babi sejuta keturunan

      Delete
  3. FATWA PERTAMA DARI "MURSYIDUL AM" GHB!!!

    Ya!!! Jangan terperanjat sangat bila kita kata yang Geng Haprak Baru tu pun ada jugak 'Mursyidul Am' diorang sendiri. Cuma diorang je yang tak punyai kemaluan nak guna gelaran tu.

    Disebabkan Geng Haprak Baru tu merupakan gabungan Barua yang sanggup tunduk dan akur kepada semua kehendak PKR serta DAPigs, maka diorang gugurkan gelaran 'Mursyidul Am'.

    Sebaliknya, Geng Haprak Baru tu menggabungkan kedudukan 'Tuan Besar' diorang untuk dijadikan satu jawatan yang memang sama dan serupa dengan gelaran Mursyidul Am PAS tu sendiri.

    Kalau DAPigs gunakan Penasihat, manakala PKR pulak menggunakan gelaran Ketua Umum. Jadi, Geng Haprak Baru tu gabungkan kedua - duanya dan mewujudkan jawatan Penasihat Umum.

    Jangan silap! Walaupun namanya lain, tapi tugasnya tetap sama iaitu mengeluarkan 'Fatwa Songsang' supaya semua orang tunduk dan akur dengan segala kehendak serta kemahuan mereka.

    Maka hari ini, Si Punah-Sihat Geng Haprak Baru tu telah memulakan tugas dia dengan memberikan 'Fatwa' baru kepada semua Wakil Rakyat dari kalangan PAS yang mahu menjadi Pengkhianat.

    Antara lain, fatwa pertama yang dikeluarkan ialah supaya golongan Pengkhianat tu tidak mempedulikan arahan serta desakan yang dibuat agar mereka melepaskan jawatan yang disandang pada ketika ini.
    "Rakyat memilih kerana mereka mewakili Pakatan Rakyat yang menjanjikan agenda untuk membuat perubahan politik dalam negara dengan matlamat menjatuhkan rejim pemerintahan Umno dan BN.


    "Selagi wakil rakyat yang dipilih kekal memperjuangkan matlamat ini, maka mereka layak untuk terus menggalas amanah rakyat," katanya menerusi kenyataan pada Ahad.
    Secara tidak lansung, nampak sangat 'Fatwa Songsang' yang dikeluarkan oleh Si Punah-Sihat Geng Haprak Baru tu hanya sekadar mahu pemimpinnya mengutamakan jawatan semata - mata.

    Sekiranya pemimpin dikalangan Geng Haprak Baru tu jenis yang tidak mementingkan jawatan dan mengutamakan rakyat, kenapa pulak susah sangat diorang nak lepaskan jawatan?

    Dalam erti kata mudahnya, fatwa Si Punah-Sihat GHB tu hanya sekadar 'Matlamat Menghalalkan Cara' je sebab dia sendiri pun takde maruah! Semuanya untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri je. Bukannya untuk memperjuangkan rakyat sangat pun!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaaa INI 13:04 nak menjawab anon footloose kat bawah ni
      PAS mengumumkan satu inisiatif untuk menganjurkan Kongres Rakyat yang menghimpunkan pelbagai pihak bagi menyalurkan pandangan dan idea ke arah memperbaiki sistem pilihanraya dan demokrasi dalam negara ini.
      PAS adalah parti yang sentiasa konsisten dan tidak pernah berganjak menuntut sistem pilihanraya dan proses pemilihan kerajaan dalam negara ini agar telus, adil dan bersih.
      PAS yang sudah diketahui umum berdepan dengan pilihanraya 13 kali, PAS sentiasa bersama rakyat ingin melihat sistem dan proses demokrasi berjalan dengan adil dan saksama tanpa sebarang penyelewengan demi untuk menjaga maslahah dan kemakmuran negara.
      Pilihanraya yang adil sahaja adalah satu jaminan kelangsungan kemajuan dan kebaikan kepada negara ini dan rakyatnya.
      Geng Ustaz dengan ini menyokong cadangan PAS yang mengambil inisiatif untuk mengadakan Kongres Rakyat bagi memfokuskan isu pilihanraya dan sistem demokrasi di Malaysia.
      Geng Ustaz meyakini Kongres Rakyat ini adalah satu ruang dan platfom yang amat baik untuk dijadikan salah satu saluran bagi membincang dan mencadangkan jalan penyelesaian dalam aspek-aspek yang berkaitan pilihanraya dan proses demokrasi.
      Geng Ustaz juga akan bersama dan mentaati arahan PAS pada setiap langkah dan tindakan yang diambil dan mengajak semua ahli PAS beristiqamah dengan perjuangan ini hingga kemenangan.
      Wallahu'alam
      Wan Hairul Anuar Abdullah.
      Setiausaha Kehormat,
      Pertubuhan Pendokong dan Pencinta Ulamak
      (GENG USTAZ)
      11 Ogos 2015

      Delete
  4. Walaun walaun PASUG dan troper UMNO totok sudah bersatu melolong siang malam. Ha ha ha apa korang dapat? Isu sebenar cuba di kaburi dan menhentam sesama sendiri secara membabi buta.

    Korang bangang sangat dengan GHB , PKR dan DAP tidak akan dapat memperbaiki keadaan ekonomi Malaysia yang tenat kini. Ordinary rakyat Malaysia sekarang cukup terhimpit dalam keadaan hidup harian mereka.

    Sebagai contoh, hari ini ringgit jatuh ke paras 4.3480 (1 USD) dan 3.08 (1 SGD), reserve negara pun jatuh teruk, Capital outflow tiga kali lebih besar dari Investment inflow.

    Impaknya kepada kita amat berat terutama mereka yang berkeluarga besar dengan satu source of income. Di tambah pula dengan kesan GST dan kenaikan harga barang.

    Hentamlah kuat kuat sesama sendiri tetapi rejim yang membuat segala masalah tetap utuh kerana ramai antara kamu yang telah lalai tentang isu sebenar. Najib, Rosmah dan kuncu kuncu mereka telah kaya raya dan mereka tak akan merasa apa apa kesan dan akan terus hidup senang lenang.

    Apalah nasib rakyat Malaysia? Panda lebih mempunyai masa depan yang cerah dari anak anak jati Malaysia.

    Gelanggang untuk menghentam sendiri telah di buka seluas luas oleh OMAK KU untuk melalaikan kalian dari isu pokok iaitu ISU EKONOMI RAKYAT MALAYSIA.


    SYABAS dan TAHNIAH!!! OMAK KU kerana berjaya dalam misi untuk mengalih isu sebenar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaaaa ni nak jawab anon bahlul 13:04
      PAS mengumumkan satu inisiatif untuk menganjurkan Kongres Rakyat yang menghimpunkan pelbagai pihak bagi menyalurkan pandangan dan idea ke arah memperbaiki sistem pilihanraya dan demokrasi dalam negara ini.
      PAS adalah parti yang sentiasa konsisten dan tidak pernah berganjak menuntut sistem pilihanraya dan proses pemilihan kerajaan dalam negara ini agar telus, adil dan bersih.
      PAS yang sudah diketahui umum berdepan dengan pilihanraya 13 kali, PAS sentiasa bersama rakyat ingin melihat sistem dan proses demokrasi berjalan dengan adil dan saksama tanpa sebarang penyelewengan demi untuk menjaga maslahah dan kemakmuran negara.
      Pilihanraya yang adil sahaja adalah satu jaminan kelangsungan kemajuan dan kebaikan kepada negara ini dan rakyatnya.
      Geng Ustaz dengan ini menyokong cadangan PAS yang mengambil inisiatif untuk mengadakan Kongres Rakyat bagi memfokuskan isu pilihanraya dan sistem demokrasi di Malaysia.
      Geng Ustaz meyakini Kongres Rakyat ini adalah satu ruang dan platfom yang amat baik untuk dijadikan salah satu saluran bagi membincang dan mencadangkan jalan penyelesaian dalam aspek-aspek yang berkaitan pilihanraya dan proses demokrasi.
      Geng Ustaz juga akan bersama dan mentaati arahan PAS pada setiap langkah dan tindakan yang diambil dan mengajak semua ahli PAS beristiqamah dengan perjuangan ini hingga kemenangan.
      Wallahu'alam
      Wan Hairul Anuar Abdullah.
      Setiausaha Kehormat,
      Pertubuhan Pendokong dan Pencinta Ulamak
      (GENG USTAZ)
      11 Ogos 2015

      Delete
    2. Inilah bangang tahap gaban. Mengaku geng ustaz tapi lebih kepada Geng Ustaz sampul surat.

      Apa tindakan atau inisiatif untuk membantu rakyat yang terkena banjir besar dan menlalui kehidupan yang susah serta masih tinggal dlm khemah daif di Kelantan (di mana 100% mereka yang terlibat adalah muslim dan melayu)?

      Jangan berlagak kalau isu rakyat sendiri pun tak mampu nak settle. Tibai balak adalah. Memang banganglah walaun PASUG ni mcm sotong sotong di Rusila...Sudahlah Najib panggil kalian bangsat masih tak sedar diri lagi.

      Delete
    3. Alaaaaa balikla. Kalau nak ikut cakap kao tu baik kao layan Malaysiawaves. Kao tipu Nepal tu, lepas tu Nepal tu yipu kao balik

      Delete
  5. Sbenarnya kucing ni menyindir jibby ngn mak ros....ank panda disusukan rakyat sendiri kebuluran.....

    ReplyDelete
  6. Kucing pun bijak tp hadi dan haron jin masih bebal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anda seorang Loser???????? Anda kalah pemilihan, tak naik pangkat, kena ludah, mak bapak tang mengaku anak, kalah judi dll loser style, sila hubung GHB.

      Kami NGO yg berdasarkan loser, kami Faham anda kecewa dan kami Inclusive

      Tak lama lagi kami akan ada Pati Cap Roket Kebawah, namanya Hamana, dalam bahasa Italy yg bermaksud LOSER.

      Apa kami lakukan tak berpandukan betul atau salah, sebab kami mengharapkan Ihsan Uncle Bukit Penang.

      SIla hubungi Mat Shampoo, Mariah Kari, Ha-Nipah dan Qolet Smart untuk butir2 selanjutnya

      Hidup Loser

      Boy GHB
      Gerak Harap Boy

      Delete
    2. Kaum2 loser cakap berapi, cakap je laaaa.

      Hasnul GHB fitnah TSKI bab solat dah minta maaf kerrrrrr

      PTuiiiiii GHB

      Delete
    3. Ptui hadi harung jin dan baru2nya diatas

      Delete
  7. Janji kat malay sia ni belum ada org mati kerana tak makan, negara luar pun berjuta2 org cari makan kat malay sia, maknanya ekonomi malay sia antara terbaik di dunia dan pengurusan terbaik jugalah......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 13:49 terlalu banyak menonton TV3 dan membaca Utusan.

      Seorang murid sekolah di Sabah mati kerana membunuh diri akibat desakan hidup yang amat miskin dengan melalui kehidupan seharian dengan tak cukup makanan.

      Dalam nota khas murid tu kepada ibunya biar dia mati dulu agar ahli keluarga lain tak payah berbahagi makanan kerana setiap hari tidak cukup makanan untuk mereka sekeluarga.

      Itulah ada satu ungkapan di mana UMNO paling kuat di sana juga ramai rakyat yang akan hidup susah. Sabah adalah kubu kuat UMNO selepas Johor.

      Jadi tiada rakyat Malaysia mati tidak cukup makan dan miskin adalah kenyataan yang silap atau palsu.

      Tak percaya sila google murid sekolah bunuh diri kerana miskin dan tak cukup makan.

      Satu lagi, kalau ekonomi di urus dengan baik, kenapa negara kita tersenarai top 10 sebagai negara paling korup dunia?

      Kenapa Ringgit kita menjunam teruk dan menjadi matawang yang paling teruk di rantau Asia Tenggara?

      Kenapa rakyat terpaksa bayar GST?

      Kenapa Harga barang naik tapi gaji di tempat yang sama?

      Kenapa rakyat biasa tak dapat menikmati kemakmuran ekonomi sekarang?

      Kenapa rakyat menanggung beban hutang negara yang besar seperi 1MDB?

      Aku bukan anti kerajaan cuma aku lihat ramai masih tak faham apa yang berlaku sekarang dan bertapa teruknya ekonomi Malaysia sekarang.

      Sila tanya pakar ekonomi yang bebas dari politik, apakah pendapat mereka?

      Delete
    2. Anon 14:35 baik kao baca derma duit Anak yatim daaaaa. tulis panjang. Bukan ada mangkuk nak baca pun


      BODO BODO

      Delete
    3. Inilah mentaliti sotong rusila tak dapat terima fakta. Kau punya hal kalau nak jilat habis pokjib. Patutlah najib gealr bangsat pun tak kisah...

      Walaun kalau sudah rosak otak memang kaki pil kuda.

      Delete
  8. Pengulas muslim patut guna bahasa yg lebih molek..komen kita mencerminkan akhlak sebenar kita..istigfar byk..takut diakhirat nanti kita merangkak2 mencari utk mintak ampun..

    ReplyDelete
  9. Pengulas muslim patut guna bahasa yg lebih molek..komen kita mencerminkan akhlak sebenar kita..istigfar byk..takut diakhirat nanti kita merangkak2 mencari utk mintak ampun..

    ReplyDelete