KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 10 August 2015

EDISI CAKAP BANYAK TIDAK BERGUNA MEMBAZIR AIR LIUR SAHAJA ... BIAR GAMBAR BERBICARA ... PERHIMPUNAN PAS ISTIQAMAH HNGGA KEMENANGAN, PERAK.



Ini suasana malam tadi peringkat negeri Perak ... Perhimpunan Istiqamah Hingga Kemenangan PIHAK 5.0 bersama Dato' Seri Presiden dan Dato' Timbalan Presiden PAS.

Ingatkan apabila PAS diserang dan Tuan Guru Dato' Seri Hj Hadi Awang dihina dan dicaci maka para ahli dan pendokong PAS akan berbondong-bondong meninggalkan PAS dan PAS pun terus lesap dari muka bumi ini seperti kata salah seorang pengasas GHB Chik Gu Wan Rahim betapa Gerakan Harapan Baru hidup maka PAS sebagai parti induk akan terus mati.

PAS dilabel dan dicemuh sebagai parti Tok lebai kampong berfikiran jumud, sudah tidak relevan, berfikiran sempit dan tidak progresif serta inklusif dan tidak cerdik dan bijak berpolitik menghidu peluang memerintah negara tidak menyekat dan membuat para ahli dan penyokong yang berfikiran waras meninggal dan mengkhianati perjuangan PAS.

Pendokong PAS akan terus bersama-sama dengan kepimpinan ulama bukannya mendakap pemimpin-pemimpin yang kecewa hanya disebabkan mampu meraih tidak sampai 20% undi dari para perwakilan semasa pemilihan Muktamar ke-61 yang lalu.

PAS untuk yang terus beristiqamah bukannya untuk mereka yang mau melepaskan rasa dendam dan marah.

PAS HARAPAN UNTUK SEMUA .... Dulu, Kini dan Selamanya.

86 comments:

  1. banyak ni ja ka?nelayan yang turun ke laut lagi ramai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam semua kepada rakan2 reformist 1998.

      Kami akar umbi Keadilan di Kalumpang, Serendah, Ulu Yam, Bukit Beruntung dan Kuala Kubu bersama2 dgn TGHA untuk membawa obor2 reformasi dlm perjuangan.

      Kami juga ingin mengucapkan tahniah kepada TGHA kerana tetap dalam perjuangan. Sampaikan salam kepada pedokong PAS dan doakan kami dalam PKR yg menentang nepotism keluarga dan juga imperialist Roket.

      Menapa kami masih dalam keadilan adalah kami bukan macam GHB yg gila pangkat dan pengampu kocek Mursidol Am Bukit Bendera.

      Yg Benar
      Jeff Ulu Yam
      Keadilan Reform

      Delete
    2. Jeff Tauke Babi dah join pas pulak. Apa jawatan yg di idamkan dlm pas? Dulu dia gilakan Nurul Izah bila Anuar rejek sebab bodoh belajar takat SPM je terus buat u turn. Anuar jadi sasaran difitnah siang dan malam.

      Delete
    3. kenapa semua nampak tua2 belaka?
      Yang muda mana?

      Delete
    4. Fuyoooo....
      Kalau macam ini punya ramai sokong Pas, mesti Umnobn perak akan tergolek dog masa PRU14 nanti.

      Kita soakan Pas akan ganti BN di perak.
      Amin...

      Delete
    5. OMK MASUK BAKUL ANGKAT SENDIRI.

      Delete
    6. KATA NYA KAT PERAK TAPI KAWASAN MANA NAK TUA JUGAK.BATU GAJAH KE, IPOH TIMOR KE.AYER TAWAR KE KAMPAR KE?

      Delete
    7. blogger kaki kencing nama tempat tak bagi tau entah entah gambar lama.

      Delete
    8. Jeff Ulu Yam kecik-kecik kau tak nak mampos,bila besor kau menyusahkan orang

      Delete
  2. Gambar orang ramai yg dok dengar ceramah tu gambar lama la OK. Kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sah. Gambar ceramah Mat Sabu semasa TGNA masih ada.

      Delete
    2. Omakk aiiii...
      Kalu macam ni punya ramai datang, aku rasa umno bm bole tumbang la kat perak nanti.
      Hebat betol la Pas nih....

      Delete
    3. Tu memang ceramah semalam.. aku org Ipoh ade dtg dengar ceramah.. wakil DHPP yg baru berucap kata GHB tu Genting Highland Berhad... keh keh keh ... bukan gambor lama.. bengong punya balaci DAP..

      Delete
  3. Ada cabutan bertuah ker omak kau? Tin milo berpisah tiada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. elok tin milo dr mintak dgn roket yg bermata pancing....

      Delete
  4. Replies
    1. Fuyoooo....
      Dasat...dasat...
      Kalu macam ni punya ramai datang dengar ceramah Pas, mau tumbang bn kat perak lepas pru14 nanti.

      Dasat woooooo...

      Delete
  5. Replies
    1. Pehhhhh.....
      Kalau dianalisa dengan kehadiran ceramah sebanyak tu, memang sah umnobn akan tumbang di perak selepas pilihanraya nanti. Orang2 pas akan mengajar umnobn yang menggulingkan kerajaan pas di perak dulu.

      Hidup Pas....takbir....

      Delete
  6. Replies
    1. Fulamakkkkkkk...
      Program pas ini perlu digandakan.
      Kalau sekali buat berpuluh2 ribu datang, bayangkan kalu buat tiap2 minggu.
      Pas akan mengambil alih MB parak 3 tahun lagi.
      Biarkan umno tumbang dan pas mengambil alih perak.

      Walak...walak...walak....

      Delete
  7. kah kah kah sakitnya hati macai dan balaci ............... jiwa meronta dan meroyan ............. istiqamah dgn perjuangan Islam hingga ke akhir hayat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami penyokong GHB mengalu2kan tindakan pas mengadakan ceramah pada setiap hari. Jika mementum ini dapat diteruskan, umnobn akan dapat disingkirkan pada pru14 nanti. Kami tak kisah kalau pesuruhjaya pas menjadi mb perak nanti. Yang penting ialah Pas mesti memerintah perak.

      Delete
  8. Kajang Pak Malau Kajang Berlipat , Kajang Hamba Mengkuang Layu ......... Banggang puak macha Banggang tak bertempat , Banggang Barua (GHB) tak tahu malu .............. ada ka patut depa tuntut harta dan aset Pas sbg harta sepencarian ? Habis duit koperasi kohilal, kosis dan tabung serambi berjuta2 ringgit yang depa pelingkup tu depa buat senyap bodo je dan tak nak tanggung gantirugi kpd pelabur2 ! Mmg depa ni GHB (Geng Haprak Biawak)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah
      Terbaik!!!!��

      Delete
    2. Bukan Geng Haprak Biawak tetapi Geng Hadi Barua...ngeh3

      Delete
    3. Kepada pejuang2 pas...
      Berusahalah dengan lebih gigih agar penduduk perak dapat menerima Pas dengan hati yang terbuka. Kali ini peluang Pas untuk merampas semula pas amat besar. Marilah kita istiqamah agar umnobn dapat ditumbangkan dalam pilihanraya umum ke-14 nanti. Kita akan mentadbir perak dengan pentadbiran islam sepenuhnya. Kita tidak akan membiarkan semua orang islam ketinggalan di perak.

      Istiqamahlah untuk menjatuhkan umnobn. Datanglah ke ceramah pas pada setiap malam. Hulurkanlah derma untuk perjuangan Pas. Ingatlah duit itu tak banyak manapun tapi dengan duit derma itu kita akan dapat meumbagkan umnobn yang semakin bongkak dan tak boleh ditegur.

      Delete
  9. Wa mahu ucapkan salamat hali laya ! Sila latang rumah terbuka Dap ......... manyak hidangan spt babi goleng , babi pangang dll ........ semuanya ditonggeng halal kelana itu tuan galu LKS dan LGE kasi sembelih ......... lagi itu yam seng pun ade sama itu main majong pun ade . ....... kalau mahu lebih enjoy itu amoi Ipoh mali pun ade ......... jgn takut jgn segan itu dosa semua tuan galu LKS dan LGE boleh kasi ampun dan ada applovement dpd itu ulamak2 DAP punya ........ ini mcm punya balu butut2 Islam bukan itu macam tuan gulu haji hadi yg mahu hudud kasi susah sama melayu Islam mahu enjoy dan bikin kacau ekonomi olang cina mahu niaga itu judi , babi , yam seng sama itu amoi jual body maaa ........ kalau talak suka itu amoi , itu pondan pun wa ade boleh main montot maaa ..........haiya itu pasal wa suka sama PKR dan Halapan Balu punya macai .......... ini macam wa butut2 ada halapan niaga kasi untung sebab olang melayu Islam boleh jadi customer wa wa sangat suka sama halapan balu ..........ingat halapan balu aa ............ halapan balua .......balua punya olang aa ! ..... ini macam Dap manyak balua punya olang ..........mcm samat sait , Julhajmi yan tebalu plofesor Ajiz Mali ............Lai lai lai macai sama balaci masuk sama DAP maa ......... itu PKR mana ata nilai ekonomi looooo ........... hanya pandai kasi hantam duit Jakat looooo ! .........Sikalang wa ada faham kenapa itu Ameno sama PKR sama Dap tolak itu hudud ........... sbb semuanya satu kapla mahu hantam duit rakyat ............ sapa tak takut tangan kena potong oooowwww ! sinang cakap umno = Pkr = Dap = hamsap loooo ! Itu malayu cakap macam taik ! Sikalang wa manyak sinang sbb malayu lawan sama malayu ........... malayu sudah jadi wa punya balaci dan balua ................ semua sudah kena wa punya taik sbb salam sama wa punya tangan tak basuh belak ......... itu balua GHB sudah jadi Geng Hidu Berak ............haiya wa punya belak sama taik lg power dpd itu ketum sama pil kuda ..............ini macam wa manyak suka dan sinang hati ........... wa suka wa suka !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya menyokong komen anda. Pas kini dalam situasi yang paling kuat. Bukan sahaja di Kelantan tetapi juga di Perak. Kita akan berjuang memangkah Pas dan amat yakin 120% bahawa pas akan menggantikan umno di negeri ini. Walaupun ramai antara kita sudah agak tua, tapi ingat peribahasa lama, tua-tua santan kelapa, negeri perak pas yang punya. pada pru 14 nanti, pas akan menang di Kelantan, Kedah dan Perak.

      Amin.

      Delete
  10. Komen suci lg mulia dpd macai pkr dan balaci dap ............. cuba bandingkan dgn tghh yg hanya sebut barua, tolol , pil kuda vs anak didik anwar, lks, lge , ghb yg sebut ...........pukimak, anak haram, mak bapak kau ajar, pelacur, babi , sundal ........... ternyata maki hamun depa lagi tersuci, termurni dan bebas dari segala dosa kan kan kan ..........ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebelum muktamar suruh tubuh parti sendiri TAPI lepas muktamar puak dan suku Pas meroyan pula.Menitis air mata TITM merayu agar kembali. SEMUA ini kerana DIA dan jemaahnya kunun pewaris nabi TAPI
      1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda?
      2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb?
      3. di herdiknya tetamu yg datang utk cari pertolongan.
      4. Muktamar dan dewan ulama memutus dgn DAP Penang TAPI MASIH KEMARUK nak pegang jawatan di Penang, letak jawatan la KALAU MASIH ADA TELUR DAN MARUAH- lain le kalu masih cinta duit untuk bayar bil letrik dan kereta mahal ha..ha..ha..
      5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro?
      6. pemuda pas mengeboo pemimpin2 pro?
      7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro?
      8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji?
      9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran jebon, tolol, agen dap, anwaris, barua yg tak Islam? tp mulut isle isle kunun padahal mcm mulut Longkang
      10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor?
      11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat?
      12. dia selalu ponteng sidang parlimen, gi Jepon utk apa?
      13. dia mencanangkan hudud Allah swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg DIA ponteng?
      14. Macam merestui pemilihan muktamar lebih mirip Israel @ yahudi dengan MENGGUNAKAN CAI, Ulama pas pula seronok gila guna Cai
      dan banyak lagi...AKU MEMERHATI KEHAIRANAN KELAKU MEREKA
      Kepada wakil rakyat PAS, masa Najib makan komisyen kamu bantah dan lawan. Sekarang komisyen dah tukar jadi duit dari penderma, sah-sah masuk dalam akaun kamu. Tuang Presideng senyap membisu. Nampak benar semangat berUG bergelora.

      Tidak cukupkah komisyen kapal selam dan jet pejuang?Derma, untuk apa? Hairan bin ajaib, katanya.. derma utk parti tp TPM tidak tahu! Adakah anak Najib perlukan bantuan untuk perniagaan? Adakah rumah Najib tidak cukup besar atau di hanyut banjir lumpur? Hidup mangsa banjir terkapai-kapai. Bila ada pihak membantu mangsa, caci nista dilempar. Dahsyat wajah PasNo!!!

      Delete
    2. pas adalah satu2nya parti islam yang paling hensem bukan sahaja di malaysia malah di seluruh dunia. Pas rajin membuat ceramah untuk menarik orang umno supaya menyokong Pas dalam pilihanraya nanti. Lagi ramai datang ceramah dan memberi derma ikhlas lagi baik. Objektif kita ialah merampas mb perak daripada umno. Insyaallah umno perak akan tumbang kepada pas dalam pilihanraya nanti walaupun tanpa bantuan daripada dap, pkr, ghb serta orang2 bukan islam. Percayalah bahawa pas akan menawan semula perak. Perak adalah hak bagi orang2 pas. orang umno diseru supaya masuk pas supaya perjuangan kita diterima tuhan untuk masuk syurga.

      Delete
  11. Pas kembali ke era 80an ramai orang datang dengar ceramah tapi tak boleh tadbir negeri macam haji hadi cakap islam berdegar degar tapi kalajh setiap kali pilihanraya contoh pemimpin yang tak boleh diikut kerana bangang

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu ramai belum tentu sokong...xkan x ramai byk plak sokongan...no...no...ghb lain...x ramai dtg tapi sokongan 80% dari ahli pas...yeah right...

      Delete
    2. berwalikan hadi yer?

      Delete
    3. siapa yang kata pas tak boleh tadbir negeri adalah karut. Buktinya pas pernah mengalahkan umnobn di kedah, mengalahkan dap di selangor dan mengalahkan umno di kelantan. Kali ini Pas akan rampas perak pula daripada umno melalui jalan pilihanraya. Kita percaya ramai orang umno sudah masuk pas dan sanggup memenangkan pas dalam lru14 nanti. Biarlah umnobn merasa peritnya kerana merampas perak daripada pas dulu. janganlah kita mengharap pada Dap, PKR, ghb dan orang2 cina. Mereka memang tak mahu Pas meneng. Tapi kita misti menang kerana yang datang mendengar ceramah Tuan Haji hadi pun sudah berpuluh2 ribu orng.

      Delete
  12. Pas kembali ke era 80an ramai orang datang dengar ceramah tapi tak boleh tadbir negeri macam haji hadi cakap islam berdegar degar tapi kalajh setiap kali pilihanraya contoh pemimpin yang tak boleh diikut kerana bangang

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayat Umno tahun 80an serang Pas

      Delete
    2. ayat Umno tahun 80an serang Pas

      Delete
    3. Salam semua kepada rakan2 reformist 1998. Kami akar umbi Keadilan di Kalumpang, Serendah, Ulu Yam, Bukit Beruntung dan Kuala Kubu bersama2 dgn TGHA untuk membawa obor2 reformasi dlm perjuangan.

      Kami juga ingin mengucapkan tahniah kepada TGHA kerana tetap dalam perjuangan. Sampaikan salam kepada pedokong PAS dan doakan kami dalam PKR yg menentang nepotism keluarga dan juga imperialist Roket.

      Menapa kami masih dalam keadilan adalah kami bukan macam GHB yg gila pangkat dan pengampu kocek Mursidol Am Bukit Bendera.

      Yg Benar
      Jeff Ulu Yam
      Keadilan Reform

      Delete
    4. Zaman fadzil Noor dah Nik Aziz, Pas tak berapa kuat sebab duduk bersama PR yang terdiri drp Dap dan PKR. Kini tahun 2015 ialah kemuncak kekuatan pas pada tahap paling tinggi. Kita percaya dan istiqamah bahawa pas akan berjaya menumbangkan musuhnya iaitu umno di seluruh peti undi. Pas akan mentadbir Malaysia selepas pru14 nanti. Ini boleh dilihat daripada jumlah sokongan rakyat yang hadir mendengar ceramah Tuan Haji hadi. Kita mesti menaikkan Tuan Haji Hadi sebagai PM yang baru selepas PRU14 nanti kerana tiada yang terbaik selain Tuan Haji Hadi di negara kita ini. Kita mahukan Tuan Haji Hadi menjadikan Malaysia sebuah negara yang barokah, yang adil, yang mulia dan penuh dengan sopan santun.

      Amin.

      Delete
  13. Tanya Oamak kau ,dah tanya ke kepada NorAzli janggut taliban ,berapa buah bas yang digunakan untuk mengankut penumpang? inagt tak Bas rosak angkut penonoton untuk Hj Hadi kat johor dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuhan dah tunjuk bas tu terbakor

      Ari tu pon asrama kat tempat aji hadi dah terbakor

      Fitnah hularrmak tu paneh yeop...terbakor

      Delete
    2. hati balaci dan barua dah terbakor.....

      Delete
    3. MAT SABU BERANGAN NAK TUMBANGKAN JOHOR!!!

      Heh! Tinggi cita - cita Si Mat Sabu ni rupanya. Ingatkan orang yang pendek dan gedempol macam dia ni takde la bercita - cita tinggi sampai ke langit. Tapi ternyata, semua itu silap belaka.

      Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini, SI Mat Sabu tu kata dia cukup yakin bahawa seluruh rakyat Johor sangat mudah untuk dipengaruhi oleh Geng Haprak Baru pimpinannya.

      Tidakkan itu membutikan bahawa Si Mat Sabu tu hanya sekadar berangan - angan je tak tentu arah dan bermimpi yang dia dapat menumbangkan Johor? Walhal, dalam parti dia sendiri pun dia tumbang, inikan pulak dia nak tumbangkan Negeri kelahiran UMNO!!!

      Kah Kah Kah, Mat Sabu 20% undi pun tak dapat dari perwakilan. Kah Kah Kah

      Delete
    4. Sebelum muktamar suruh tubuh parti sendiri TAPI lepas muktamar puak dan suku Pas meroyan pula.Menitis air mata TITM merayu agar kembali. SEMUA ini kerana DIA dan jemaahnya kunun pewaris nabi TAPI
      1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda?
      2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb?
      3. di herdiknya tetamu yg datang utk cari pertolongan.
      4. Muktamar dan dewan ulama memutus dgn DAP Penang TAPI MASIH KEMARUK nak pegang jawatan di Penang, letak jawatan la KALAU MASIH ADA TELUR DAN MARUAH- lain le kalu masih cinta duit untuk bayar bil letrik dan kereta mahal ha..ha..ha..
      5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro?
      6. pemuda pas mengeboo pemimpin2 pro?
      7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro?
      8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji?
      9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran jebon, tolol, agen dap, anwaris, barua yg tak Islam? tp mulut isle isle kunun padahal mcm mulut Longkang
      10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor?
      11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat?
      12. dia selalu ponteng sidang parlimen, gi Jepon utk apa?
      13. dia mencanangkan hudud Allah swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg DIA ponteng?
      14. Macam merestui pemilihan muktamar lebih mirip Israel @ yahudi dengan MENGGUNAKAN CAI, Ulama pas pula seronok gila guna Cai
      dan banyak lagi...AKU MEMERHATI KEHAIRANAN KELAKU MEREKA
      Kepada wakil rakyat PAS, masa Najib makan komisyen kamu bantah dan lawan. Sekarang komisyen dah tukar jadi duit dari penderma, sah-sah masuk dalam akaun kamu. Tuang Presideng senyap membisu. Nampak benar semangat berUG bergelora.

      Tidak cukupkah komisyen kapal selam dan jet pejuang?Derma, untuk apa? Hairan bin ajaib, katanya.. derma utk parti tp TPM tidak tahu! Adakah anak Najib perlukan bantuan untuk perniagaan? Adakah rumah Najib tidak cukup besar atau di hanyut banjir lumpur? Hidup mangsa banjir terkapai-kapai. Bila ada pihak membantu mangsa, caci nista dilempar. Dahsyat wajah PasNo!!!

      Delete
  14. Dulu kini dan selama nya , macam sifat tuhan jer bunyi nyer . Pas dah jadi tuhan kot .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat Sabu hanya setakat layak menjadi Barua kepada DAPigs. Itu sahaja kesimpulan yang boleh kita buat selepas membaca kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Apek Kit Siang tu hari ini.

      Jika sebelum ini, puak - puak DAPigs tu dilihat Terlalu Teruja dengan penubuhan Pakatan yang baru bagi menggantikan Pakatan Haramjadah lama yang telah diterajui oleh Si Ketua Penipu tu.

      Keterujaan DAPigs tu memperlihatkan keinginan mereka untuk menggabungkan diri dengan Geng Haprak Baru bagi menggantikan PAS dalam Pakatan Haramjadah yang baru tu nanti.

      Dalam keterujaan itulah yang telah membuatkan rakyat melihat puak - puak DAPigs mahu menjadikan Si Mat Sabu tu sebagai Perdana Menteri Boneka yang boleh dipergunakan oleh mereka.

      Delete
    2. dulu kini dan selamanya tu istiqomah dlm islam..ok lerrr....tapi geng2 ghb rasa dia lebih baik tu...bkn cam setan ke?

      Delete
    3. Kegadiran yang ramai itu membuktikan Pas mampu mentadbir malaysia dan menggantikan BN. Pengaruh ulamak Tuan Haji Hadi yang sentiasa bersifat islamik menyebabkan ramai yang datang mendengar ceramahnya. Jelas sekali Pas akan menggantikan umnobn di Perak selepas pilihanraya nanti walaupun tanpa bantuan Dap, Pkr, Ghb dan orang2 bukan Islam. Kita amat menyokong haji hadi sebagai PM yang seterusnya menggantikan PM daripada orang umno.

      Hidup Pas.

      Delete
  15. Salam semua kepada rakan2 reformist 1998. Kami akar umbi Keadilan di Kalumpang, Serendah, Ulu Yam, Bukit Beruntung dan Kuala Kubu bersama2 dgn TGHA untuk membawa obor2 reformasi dlm perjuangan.

    Kami juga ingin mengucapkan tahniah kepada TGHA kerana tetap dalam perjuangan. Sampaikan salam kepada pedokong PAS dan doakan kami dalam PKR yg menentang nepotism keluarga dan juga imperialist Roket.

    Menapa kami masih dalam keadilan adalah kami bukan macam GHB yg gila pangkat dan pengampu kocek Mursidol Am Bukit Bendera.

    Yg Benar
    Jeff Ulu Yam
    Keadilan Reform

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mudah2an dengan kehadiran yang ramai iu akan membuka hati rakyat islam untuk mengundi pas dan menumbangkan umno di perak. Insyaallah. Kita amat berharap agar Haji Hadi menjadi PM yang seterusnya. Kita mestilah walak dengan perjuangan kita untuk mengangkat tuan Haji Hadi sebagai pemimpin islam yang sebenar di Malaysia.

      Takbir....

      Delete
  16. yey yey PRU 14 gerenti cap ibu jari pas akan perintah perak...yey yey

    ReplyDelete
  17. MONDAY, AUGUST 10, 2015

    PENANG SUDAH HAMPIR PASTI JATUH KE TANGAN UMNO!!!!!!!
    Umum mengetahui kemenangan DAP di Selangor adalah faktor pengundi melayu dan india yang menyokong Pakatan Rakyat

    Ini diakui sendiri oleh DAP sehingga dia mahukan pengundi2 melayu dan india mengundi Roket SCUD suci.

    Selepas ini pengundi2 Melayu dan India ni samada tidak pulang mengundi ataupun mmengundi calon2 DHPP di tempat DAP.

    Hampir pasti di Penang akan berlaku pertandingan tiga penjuru kerana DAP tidak akan mahu berunding dengan sesiapa sahaja.

    DAP sekarang partai Keluarga Lim. Kita semua maklum perangai dan sifat ego dan bongkak Keluarga Lim.

    Mana2 ahli DAP yang bekerja dengan kerajaan negeri dinasihatkan carilah kerja lain mulai dari sekarang

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    Sejak dua tiga hari ni Tulang Badaki buat sedikit kajian berkenaan dengan Irish Republican Army (IRA) di Ireland Utara.

    Rupanya kejayaan British melemahkan gerakan Korea Utara adalah kerana mereka berjaya membeli hampir separuh dari kepimpinan Korea Utara.

    Dengan kata lain, separuh dari kepimpinan Korea UtaraUtara satu masa dahulu adalah agen British.

    Tulang Badak
    Meloyawaves
    Benar, Jitu dan Tarak Sombong

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebelum muktamar suruh tubuh parti sendiri TAPI lepas muktamar puak dan suku Pas meroyan pula.Menitis air mata TITM merayu agar kembali. SEMUA ini kerana DIA dan jemaahnya kunun pewaris nabi TAPI
      1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda?
      2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb?
      3. di herdiknya tetamu yg datang utk cari pertolongan.
      4. Muktamar dan dewan ulama memutus dgn DAP Penang TAPI MASIH KEMARUK nak pegang jawatan di Penang, letak jawatan la KALAU MASIH ADA TELUR DAN MARUAH- lain le kalu masih cinta duit untuk bayar bil letrik dan kereta mahal ha..ha..ha..
      5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro?
      6. pemuda pas mengeboo pemimpin2 pro?
      7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro?
      8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji?
      9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran jebon, tolol, agen dap, anwaris, barua yg tak Islam? tp mulut isle isle kunun padahal mcm mulut Longkang
      10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor?
      11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat?
      12. dia selalu ponteng sidang parlimen, gi Jepon utk apa?
      13. dia mencanangkan hudud Allah swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg DIA ponteng?
      14. Macam merestui pemilihan muktamar lebih mirip Israel @ yahudi dengan MENGGUNAKAN CAI, Ulama pas pula seronok gila guna Cai
      dan banyak lagi...AKU MEMERHATI KEHAIRANAN KELAKU MEREKA
      Kepada wakil rakyat PAS, masa Najib makan komisyen kamu bantah dan lawan. Sekarang komisyen dah tukar jadi duit dari penderma, sah-sah masuk dalam akaun kamu. Tuang Presideng senyap membisu. Nampak benar semangat berUG bergelora.

      Tidak cukupkah komisyen kapal selam dan jet pejuang?Derma, untuk apa? Hairan bin ajaib, katanya.. derma utk parti tp TPM tidak tahu! Adakah anak Najib perlukan bantuan untuk perniagaan? Adakah rumah Najib tidak cukup besar atau di hanyut banjir lumpur? Hidup mangsa banjir terkapai-kapai. Bila ada pihak membantu mangsa, caci nista dilempar. Dahsyat wajah PasNo!!!

      Delete
    2. Kehadiran ceramah yang berpuluh2 ribu itu sebagai petanda bahawa Pas akan menggantikan umno. Mereka yang hadir itu tidak mahu umno lagi, mereka mahu pas mentadbir negara kita.

      Hebat!!

      Delete
  18. Mursyidul Am PAS Ulama ghost buster dan presiden pil kuda penjilat najib,umno terus kuat.nak tgk umno tumbang sokong GHB.nak makan babi halal sokong jakim..ngeh3

    ReplyDelete
  19. banyak tu je untuk satu perak. pikior le sendiri yop dgn yong... kat lenggong kawasan pesuruhjaya pun lebuh nampaknya...

    ReplyDelete
  20. Wow.kalau.mcm ni la ramai dtg,next pru Hadi jd pm.kahkahkahkahkahjahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hebat Hadi Awang. Najib pasti bungkus. Ada peluanglah Geng Serban Besar tukar kereta besar.

      Delete
  21. Semoga islam terus subur..kpd para pmbenci islam serta mereka yg mpersenda ulama serta hukum Allah..moga Allah mmberi balasan yg setimpal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila ada peluang nak bentang Hukum Allah di Parlimen mengapa Hj Hadi melancong je Jepun? Mengapa Islam di buat mainan oleh Hadi...

      Delete
    2. Kumpul segala kekuatan dgn gabungan PR. Bila dapat tawan Putrajaya baru hukum hudud dapat dilaksanakan. Ini belum apa2 dah nak BARUAKAN rakan separti dan sanggup buang kawan dan hina presiden PKR kerana terpengaruh hasutan umno.
      Umno mmg x suka hudud. Klu benar umno perjuang Islam dah 58 tahun dulu hudud terlaksana.

      Delete
    3. 12.50...
      cadangan sedara tidak masuk akal sama sekali.
      Pas tidak akan bekerjasama dengan mana2 parti.
      Pas kini amat kuat setelah berjaya menghalau para GHB.
      Tengok sajalah kehadiran semasa ceramah baik di johor, melaka sampailah ke kelantan.
      Semua padang dan jalan raya dipenuhi oleh penyokong sampai sesak dibuatnya.
      Kekuatan pas kini 200% lebih tinggi berbanding masa zaman fadil nor atau nik aziz.
      pas tak perlu bantuan sesiapa kerana pas ada seorang pemimpin yang maha hebat.
      Jika beliau terus memimpin pas, maka umno akan tewas dalam pru 14 nanti.
      Setelah umno dapat kami tewaskan, maka Tuan gurulah yang selayak2nya menjadi PM nanti.
      Jangan tak percaya kerana kehadiran ceramah telah membuktikannya.
      Dulu kalau nik aziz bagi ceramah, hanya lima enam orang yang hadir.
      Kini, bila haji Hadi beri ceramah berpuluh2 ribu malah hingga beratus2 ribu datang untuk mendengar ceramah beliau.
      Ini bukti jelas. Sudah jelas lagi bersuluh.
      Percayalah Pas akan menggantikan ubn di negara kita nanti.

      Takbir!
      Takbir!
      Takbir!

      Delete
  22. Dulu ada ahli ibadah yg mati dlm keadaan kafir setelah beribadah selama 220 tahun..ni kan pula ulama penyokong puak munafik..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu yakin kamu akan mati dalam iman kalo kamu sokong puak kafir yg menentang hukum Allah..? baik kamu mati cepat la...

      Delete
    2. tul tu ulamak munafik adalah ulamak yg u turn mungkir janji ponteng tanggungjawab

      ulamak yg menyokong munafik bukan ulamak yg sokong umnu ke?

      sila jelaskan siapa ulamak itu

      Delete
  23. http://greenboc.blogspot.com/2015/08/isy-u-turn-memanjang-kini-pas-mahu.html?m=1

    ReplyDelete
  24. Pasno oh pas + umngok.komen korang macam komen pak karta rusdianto.Amanat sushi dah ilang masa tuang jepung mancing ikang.

    ReplyDelete
  25. Meramaikan majlis2 ilmu insyaallah akan dijanjikan pahala walaupun masuk kanan keluar kiri.. apatah lagi mendengar dangan baik dan mengimplikasi dalam kehidupan harian lagi banyak ganjaran pahala... dengan keyakinan pas mampunyai sokongan yang ramai dan istiqamah... pas yakin boleh bergerak tanpa perlu sokongan pkr.. apatah lagi yang bukan beragama islam... insyaallah hari2 akan datang tiada lagi logo parti lain berdampingan dengan logo pas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hati2 sedereee... kalah, malu wehhh.........

      Delete
    2. Semua ceramah Pas akan dihadiri oleh puluhan ribu orang. Ini menunjukkan Pas berada dalam keadaan yang paling kuat. Sebelum ini memang tidak ada orang yang datang sebanyak ini. Kalau nik aziz bagi ceramah pun yang datang hanya ratus2 sahaja. Ini membuktikan bahawa penyokong pas sudah bertambah ramai sejak ghb beramboss. Kini kita hanya menunggu masa Pas menggantikan umno untuk mentadbir negara selepas pru 14 nanti walaupun tanpa bantuan orang cina Dap, India MIC, melayu PKR dan islam GHB. Kita tumbangkan umno dalam pru14 nanti. Umno tidaklah sekuat mana kerana cuma ada 3 juta ahli. Pas lagi kuat dan jumlahnya tidak boleh dihitung dengan jari. Pas akan menang dengan undi majoriti lebih besar. Pas dengan kekuatannya yang tersendiri itu akan mendapat menang undi majoriti 2/3 dengan mudah di semua negari termasuk sabah dan sarawak.

      Hidup Pas....
      Takbeeer..

      Delete
    3. Istiqamah.. ianya akan mengegerkan golongan yang menolak ulamak.. yang patah tumbuh.. yang hilang berganti.. malahan penganti lebih ramai dari yang hilang... dan menarik keahlian ahli pkr yang menyokong kepimpinan ulamak.. insyaallah pantai timur akan kembali subur dengan kehijauan...

      Delete
  26. Wah kemana saje Aji Adi pergi mesti dapat sambutan hebat. Dasyatnya. Siap korang BN, siap korang GHB, siaplah nanti hilang deposit. PAS akan menang besar dalam PRU 14. Aji Adi jadi PM, Tuan Braim jadi TPM, Din Ayam jadi menteri ugama dan jaga TAbung Haji. Mesti hebat Malaysia masa tu!!. Ehhh aku mimpi ke?? Sori, tertidurlah. Sori, sori!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan menghina pemimpin Pas. Ketahuilah bahawa Pas akan menumbangkan umno dalam pru14 nanti. Ini bukan mimpi. Ini betul2 punya. PM malaysia selepas pru14 nanti bukan dari umno lagi tetapi dari Pas. Tak lain dan tak bukan...Tuan Guru Haji Hadi Awang.

      Amin.

      Delete
    2. hadi nk jadi PM?? aaaaah ngantuk laaaaa

      lepas jd PM dia letak jawatan... u turn

      hahahahaahaahahahaha pi jepun lagi bes la

      Delete
  27. Ehh sewa bas aku semalam belum bayar lah. Tak kan itu kira sedekah, pemandu dan diesel bukan free eekk.

    ReplyDelete
  28. Pas ceramah, melempah2 orang datang dengar.
    GHB ceramah, melempah2 orang datang dengar.

    Macamana turrr?

    ReplyDelete
  29. ceramah pas mendaoat sambutan yg membuatkan mat sabu terkencing tercirit taik dlm seluar..ngeh3

    ReplyDelete
  30. Klu aljuboori tengok pasti kote masuk lam perut....klu mcm ni silap ari bulan kote aljuboori mau kena hudud nnti....kikiki

    ReplyDelete
  31. dulu lagi ramai dgr ceramah PAS tapi KJ ckp tk pernah menang

    so apa nk hairan byk tu .... KJ org umnu,,, omak jgn tk sokong pulak

    nnti abg khalid merajuk,,,, nk pujuk kena dgn anu je tau hihih

    ReplyDelete
  32. RAMAINYA DGR CERAMAH PASUMNO

    TAPI....

    YG TKNK DENGAR LAGIIIIIIIIIIIIII RAMAI

    Liverpool lah katakan

    PAS = Liverpoolll atau Liverfool

    PAS = Liverfool

    Hidup KJ

    KJ = Pemuda Umno + Omak mesti sokong

    ReplyDelete
  33. AKHBAR lidah rasmi Pas, Harakah diberitakan mengalami kemerosotan edaran dan jualannya. Dari 300 ribu nashkah setiap kali keluaran ia jatuh menjadi 150 ribu dan terkini jumlah tersebut terus menjunam hingga hanya 50 ribu setiap kali keluaran.

    Omak Kau cuba beri ulasan mengapa jadi bagitu?

    ReplyDelete
  34. Dah nk jadi haramkah...sbb byk pengikut pas dah terlepas msuk ghb. Gerakan haru biru. Aku tgok mat sabu saling x tumpah mcm pak zain nujum kelapa...ngeh3

    ReplyDelete