KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 30 August 2015

GAMBAR PESERTA BERSIH 4 PIJAK GAMBAR HADI AWANG MENJADI VIRAL DI MEDIA SOSIAL.



Kurang ajar 'upacara' pijak gambar Tuan Guru (Datuk Abdul Hadi Awang),  Puak DAP LAKNATULLAH pijak gambar TG Hj Hadi ketika demo Bersih4, Puak biadap ni makin kurang ajar!!!! ..... demikian kapsyen sebuah gambar yang menjadi viral di media sosial hari ini.

Gambar tersebut menunjukkan bagaimana seorang peserta Bersih 4.0 memijak sebuah gambar yang memaparkan gambar Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang 'berpelukan' dengan Perdana Menteri, Datuk  Seri Najib Tun Razak.

Himpunan Bersih 4.0 memasuki hari terakhir hari ini selepas bermula kira-kira jam 2.00 petang semalam.



40 comments:

  1. Dah nama pun geng BangsArt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patut pun gambar kena pijak. Lebih elok klu dapat pijak orangnya. Dialah penyebab PR berpecah. Bila TGNA tiada hasrat untuk berUG semakin ketara. Tiada satu komen dr ulamak sushi ni yg mengkritik salah laku Najib. Mangsa banjir Kelantan masih terbiar...pemimpin agung pas berlumba2 mengumpul harta.

      Delete
    2. BERSIH 2 dan 3 didominan olh Melayu. Pemimpin UMNO bangang kata Melayu sibuk berdemo tp kaum Cina rilek di rumah. Melayu digunakan utk kepentingan Cina. BERSIH 4 di dominan olh Cina dan sekali lg pemimpin bangang UMNO kata orang Melayu x sokong demo. Memamg dasar pembelit spt terbelitnya 2600 juta ringgit.

      Delete
    3. Kalau zaman Syaidina Umar dulu...orang seperti Hadi ni dah lama kena pancung kepala. Gunakan Islam untuk kepentingan keluarga dan menantu.

      Delete
    4. Hahaha.....hati2 omak kau....nanti muka kau pula yg kena pijak sebab suka fitnah kutuk mcm2. Ini bukan zaman purba zaman penjajah masih nak guna sejarah darah keringat perbagai tetapi rakyat dilupakan dipermainkan dianak tirikan siapa tegakkan hak rakyat???

      Delete
    5. Yg kena pancung dulu aljuboori...pancung kote skali....kah kah...

      Delete
    6. Bhai 11.50..ya ke zaman syadina umar ada org islam yg mmprtahankn islam dari di pergunakn oleh penjual agama spt ghb dipancung?..bkn org mcm lu yg dlm list wajib di pancung???

      Delete
  2. Hadi awang nabi ke? Ketua parti je..penyokong umno relaks je gambar mursyidul am hj najib kena pijak..omakkau pulak yg terlebih sensitif. Emosional...mcm ahmad maslan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selagi Hadi jd presiden PAS terus layu. Hadi guna agama utk kepentingan peribadi.

      Delete
    2. Hahaha...bhai 11.38 nabi tak nabi bkn isu,tp klu kit sial dan anak nya gmbr kena pijak mau lu antara org yg snggup berdiri tngh jalan utk harapkn lori babi langgar...

      Delete
    3. Juragan...kau frame gbr hadi, gantung kalungan bunga. Mcm hindu buat. Gambar tetap gambar. Bodoh punya macai umno

      Delete
  3. I like it ........ hahaha ..... pijak jangan tak pijak ! Perosak PR ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perosak Pakatan Rakyat adalah cina anti Islam & Melayu DAP
      Yang tu pon hangpa tak nampak ka??

      Delete
    2. DAP show true colour, pastinya aku dah tak undi DAP, PKR PRU14 nnt..

      Delete
  4. pijak tu ok lagi....nasib tak letak kepala taik.

    Muka perosak PR...layak dipijak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa perosak PR sebenarnya? bengapla ko ni, DAP yang merosakkan PR la ...

      Delete
  5. hardy boy sorang aje yg kena? tak adil, tak adil....patut nikcy amaro rover, tontowie vellfire, abodoh cakaro plus din ayampun kita pakat pijak. aaron levis x yah le...sian diye

    ReplyDelete
  6. Say all you want, the main thing is daPIGS is dead. bye bye babi daPIGS along with their useless n brainless daPIGS lickers. The one who received the weight of the fall in the near future and in the long run is undoubtedly daPIGS due to their arrogant, senseless, biasness and childish political maneuver among other things. The poor turn out of Malays attending bersih 4 is a grave reminder that Malays REJECT RACIST daPIGS. Do you get what we mean or do we have to drill it into your stinking PIG HEADS!!!

    ReplyDelete
  7. Perjuangan PAS suci dari najis khinzir DAP.
    Perjuangan PAS suci dari golongan munafik GHB boneka kafir cina.
    Perjuangan PAS suci dari kemunafikan UMNO.
    Gunakan PAS tanpa was was.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAP marah sama PAS kerana Hudud
      Barua/macai DAP adalah GHB
      DAP tersenyum riang, rupa-rupanya org Melayu dalam GHB boleh
      dibeli serta tolol setololnya

      Delete
    2. ciannyer GHB dan bersih, tak dpt sokongan melayu, ciput je melayu yg dtg, yg dtg pun set2 bingai...

      Delete
  8. KADUK NAIK JUNJUNG

    ReplyDelete
  9. Kenapa tak pijak gambar sultan2 dan raja2 melayu kalo rasa dh hebat sgt.

    Balik rumah pijak kepala mak bapak sendiri lg bagus.

    ReplyDelete
  10. nasib baik perampuan cina kafir yg berak tak basuh tu tak berak atas gambar hadi..kihkihkih

    ReplyDelete
  11. Kenapa pijak gambar Hardy Awe.

    Awak orang tak tau ke dia berkawan dengan Ultraman masa dia g Jepong dulu.

    Nanti kena fire padan muka.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ingtkn cerdik tp tk mmpu nk sorok kebodohan yg lbh bnyk ya bang sham...

      Delete
    2. betul tu Juragan, Sham TM ni memang sejenis dgn Ahmad Mazlan dan Khalid Samad

      Delete
  12. Sham TM ni aku tgk semakin bnyk tulisannya semakin bodoh dia jadinya....aku rasa dia ni lembu belaan dap kot

    ReplyDelete
  13. DAP mmg bangsat, melayu bodoh pun ramai mcm shamTM...sekian terima kasih

    ReplyDelete
  14. adi wang cai letak jawatan dlm Pas bukan Najib. Kalau hadi x tahan dugaan dunia tu jdinya. adi x sehebat TGNA. x caya tanya saya kahkahjah

    ReplyDelete
  15. TGNA MME HEBAT ... HEBAT BUAT U TURN....u turn smpi masuk lam.kubo...

    ReplyDelete
  16. Abdul Hadi Awang penipu dan pengkhianat rakyat Kelante.......

    Jeff Ulu Bernam

    Insaf jangan tak Insaf

    ReplyDelete
  17. PAS penipuuu hiduup GHP

    ReplyDelete
  18. Aku pon ker bersih.tapi aku sedikit pun tak teguggat bersama pas Dan tuan guru hj hadi.maaf ya.

    ReplyDelete
  19. Sorang guna nasionalisma dan bangsa untuk kumpul harta. Yang sorang guna Isle dan bangsa untuk kesenangan keluarga. Same juga.

    ReplyDelete
  20. Us haji hadi tu dah beberapa kali mimpi jumpa nabi. Bkn sembarangan orang boleh mimpi jumpa nabi. Kita yg duk hina us hadi ni dh brapa kali mimpi jumpa nabi. Tu pun rasa hebatlah sangat..tq

    ReplyDelete
  21. Orang Melayu kalau tak sokong BERSIH 4 tak ape. Pasal memang budaya mereka. Budaya tak ape. Pemimpin rasuah - tak ape. Pemimpin kebas tanah kerajaan- tak ape, pemimpin minum arak - tak ape, pemimpin rosakkan ekonomi - tak ape. Itulah budaya Melayu yang semangnya budaya hamba!!! Lagi pun orang Melayu memang selalu dan kekal ketinggalan. Orang lain belajar - orang Melayu takpe, orang lain berusaha - orang Melayu takpe, orang lain berjimat - orang Melayu takpe, orang lain rebut peluang - orang Melayu tak pe. Orang Melayu akan jadi kuli, hamba dan pencacai dalam negara ini - tak pe!!

    Kini orang asing berduyun-duyun kembali kepada agama fitrah - Islam. Mereka mengkaji dan belajar dengan penuh semangat. Mereka inilah yang akan menerajui perjuangan Islam. Bukan bangsa Melayu. Sebahagian besarnya Islam Melayu sudah bercampur aduk . Ulamak-ulamaknya sebahagian besar sedang berpegang kepada kuasa untuk kesenangan dunia. Jadi biarkanlah Melayu dengan budaya tak apenye!!!

    ReplyDelete
  22. Berapa kitab dah tuan2 semua tulis dan karang,berapa juzuk dah Al-Quran tuan2 hafal..berapa byk pula hadis2 yg di baca dan hafal..renung2 dan muhasabah diri la dulu,sembyg 5 waktu pun belum tentu boleh buat kan,ni nak kritik orang lain,Ulamak pula tu,sesungguhnya Allah lbh mengetahu,PAS tetap akan berdiri teguh,cuma pemimpin sahaja yg akan bertukar ganti..fikir2kan lah..jgn kita menambahkan lagi dosa2 yg telah sedia ada tu..

    ReplyDelete
  23. Nak pijak biar dia pijak. Dah kita semua tau memang org kafir punya budaya mcm tuh. Tak payah kita yang mengaku islam ni dok bertekak sama sendiri. Kita muhasabah diri betulkan apa yg tak betul. Tanamkan azam yg kuat utk memartabatkan islam dan tunjukkan bahawa islam itu xde kurang dlm smua aspek kehidupan. Jgn biarkan kafir dan puak munafik menpersendakan dan mencari kelompongan yg ada pada kita. Org munafik mmg selalu akan mencari kesalahan dan menghina org yg cuba memperkasakan islam sebab org munafik merasa rugi dan terhina sekiranya islam tegak di bumi allah ini krn kecintaan dunia mereka melebihi segalanya. Teruskan usaha memperkasakan islam carilah ilmu sebanyaknya jgn mudah putus asa dan melenting. Org kafir mereka sentiasa mengkaji islam dan mereka tahu sekiranya islam kukuh maka mereka akan hancur kerana mereka tidak blh sewenangnya berbuat sesuka hati dalam apa bidang kehidupan yg selama ini mereka amalkan demi kepentingan mereka.

    ReplyDelete
  24. kutuklah nak kutuk tuanguru,yag penting telah diakui tanpa pas,melayu layu di bersih4,biarkan puak ghb meroyan dengan tukguru kesyangan mereka lim guan eng dan lim kit siang...selamat jalan..

    ReplyDelete