KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 29 August 2015

3 AHLI KUMPULAN 'ANONYMOUS' DITAHAN

Tiga ahli kumpulan 'Anonymous' tempatan yang dipercayai bertanggungjawab mengugut mahu menggodam sistem komputer dan laman web agensi kerajaan sebelum ini, ditahan dalam tiga serbuan berasingan di Johor Bahru.

Mereka berusia 18 hingga 21 tahun yang turut menuntut Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak meletak jawatan sebelum esok, ditahan dalam serbuan oleh Jabatan Siasatan Jenayah Komersial (JSJK) Bukit Aman, hasil risikan bersama CyberSecurity Malaysia dan Suruhanjaya Komunikasi dan Mutimedia Malaysia (SKMM).

Polis turut merampas peralatan komputer dan komunikasi, karaera, komputer riba, tablet, telefon bimbit, pemacu data, modem serta topeng digunakan suspek dalam rakaman video ugutan berdurasi lapan minit yang tersebar dalam laman Facebook pada 9 Ogos lalu.

56 comments:

  1. Mengikut sejarah kedatangan suku jawa makan taik ke johor adalah hasil galakan temenggong daing ibrahim(1810-1862) ketika membuka ladang gambir dijohor sekitar 1830-an setelah perusahaan gambir disingapura gagal.kini puak jawa senang dijumpai walaupun dalam logi kumbuhan taik sekalipun..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bersih wajar diboikot kerana Rejim Pulau Pinang menindas orang kampung melayu Dan India.

      Rocket adalah lambang racist yg melampu


      Orang melayu ditekan Dan ditindas di Pulau Pinang. Malangnya puak2 Kajang Move Dan GHB tidal pedulikan nasib mereka. Mat Sabu Dan Mujahid adalah kelahiran PPinang. Demi pangkat Dan fulus, kesusahan mereka diabaikan


      Kampung Melayu Menjadi Mangsa di Pulau Pinang

      Kira-kira 1,000 penduduk Kampung Mutiara, Batu Ferringhi Pulau Pinang berkumpul secara aman pagi tadi sebagai langkah terakhir menyelamatkan rumah dan kampung mereka daripada dirobohkan.

      Mereka yang berkumpul sejak malam tadi sehingga awal pagi ini, turut menutup laluan masuk ke kampung itu menggunakan bas, kereta dan tiang konkrit bagi menghalang kemungkinan kereta jentolak masuk dan merobohkan rumah mereka

      Tindakan itu terpaksa diambil selepas notis pengusiran mereka dari kampung berkenaan yang diperoleh tuan tanah daripada mahkamah berakhir hari ini.

      Walau bagaimanapun, penduduk yang sudah mendiami kampung berkenaan lebih 50 tahun lalu enggan berpindah selepas tidak mendapat pembelaan sewajarnya selain tidak mempunyai hala tuju.

      Sementara itu, blog penang-kini menyenaraikan 26 kampung Melayu yang sudah dilenyapkan di Pulau Pinang.

      1. Kg Permatang Tok Subuh
      2. Kg Buah Pala
      3. Kg Pokok Assam,Jelutong
      4. Kg Dodol
      5. Kg Binjal
      6. Kg Batu Uban
      7. Kg Tanjung Tokong
      8. Kg Bagan Dalam
      9. Kg Permatang Tepi Laut
      10.Batu Maung
      11.Kg Pulau Jelutong
      12.Kg Lima Kongsi,Sungai Bakap
      13. Kg Teluk Kumbar
      14.Kg Dalca
      15.Kg Sungai Nibong Kechil
      16.Kg Tengah Jelutong
      17.Kg Terang Balik Pulau
      18.Kg Genting,Balik Pulau
      19.Kg Pondok Upeh, Balik Pulau
      20.Kg Padang Benggali, Permatang Pauh
      21.Teluk Air Tawar
      22.Kg Gagah, Bagan
      23.Kg Nelayan, Teluk Kumbar
      24.Kg Selut Sg Pinang
      25.Kg Siam, Pulau Tikus.
      26.Kg Mutiara, Batu Feringghi

      Delete
    2. Ini akibatnya bila GHB dan Kajang Move bertuankan rocket. Mereka tak hotmat sensitivity kaum lagi

      Delete
    3. GHB dan Kajang Move lebih kasih duit Bukit Penang Dari rakyat marhaen.

      ITU sebab mereka berani melakukan benda yg mekanggar sensitiviti

      Delete
    4. padan muka GHB. DAP Dan Kajang Move.

      Baca Malaysikin live. Stakat 2,000 orang sajaaa.

      Padan muka Greenpork, Meloyawaves, Hogdweller.Dan.addingdong

      LOSER LOSER LOSER

      Delete
    5. NAJIB BANGSAT ANAK HARAM KELUARGA PENYAMUN. BABI NAJIB BILA KAU NAK LETAK JAWATAN??

      Delete
    6. umno bangsat meroyan gila kat sini! kah! kah! kah!

      Delete
    7. umno bangsat penjilat tegar jubur bugis tak bertelur serta haram jadah! kah! kah! kah! kah! lu datang johor mesti gua kasi tetak lu punya kepala bangsat! kah! kah! kah! kah!

      Delete
    8. Isu lapok.. bangsa sendiri buat..salah kan kerajaan pulau pinang. Melayu spesis nie tak cukup kredit internet kot untuk buat research.. sian

      Delete
    9. Jgn sebut acapkali jubor, seksitif. Bila keluar nnti, siap jubor kau tuu.

      Delete
    10. Rata - rata peserta yang menyertai perhimpunan BERSHIT 4.0 hari ini terdiri dari kalangan mereka yang berasal dari fahaman Politik Longkang DAPigs yang tak suka tengok orang Melayu kaya.

      Nak tuntut Bebaskan Si Ketua Penipu tu pulak???
      KONONnya, alasan diorang anjurkan perhimpunan tersebut sebagai salah satu manifestasi untuk mendesak YAB Perdana Menteri berundur dari jawatan yang dipegang pada ketika ini.

      Tapi hakikatnya, semua tu dibuat untuk memenuhi kehendak dan kemahuan mereka dalam menjaga kepentingan Politik Peribadi puak - puak DAPigs tu semata - mata. Bukannya diorang buat untuk rakyat.

      LKS pun tak mau komren apasal melayu tak ramai turun. Sila baca FMT.

      Delete
    11. Wak Selat Tebrau.29 August 2015 at 21:02

      Engko jgn suka2 hina wong jowo.....keturunan moyang ko pun dtg dr jawa tau...ko igt ko tu melayu asli ? yg asli kt M'sia ni org asli je tau.....suka2 je ckp org jawa mkn taik....tok moyang ko pun mkn taik la lau cm tu....

      Delete
  2. Kenapa PAS Tidak Menyertai Bersih?

    JANGAN TANYA KENAPA PAS TAK SERTAI BERSIH, TAPI TANYALAH KENAPA PAS DISINGKIRKLAN DALAM AGENDA BERSIH. KENAPA ADA USAHA NAK SINGKIRKAN PAS DARIPADA AGENDA RAKYAT? NAK BUAT PAS KONONNYA TAK PERDULIKAN RAKYAT

    Cerita pasal BERSIH 4.0.. sedang kami berkursus dalam Kursus Emergency dan Trauma anjuran Kor Medik dan Penyelamat Jabatan Amal Malaysia di Sg. Congkak Hulu Langat.. Kehadiran Ust. Nasaruddin Tantawi amat mengejutkan kami, beliau diberikan kesempatan memberikan sepatah dua kata..

    Beliau menceritakan cerita sebenar disebalik BERSIH 4.0.. Bersih terdahulu Pas merupakan penganjur bersama.. PAS turut berperanan menentukan bentuk perhimpunan aman agar tidak bertentangan dengan prinsip Islam dan juga tidak mencetus situasi yang keterlaluan.

    Namun pada bersih 4.. PAS tidak dilibatkan sebagai penganjur bersama.

    Justeru dasar PAS yang Islamik, PAS berpendirian tegas utk tidak mengheret rakyat kepada aktiviti yang boleh mengharu birukan keselamatan negara.

    Sudah lah PAS tidak dilibatkan sebagai penganjur bersama, mereka hanya meminta supaya PAS mengerahkan ahlinya dan Sayap Utama dlm kebajikannya (Unit Amal) utk turun seramai mungkin.. Tindakan ini seolah memperkecilkan PAS dan tindakan mereka AJK BERSIH 4.0 ini dilihat hanya nak meletakkan para pimpinan PAS dan UNIT AMAL sebagai budak suruhan mereka. Mana mungkin..

    Pengalaman kami sendiri Unit Amal menjaga program/aktiviti mereka sebelum ini yg berkhemah di dataran merdeka sememangnya menghasilkan ketidakpuasan hati ahli amal yg bertugas kerana mereka mengadakan aktiviti hiburan, malah terdapat mereka yang minum arak dan berdua-duaan di dalam khemah masing2.

    Bayangkan jika aktiviti yg lebih kurang sama nak dibuat dr 29 hingga 30 Ogos ini melibatkan ribuan yg hadir selama 36jam.. Tiada aktiviti yg khusus dirancang hanya nak duduk atau occupy padang dataran tersebut selama 36jam.. Jika berlaku kes yg sama seperti yg lepas dimana tiada kawasan khas muslimat@perempuan dan muslimin@lelaki (semua campur sekali) ini akan mendtgkan maksiat..

    Program tersebut juga akan disertai oleh pelbagai NGO termasuk yang memperjuangkan LGBT (ngo lesbian dan gay) sanggupkah UNIT AMAL menjaga keselamatan mereka?

    Sebelumnya Ust. Nasaruddin Tantawi menegaskan tak sanggup melihat unit amal menjadi budak suruhan utk kerja2 yang terdapat elemen maksiat padanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Unit Amal PAS hari ini melarang anggotanya memakai seragam jabatan itu dan sebarang pakaian yang mempunyai lambangnya dalam perhimpunan BERSIH 4 bermula esok.

      Ketua Pengarah Jabatan Amal Malaysia Mohd Nasree Mohd Aris juga memberi amaran mengambil tindakan undang-undang jika ada individu bukan anggota yang memakai seragam mereka, lapor Harakahdaily.

      Nasree juga berkata tidak akan bertanggungjawab ke atas mana-mana anggotanya yang melanggar arahan dan jika berlaku kejadian tidak diingini segala liabiliti akan ditanggung sendiri individu itu.

      Beliau juga memaklumkan tidak menerima arahan daripada pimpinan PAS untuk bertugas mahupun menyertai himpunan BERSIH 4, selari dengan keputusan tidak mengerahkan ahli turut serta.

      Justeru, katanya, sekiranya terdapat anggotanya yang menyertai himpunan ia, atas dibuat atas kapasiti dan kemahuan sendiri.

      Unit itu bagaimanapun menegaskan menyokong tuntutan BERSIH.

      "Jabatan Amal Malaysia menyokong tuntutan BERSIH 4.0 dan berharap segalanya akan berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah," katanya.

      Delete
    2. Bolih percaya ke.......ayat macam menjawab soalan akhir kursus BTN je.....rekaan je.....

      Delete
    3. Orang johor lagi.
      Tak heran lah.
      Kalah bola pun buat rusuhan. Tendang tiamg bendera.

      Delete
    4. umno bangsat dan haram jadah! kencing berak bugis bangsat kena cuci! kah! kah! kah!

      Delete
    5. lu berani lu datang johor! muka lu, gua mau tendang! kah! kah! kah! kah! bangsat!

      Delete
  3. TENGOK KAT SEMUA POSTING BLOG INI KOMEN SAMA AJE.
    ORANG YG SAMA KER BUAT KOMEN?

    ReplyDelete
    Replies
    1. HARAP PUCUK MUDA, BALA PULAK YANG DATANG!!!

      Jika dibuatnya amoi-amoi seksi yang putih gebu dengan menjaja tubuh badan sana sini datang ramai-ramai dan bogel tengah jalan pun, belum tentu kehadiran BERSHIT 4.0 akan ramai.

      Masa diorang buat BERSHIT 3 sebelum ini pun tak dapat sambutan dikalangan rakyat sehingga menyebabkan jumlah kehadiran yang datang juga tidak memberansangkan pihak penganjur.

      Maka terpaksa la puak - puak Haramjadah tu mencipta auta demo seluruh dunia untuk kata konon ada 300,000 peserta yang terlibat. Dan kemungkinan besar auta sama juga akan digunakan nanti.

      Menurut laporan yang disiarkan melalui blog The Unspinner, diantara faktor yang bakal menyebabkan ke-GAGAL-an dalam perhimpunan BERSHIT 4.0 kali ini adalah seperti berikut:
      Pertama, PAS tak turun. Setakat GBH tak boleh harap sangat kerana berapa kerat sangat dari PAS yang akan sertai GBH. Kekuatan ARIF tidak sama dengan kekuatan Unit Amal dahulu.

      Kedua, tanpa Unit Amal, keselamatan tidak boleh dijamin. Ini akan menyebabkan ramai tak mahu datang.

      Ketiga, puak hardcore macam Chegua Bard dan SAMM pun tak turun. PKR yang akan beri kekuatan pun cuma puak Rafizi pondan bersama penyokong Nurul Izzah dan Wan Azizah. Grup Azmin acuh tak acuh mahu turun.

      Keempat, kononnya hanya DAP dan kaum cina yang akan datang. Malah dipromosikan ramai amoi-amoi cantik dan seksi akan datang. Ye ... la tu!!!! Amoi yang putih gebu ini semua bukan boleh tahan hujan dan panas. Datang pun sekejap saja dah nak balik.

      Pemimpin DAP ni pun hanya datang nak tangkap gambar. Tak adalah nak datang dan berguling dalam panas dan hujan Dibuatnya polis menyerang, lari mencecet si kulup2 dan bijik kelentit tak sunat ni semua.

      Kelima, acara yang nak dibuat untuk 34 jam. Boleh ke? Mereka perlukan jumlah yang ramai untuk dapat kekalkan selama itu. Katalah 15 ribu datang untuk 34 jam. Maknanya purata hanya 600-700 orang saja.
      Selebihnya, korang boleh baca kat sini. Kesimpulannya, dari laporan awal yang diterima, jumlah kehadiran peserta BERSHIT 4.0 kali ini dijangka jauh lebih rendah dari yang diharapkan.

      Tapi, puak - puak Haramjadah tu pasti akan buat dakwaan kononnya beratus ribu orang turun beramai - ramai sampai ada yang terpaksa panjat atas pokok dan bangunan sebab nak tunjuk kehadiran yang ramai. Lagi pun, bab MENIPU ni diorang memang cukup pandai!!!

      Delete
    2. umno bangsat dan haram jadah! kencing taik bugis tak ada telur kena jilat bersih! kah! kah! kah! kah!

      Delete
  4. Kurang Hajar Punya Rocket
    Kluang MP draws salvo from Abdullah
    Reply BN Sarawak, YB Abdullah Saidol
    A+A-SHARE ON EMAILEMAILSHARE ON PRINTPRINT



    KUCHING: Chief political secretary to the chief minister Abdullah Saidol yesterday lambasted Kluang MP Liew Chin Tong for having the audacity to warn Chief Minister Datuk Patinggi Tan Sri Adenan Satem not to stop the Bersih 4.0 rally in Kuching on Aug 29 to 30.

    “This type of rally is initiated in Peninsular Malaysia and obviously, it is politically motivated. A Peninsular Malaysian MP from Kluang arrogantly had the guts to warn our chief minister not to stop that rally in Kuching soon.

    “We understand that a few politicians like him from Peninsular Malaysia are being invited to Sarawak and snobbishly trying to make us look like morons,” he said yesterday.

    Abdullah, who is Semop assemblyman, was responding to Liew’s statement recently that he (Liew) would hold Adenan responsible should there be a crackdown on Bersih 4.0 rally in Kuching.

    Liew said the chief minister had the power to approve, and should approve, the use of public space for Bersih.

    Abdullah said all true blue Sarawakians must reject this culture of public confrontation and creating social chaos which apparently has brought no benefit, but created more hatred and suspicion in the state, which had always been regarded as a peace loving and closely knit multi-racial society.

    “Show the Peninsular Malaysian folks, especially their politicians that we Sarawakians are different and don’t try to make a ‘jackass’ out of us.”

    He said the state government under the leadership of Adenan would firmly continue Sarawakians’ quest for more, in terms of development grants and administrative autonomy from the federal government.

    “We Sarawakians must by all means reject any attempt to bring into Sarawak those twisted and wicked political culture (by Peninsular Malaysian politicians).”-Borneo Post

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno bangsat dan haram jadah! kencing taik bugis tak ada telur kena jilat bersih! kah! kah! kah! kah!

      Delete
  5. GHB pakai Baju AdA tulis : GHB Bershit

    Demi Sponsor Roket, Semua boleh. Suruh Mat Shampoo but Breakdance pun boleiiii

    Ada selebriti Mariah Kari Bukan Mariah Carrey

    Tulang Badak
    Murtabakwaves

    Jgn Pakai Baju Change Nanti Nepal.Pondan Berkenan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam 1 rasuah ,

      Tadi saya ke bank nak ambil duit, selalu apa yang saya lihat ada melayu bersongkok atau bertudung akan tunggu di depan pintu bank minta derma untuk sekolah atau surau atau tabung kebajikan yang ntahdimanantah.

      Tapi kali ini saya lihat ada india di depan bank, dia buat apa, dia jual muruku umtuk menyara keluarganya.

      Dari situ kita sudah boleh lihat gambaran bangsa melayu berbanding bangsa lain. Bangsa lain jika mereka nak sesuatu mereka terpaksa berusaha dan bergadai untuk dapatkan sesuatu.

      Manakala bangsa melayu, mereka nak free, short cut dan mudah. Itulah yang berlaku sekarang dalam pendidikan, penjawat awam dan perniagaan.

      Dalam pendidikan mereka ada kuota spm serendah 3A boleh ambil degree, ada yang pakai credit je A tak ada, bangsa lain 10A baru pandang. Dalam penjawatan awam berapa ramai yang datang goyang kaki kerana jawatan yang diwujudkan lansung tak diperlukan contoh ft17 di sekolah-sekolah. Dalam peniagaan pun begitu tapak niaga yang dikhaskan kepada mereka disewakan kepada pendatang asing, syed bukhari meniaga untung sapu rugi kerajaan tanggung. Hakikat bro heee.

      KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya, biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.Hee

      Delete
    2. najib bangsat kencing berak berlari! umno jugak yang kena jilat! kah! kah! kah! kah!

      Delete
  6. Memang komen sama n orang yg sama pun Jeff keturunan jawa makan taik,bodek tahap gaban la bila semua keturunan indon makan taik dah dapat ic biru,pm pun keturunan indon makan taik.bini pun indon bangsa sihir nasi kangkang yg ada tanduk tu..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penghisap rocket racist dikesan

      Delete
    2. gua dah jumpa penjilat taik najib bangsat, haram jadah serta tak bertelur! kah! kah! kah! kah!

      Delete
  7. Puak umno ni memang melayu bebal para pemimpin mereka senang lenang tibai duit rakyat pengundi umno makan.taik kucing hancus

    ReplyDelete
  8. NAJIB PUKIMAK HARAM JADAH PANTAT MAK KAU LAH NAJIB SIAL

    ReplyDelete
    Replies
    1. najib tetap bangsat! kah! kah! kah!

      Delete
  9. Omak adalah satu nama tempat di amerika.ada zahid n org org sekepala dgnnya kata pas gunakan nama islam utk tarik org atau cari mkn.mereka ni org org yg tak tahu menilai pas ditubuhkan oleh ulamak dahulu utk memperjuangkan islam.islam telah dlihat dkesampingkan(sbb tu org umno suka pakai samping)oleh org org umno yg dlihat lebih memperjuangkan bangsa.islam tdk memperjuangkan bangsa spt yahudi.apabila kita memperjuangkan islam maka Allah akan menolong kita dlm menetapkan bangsa kita.kongsep amal maaruf n nahi mungkar ditekankan oleh pas tp tdk sgt diambil kira oleh umno yg sekular(walaupun mereka tak mengaku).mereka mencanangkan mengamalkan islam yg sederhana padahal kesederhanaan islam yg sebenar adalah dgn menegakkan hukumnya.padahal disitulah juga letaknya nilaian Tuhan kpd kita.kita suka mengambil semua yg sesuai dgn nafsu kita bila sampai kpd satu hal yg bertentangan kita menolak dgn berbagai alasan.apakah kita mengira Tuhan akan menerima alasan kita itu.ulamak dahulu telah mengariskan jln para nabi tp kita ingin memilih jln yg lain pula.zahid n the geng renung renungkan

    ReplyDelete
  10. ANJING PARIA UMNO BANGSAT HARAM JADAH PENJILAT LUBANG JUBUR BUGIS TAK ADA TELUR SIAL PUKIMAK! KAH! KAH! KAH KAH! KAH!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oii diamlah kao...nanti tuang jepong pil kude maki kao balik sbb kao maki paria umno buah hati pasikulotot

      Delete
    2. OOI ANJING PARIA LU DATANG JOHORLAH! GUA MESTI KASI POTONG LU PUNYA LANCIAO! UMNO BANGSAT ANAK HARAM!

      Delete
  11. UMNO BABI BANGSAT DAN HARAM JADAH! ANJING PARIA SERTA BERKURAP TEPI JALAN JAUH LEBIH MULIA DARI UMNO BANGSAT CELAKA! PATUT BUGIS PARIA BANGSAT TU DILANGGAR DENGAN LORI TAIK IWK! PTUIH!

    ReplyDelete
  12. anjing paria bugis sedang menyalak kuat! malangnya tak ada telur! kah! kah! kah! memang bangsat! kalau gua jumpa mesti gua langgar sampai mati! kah! kah! kah!

    ReplyDelete
  13. gua mau pergi dataran dan tunggu masa bersalaman dengan si bugis bangsat tu! lepas tu gua mau lempang muka dia. member gua pulak nak baling kasut kat muka dia!

    ReplyDelete
  14. Penyokong2 PAS ni. Mulut je be ratib Isle Isle Isle tapi MULUT uhhhg MULUT LONGKANG lebih buruk dari yg beratin israek israel

    ReplyDelete
  15. Rata - rata peserta yang menyertai perhimpunan BERSHIT 4.0 hari ini terdiri dari kalangan mereka yang berasal dari fahaman Politik Longkang DAPigs yang tak suka tengok orang Melayu kaya.

    Nak tuntut Bebaskan Si Ketua Penipu tu pulak???
    KONONnya, alasan diorang anjurkan perhimpunan tersebut sebagai salah satu manifestasi untuk mendesak YAB Perdana Menteri berundur dari jawatan yang dipegang pada ketika ini.

    Tapi hakikatnya, semua tu dibuat untuk memenuhi kehendak dan kemahuan mereka dalam menjaga kepentingan Politik Peribadi puak - puak DAPigs tu semata - mata. Bukannya diorang buat untuk rakyat.

    LKS pun tak mau komren apasal melayu tak ramai turun. Sila baca FMT.

    GHB hidup diatas ang pow taukey

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kajh Kah Kah taukey Bukit Penang dah merungut. Ingatkan GHB dapat 50& orang PAS, tapi nampaknya 7% pun wokey.

      Satu lagi, mana pati cap ayam brands GHB. Yilekkkk.

      Lama3 GHB masuk DAP, yeahooooo. Melayu pun tak caya sama GHB.

      Paaaaaadaaaaan Mukerrrr

      Delete
    2. Nahhh kao mana GHB follower. Mungkin pakai spender kuning tulis BERSHIT

      Delete
    3. Kami mau Husemmmm, Mat Shampooo resign
      Kah Kah Kah

      Delete
  16. Dap,cina
    Mca,islam..
    ratib puak keturunan indon bangsat..

    ngeh3..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Roket asap aedap ratib GHB.

      Pati ikan mana?? Mana borang

      Fook You

      Delete
    2. Adoiiiii Kuciwa. Kalah pemilihan Dan Tak der Partiy

      Gerakan Harapan Baru (GHB), yang digerakkan bekas pemimpin kanan PAS, terkejut dan kecewa dengan keputusan kerajaan menolak permohonan mendaftarkan parti baru Parti Progresif Islam (PPI).

      Padan muka

      Delete
    3. LKS pun tak may jawab why not many Malays. Sila baca FreeMalaysia Today.

      Nampak sangat GHB tu Bangladesh

      Delete
  17. Ameno ratib apco yahudi.

    Rosmah sulawesi gemok dah minum pati ikan.
    nak cantik mcm tuya katanya..

    ngeh3..

    ReplyDelete
  18. GHB yg kua pas umno bangsat yg panas.

    ngeh3..

    ReplyDelete
  19. MANAKAAM ! Berita terkincit mengenai Ameena Curry parti @ kawan punya kawan punya kawan punya saudara of Restoran Insaf yang tak insaf2 :
    1 Parti Ameena Curry telah mengeluar kan lagu rasmi parti @ gerakan GHB : Kici kici lembu jaga , sudah besar kaki Auta , sudah pencen (kalah pemilihan) jadi Barua , Satu pistol peluru tak da ! ............. kah kah kah puak2 GHB mana ada telur ............... sampai sekarang masih tak nak letak jawatan walaupun jadi pengkhianat dan bencikan PAS !
    2 Adakah patut blogger Abuya Albuaya AlHusyeen dok heboh satu Malaya video Mat Sabu bagitau DAP tak anti Islam tapi sayang Islam sbb peruntuk wang jutaan ringgit utk Islam di Penang. Awat hang ingat duit mak bapak dia ka atau duit toooookkkmu ka AlHusyeen dan Mat Sabu ooooooiiiiii ! Hanya mat bahlol ukur sayang kpd Islam dgn nilai wang ringgit ! Kalau ikut sumbangan wang .......... negara Amerika banyak sumbang jutaan malah billion dollar kpd negara2 Islam spt Mesir dsbnya. Apakah US sayang kpd Islam ? Tidak ! Tapi kerana negara tersebut sanggup jadi boneka dan Pak Turut US !
    3 Kah kah kah geng macai terdesak guna gambar arwah tgna pas tu bagitau wajib hadir demo bersih 4 .............. aku risau nanti dia kata wajib pula hadir untuk pesta arak dan langgan pelacur sbg aktiviti sampingan bersih 4 ngeh3 ............tak gitu tuan guru greenboc @ ulamak DAP.
    4 Kah kah kah GHB geng haru biru semakin terdesak setelah gagal dlm pemilihan Pas depa cuba pula nak hijack parti KITA tapi ditolak ahli KITA dan laporan polis telah dibuat ...........oooooiiii muka tak malu pi mana2 pun org reject .......... senang cerita pakat2 masuk DAP lah.
    5 Adakah patut Mat Sabu kata dia tubuh GHB kerana ajakan & pujukan kawan2 ............ tulah sbb terlalu mesra dan wala' kpd kafir dan munafik akhirnya jadi barua depalah maka lahirlah gerakan Geng Hipokrit Barua ! ngeh3 6 Adakah patut kerana terdesak depa minta Ust Haslin Bollywood berposing dgn depa dan sbg menghormati mereka Ust tu pun tunai hajat depa tapi tak semena2 depa putar cerita kata Ust sokong dan join GHB .......... bila dinafikan oleh ust Haslin ada macai dan balaci marah2 dan mula buat fitnah serta tohmah macam2 kat ustaz ............ jelaslah puak2 nilah suka jatuhkan maruah ulamak dan mungkin depa jugalah yg buat fitnah video lucah UAI !
    Nampak sgt puak2 ni mmg kaki video lucah & porno sbb bukan senang nak cari pelakon yg seiras UAI kalau bukan pakar video lucah & porno. Sebab tu ada org bagitau demo BERSIH bercampur baur dgn aktiviti maksiat spt minum arak, langgan pelacur dan lgbt sbb ramai mat2 gian seks pun terbabit !Ini juga mungkin sebab puak depa tolak hudud krn puak2 depalah yg banyak kena kesannya .............. sapa tak takut bontot berasap kena rotan 100x auuuwww ? atau rejam sampai mati ! .......... oohhh tidak oh tidak ! lupakannya !
    6 Adakah patut depa dok ratib UG ! UG ! kat PAS tapi tup tup depa pulak dok sok sek kat belakang nak buat kerajaan Baru dgn BN kah kah kah sekarang jelas siapa yang nak berUG dgn BN !

    ReplyDelete
  20. Najib rembat 500j masa beli kapal selam yg salah dap..
    najib pengerusi 1mdb 42b hilang dap yg salah..
    najib dapat derma 2.6b dap yg salah..

    ngeh3..

    ReplyDelete
  21. Ulamak tangkat jin cakap x logik..

    Ulamak pil kuda cakap umno x jahat mcm firaun..

    Itu kalau bukan UG maknanya ulama kaki jilat..

    Dah dapat banglo juta2,

    Kereta mewah,

    dapat balak..

    ngeh3..

    ReplyDelete
  22. Jenayah PATI di Malaysia,

    1. Gadis dibawa lari ke lombok jadi hamba sex.
    2. Amah sembelih anak majikan.
    3. Guard warga asing tembak mati pegawai bank.
    4. Siswi dirogol beramai2 oleh buruh warga asing.
    5. Bangla jahanam rogol rakan sekerja rakyat tempatan.
    6. Polis cedera diserang warga asing yang merusuh.

    adakah anda bersubahat? Lihat sijil SPM anda dan lihat jawatan anda sekarang. tunggu balasan di akhirat nanti.

    KEDEPAN ( kembalikan degree berasaskan kepandaian, 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am ) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya . Biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai.Hee

    ReplyDelete
  23. UMNO tetap bangsat! haram jadah!

    ReplyDelete