KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 13 August 2015

ZETI : SAYA PERLU BERHATI-HATI APA YANG SAYA CAKAP



"Saya perlu berhati-hati apa yang saya cakap - bahawa ia perlu dalam batasan undang-undang.

"Jika tidak, sebaik sahaja saya melangkah keluar dari pintu ini, saya akan berdepan ditangkap kerana bercakap tentang seseorang individu sekarang.

"Dan saya yakin anda tidak mahu perkara ini berlaku," katanya dalam sidang akhbar di ibu pejabat bank pusat itu di Kuala Lumpur hari ini.

Respons Zeti itu disambut dengan ketawa wartawan dan pegawai Bank Negara yang hadir.

Dibawah ialah klip video mengenai respons berkenaan.



17 comments:

  1. Oh...Malaysiaku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia sebut individual account tp malaysia kini tulis individual....uweeekkkk meloyakini...klu x menipu xsah

      Delete
  2. Gua tak faham la....
    Ayat dia tak lucu
    Tapi kenapa semua ketawa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu gaya sinis. . cuba kaitkan jwpn dia dgn isu semasa skrg. . Tu M style. . no direct answer. .

      Delete
  3. Berani sebutla nama najib.terus kene tangkap ler zeti

    ReplyDelete
  4. Peguam negara pun macai je.mana nk btindak.pendek akal btl zeti ni.kata gabenor bank negara berani btindak
    Rupaa2nya mcm tikus je lari mencicit.kahkahkah

    ReplyDelete
  5. Ostad patul bari kata xsalah pemimpin mencuri..
    Utk kebaikan rakyat....hadi dan harun din pun sokong najib...apa plak yg xbtlnya.2.6 bilion je bkn byk pun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar pun kata dia sokong negara israel.
      Ramai jugak sokong dia.

      Delete
    2. 10:17. Kalo Bodo sila diam

      Delete
  6. Jgn sebut nama sebenar...sebut najis pun org dah faham...
    Kikiki

    ReplyDelete
  7. hanya tuang guru jepong dan haruan jeans yg berani sebut nama keramat itu selain drp macai umno tanpa perlu risau sbb sudah kawtim maa....kata cina dap kapur mkn babi

    ReplyDelete
  8. Dear zeti

    Tak perlu berhati hati

    Inimacam... Pkmak kSn

    Pkmak kPPa

    Pegawai tadbir dan diplomatik yg tarafnya lebih bawah dari anjing apabila mengangu urusan sisasatan... Begitu juga pdrm yg rembat fail dan komputer untuk menggangu siasatan.... Eloooo pkmak !!!

    ReplyDelete
  9. http://www.clixsense.com/en/Affiliates-My_Referrals?upgraded=yes

    ReplyDelete
  10. zeti aziz berkata "dia mungkin akan ditangkap jika bercakap mengenai akaun individu" ( membuka maklumat akaun peribadi seseorang kepada umum ) adalah suatu kesalahan (akta perbankan BAFTIA )...kemudian seperti biasa gerombolan serigala mengkhabarkan kepada sekalian binatang ternakan mereka (pengendali blog ini termasuk didlm ketegori serigala)...zeti aziz berkata "saya berkemungkinan akan ditangkap jika bercakap mengenai individu" .. maka gegak gempitalah sekalian biri2 ternakan itu dengan segala celaan dan fitnah yg ditujukan kepada sipemerintah ... nasihat ikhlas dari saya kepada pengendali blog " cukup2lah tu kamu menjadi penyambung kepada fitnah dan adu domba yg dibawa oleh gerombolan kafir harbi dan sekutunya"...lalu manusia2 yg jahil lagi menyombong diri ini menyambutnya dengan celaan kepada sipemerintah...kesianlah kepada mereka yg berubah sifatnya laksana sekawan biri2 yg diternak...dan andai kamu mempercayai adanya hari pembalasan kelak...sekalian biri2 ini akan menjadikan kamu sebagai hujjahnya dihadapan Allahswt ...

    ReplyDelete
  11. http://theflyingkick.blogspot.com/2015/08/malaysiakini-terang-terang-melakukan.html?m=1

    ReplyDelete
  12. Dah dah ada 2.6 bilion ada dlm akaun najis,biri2 dijamin masuk syurga nk putar alam lagi..ngeh3

    ReplyDelete
  13. Penipuuuuuuuuuuuuuu!! Pi jahanam kau

    ReplyDelete