KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 25 August 2015

EDISI KANTOI!!! .... ORANG YANG SAMA DIHEBOHKAN KELUAR PAS DI TIGA KAWASAN SELANGOR KATA SETIAUSAHA PAS SELANGOR



SHAH ALAM - Tindakan beberapa ahli Pas di tiga kawasan di Selangor yang meletakkan jawatan beramai-ramai sejak akhir ini dipercayai hanyalah lakonan untuk memburukkan imej parti Islam itu.

Setiausaha Pas Selangor, Mohd Khairuddin Othman menegaskan, pihaknya sudah mengenal pasti beberapa individu terbabit yang didakwa menyamar sebagai ahli Pas di tiga kawasan di negeri itu ketika mengumumkan keluar parti.

"Cuba saudara tengok, gambar yang letak jawatan beramai-ramai, tidakkah muka orang yang sama?

"Di Kelana Jaya, muka sama..di Kota Raja, muka sama...di Shah Alam, muka yang sama, soalnya siapa yang letak jawatan?" soalnya pada sidang media di pejabat Badan Perhubungan Pas Selangor, di sini hari ini.

Minggu lalu, lebih 400 ahli Pas Selangor yang memegang jawatan dalam parti Islam itu mengumumkan peletakan jawatan mereka untuk menyertai gerakan Harapan Baru.

Ia termasuk 183 dari Pas Kota Raja, 227 dari Pas Kapar dan tiga dari Pas Klang.

Dalam pada itu, perkara tersebut turut diakui Ketua Dewan Himpunan Penyokong Pas (DHPP) Selangor, Datuk K Deepakaran sambil menafikan badan itu mempunyai cawangan.

"Ahli DHPP yang keluar itu tidak ramai, dalam surat khabar sebut 22 cawangan keluar dari kawasan Kota Raja, sedangkan kita tidak mempunyai cawangan.

"Kita hanya ada kawasan, negeri dan pusat. Ahli DHPP Shah Alam, yang keluar itu satu atau dua orang saja, ketua dan timbalan, jadi pelapis kita sudah ada," katanya.

Sebelum ini, YDP Pas Kawasan Kota Raja, Jaafar Shamsuddin yang meletakkan jawatan serentak dengan Ahli Parlimen kawasan itu, Dr Siti Mariah Mahmud mendakwa kesemua 22 ketua dan AJK cawangan DHPP turut keluar parti.

31 comments:

  1. Biasalah penipu kalau tak takkan fitnah TSKI hanya untuk jawatan Dari roket

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adoiiiiiii Mariah Kari dgn Qoled Smart kantoi

      Delete
    2. SETIAUSAHA GHB MEROYAN, TAK NAK LEPAS JAWATAN!!!

      Heh! Nampak gayanya puak - puak Geng Haprak Baru tu dah semakin tertekan apabila terus didesak oleh semua pihak agar mereka lepaskan jawatan yang disandang pada ketika ini.

      Nak pulak kepada mereka yang menjadi Wakil Rakyat sama ada Ahli Parlimen mahupun ADUN biasa. Kalau setakat lepaskan jawatan dalam parti je, baik tak payah. Bukannya mendatangkan faedah pun.

      Tapi, mati hidup semula pun diorang takkan buat seperti apa yang didesak oleh pihak - pihak tersebut. Sebaliknya, diorang akan bagi macam - macam alasan bertaraf Longkang belaka.

      Hakikatnya, Geng Haprak Baru ni lebih mengutamakan kepetingan Politik Peribadi diorang sendiri jika nak dibandingkan dengan perjuangan. Maka sebab itulah diorang bagi macam - macam alasan.

      Sebagai contoh, alasan yang diberikan oleh Setiausaha Geng Haprak Baru ni. Baru sekarang la dia nak meroyan dan menganggap desakan tersebut sebagai 'Tidak Adil' dibuat terhadap mereka.

      Alasan yang dia berikan, desakan yang dibuat tu KONONnya tidak menepati sistem Demokrasi Pilihan Raya yang dilaksanakan dimana diorang tidak akan dibenarkan bertanding selama 5 tahun.
      "Mungkin ada kewajaran untuk meneliti dan menimbang kembali perkara ini. Buat masa ini, sistem politik dan pilihan raya adalah tidak adil buat Adun dan ahli Parlimen yang meletak jawatan kerana mereka tidak dapat bertanding semula selama 5 tahun," katanya dalam satu kenyataan hari ini.
      Tapi IRONIKnya, masa perlaksanaan Agenda Langkah Kajang yang direncanakan oleh puak - puak PKR tu sebelum ini, tak nak pulak diorang bersuara. Kenapa diorang hanya mendiamkan diri?

      Jika dilihat dari satu sudut, jika benar diorang ni nak memperjuangkan Hak Rakyat seperti mana yang diwar-warkan selama hari ini, sudah pasti diorang tak kisah jika tak bertanding sekali pun.

      Maka, alasan yang diberikan oleh Setiausaha Geng Haprak Baru tu jelas membuktikan bahawa diorang lebih sayangkan jawatan yang dipegang daripada nak memperjuangkan rakyat itu sendiri. Jadi, tak payah la diorang nak salahkan sistem Pilihan Raya pulak!!!

      Delete
    3. kate tuan jepong... tak risau, tak risau...gumbira2

      Delete
  2. Kantoi, yg masuk GHB zombie kut

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao cakap baik2 okey. Jgnhina zombie, Ingat kami hina ka nak masuk GHB

      Boy Zombie
      Zombie Kampung Pisang

      Delete
    2. Abang,

      Jgn paksa saya masuk GHB. Saya malu bang. Nanti orang panggil saya katak. Saya ada maruah bang

      Negro Chow Kit Penjual Wallet Kulit
      Nigeria Mari

      Delete
  3. Ayoyo kadawalie ! Apa sudah jadi ? Itu putar belit macai sama balaci Dap tarak laku lagi ka ? Ini macam kalo putar alam banyak kecewa ! Sia2 saja blogger macai menyalak sana menyalak sini tapi banyak suwey juga ada ! Die to Mountdweller ! Die to adding dong ! Die to General As-Sisi Bukit ! Die to Abuya albuaya Al Hussyen ! Die to Tulang Besi ! Die to Yong Puaka Kuning ! Die to Greenboc ! Die to Gendang Perang Porno ! Die to Libang Libu blogger lucah !.................Yannei dei thamby cit cit poooraaah !........... kami dari parti Ameena Curry son of MIC, anak saudara of PPP and kawan punya kawan punya saudara of IPF sanggup menjadi macai dan balaci Dap. Oleh itu restu dpd tuan guru LKS dan LGE sangat kami cari2 dan kami sanggup membuat fitnah dan tohmahan demi survival politik kami dan sekiranya kami disaman kami akan pohon maaf utk selesaikan masalah sbgmana yg dilakukan oleh mentor kami Saifuddin Nasution.......Dusyum ! Dusyum ! PKR Parti Kelentong Rakyat = GHB Geng Hipokrit Barua = sama2 Kaki Auta !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anda seorang Loser???????? Anda kalah pemilihan, tak naik pangkat, kena ludah, mak bapak tang mengaku anak, kalah judi dll loser style, sila hubung GHB.

      Kami NGO yg berdasarkan loser, kami Faham anda kecewa dan kami Inclusive

      Tak lama lagi kami akan ada Pati Cap Roket Kebawah, namanya Hamana, dalam bahasa Italy yg bermaksud LOSER.

      Apa kami lakukan tak berpandukan betul atau salah, sebab kami mengharapkan Ihsan Uncle Bukit Penang.

      SIla hubungi Mat Shampoo, Mariah Kari, Ha-Nipah dan Qolet Smart untuk butir2 selanjutnya

      Hidup Loser

      Boy GHB
      Gerak Harap Boy

      Delete
  4. Keluarlah beramai-ramai dari Parti Anjing Serigala biar depa menggelupur menyalak tak sudah2 mcm presideng pil kuda dan blogger omakkao.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow Loser sudah bunyi. Kah Kah Kah

      Delete
  5. Si Nizar Lilin tu juga sebelum ini turut merupakan pemimpin PAS pro-Pakatan Rakyat yang kalah tergolek tarak ampun daripada jawatannya dalam parti oleh ahli PAS sewaktu Muktamar parti itu baru-baru ini. Tapi macam biasa dia akan kata "Ana kena Singkirlahhh"

    Dia GAGAL untuk mengekalkan jawatannya sebagai AJK PAS Pusat malah turut tersembam dari jawatan Ketua Cawangan PAS Kampar yang disandangnya sejak 14 tahun lalu dan digantikan dengan orang muda yg lebih Aura

    Badan Perhubungan PAS Negeri Perak menyerahkan kembali jawatan Ketua Pembangkang negeri itu kepada DAP untuk memberi tekanan kepada parti itu
    .
    “Jika DAP masih mahu kerusi Ketua Pembangkang DUN ini kekal kepada PAS, biar PAS tentukan siapakah yang paling layak mendudukinya,” katanya.

    Ish! Kesiannya la dengan Si Nizar Lilin ni ek. Dah la dalam pemilihan pun dia dah jatuh tergolek. Sekarang ni dah masuk dalam Longkang pulak! Dah dipilih jadi pemimpin, orang tak nak pulak.

    Apa la malang sungguh nasib Si Barua DAPigs D GHB ni ek. Rasanya, elok sangat dah kalau dia Mufarakah dari PAS dan masuk jadi ahli DAPigs. Setidak - tidaknya, takde la dia hilang kemaluan dia sangat!!!

    Baik jadi roket dari sedut exhaust roket betul tak????????????????

    ReplyDelete
  6. Salam 1 jubo.......biasa la PAS kan anjing DAP dan PKR yg berketuakan kepala aljubooooori....kalau tak bohong dan menipu serta berlakon penipu bukan aljubooooori namanya...camana ketua jubo macam tu la macai jubo.....srkian tima kasih....salam 1 jubooo....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waaa try nak provoke konon, Haduiiii macai GHB

      Delete
    2. Salam ngn jubo ke...truk benar oku ni...thp malaun...malu gelandangan tgok

      Delete
    3. Malaun, macai dab walaun salam dgn jubo ker..?..kahkahkah...kesiann..!!

      Delete
  7. laaa...idup lagi babi copy paste nih

    ReplyDelete
  8. Idop hamno...pakcik kayo...kayo...ko ado??

    ReplyDelete
  9. Woi omakkau...
    Fyi, blog ko ni dlm senarai skmm.
    Sekian

    ReplyDelete
  10. haha....kan tuang presideng dah kata...

    "tak risau....tak risau.....
    gumbira.....gumbira....." dengan keluarnya jebon2 dari pas.

    Kenapa pulak Omak Kau gila dok ambil tahu hal jebon2 tu.

    Lantak doranglah nak ambik gambar 2.6bilion kali pun.

    Kata tak risau tapi kenapa setiap aktiviti jebon ni korang kecoh sangat.

    Ya lah sekarang Omak Kau dah jadi macai pas. Tentulah dah jadi bodoh macam tuang presideng yg bagi sedekah jawatan PM kpd Umno

    ReplyDelete
  11. Kici kici lembu jaga , sudah besar kaki Auta , sudah pencen (kalah pemilihan) jadi Barua , Satu pistol peluru tak da ! ............. kah kah kah puak2 GHB mana ada telur ............... sampai sekarang masih tak nak letak jawatan walaupun jadi pengkhianat dan bencikan PAS !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teloq puak GHB ni ada tapi dah kene sedut dek babi2 DAPpigs tu semua. Tinggal lah kerendut dgn batang dia saja...peluru dah tak dak...tu yang bila cakap tu mengalahkan pondan2 kat Jalan Hj Taib......kahkahkah...

      Delete
  12. Aku kenal kebanyakkan induvidu tu. Mereka dulu memang bekerja dalam PAS dan bekerja sepenuh masa dalam parti. Apabila DAP dah tak mau lagi dengan PAS sebab hudud ki kelantan, kawan-kawan aku tadi terpaksa ikut group leader masing2 sebab kalau tak ada sokongan cina PAS sukar nak menang.

    Kesimpulannya mereka survival cari makan. Setengah tu memang tidak cari makan dalam PAS tapi terpengaruh dan segan dengan leader yang berkepentingan yang pandai bermain kata, Jadi mereka pergi mana saja untuk bergambar kerana mereka bertugas sepenuh masa.

    Kalau ada ostad yang sokong GHB ni secara amnya ostad yang kurang popular sebab kurang pandai berkuliah. Tapi disebab terdapt masjid dan surau dikuasai oleh puak GHB maka ostad2 ini diambil sebagai memenuhi aktiviti kuliah surau/masjid. Jadi hiduplah envelope2 ostad ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS mengumumkan satu inisiatif untuk menganjurkan Kongres Rakyat yang menghimpunkan pelbagai pihak bagi menyalurkan pandangan dan idea ke arah memperbaiki sistem pilihanraya dan demokrasi dalam negara ini.
      PAS adalah parti yang sentiasa konsisten dan tidak pernah berganjak menuntut sistem pilihanraya dan proses pemilihan kerajaan dalam negara ini agar telus, adil dan bersih.
      PAS yang sudah diketahui umum berdepan dengan pilihanraya 13 kali, PAS sentiasa bersama rakyat ingin melihat sistem dan proses demokrasi berjalan dengan adil dan saksama tanpa sebarang penyelewengan demi untuk menjaga maslahah dan kemakmuran negara.
      Pilihanraya yang adil sahaja adalah satu jaminan kelangsungan kemajuan dan kebaikan kepada negara ini dan rakyatnya.
      Geng Ustaz dengan ini menyokong cadangan PAS yang mengambil inisiatif untuk mengadakan Kongres Rakyat bagi memfokuskan isu pilihanraya dan sistem demokrasi di Malaysia.
      Geng Ustaz meyakini Kongres Rakyat ini adalah satu ruang dan platfom yang amat baik untuk dijadikan salah satu saluran bagi membincang dan mencadangkan jalan penyelesaian dalam aspek-aspek yang berkaitan pilihanraya dan proses demokrasi.
      Geng Ustaz juga akan bersama dan mentaati arahan PAS pada setiap langkah dan tindakan yang diambil dan mengajak semua ahli PAS beristiqamah dengan perjuangan ini hingga kemenangan.
      Wallahu'alam
      Wan Hairul Anuar Abdullah.
      Setiausaha Kehormat,
      Pertubuhan Pendokong dan Pencinta Ulamak
      (GENG USTAZ)
      11 Ogos 2015

      Delete
  13. Walaun walaun PASUG dan troper UMNO totok sudah bersatu melolong siang malam. Ha ha ha apa korang dapat? Isu sebenar cuba di kaburi dan menhentam sesama sendiri secara membabi buta.

    Korang bangang sangat dengan GHB , PKR dan DAP tidak akan dapat memperbaiki keadaan ekonomi Malaysia yang tenat kini. Ordinary rakyat Malaysia sekarang cukup terhimpit dalam keadaan hidup harian mereka.

    Sebagai contoh, hari ini ringgit jatuh ke paras 4.3480 (1 USD) dan 3.08 (1 SGD), reserve negara pun jatuh teruk, Capital outflow tiga kali lebih besar dari Investment inflow.

    Impaknya kepada kita amat berat terutama mereka yang berkeluarga besar dengan satu source of income. Di tambah pula dengan kesan GST dan kenaikan harga barang.

    Hentamlah kuat kuat sesama sendiri tetapi rejim yang membuat segala masalah tetap utuh kerana ramai antara kamu yang telah lalai tentang isu sebenar. Najib, Rosmah dan kuncu kuncu mereka telah kaya raya dan mereka tak akan merasa apa apa kesan dan akan terus hidup senang lenang.

    Apalah nasib rakyat Malaysia? Panda lebih mempunyai masa depan yang cerah dari anak anak jati Malaysia.

    Gelanggang untuk menghentam sendiri telah di buka seluas luas oleh OMAK KU untuk melalaikan kalian dari isu pokok iaitu ISU EKONOMI RAKYAT MALAYSIA.

    SYABAS dan TAHNIAH!!! OMAK KU kerana berjaya dalam misi untuk mengalih isu sebenar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ada lupa paaal MYR turun. By the kao zombie yg menyamar dekat sesi foto tu ka???????

      Padan hufuh

      Delete
    2. Padan hodoh!!!!!/sorry typo.

      Pi la kongres rakyat. Situ kita story ekonomi. Lu aalah forum laaaaaaa.

      Delete
    3. PAS mengumumkan satu inisiatif untuk menganjurkan Kongres Rakyat yang menghimpunkan pelbagai pihak bagi menyalurkan pandangan dan idea ke arah memperbaiki sistem pilihanraya dan demokrasi dalam negara ini.
      PAS adalah parti yang sentiasa konsisten dan tidak pernah berganjak menuntut sistem pilihanraya dan proses pemilihan kerajaan dalam negara ini agar telus, adil dan bersih.
      PAS yang sudah diketahui umum berdepan dengan pilihanraya 13 kali, PAS sentiasa bersama rakyat ingin melihat sistem dan proses demokrasi berjalan dengan adil dan saksama tanpa sebarang penyelewengan demi untuk menjaga maslahah dan kemakmuran negara.
      Pilihanraya yang adil sahaja adalah satu jaminan kelangsungan kemajuan dan kebaikan kepada negara ini dan rakyatnya.
      Geng Ustaz dengan ini menyokong cadangan PAS yang mengambil inisiatif untuk mengadakan Kongres Rakyat bagi memfokuskan isu pilihanraya dan sistem demokrasi di Malaysia.
      Geng Ustaz meyakini Kongres Rakyat ini adalah satu ruang dan platfom yang amat baik untuk dijadikan salah satu saluran bagi membincang dan mencadangkan jalan penyelesaian dalam aspek-aspek yang berkaitan pilihanraya dan proses demokrasi.
      Geng Ustaz juga akan bersama dan mentaati arahan PAS pada setiap langkah dan tindakan yang diambil dan mengajak semua ahli PAS beristiqamah dengan perjuangan ini hingga kemenangan.
      Wallahu'alam
      Wan Hairul Anuar Abdullah.
      Setiausaha Kehormat,
      Pertubuhan Pendokong dan Pencinta Ulamak
      (GENG USTAZ)
      11 Ogos 2015

      Delete
  14. sorry saya nak tumpang sekaki heh heh... saya pun kesian kat zombie kampung pisang kat atas ... korang janganlah malukan zombie heh heh heh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zombie pun tak mau Jadi GHB. Ayoyo Ammaaa

      Delete
  15. Tak risau...tak risau gembira..gembira

    ReplyDelete