KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 15 August 2015

ADA PEMIMPIN UMNO/BN DIDAKWA KETUAI GERAKAN MAU GULING KERAJAAN KATA ZAHID HAMIDI



Terdapat gerakan yang disusun bertujuan menjatuhkan kerajaan sedia ada yang turut melibatkan pemimpin Umno-Barisan Nasional (BN), dedah Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.

Ahmad Zahid menegaskan perkara berkenaan merupakan satu gerakan yang perlu dipandang serius oleh semua ahli parti politik memandangkan ancaman tersebut didakwa diketuai oleh pemimpin Umno dan BN sendiri.

“Sebagai Menteri Dalam Negeri, saya dapat tahu ada usaha untuk menggulingkan kerajaan yang dipilih melalui demokrasi.

“Herannya diketuai oleh pemimpin Umno dan BN. Saya tidak akan pernah mengizinkan perkara ini berlaku,” katanya ketika berucap merasmikan Mesyuarat Umno Bahagian Ampang, di sini hari ini.

Jelasnya lagi, usaha berkenaan diketahui melalui maklumat yang disampaikan kepada beliau oleh sumber-sumber yang kukuh dan boleh dipercayai.

Zahid menambah, gerakan itu dikatakan untuk mengumpulkan sokongan dari ahli-ahli parlimen pembangkang dan juga BN melalui akuan bersumpah bagi membolehkan kerajaan yang kini dipimpin BN digulingkan.

“Ada tokoh-tokoh tertentu dan didalangi tokoh-tokoh tertentu juga untuk dapatkan akuan bersumpah di kalangan ahli parlimen pembangkang dan juga cuba menarik ahli-ahli parlimen BN untuk tumbangkan kerajaan sedia ada melalui pintu belakang.

“Saya dapat maklumat, dari sumber-sumber yang sangat dipercayai dan usaha ini sedang berjalan. Kononnya 87 pembangkang dan satu bebas mereka sedang berusaha termasuk menarik ahli parlimen BN untuk menyokong mereka,” tambah beliau.

Perkara ini didedahkan Zahid yang juga Naib Presiden Umno dengan bertegas dalam memastikan perkara tersebut tidak akan terlaksana.

Malah, beliau juga penuh keyakinan memberi jaminan bahawa pemimpin Umno dan BN tidak akan terjebak dengan gerakan yang sedang disusun tersebut.

“Saya minta kepimpinan akar umbi dan di peringkat nasional bangun bagi memastikan perkara ini tidak terjadi.

“Ini akan menyebabkan gelojak politik nasional. Mereka tak sanggup tunggu PRU (pilihan raya umum), mereka nak masuk ikut pintu belakang,” ujarnya yang juga Ahli Parlimen Bagan Datoh itu.

Majlis berkenaan turut dihadiri Ketua Perhubungan Umno Selangor, Datuk Seri Noh Omar dan juga Ketua Umno Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo.

72 comments:

  1. Kalau betul apa yang dikatakan Zahid Hamidi baguslah. Selepas tumbangnya kerajaan BN pimpinan Najib dan tertubuhnya kerajaan campuran baru, siaplah Najib dan konco-konconya termasuk Zahid Hamidi. Siasat kaw-kaw punya setiap salah laku, penyelewengan dan salah guna kuasa mereka ini. Itu yang takut sangat bila dengar berita ada ura-ura untuk menggulingkan kerajaan tapi kalau mengikut saluran yang betul, bukan guling namanya tapi kerajaan yang ada jatuh berguling-guling bersama pemimpin yang korup, ego dan tidak ingat dunia. Kita lihatlah, mudah-mudahan perkara itu menjadi kenyataan. Amin..Amin...Aminn...itulah harapan dan doa majoriti rakyat Malaysia yang makin meloya dengan kerajaan BN yang makin angkuh tapi makin melemah cuma berpaut di dahan rapuh!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pr masing2 buat hal sendiri dan masih huru hara dlm pati sendiri.. kecuali dap yg stabel.. ada hati nak nak tubuh kerajaan campuran... klu dap aku pecaya klu yg lain hampas.. dap yg stabel pun blh huru hara.

      Delete
    2. Klu dap ug kau percya dpt jamin islam...samada kau mmg kapir atau kaubyg dh huru hara

      Delete
    3. RAKYAT TENGAH SUSAH, DUIT TURUN NILAI, DIA SIBUK PULAK DENGAN CERITA PARTI DIA. APA PUNYA MENTERI....

      Delete
    4. Aku ingatkan PKR - Parti Kencing Rakyat saja yang pandai kencingkan rakyat. Le ni dah berjangkit ke UMNO pulak....habis dikencingkan macam apa yang Al-Juburi buat dulu.....hancing sungguh kencing orang tua ni....

      Delete
    5. Dulu ada gerakan nk memggulingkn TSKI oleh org & parti sendiri.. dengan sbb itulah brmulanya proses trgulingnya Pakatan Rakyat.. apa punya perangai la.. nk lawan Umno, perangai serupa Umno.. mana bole itu macam.. haiya..

      Delete
    6. Berani Muhyiddin sumpah laknat yang dia tak berkomplot?

      Delete
    7. Aamiin... Aamiin... Aamiin...

      Delete
  2. maksud dia ialah muhyidin laaa

    ada org ada org kunun.. ckp je muhyidin

    tp guna istilah nk guling kerajaan itu yg berat

    tu tanda2 nk guna kekerasan ke atas muhyidin la tu.

    kesian muhyidin jadi mangsa mcm anwar.

    tp ini semua utk ditayang kpd umnu utk mengajar apa itu
    kezaliman yg hingga tertubuhnya PKR selama ini.

    juga utk tunjuk pd org mcm umi hafilda, apa itu kezaliman kpd rakyat jika TPM pun boleh diperlaku mcm apa yg jadi pada anwar dn muhyidin.

    cuma adakah muhyidin sampai tubuh parti baru.. rasanya tidak. ...

    entah2 lebih dr itu.. hingga tertubuh negara baru.... bangsa johor.... mmmmm

    hishamudin masuk tv3 semlm kelihatan sakit , kurus dn cengkung

    apa kena kt hisham. dia pun serba salah sebb org johor.. tktau nk sebelahi sapa.

    serba salah boleh berlaku apabila boss kita bersalah tp takut dn hormat tk berani nk sanggah.

    kalau boss betul dn org bawah salah... wahhh semua penyokong tunjuk hero bela boss.

    tp kalau boss salah.... tk berani nk tunjuk sanggah sgt.. mulalah rasa nk terkucil ke tandas byk kali.

    apakah hisham juga tidak selamat kedudukannya selepas ini.

    zahid sudah tentu dlm percubaan.. jika prestasi serupa F1 bela boss, ada harapan kekal jawatan. jika tidak, sekejap aje lah...

    zahid terkenal dgn nampak garang tp tunduk kpd tekanan. dulu awal2 melawat anwar dipecat... selepas mahdey jeling2.. patah balik dn ckp 'sorry boss, kunci saya tertinggal kt rumah anwar'.. hihihiihihi

    dunia2 penuh sandiwara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. antara muhydin dan anwar sangat jauh perbezannya, muhydin digugurkan kerana menegakkan kebenaran manakala anwar dipecat kerana menjubur bontotsesama jenis. Kah Kah Kah

      Delete
    2. 14:11 penggemar bontot org gamaknya

      Delete
    3. 14.11 adalah saksi mata yg menyaksikan anwar liwat sambil dia sendiri memancutkn dna nya

      jenis gila sex luar tabie anon tu

      Delete
    4. aku sokong 14.11 sebab dia kena jubur juga dan yang seronoknya mak dia pun kena jubur,yang juburkan dia dan mak dia mat bangla bukan Anwar tapi dia perasan anwar .kesian dia ,

      Delete
    5. Anon 14:11....aku rasa bapak ko suka main belakang mak ko.....masa nak pancut bapak ko pancut depan mak ko.....sperma bapak ko yang bercampur taik mak ko.....maka terjadi lah ko....tu sebab nya mulut ko tak lekang nyebut....jubo jubo jubo.....

      Delete
    6. DAH LA TU...
      KO TAK SEGAN KER KAT OMAK KAU?

      Delete
  3. Lama mana ahli umno/bn boleh di perbodohkan. Kalau orang bangkang terus tuduh anasir luarlah, zionislah, pembangkanglah. Sebenarnya orang dah berani kata salah itu salah, nak selindung atas nama melayu/bumiputra/islam dah tak laku.

    ReplyDelete
  4. Dia cakap sebijik mcm tuang presdeng cakap la. Amanu dah tiru paspispus pulak dah......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus2...macau2 mcm ni kita nak...bantu ghb dan dap megah di alam siber...hina fitnah xpa...dosa pahla x seberapa...lagipun klu kene saman mintak mahap lo...apa susah...kipidap

      Delete
    2. Mintak maaf tu dituntut islam.
      Tapi yg mengaku kuat islam pulak tak nak mintak maaf bila dah fitnah orang. Macam kulit dia tebal pulak. Kulit biawak agaknya...

      Delete
  5. Sampai bila agaknya korang akan kina kincin haaa......

    ReplyDelete
  6. Kami ahli2 pas akan memastikan perkara itu tidak berlaku. Kami menyokong penuh kepimpinan najib spt mana sokongan presiden kami. Asas kami ialah 4 saksi.

    Jeff ulu bernam
    Reformist original

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kejap ahli pas,kejap ahli pkr..haje bangsat jeff ni

      Delete
    2. Batu api ni patut direndam dalam kuali panas supaya jeff bertukar jadi jus.

      Delete
    3. Ini jeff clone...biasala pkr dan dap...xdak keje lain wat fitnah je

      Delete
    4. Hoi Jeff anak haram bin anak luar nikah! s

      Selalu buat komen bahlol. Panggil saya sekarang ko binatang 016-271 5067

      Delete
    5. Pkr memang pukimak. Ghb pun pukimak. Kami ahli pas menyokong kenyataan tpm zahid.

      Jeff ulu bernam
      Reformist original

      Delete
    6. Jeff dah makan ubat ka. Kalau belum pi makan dulu. Pakcik tengok jeff dok melalak sorang2 kesian kat kau jeff....

      Delete
  7. Dah umno kaki rasuah,kuku besi kat mana salahnya nk gulingkan pm.ada demokrasi kata pm wajib terima rasuah ke,ke nk suruh tuang presideng pil kuda bawa 4 org saksi dulu..ngeh3

    ReplyDelete
  8. Kalau betul tak kan la Zahid nak Umum. Siapa la dia nak kencing ni. Okay, teruskan komen masing-masing dan sokong lah parti dan pertubuhan masing-masing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berani Muhyiddin sumpah laknat yang dia tak berkomplot?

      Delete
  9. Blh pcaye ke zahid ni.masih igt aritu masa kes sulu kata bbrp pemimpin pembangkang terlibat akan dedah nama.....smpi sekarang apa pun tarak.phui

    ReplyDelete
  10. Salam 1rasuah,

    Teringat dulu masa sekolah. Cikgu suka dengan murid murid pandai dan sering naik angin dengan murid murid bodo. Mereka bukan sahaja lembam dan lembab dalam akademik (pencapaian otak), kokurikulum (komunikasi, kepimpinan dan kecergasan) malahan akhlak (suka langgar undang undang, tak dengar cakap guru dan ibubapa dan berperangai buruk seperti merokok, ponteng, berambut panjang). Setelah meningkat dewasa mereka juga ambil degree walaupun bukan dengan cara yang biasa iaitu kepandaian, tetapi melalui cara menurunkan syarat minima ambil degree ada juga melalui cara tidak adil seperti ikut pintu belakang, ikut sekolah tertentu yang grafnya rendah. Tapi jangannn, bila mereka dikritik anda pula yang dikatakan tidak berakhlak atau tidak pandai bergaul, berfikir, tiada soft skill dan tak pandai berkomunikasi. Terbaru tiada social skills.

    Hanya mampu tersenyum.heee

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya.

    ReplyDelete
  11. 14.13 mmg tau sbb anwar pernah baham jubor diye...kor guane ngok?

    jef babi tua

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke? kalau mcm tu memang sahih le anwar kuat baham lubang jubur..ngeh3

      Delete
  12. Apa benda yang Zahid merepek ni. Bukankah Tan Sri Muhyuddin juga ahli Kabinet sebahagian dari Pentadbiran Kerajaan. Siapa yang menjatuhnya melainkan bukan Najib dan di gantikan dengan hahahah Zahid sendiri. Perdana menteri itu bukannya beliau sorang je. Seluruh Kabinet ialah Pentadbiran Kerajaan. Adakah bermakna NAjib juga cuba menjatuhkan Pentadbiran KERAJAAN?

    Satu lagi janganlah guna KERAJAAN. KERAJAAN itu maksudnya Raja-raja. (MONARCHY/SULTANATE). Gunakanlah bahasa Inggeris yang lebih tepat yakni GOVERNMENT. GOVERNMENT bukannya KERAJAAN :- GOVERNMENT itu ialah PENTADBIRAN KERAJAAN yang di ketuai Najib. (TETAPI BUKAN NAJIB SAHAJA SELURUH KABINET JUGA IALAH PENTADBIRAN KERAJAAN cuma di ketuai NAJIB.)

    KETUA KERAJAAN= YDPA

    KETUA GOVERNMENT/PENTADBIRAN KERAJAAN = NAJIB/PM

    Jangan guna perkataan Kerajaan sewenang-wenangnya. Ini kerana menjatuhkan kerajaan (RAJA_RAJA - kerajaan itu sendiri berkata akarnya RAJA) satu treasonous Act- perbuatan penderhakaan. Boleh kena hukum mati YOP. (Kes Sauk/Mohd Amin hari tu) Gunakan istilah PENTADBIRAN KERAJAAN/Government bila hendak merujuk kepada kemelut ini.

    ReplyDelete
  13. tegur najib = menentang dasar negara
    turunkn najib = guling kerajaan
    curi kasut najib = curi harta negara

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana bukti gred A yg mat sabu bos syiah? lamanya tunggu x kuar2...omak, kek mano kao simpan buktinyo?

      Delete
    2. Berani Muhyiddin sumpah laknat yang dia tak berkomplot?

      Delete
  14. Siapa berani kutuk haji. Haji hadi adalah ulamak suci. Haron din bertaraf wali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepala hatok hang.

      Delete
    2. oii, oii...hal tuang guru sama aaron jean levis jgn sebut...kan macau pasiku lotot 17.35 duda mareee...ngeh3

      jeff ulu bernam
      babi tua original

      Delete
  15. INI CERITA BENAR MALAM TADI....
    Aku ke masjid tempat aku tinggal. Alhamdulillah, kedudukannya tak jauh dr rumah. Semasa tengah solat Isyak berjemaah, seorang budak lelaki kecil berjubah dan berkopiah kecil berjalan mundar mandir antara saf solat kami 3 baris. Anak jiran aku yg umurnya kurang 3 tahun. Bapanya sentiasa membawa anak kecil itu ke masjid. Kadang2 kami berjalan bersama2.

    Malam tadi, selepas solat sekesai, seorang hamba Allah, berjubah dan berserban berdiri dan menjerit menghalau budak kecil itu supaya ke belakang masjid dan membebel menegur bapanya supaya menjaga anaknya atau tidak membawanya ke masjid kerana mengganggu mereka bersolat.

    Aku terkesima dengan teguran itu. Tidak salah menegur cuma cara dia menegur dengan bahasa yg amat kasar dan kuat amat dikesali. Saya dan jiran saya hanya khariah biasa yg baru 2 tahun pindah ke sini dan bukan ahli jawatankuasa masjid seperti beliau. Aku sebak bila nelihat budak itu ketakutan dan berlari ke arah bapanya. Aku juga sebak bila melihat bapanya merangkul budak itu sambil menggosok rambut anaknya. Lebih sebak lagi, si bapa tidak lekang dari senyuman.

    Lepas doa, aku melangkah keluar kerana kurang senang dengan kejadian itu. Si ayah juga keluar mendokong anaknya bersama. Ada kesan lelehan air mata di pipi budak itu.

    Zohor tadi, aku ke masjid yg sama berjemaah. Alhamdulillah, anak kecil itu dan bapanya ada bersama. Bezanya, hamba Allah yg memarahinya malam tadi tidak ada semasa zohor berjemaah. Dan seperti biasa, anak kecil itu akan berlari sambil nulutnya tidak henti membaca ABC dan Alif,Ba, Ta yang kadang kala tersilap susunan. Tiada anak kecil lain yang ada di masjid ketika itu. Anak itulah yang tetap setia di rumah Allah.

    Persoalan saya hanya satu. Kenapa kita susah sangat mengajar anak kitan utk ke masjid. Sudahlah tidak menggalakkan anak ke masjid, kita memarahi mereka yang cuba belajar mencintai masjid.... Apalah sangat gangguan solat dgn seorang budak kecil yg berlari antara saf? Apalah sangat gangguan seorang budak yang bersuara membaca ABC?

    (Bersambung)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi aku, untuk menggalakkan anak atau generasi muda ke masjid, kita perlu mendidiknya dari awal, dari kecil lagi. Melentur buluh biar dari rebungnya. Sayangnya, tidak semua yang mahu membawa anak ke masjid malah memusuhi khariah yg membawa anak kecil ke rumah Allah itu. Untuk mencintai Allah, anak2 ini perlu di didik, bapa perlu menunjuk teladan. Jika kecil selalu dididik, bila besar tidaklah berat kaki hendak melangkah ke mesjid. Alah bisa tegal biasa.

      Sebagai bapa, membawa anak ke masjid adalah sesuatu yg perlu diamalkan. Malangnya, bapa sekarang lebih rela membiarkan anak menonton cerita kartun, bermain game, bernain ice skating di ioi dll hingga waktu solat diabai dan dilewatkan. Dan bila melihat anak kecil mula menjinakkan diri dengan masjid, kita pula yang rasa panas seluruh badan....

      Apabila ada aktiviti masjid yg kurang dihadiri khariah, maka hamba Allah sbg ajk masjid inilah yg akan terpekik2 menyindir hkariah yg tidak datang sama. Tapi, dialah juga yg sebenarnya menanam kebencian khariah utk ke masjid.

      Nasihat saya sebagai orang muda, jika anda tidak mampu membaikinya, janganlah pula merosakkannya. Sedangkan Rasulullah sendiri tidak memarahi cucunya ketika cucu baginda naik di belakangnya ketika baginda sedang sujud......

      Kepada hamba Allah itu, atau sesiapa jua yang memiliki sifat spt hamba Allah itu, renunglah dan berubahlah. Lihat kembli anak kamu sendiri, di mana mereka berada ketika azan dilaungkan dr masjid. Adakah mereka berada di masjid atau sedang bersuka2 di tempat yang dimurkai Allah. Adakah mereka sedang bersolat atau sedang melakukan perbuatan yg dimurkai Allah.

      Sungguh, saya amat memuji jiran saya. Dia tidak serik dengan satu teguran kesat. Saya juga kagum dgn anak kecil itu. Dia tidak takut untuk kembali ke masjid hari ini. Baginya masjid adalah tempat yg wajib dikunjungi setiap kali azan kedengaran. Dan sebelum azan pastinya anak kecil ini akan merengek meminta ibunya memakaikan jubah dan kopiah putih.

      Tahniah kepada si ayah, abang Azmi. Untuk si comel, Aiman, sayang dari uncle Bob. Jika dirakdirkan aku memiliki anak nanti, biarlah anak2ku mencontohi Aiman......

      Delete
    2. AJK Masjid tu tak belajar kisah nabi s.a.w dan kisah sahabat zaman nabi s.a.w budak2 berlari depan saf depan siap bergurau xde siapa plak hatta nabi s.a.w menjerit marah...dah nama budak biarlah dia begitu yg penting dia selalu mari masjid buka mcm org dewasa yg kononnya kuat dan bertenaga tp nak gi masjid tak larat ke gym...main futsal ber jam2 boleh plak.....

      Delete
  16. Memang benar kata Zahid. Aku dah lama tahu. Ini semua kerja 3 Tun dan 6 Tan Sri. Ketuanya DAP. Ongkosnya pun dari DAP.

    Selepas PKR dan PAS dipecah belah sekarang UMNO.

    Sarawak Report adalah teraju utama manakala Red Bean Army adalah troopers menabur fitnah, video dan gambar aib, jenaka yang diedarkan melalui FB, tweeter dan wasapp.

    Nampak benar ramai rakyat Malaysia "Tipah tertipu bang, Tipah tertipu".

    Walhasil DAP dan PAP Singapura punya hal. Akhirnya Cina perintah, Melayu kena halau dalam hutan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya2...ini kerja 3 tong....tong sampah, tong taik dan tom yam...ane...obat suda makan kaa?

      Delete
    2. Itu ane pun kincin punya worang

      Delete
    3. Berani Muhyiddin sumpah laknat yang dia tak berkomplot?

      Delete
    4. UNDI TAK PERCAYA ADA DALAM PERLEMBAGAAN.
      APA MASALAHNYA?

      Delete
  17. Zahid ingat semua orang bodoh utk menilai perbuatan dia. Dia dah tak sabar nak duduk dikerusi tpu maka dimulakanyalah bunga2 fitnah supaya muhyidin terjerat

    ReplyDelete
  18. Zahid ingat semua orang bodoh utk menilai perbuatan dia. Dia dah tak sabar nak duduk dikerusi tpu maka dimulakanyalah bunga2 fitnah supaya muhyidin terjerat

    ReplyDelete
  19. Berita Panas: Zahid adalah ayah saya!

    Jeff Ulu Bernam
    Ori Refomist Kaki Kankang


    ReplyDelete
  20. Haron din dah kena rasuk jin sedang bertapa dalam gua sedang mendoakan orang pitnah najib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oii 2047...aku sudah bilang hal tuang guru sushi sama aron jean levis jgn sebut nanti macai pasiku mengamuk...ada arti?

      Delete
  21. Ini semua sbb hantu tuya suda mengamok

    ReplyDelete
  22. haji hadi ulamak suci
    haron din bertaraf wali
    kurenung bulan lagi dan lagi
    rupa rupanya bontot kuali

    ReplyDelete
  23. pas adalah satu satunya parti ynag memperjuaqngkan islam. Tanpa pas tiada perjuangan islam. Ulamak mana yang boleh menandingi haji hadi dan harun din. tiada mereka hancurlah islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat arab saudi nu tak ada hadi ngan harung din pong.... ok aje aku tengok.
      Abih tu kalu dia mati besok kira hancor la islam yekkk.....
      takutnya akuuuu

      Delete
    2. 1 mesia - terbilang, temberang, terkangkang

      Delete
  24. Bila Indon berkata-kata....Pergi balik Indon lah

    ReplyDelete
  25. Gua sudah bilang harun din sama bapanya haji hadi harus dipertahankan. Mèreka kan ulamak terbilang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terbilang, temberang, terkangkang

      Delete
  26. Omak kau gigi mancung

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ni mulut lebor la, dol

      Delete
  27. Omak dah baca harakah daily blum? Ada beberapa perkara lama perlu dibangkitkan dan dihujah oleh pembaca pembaca yang professional mahupun yang tak professional. Pertama isu nak menang pilihan raya, telah diperbetul yang PAS nak menang. Kedua isu status ahli PAS yang aktif dalam gerakan baru. PAS tak nak pecat dan Minta ahli terlibat letak jawatan secara sukarela. Kita sedia maklum yang mereka ini tak akan letak jawatan selagi belum dapat surat. Dari segi perundangan sistem dunia dan psikology politic mereka betul. Bincangkan.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak bincang apa bhaiiii.
      kalu hadi ada telo, pecat aje laa

      Delete
  28. PARTI AMANAT SUSHI KATA :

    TUANG JEPUNG
    - kena cari 4 saksi

    HARUANG JIN
    - tak lojik

    OLARMAK KAU
    - sahak gagap totap dihati

    ReplyDelete
  29. Ha..ha..ha!! Lawak...kalau dh mntri bodo ..tu ler idea yg dpt...bukn btul pun..cuma nk ngampu jer..yg dia gabra sbenar nye tkut kot esok pgi njib tukar org lain plak gnti dia...bukn grenti..dia nk impress njib jer..wat ler citer karut ni...psni wat le ops lalang..sumbat yg pndai2 msuk jel..tinggal la yg pndir2 urus negara..bewak!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cerita karut kau kata? hadi sama haron percaya apa...

      Delete
  30. Hoi Kang Zohid balik indon lah!

    ReplyDelete
  31. apa laaa ni propaganda nak satukan ahli umno laa sebb sekrg dah punah ranah dah pecah belah dah berpuak puak.....TPM guna reverse psikologi nak raih sokongan ahli2 umno supaya bersatu...last2 najib masih PM hahahaha....PEMIMPIN YG MENIPU RAKYATNYA TIDAK AKAN MASUK SYURGA - HADIS SAHIH...TAKUTLAH WAHAI PEMIMPIN MU TAK MATI KE?
    SAMPAI BILA NAK TONGKAT LANGIT KUBUR DOK PANGGIL...!!!

    ReplyDelete