Sunday 16 August 2015

RAKAMAN GAMBAR GELAGAT SEORANG LELAKI MAKAN KUACI SAMBIL TABURKAN KULITNYA DILANTAI LIGAT BERLEGAR DIMEDIA SOSIAL.


Walaupun ditegur secara baik dan sopan oleh seorang Pengawal Keselamatan dan juga tukang sapu premis tersebut namun dengan lagak sombong pekak badak lelaki berkenaan terus juga menguyah kuaci sambil kulit dbuang dilantai.

Sifat dan gelagat tidak ada sivik dan tamadun ini menyebabkan warga maya mengutuk dan menghentamnya bertali arus dengan kata-kata kesat lagi pedas.

39 comments:

  1. Hidangan utk Jeff Tauke Babi serta Geng Hadi Barua..Terkini...13 ahli jawatankuasa (AJK) Pemuda PAS Shah Alam telah keluar parti kemudian bekas Ketua Pemuda Pañs Melaka Jauhar Moģhd Dawi juga telah mengisytiharkan keluar daripada parti itu dan telah menyertai Gerakan Harapan Baru.  Sesungguhnya..Haji Hadi telah membuktikan beliau seorang yang tidak boleh dipercayai, telunjuk lurus kelingking berkait, suka tikam belakang dan lidah bercabang. Tuan Ibrahim sedih ceramahnya di Tumpat (kampung MB Kelantan) langsung tiada sambutan, mengajak pembangkang (DAP, PKR dan GHB) yang diejek, dihina, difitnah dan diumpat-keji untuk kembali bersama.
    Terima kasih sajalah. Kami sudah ada formula.Baju kami pun lebih ceria dpd pas. Kami bukan dari jenis yang suka dipatuh ular di lubang yang sama berkali-kali.
    Fokus kami sekarang utk tumbangkan peragut wang negara 42 bilion. Pulihkan keyakinan pelabur serta berazam nemberi kehidupan yg oaling selesa kpd rakyat Msia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam semua,

      Kisah TSKI Omak Kau sudah pamirkan dengan jelas. Malam ni GHB akan membikin jamuan raya dan ceramah/fitnah tarak ampun dan tarak abis.

      Mari kita tanya itu macai nama Hasnul dan Saari Sungib mestilah meminta maaf kepada TSKI macam Saifuddin. Berbangga dgn JIM dan IRC tapi bergelumang dengan fitnah sambil disokong oleh DAP.

      Malam ni di seksyen 19, pendokong2 keadilan yg originel dan PAS wajar hadir dan meminta GHB meminta maaf kepada TSKI, meminta maaf keapada umat Islam di Selangor dan meminta maaf kepada Istana kerana menyokong fitnah Kajang Move.

      Kalau sebelum dapat Putrajaya dah kaki fitnah, saya yakin, bukan sahaja 48 billion malah seluar dalam setiap rakyat Malaysia boleh digadai oleh DAP, Pendokong Kajang Move dan GHB

      Kamu GHB, ambillah seramai2 penagh fitnah, kalau boleh angkut sekailSaifuddin Nasution, Rafizi dll

      Bercakap kerana benar, Menipu tidak sekali

      Yg Benar

      Jeff Ulu Bernam
      Keadilan Reform

      Delete
    2. Benar kata Jeff dan Omak Kau.

      Aku rasa kalau orang tanya Hasnul dgn Saari Sungib wajar, minta maaf mahu muntah berterabur Mat Sabu atas stage.

      Yang Anon 14:35, cakap tu biar lah saja. Pemuda2 akur rasa pembodek Khalid Samad tu.

      Biarkanlah Jeff, mereka itu muntah dengan cirit2 fitnah. Puak2 JIM ni pu satu, cakap Islamic tapi fitnah TSKI. Mungkin kefahaman JIM yg tak boleh fitnah adalah Tauke Bukit Penang Mari. Mungkin usrah mereka cakap macam tu, saya tak tau. Apa Class pi Usrah orang kaki fitnah ni

      Jesse Labu
      N9ers

      Delete
    3. ROSMAH PUAKA SHOPPING PAKAI DUIT DERMA, RAKYAT HANYA MAMPU MAKAN KUACI.

      Delete
    4. Kpd GHB.
      Semalam satu permulaan yg amat baik. Seminar ulamaj yg penuh semangat ukhuwah dan beradab. Teruskanlah dgn penuh istiqamah. Permulaan yg baik akan membeti hasil yg bsik juga. Sesungguhnya perjuangan Islam adalah wajib untuk semua umat islam di muka bumi ini dan bukan eksklusif utk pas sahaja. Untuk memperjuangkan islam, halabgan, kutukan, cercaan, ejekan dan fitnah memsng jadi kebiasaan. Biarkanlah kerana yang batil akan musnah diganti yg benar. Tunjukkan GHB adalah di pihak yg benar. Ya Rab, bimbinglah kami ke jalan yang Engkau redai.

      Delete
    5. BUATNYA ESOK AJAL KO SAMPAI, MCM MANA LA AGAKNYA KO NAK MINTA MAAF PD ORG YG KO CERCA DAN YG KO FITNAH TU YER? AMALAN TAK SEBERAPA, DOSA FITNAH HARI2 KO BUAT. KO TAK RASA BERSALAH PADA ALLAH KE? KE KO RASA DAH KEBAL API NERAKA? KO INGAT API NERAKA TU MAIN2?

      Delete
    6. Bwk ulamak ramai2 pun tp xnak gak islam watper....klu nak umno boleh anjur sejuta ulamak...tp akhirnya? So pls jgn nilai keislaman parti baru dgn ramainya ulamak tp istiaqomah dlm mengislamkan umat islam di msia

      Delete
  2. Mangkuk Barua Babi ni sebenornye Emak Bapak dia tak pernah ajor dia menjaga Kebersihan.Keturunan Barua katakan

    ReplyDelete
    Replies
    1. MAT SYABUN KATA, DANA GHB SEMUA TURUN DARI LANGIT!!!

      Orang macam Si Mat Sabu, Khalid Samad, Mujahid Rawa, Hatta Ramli, Nizar Lilin, Dr. Dzul dan sebagainya tu semua orang yang hebat - hebat. Diorang tak perlukan bantuan orang lain.

      Sekali diorang baca doa je, berlambak - lambak duit turun dari langit. Tak perlu nak mengharapkan puak - puak DAPigs tu beri bantuan kepada diorang. Kalau ada pun, setakat bantuan dari celah gigi je.

      Paling tidak, Geng Haprak Baru tu boleh bagi alasan, "semua pemimpin dalam GHB mengimfakkan gaji mereka sebagai wakil rakyat untuk menggerakkan aktiviti diseluruh Negara".

      Lagi pun, bukannya seorang dua je yang jadi Pengkhianat dalam PAS tu takde berjawatan. Boleh dikatakan semuanya masih memegang jawatan sebagai Wakil Rakyat sama ada ADUN atau pun Ahli Parlimen.

      Tambah pulak, cabaran yang dibuat terhadap Geng Haprak Baru ni lebih kurang macam mencabar tembok je. Diorang bukan peduli sangat pun dengan cabaran atau desak sedemikian.

      Dalam erti kata mudahnya, tak perlu la puak - puak Pencacai Rejim PAS Kelantan tu nak tunjuk Hero sangat dan desak Geng Haprak Baru ni dedahkan sumber dana diorang kepada umum. Nanti takut malu diri sendiri je!

      Delete
    2. Syok Sendiri yang Melampau Dalam Isu Khalid Samad (GHB) kena saman

      Tulang Badak@Murtabak tengok kumpulan2 yg mengagungkan GHB/DAP bersikap syok sendiri yang melampau dalam isu Khalid Samad GHB kalah saman.

      Mereka mendakwa Saifuddin Nasution telah meminta maaf kepada Khalid kerana membuat tuduhan yang palsu yang telah membawa kepada Khalid terpelanting dari jawatan MB.

      Mereka mendakwa Khalid Samad tidak bersalah dalam kes saman Hassan Ali (Jati) terhadap Khalid Samad

      Ini semua berasal dari pembohongan Khalid Saman terhadap Datuk Hassan Ali

      Padahal kalau merujuk mahkamah, Khalid Samad kalah saman.

      Tapi Si Khalid Samad tu kena ingat! Biarpun dia dapat lepas dari membayar jumlah yang sepatutnya dia bayar, itu tidak akan melepaskan dia dari hukuman diakhirat kelak kerana telah menabur fitnah terhadap saudara sesama Islam demi kepentingan Politik Peribadi dia sendiri!!!
      Mahkamah Rayuan di sini mengurangkan jumlah ganti rugi daripada RM300,000 kepada RM200,000 yang harus dibayar anggota Parlimen Shah Alam Khalid Abdul Samad kepada Presiden Jalur Tiga Malaysia (Jati) Datuk Dr Hasan Mohamed Ali berhubung kenyataan berbaur fitnah.

      Barisan panel tiga hakim yang diketuai Hakim Datuk Alizatul Khair Osman Khairuddin menolak rayuan Khalid ke atas liabiliti dan keputusan Mahkamah Tinggi mengarahkannya membayar RM200,000 kepada Hasan sebagai ganti rugi am.

      Beliau, bagaimanapun, membenarkan rayuan Khalid untuk mengetepikan keputusan Mahkamah Tinggi yang memerintahkannya membayar RM100,000 sebagai ganti rugi teruk kepada Hasan.

      Hakim Datuk Tengku Maimun Tuan Mat dan Datuk Abang Iskandar Abang Hashim juga menganggotai panel itu bersama Hakim Alizatul.

      Pada 31 Oktober 2013, Mahkamah Tinggi membenarkan saman Hasan selepas memutuskan bahawa beliau berjaya membuktikan bahawa Khalid membuat kenyataan itu dengan niat jahat.

      Pada 27 November 2013, Mahkamah Tinggi, dalam prosiding untuk menilai ganti rugi dalam perkaran itu, telah memerintahkan Khalid membayar RM200,000 kepada Hasan sebagai ganti rugi am dan RM100,000 sebagai ganti rugi teruk.

      Hasan, yang juga bekas pesuruhjaya PAS Selangor dan anggota exco negeri memfailkan saman ke atas Khalid kerana mendakwa Khalid telah menuturkan perkataan fitnah ke atasnya dalam sidang media pada 24 Februari 2012.


      Hasan mendakwa bahawa Khalid seterusnya menerbitkan perkataan fitnah itu dalam artikel dalam blognya dan wartawan dalam sidang media kemudian menyiarkan perkataan-perkataan itu dalam portal berita "mstar" dan "Malaysiakini".

      Tulang Badak @ Murtabakwaves
      Tepat Jitu dan Tarak Bodek

      Delete
    3. Ko dapat lepas ke kat mahkamah akhirat?

      Delete
  3. Ada laki bini merompak wang pembayar cukai tp makcik clener dan pengawal tu x tego pun..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar akui ‘makan hati’
      (Bukan makan kuaci berterabur)

      Tu la Anwar, kao fitnah TSKI, Allayarham TGNA, TGHA, TGHD........... sekarang makan hati sampai kurus tu. Harap GHB jangan makan hati atau makan duit upah Tauke Penang

      SHAH ALAM: Bekas Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim mengakui ‘makan hati’ sepanjang menjalani hukuman penjara di Sungai Buloh.

      Kenyataan itu diberikan beliau ketika ditanya wartawan mengenai perubahan fizikalnya.

      “Kurus bukan kerana lapar tapi kerana menahan hati ,” katanya ketika ditanya sekumpulan pemberita apabila keluar dari Mahkamah Tinggi hari ini.

      Sebelum itu, Ketua Umum PKR itu dibawa sebagai saksi dalam kes saman fitnah bekas Menteri Besar Selangor , Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim terhadap parti itu.

      Anwar terpaksa merengkok selama lima tahun dalam penjara selepas didapati bersalah meliwat pembantunya, Saiful Azlan Bukhari. - FMT

      Delete
    2. Anon 14:55 ko komen macam sial aku rasa ko ni keturuna haram jadah

      Delete
    3. Anon 15.57,janagn sedap mulut mengata orang nanti sendiri terkena,mungkin kau marah sebab mak kau diliwat anwar kot atau isteri kau yang ken atau kakak kau,tapi aku rasa mak kau yang dijuburi bangla,

      Delete
    4. Hentikanlah buat dosa. Tak faedah

      Delete
  4. Guru kencing berdiri murid kencing berlari. Ini masalah etika, dh tua nk mampus pun x beretika. Agaknya mkn duit derma kot. Atau duit hasil assignment upah orang, exam ramai2 jumpa lecturer minta kasi lulus dpt degree buat naik gaji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katak boleh kawan sama kata. Bukit Penang pun suka makan katak. GHB pun katak. Mat Sabu = Ibrahim Ali


      GHB Sedia Kerjasama Dengan Perkasa

      Parti Gerakan Harapan Baru (GHB) Johor yang baru ditubuhkan mengalu-alukan mana-mana parti yang ingin bekerjasama bersama pergerakan itu, termasuk Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa)

      Pengerusi negeri, Aminolhuda Hassan berkata GHB terbuka, tetapi pada masa yang sama terdapat keperluan bagi melihat dengan lebih mendalam terhadap agenda parti-parti politik yang mengambil bahagian.

      Delete
    2. Pergi ambik wuduk gi solat.
      Dapat juga pahala kan

      Delete
    3. Napa nasihat org x dpt pahala kah

      Delete
  5. cuba tengok dan renungkan betul2 rope mamak nih...tengok stail gedebe diye, ade macang ayoh chik marang aka tuang guru hatori dok? saje tanye...set2 GHB jangan maroh boh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu Ramon Taylip tu. Hari tu dia tak pakai baju cap change. Kawan dia pinjam pi jamuan GHB.

      Yelaaaaaaahhhhh Keturunan campur Bangla/Nepal macam tu lah. Itu sebab dia sokong GHB

      Delete
    2. Dosa tu dah banyak.
      Tak payah la nak tambah dosa

      Delete
  6. Omakkau jeff jesse apahal post benda ni dah xda modal ka.kahkahkah.mcm page friend of bn...slalu post bukan2 sebab bila post bab politik je kene bantai..senang sgt patahkn hujah budak2 bn.patutla najib kata blogger bangang.kahkahkah


    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat gambar tu Ramon Taylip tu. Hari tu dia tak pakai baju cap change. Kawan dia pinjam pi jamuan GHB.

      Yelaaaaaaahhhhh Keturunan campur Bangla/Nepal macam tu lah. Itu sebab dia sokong GHB

      Delete
    2. Buatnya esok hang mati eksiden motor, mcm mana ko nak mintak maaf kat yg ko fitnah? Dah banyak ke ko kumpul pahala?

      Delete
  7. nak coment tentang gambar tu coment la tapi jangan nak libatkan orang lain..tak elok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setujuuuuu sangat.
      Jangan sengaja tambah dosa

      Delete
  8. yg makan kuaci buang kulit tnpa rasa malu tu namanya en najib....bini dia kt rumah pun suka mkn kuaci sepah. org nk kata apapun dia peduli apa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amalan ko dah banyak dah?
      Dah kebal?

      Delete
  9. 15.45/15.46 - GHB tu Geng Hadi Bangang tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buatnya esok ko mati eksiden bawah lori, mcm mna ko nak minrak maaf kat hadi?

      Delete
    2. Buatnya esok ko mati eksiden bawah lori, mcm mna ko nak minrak maaf kat hadi?

      Delete
  10. Oma kau gigi mancung

    ReplyDelete
  11. Dia buat sampah sikit je,tp sampah masyarakat dpt duit 1juta sebulan.X kan duit hasil saham judi genting kot..ngeh3

    ReplyDelete
  12. Mahkluk macam ni elok kita hantar g Jepung je biar dia belajar disiplin dengan orang Jepung.

    Sekarang ni ramai orsng suka g Jepung belajar cari ilham.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  13. Ni kutu bodoh!

    ReplyDelete
  14. Ma mamat bdh ni xde otak....rmhnya mcm ne le agknya...msti busuk smph brtimbun pnuh dgn tkus lps...if if aku jdi clner tu..sodok kulit tu ambil smbat dlm mulutny mulutnya..Bruce pdn muka

    ReplyDelete
  15. Dia ni oku..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...