KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 10 August 2015

KERETA DITABUR DENGAN SAMPAH DAUN KERANA MENGHALANG KERETA LAIN.



Kejadian dikatakan berlaku di Hospital Putrajaya apabila pemilik kereta ini langsung tidak memiliki sikap sivik dan tamadun meletakkan keretanya dengan menghalang kenderaan lain.

21 comments:

  1. Kereta putih itu ibarat Anuar Berahim Daun2 kering itu ibarat nepotism. Yang dihalang ialah ahli parti yg mahu keadilan. Kepimpinan sealau mengata2 Dacing, tapi bagi saya sudah tiada beza antara cap dacing, cap roket atau cap biru muda. Semua gila pangkat, kroni ahli keluarga dan gila kuasa

    Suara halus dari akar umbi Keadilan Kalumpang, Ulu Yam, Serendah, Bukit Beruntung dan Ulu Bernam

    Jeff Ulu Bernam
    Keadilan Reform

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak logik langsung

      keta ibarat khalid

      daun kering ibarat omak

      sampai kering mengharap khalid

      hihiihih

      xdpt khalid lepas geram kt azmin yg hensem tu

      Delete
    2. Kereta Putih Tu UMNO Najib pun boleh juga...
      Tidak utamakan kehendak rakyat...
      Hambik ko di tong sampahkan..

      Apa pun penyakit Pro Anwar sudah menular pada Pro Najib..
      Salah ....pun dikata benar..
      Klu Benar menyebelahi Najib..
      Lagi la terbahak2 mengatakan diorg di pihak yang benar..

      Lebih kurang..
      "Macam iras saya, tapi bukan saya"
      "Macam suara saya, tapi bukan saya"

      Terbaru..
      "Macam Rasuah, bukan itu Derma"
      Maka bersorak2 lah mereka2..
      Tanpa menyertakan fakta2 tambahan untuk kukuhkan dakwaan...

      Umpama Teratai Ditasik Madu..
      Berkembang lps tu layu...

      Semua diselebungi misteri....
      Mana satu lah yang betol agaknya....

      Kecekalan pro Najib ni mungkin Berkat latihan yang diberi C. Bard pada pendokong Najib agaknya..?

      Kepakaran & pengalaman Anwar & penyokong setia Anwar..
      diperlukan oleh Najib dlm menangkis isu 1MDB & seangkatannya...

      Cerita berlainan tapi matlamat sama..

      Delete
    3. Takpa lah jeff .dia orang gila pangkat ,gila kuasa .TETAPI yang menyusahkan orang ialah kerana kau dah jadi gila babi.

      Delete
    4. Oi Jeff dag mabuk?? Orang cerita lain you pulak berkhayal. Kalu bodoh tak payah buat bising. Kalu lu senyap orang anggap you cerdik.

      Bodoh kayu Bahlul, Bingai, Bodoh Unta!

      Delete
  2. PAS SABAH TAK TERIMA PENGKHIANAT!!!

    PAS Sabah akan terus menyokong kepimpinan Presiden parti Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan menolak kumpulan progresif Gerakan Harapan Baharu (GHB), kata pesuruhjayanya Aminuddin Aling.

    Katanya, tiada alasan untuk menubuhkan GHB dan menganggap GHB diwujudkan atas dasar kekecewaan pihak tertentu kerana tidak mendapat tempat dalam pemilihan jawatan pada Muktamar Tahunan PAS, Jun lalu.
    "Kami tetap bersama tuan guru presiden (Abdul Hadi). Yang menyertai (Gerakan) Harapan Baharu ini adalah yang kalah dalam pemilihan jawatankuasa...dan rindu pada kedudukan," katanya.
    Dalam pada itu, Aminuddin mengingatkan anggota PAS negeri yang berhasrat menyertai GHB agar tidak menggunakan sebarang aset milik PAS Sabah bagi berkempen untuk kumpulan berkenaan.
    "Ini satu amaran, sekiranya terdapat ahli GHB di kalangan kami di sini, saya tidak mahu mereka menggunakan premis kami, itu untuk kegunaan anggota PAS sahaja, pergi cari tempat lain," katanya.
    Aminuddin juga turut menegaskan, ketika ini, parti itu masih lagi tidak dapat mengambil tindakan terhadap mana - mana anggota PAS yang berpaling tadah dan berhasrat menyertai GHB.
    "Dalam perlembagaan PAS, sekiranya seseorang anggota menubuhkan parti atau menyertai mana-mana parti dengan sendirinya akan terbatal keahliannya. GHB belum didaftar jadi parti oleh itu PAS tidak boleh ambil tindakan, sebab parti itu belum rasmi lagi," katanya.
    Sebelum ini, PAS Sabah juga telah memutuskan hubungan Politik mereka dengan parti DAP dan juga PKR kerana mereka enggan memberikan kerjasama dengan Presiden PAS, Hadi Awang.

    Dalam masa yang sama, ahli - ahli GHB masih lagi mengambil kesempatan untuk menghasut dan menarik ahli - ahli PAS agar menyertai mereka. Terutama dikalangan mereka yang kecewa dan kalah dalam pemilihan parti yang lepas.

    Bahkan anggota GHB ini juga tidak mempunyai keberanian untuk mengambil tindakan dan langkah yang sewajarnya untuk keluar dari parti secara terhormat. Sebaliknya mereka lebih rela menjadi 'Gunting Dalam Lipatan' dan Pengkhianat kepada parti!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah takut la dgr PAS sabah ni

      nk bertanding semua kerusi

      huh dahsyat

      mentang2 kawan dgn org kaya 2.6b tak takut hilang deposit ye

      eksyen awak ye

      Delete
  3. tu keje DAP tu

    jahat sungguh DAP

    KJ kata PAS = Livrpool


    hahahaha

    i love KJ laaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nurul Izzah kena berhati2, Jawatan kamu terancam bila ayah kamu takda nanti. Sampai bila rafizi nak bawah bayang2 bapak kao

      Okey bye

      Delete
  4. nasib baik kereta tu murah, kalau mahal, mesti mengamuk tuannya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saifuddin Nasution sekarang lebih akrab dgn GHB dari parti sendiri. Kadang2 kesian dgn Saifuddin yg hilang jawatan Sec Gen apabila ditikam belakang oleh Gang2 Ninja Turtle Pandan Mari

      Delete
  5. GHB BAKAL DAPAT DUIT TURUN DARI LANGIT!!!

    Huh! Hebat tak Geng Haprak Baru pimpinan Si Mat Sabu ni? Punya hebat sampai duit pun boleh turun dari langit. Kira terlebih Qasyaf puak - puak Geng Haprak Baru Si Mat Sabu ni rupanya.

    Tapi persoalannya, jika duit diorang ni tak turun dari langit, dari mana pulak datangnya? Takkan pulak diorang ada duit sebanyak itu sampai mampu untuk diorang buat program besar - besaran?

    Nak harapkan duit Haram hasil elaun dan juga gaji wakil rakyat yang ikut serta menyokong Geng Haprak Baru Mat Sabu tu berapa sangat yang diorang ada. Lagi pun takkan diorang nak bagi semua duit elaun diorang tu?

    rahan terbaru yang diterima daripada Mursyidul Am Sebenar GHB (Sungai Buloh) adalah meletakkan jawatan sekiranya perlu. Semuanya bergantung kepada sentimen rakyat. Kalau ok, tak perlu. Tapi pressure kuat, siri pilihanraya kecil adalah jalan terbaik.

    Apabila ditanya soal modal untuk siri pilihanraya kecil; Mursyidul Am Sebenar GHB (Sungai Buloh) yakinkan supaya mereka jangan risau. Kalau setakat 11 kawasan Parlimen; 17 DUN; rasanya modal yang ada sudah cukup.

    Modal ini akan turut dibantu oleh satu arahan khas kepada Azmin dari Sungai Buloh. Bajet tertentu Kerajaan Negeri Selangor akan digunapakai.

    Secara kebetulan, banyak juga pilihanraya kecil akan berlaku di negeri ini. Untuk asingkan sedikit untuk beberapa kawasan di Kelantan, di Kedah, di Perak tidak akan timbul masalah.

    Pilihanraya kecil ini peluang untuk bawa masuk ramai orang kecewa ke dalam sistem politik. Orang seperti Husam, Salahuddin Ayyub – tak boleh berada di tepian padang. Mesti masuk dalam padang. Itu boleh diusahakan.

    Malahan Husam bersedia untuk bertanding di Shah Alam, apabila laporan dalaman mengatakan Khalid Samad akan tersungkur teruk jika bertanding semula di Shah Alam di atas tiket GHB.

    GHB akan mempunyai modal yang cukup, apabila kemampuan kewangan DAP dan PKR membantu parti baru tersebut. Buat masa sekarang, invois bulanan Abang Mat Sabu sahaja sekitar RM20 ribu sebulan. Belum masuk buat open house dan turun ke negeri-negeri. Ini semua rezeki bulan Syawal.
    Nah! Sekarang kita tengok la sama ada Geng Haprak Baru pimpinan Si Mat Sabu tu sanggup atau tidak untuk menuruti segala titah perintah yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu. Sanggup ke diorang nak lepaskan jawatan? Kalau setakat bercakap je, baik tak payah!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. begitulah setianya kawan2 DAP dan PKR... tidak kianat pada pakatan bersama

      sama2 bantu membantu

      bukan mcm hj misai kontot tu

      jumpa kawan org kaya ada 2.6b terus kianat kt kawan2

      dlm serban penuh duittttt

      duit sedut guna jin

      Delete
  6. Pas dan Umno bersaudara. Terbaik. Kami belia umno sokong PAS. Kami sokong ruu hudud yg dibawa PAS. Kami akan bantu PAS menjadi komponen BN. Takbir.
    Lupakan PR

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah umnu dh pandai takbir.... bagus tu

      tp kami GHB tahu lebih dr takbir

      KAMI TAHU APA YG DIBELAKANG TABIR PASUG UMNU

      Delete
    2. sedih je bunyinya bro 00:16

      mcm nk kutip budak terbuang di tepi jalan je kau offer PAS

      kesiaaaaann PAS...

      tp kau jgn tk wala pada hj hadi nnti...... jebon kau disumpahnya

      Delete
    3. tp kalau hj hadi dpt ghanimah nnti lunak lah dia

      no problem tk wala pun, dia pasti jawab wala hanya pada Allah dan Rasul bukan pada dia

      hanya progresif dlm PAS je wala kt dia

      tp bro kau jgn lupa ajarkan hadi cara pakai songkok yg betul

      dh lama dia tk pakai songkok hitam... sebab? kena hujan tadi malam (hj bakhill)

      Delete
  7. Mcm kereta pak lebai yg kuat jilat Pokjib??

    ReplyDelete
  8. GHB tu apa benda ha..
    binatang ke pokok ke buaya ke biawak ke..

    ReplyDelete
  9. Takde block kereta sape2 pun? Satu lagi artikel & komen bodoh dari omakkau. Sivik? Tamadun? Lanciauuuuu...sikit punya hal. Mungkin cleaner kena sawan / melayu gila glamour kt fb punya keje..kahkahkah

    ReplyDelete
  10. Keto tu sebenar omak punya, tu yg pi parking ikut sedap aje...sama mcm posting omak yang ikut sedap jari aje. isu2 besar tak mahu diulas takut terkena btg idung kholid pujaan dan hardy ikutan...ngok3

    Jeff babi tuo

    ReplyDelete