KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 6 August 2015

MOHON JANGAN KETAWA KUAT SANGAT ....VIDEO ... RAJA BOMOH PULANG PAKU BUAH KERAS BETAPA "RAMALAN" BELIAU MENGENAI MH370 TERNYATA TEPAT


Individu yang mengelarkan dirinya sebagai Raja Bomoh, Datuk Mahaguru Ibrahim Mat Zin mendakwa ramalan yang dibuat sebelum ini mengenai misteri kehilangan pesawat MH370 milik MAS adalah tepat.

Ibrahim berkata, hasil upacara yang dilakukan sebelum ini beliau pernah berkata pesawat tersebut tergantung di tiga buah negara dan berada di sebuah pulau.

“Perdana Menteri baru-baru ini (pagi tadi) telah mengumumkan pesawat yang hilang ini telah dapat dikesan dan berada di luar negara kita.

“Ramalan ini telah saya kata dahulu bahawasanya kapal terbang ini berada di sebuah pulau, di pulau mana tidak dapat kita ketahui tapi hari ini (ramalan) saya itu telah menjadi kenyataan” katanya sebentar tadi

Ibrahim turut berkata kesemua serpihan yang ditemui yang ditemui di Pulau Reunion pada 29 Julai itu adalah sah milik MH370.

“Bila cerita pasal kapal terbang (objek) yang ditemui ini banyak orang bergurau senda (mengenai penemuan tersebut).

“Tapi perkara ini berdasarkan kaedah tradisional yang saya tengok (teropong) objek yang ditemui itu adalah betul dan milik pesawat MH370″ katanya ketika melakukan ‘ritual’ ringkas terhadap penemuan tersebut.

Pengamal perubatan traditional itu turut menyelar tindakan sesetengah masyarakat yang mencemuh dan memperkecil-kecilkan usaha yang dilakukan olehnya sebelum ini.

“Kebanyakan bila saya (buat ritual) dan keluar kenyataan dahulu, ada yang mencerca termasuk pejabat Mufti dan pejabat agama. (pelbagai gelaran diberikan) sonsang, sesat, tak betul dan macam-macam lagi.

“Kita (masyarakat) hanya pandai mengata, pandai menghina tapi kita sebenarnya tidak tahu. Saya minta pada yang caci dan menghina saya dahulu, akan datang nanti jangan lagi tohmah saya dengan perkara yang tnidak sihat” bidasnya.

Beliau turut menjelaskan, amalan bomoh dan perubatan tradisional ini adalah merupakan kerja turun temurun keluarga sejak dari zaman moyangnya.

Menurut Ibrahim, pihaknya akan mengadakan satu lagi ritual tidak lama lagi bagi membantu usaha mengesan saki baki objek pesawat tersebut.


66 comments:

  1. tok tolong tgk sapa penderma pemurah rm2.6..... kami org susah nk minta derma juga

    pengeras berapa tok

    ReplyDelete
    Replies
    1. nama dia syekh al-tipuistan
      duduk kat pulau bahlolstan

      Delete
    2. Perhatian...Sesiapa yg teringin janda bernama PASIKU boleh mendaftar sekarang. Syarat cukup mudah..
      1. Tahan dimaki hamun oleh Hadi
      2. Pandai ilmu u turn
      3. Pandai masak sushi
      4. Tidak mabuk bila ke Jepon.
      Dalam majlis kawin nnt anda akan diapit oleh Geng Serban Besar yg sangat waala kpd tuang presideng.

      Delete
    3. Kurangkan onani anon 640....

      Delete
    4. 22.18 kalau nak gi umpa tok jgn lupa ajak saya sekali..nak tumpang juga..hahaa

      Delete
  2. Tok.. tolong la halau hantu raya yg nk bunuh anwar ibrahim tu.. keh keh keh.. sekarang ni pun banyak jugak hantu hantu selepas raya yg nk merosakkn Pakatan & Pas.. he he

    ReplyDelete
  3. Oiiiii MAAE...
    KO NI NAPA BANGANG SANGAT?

    ReplyDelete
    Replies
    1. maae mana yg bangang sgt neh? ada lg ke yg lebih bangang drp tuang jepong?

      Delete
    2. MAAE KAJANG

      Delete
    3. ye ker? sejak bila dia bangang neh?

      Delete
    4. ENTAH...TAK KOMPOM
      ORG KAJANG KATA SEJAK MULA PANDAI PAKAI SERBAN BESAR
      TAPI ATAS SERBAN ADA KERIS

      Delete
    5. nape ada keris?

      Delete
    6. laaa...agak2 kau mana lebih besar serban berkeris maae kajang atau serban vellfire temerluh. bukan ape, dgrnya vellfire tu pun x kurang bangangnya. siap nak diku lurutkan org lagi...

      Delete
    7. BANYAK KO PUNYA SOAL
      AKU TERAJANG JUGAK KANG

      Delete
    8. eh2 latah pulak aku neh...bukannya diku lurut tp siku lutut...hrp maap le tuang jepong ye...tak sengaja

      Delete
    9. maaf tok. jangan marah tok

      Delete
  4. Tok tolong tengok apa ada dalam serban tuang presideng masa ke jepung.manalah tahu dalam tu terselit kertas chai amanat sushi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. telo 2 bijik
      telo setengah masak

      Delete
    2. nak buat aper telur tuh?

      Delete
    3. buat roti telo

      Delete
    4. oooo...nak bagi kat saper?

      Delete
    5. bagi kat omak kau

      Delete
    6. bagi kat tuang presdeng sikit bole?
      nak bawak jepong

      Delete
    7. banyak permintaan pulak ko nih
      penerajang nak?

      Delete
    8. elehhhh...mintak roti telur sebijik pun marah ker?
      belum lagi mintak 26 bilion....

      Delete
    9. 22.36 henti la kerja syirik.awat hang bengong sangat bila buat komen.bila komen saja mesti caci hj hadi ditulis sama.awat hj hadi buat apa kat sampai hang dendam dan benci sangat kat dia.hj hadi pun tak kenal sapa hang.bertaubat la.

      Delete
    10. ada sapa2 ker kat sini caci haji hadi?

      Delete
    11. oiii...kat sini ada sapa2 ker dendam dan benci kat hj hadi?
      sapa tu yang dendam sangat kat hj hadi?
      meh sini aku tolong terajang. heeeee

      Delete
    12. jangang caci bhaiii
      dia tu kalu air la, masuk golongan air mutlak tu

      Delete
    13. aku cukup meluat la ngan tuang presdeng tu
      tengok gambar pun nak muntah

      Delete
    14. 22:36 - payah nak uruskan pesakit mental yg kalah bertanding ni.
      Dah kalah tu, kalahlah... Lain kalilah... Innalilllah.

      Delete
  5. Ako rasa elok bomoh nih teropong kat resort world sg buloh nih dulu.....apa yg mentor bomoh ni buat....ahaksss

    ReplyDelete
    Replies
    1. suruh dia bukak akaun
      pah tu teropong duit ada masuk tak...
      halau itu jin kasi masuk duit

      Delete
    2. tropong tuang presdeng jala ikang belukang lagi bagus

      Delete
  6. Aku nak buat pengumuman disini.mknan laut dekat kilang perindusterian gebeng telah ddapati tercemar dgn racun arsenik.itu la awal lg ada org kata kilang tu bahaya.racun berte bar diudara n air tp bagai tak ada org ambik peduli sgt.org kita mmg mcm tu nak tunggu terhantuk baru nak terngadah.ini semua kerja ahli politik yg tamak haloba gaya najib tu.org kita pula dpt suap beberapa rm dah duit bilion bilion jd halal.kj tu tak kisah la nak kata halal pun itu berbaloi la dgn apa yg dia dpt.kita kita ni tolong la sedar diri jgn asyik buat lawak bodoh n bergaduh sesama sendiri.sudah nanti org kat situ tak dpt mandi laut n mkn ikan lagi.aku rasa byk org buat shoting kat situ juga.aku pernah pergi sekali tempat situ aku rasa tempat situ agak cantik juga.hang pa la hantu n projek nadia around situ la aku rasa.sia sia tempat cantik sudah tercemar racun.bo jd pdg jarak pdg tekukur tu.sadis msia kita

    ReplyDelete
    Replies
    1. gebeng? ooo negeri pahang la ye...pasal racun arsenik korang jgn risau sebab tok moh bagitau ini problem boleh setel kalau itu mokhtar pindah...pegi le kemaman ke, segamat ke gerenti gebeng selamat. arsenic free....mokhtar mana? laaa...tak kan itu pun tak tahu...mokhtar arsenik le yg ari tu menang ajk sbb masuk senarai cai.

      Delete
    2. mokhtar arsenik tu saper?

      Delete
    3. alaaaaa...yg duduk kat negeri baruastan tuuu

      Delete
    4. Kalo x kenai mokhtar arsenik maknanya ko bukan org yg ikut prkembangan politik.. ko mungkin kenai umno saja..

      Delete
  7. Petang tadi balik kerja singgah duduk kedai mamak minum teh. Pasang telinga. Sok sek sok sek. Semua ulas pasal 2.6 bilion. Macam2 ulasan ada.

    ReplyDelete
  8. Tok tolong teropong Ajib ada kat mana Sekarang ni ?
    Jangan dia tengah memerut udah la...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. memerut tu aper?

      Delete
    2. memerut tu berak la ..... yg kena memerut oleh najib ialah kita semua laaaaa

      Delete
  9. tok dulu tok kata MH370 ghaib atas awan, apa yg tok kata dulu lain dr apa yg dijumpai sekarang

    tok ni mengigau senja2

    sudahlah tok.... pi teropong je la jason king tu

    tok teropong tu buluh lemang lebih2 lepas raya ke... semacam je saiznya

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko nak kena neh...
      aku baling kepala ko ngan kelapa dua bijik ni kang...

      Delete
    2. Ko nak kena nih.. karang kena penampor buaya nyesal.. x pasal2 keluarga ko kena wat repot polis kes ko hilang kena sumbat ke alam ghaib.. keh keh..

      Delete
    3. Barua dh hire joker...impressive...satu kemajuan....

      Delete
  10. tok tolong tengokkan omak dgn khalid ni..... ada harapan ke atau punah harapan nk bersatu

    kalau khalid tknk tok ambik je la omak ni... mantop lagi tok

    tok pun power lagi... mcm teropong tu kerashhh nya tok kan kan hihhi

    tapi jgnlah pulak bolanya mcm kelapa yg tok usung kt klia tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tok kalu nak tok petik jari aje
      saja tok tak nak

      Delete
    2. elehhh...tok ni malu2 plak

      Delete
    3. tok omak tu senyum2 miang je tok ckp mcm tu

      tp abg khalid masih dihatinya

      Delete
  11. Baru tadi tengok cerita hawaii five-O jam 9.00 malam 6/8/2015 di chanel 701, kisah budak alihkan pesawat komersil 408 melalui komputer laptop, harap ianya sekadar hiburan, kalau betullah boleh, memang merbahaya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i caya boleh... yg selamat benda2 yg tradisional..... plane guna kipas semula

      kurangkan gadget elektronik

      kan menuju akhir zaman yg akan guna pedang semula

      Delete
  12. ..boghok + ungka pakai selipar jepang - ini lah orang pinter, kata indon !

    Maka terkikik-kikih lah ghb yang sulap tu - konon hebat macam tok moh tu...lagi hebat macem kat ateh tu... pakai tolo tombolang !

    ReplyDelete
  13. kapal terbang MH370 tergantung atas awan !!!
    bila jatuh ada dlm laut pula tok...
    eh. betul ke orang tua nii.....gila sewel ke apa...
    dah sampai masanya kena hantar sungai buluh juga ni..
    Tok.. tolong teropong tengok..sesiapa arab yg nak bagi derma lagi... tok tolong hallo saya ye..kita bahagi dua ye..

    ReplyDelete
  14. Tok duit derma dpt tak

    ReplyDelete
  15. Tok Teropong..
    apa maksud tersirat doa allahyarham TGNA tentang doa kepada Najib & Zahid?

    http://misabah.blogspot.com/2009/11/umno-wajar-takut-dengan-doa-tok-guru.html

    ReplyDelete
  16. 1. Tok dermakan buah kelapa tu kepada yang takda teloq nak siasat bini semoh.

    2. Sekali sekala bagilah penampar buaya kat jin-jin haruang jin, ini penting untuk hilangkan kesan mabuk pil kuda

    3. Cuba tok lencongkan pesawat pelancong ke jepun supaya mendarat didewan parlimen kerana bentang hudud dimalaysia bukannya dinegara jepung.

    ReplyDelete
  17. apasal lbt pulak pg ni omak buat posting baru. tak syok le mcm nie...aku dah x sabar nak kondem tuang jepong nih...ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10:28 - tak habis lg dgn isu kalah masa pemilihan. Kalau kecewa sgt kalah dan tak dpt terima kenyataan yg Allah tentukan, apa kata kau bunuh diri saja.

      Delete
    2. laa...org cerito pasal shinzo abe pm jepong. yg kau melalut psl kalah pemilihan ni apo kobondo nyo. itule kalau otak kat lutut. biar aku teka...kau macai parti amanat suci kan, kan! ha tu le....ikut le lg puak2 GHB (geng hardy bangang) ngok3...

      Delete
    3. Perhatian...Sesiapa yg teringin janda bernama PASIKU boleh mendaftar sekarang. Syarat cukup mudah..
      1. Tahan dimaki hamun oleh Hadi
      2. Pandai ilmu u turn
      3. Pandai masak sushi
      4. Tidak mabuk bila ke Jepon.
      Dalam majlis kawin nnt anda akan diapit oleh Geng Serban Besar yg sangat waala kpd tuang presideng.

      Delete
    4. 5. Tidak menjubur mcm aljuburi. Penjubur sudah tidak ada tempat dlm pas.

      Delete
  18. 11:42 - ni sekor lg bodoh keturunan, yg kau & the gang tak habis2 perli, sindir hj hadi apahal?

    Bukankah sindiran, kutukan kau pd hj hadi setelah beruk2 dlm pas disingkirkan semasa pemilihan. Aku yakin kiranya mat sabu atau separuh drpd geng beruk dlm pas menang, kau dan geng tak akan jd gila babi se kronik ini.

    ReplyDelete
  19. Kita ni hari2 menjubur dlm jamban. Kalu 3hari x menjubur maknanye sembelit le @ buasir. Kena byk mkn betik. Mesti lancar. Haha.

    ReplyDelete