KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 13 August 2015

RAKAMAN CCTV .. WANITA DIPERCAYAI SEORANG GURU DISAMUN DENGAN PARANG DI KEDAI SERBANIKA.

Gara-gara mahu menyelamatkan beg tangannya yang mempunyai RM700, seorang wanita dipercayai seorang guru yang sedang membeli-belah di sebuah kedai serbaneka di Pagoh, Muar, baru-baru ini ditetak oleh seorang lelaki.

Dalam rakaman kamera litar tertutup (CCTV), wanita itu dilihat sedang berada di kaunter untuk membayar barangan sebelum seorang lelaki tiba-tiba meluru dan cuba merampas beg tangannya.

Wanita yang cuba melawan itu kemudiannya ditetak dan dilaporkan luka dan menerima beberapa jahitan.


15 comments:

  1. Kesian wanita kena samun tu. Yg menyamun tu jahat. Kedai tu bagus
    Macam masuk parti, Gang2 Jebon tu jahat. Menetak dan mensabotagekan PAS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Binatang mcm ko pun pandai komen...hahaha meh sini aku penerajang muka ko..

      Delete
    2. Hahaha.. ..malaysia masih aman......byk lg akan belaku!! Pemuda tak yah kerja buat jenayah boleh kaya byk duit inilah ciptaan yg harus rakyat malaysia banggakan. Tangkap lepas buat lg tangkap lepas sama bangsa ma!!!

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Boleh dapat tangkap ke itu punyamun? Tab le tangkap lah. Banyak sangat. Dah merata2. Jap lagi ada le lagi kedai yang kena samun tu..

    ReplyDelete
  4. Kan elok klu penyamum tu tetak kote bengkok aljuboori...klu berlaku mesia aman sejahtera....rahmat untuk semua....semua persatuan penyamun dibawah aljuboori pun bole takooot....kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. bangang betul komen macai tuang jepong nih...komen mcm babi. terserlah kehebatan ilmu makian yg diajar dan diwarisi drp hj hadi dan geng sikulotot...macai2. jahat2 umno, kapir mkn babi dap, geng mat sabun jauh lebih mulia drp kao...setaraf omak ada le..

      Delete
  5. Sudah sampai taraf pm pun jd penyamun mcm mana msia kita.nak tangkap penyamun tak ada lesen rm 700pun kemain susah ini pula penyamun berlesen rm700 juta.pelik kenapa mesti nak ada kaitan ye.disitupun Tuhan ingin tunjukkan kita atau angka yg dreka ok.#tangkap najib adalah slogan hari merdeka thn ini.ternyata kita sudah menjadi semakin tdk merdeka

    ReplyDelete

  6. Tangkap kuar Tangkap kuar.
    Menyamun + guna senjata tajam @ api
    Kasi hukum penjara seumur hidup ja...

    Org mcm ni takde hati perut & tak layak duduk dalam masyarakat.

    Kedai serbanika 24 jam wajib ada security guard.

    Malaysia dah tak selamat.

    Dari Atas hingga Bawah semua jadi penyamun.
    Penjenayah + Dadah berleluasa.

    Atas
    Salahguna kuasa & pangkat
    Terlampau bijak jadi penyamun professional

    Bawahan
    Tercicir pelajaran + dadah + kongsi gelap + desakan hidup
    Ragut + menyamun

    ReplyDelete

  7. Tangkap kuar Tangkap kuar.
    Menyamun + guna senjata tajam @ api
    Kasi hukum penjara seumur hidup ja...

    Org mcm ni takde hati perut & tak layak duduk dalam masyarakat.

    Kedai serbanika 24 jam wajib ada security guard.

    Malaysia dah tak selamat.

    Dari Atas hingga Bawah semua jadi penyamun.
    Penjenayah + Dadah berleluasa.

    Atas
    Salahguna kuasa & pangkat
    Terlampau bijak jadi penyamun professional

    Bawahan
    Tercicir pelajaran + dadah + kongsi gelap + desakan hidup
    Ragut + menyamun

    ReplyDelete

  8. Tangkap kuar Tangkap kuar.
    Menyamun + guna senjata tajam @ api
    Kasi hukum penjara seumur hidup ja...

    Org mcm ni takde hati perut & tak layak duduk dalam masyarakat.

    Kedai serbanika 24 jam wajib ada security guard.

    Malaysia dah tak selamat.

    Dari Atas hingga Bawah semua jadi penyamun.
    Penjenayah + Dadah berleluasa.

    Atas
    Salahguna kuasa & pangkat
    Terlampau bijak jadi penyamun professional

    Bawahan
    Tercicir pelajaran + dadah + kongsi gelap + desakan hidup
    Ragut + menyamun

    ReplyDelete
  9. Menteri kata masih aman.... walaupun jiran tetangga kita sampai nyawa melayang.......

    ReplyDelete
  10. kalau aljuburi jdi security 24 jam kan bagus sebab dia penjubur yg digeruni..takde seorg penyamun pun yg sanggup di jubur..ngeh3

    ReplyDelete
  11. kalau dpt tangkap potong tangan saja penyamun
    haramjadah ni...
    lepas tu baru bagi kat polis..

    ReplyDelete
  12. MALAYSIA

    M-malaysia masih
    A-aman...
    L-lagi...
    A-ape pun.....
    Y-yàkin boleh...!!!
    S-sape x suke....
    I-isi borang....
    A-anda bleh kuar dr malaysia....!!!!

    Hahahahaha.....!!

    Jkkr j16

    ReplyDelete