KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 9 August 2015

INILAH WAJAH PERAKAM BAWAH SKIRT WANITA MENGGUNAKAN KAMERA TELEFON YANG BERJAYA DITANGKAP DI MID VALLEY.



Perbuatan keji seorang lelaki yang menggunakan kamera telefon untuk merakam 'upskirt' akhirnya terkantoi setelah perbuatannya itu disedari oleh satu pasangan yang sedang menaiki eskalator di Mid Valley Megamall disini.

Menceritakan kejadian, pengguna Facebook, Xi Yin berkata perkara itu berlaku kira-kira jam 6 petang ketika dia dan teman lelakinya sedang menaiki eskalator untuk ke tingkat tiga pasaraya tersebut.

Perbuatan si perakam yang ketika itu berada di belakang mangsa terkantoi apabila teman lelaki Xi Yin ternampak perakam itu membengkokkan lutut 90 darjah dan meletakkan telefon bimbitnya di atas lutut tersebut.

Teman lelaki Xi Yin kemudiannya bertanyakan lelaki tersebut, "Apa yang kamu sedang buat?".

Perakam terbabit kemudiannya sambil tersenyum berkata "Saya akan delete(buang), tolong lepaskan saya".

Perakam terbabit kemudian cuba melarikan diri dari tempat kejadian. Xi Yin dan teman lelakinya yang tidak dapat menangkap lelaki tersebut menjerit meminta bantuan.

Menurut Xi Yin, perakam itu berjaya ditangkap setelah beberapa lelaki yang lalu lalang di pasaraya tersebut menghalang laluan si perakam.

Perakam itu kemudiannya dibawa ke bilik pengawal keselamatan yang kemudiannya memeriksa telefon lelaki terbabit. Setelah diperiksa, terdapat satu album khas yang dipenuhi dengan gambar dan video 'upskirt' di dalam album terbabit.

"Saya tak buat apa-apa pun. Cuma ambil untuk kepuasan saya sendiri", kata si perakam cuba menyelamat diri.

Satu laporan polis telah dibuat oleh Xi Yin dan beberapa orang saksi berkenaan kejadian.

Xi Yin kemudiannya berkongsi apa yang telah dilalui di satu post Facebook bertarikh 8/8/2015 dan telah mendapat lebih dari 12K perkongsian.

22 comments:

  1. Ini lah yang DAP perjuangkan...hak asasi manusia pakai skirts......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerita hudud pas kenapa dah senyap.

      Delete
    2. Kalau UMNO benar2 pejuang Islam dah lama hudud dilaksana kat Msia. Tapi rakyat Msia kena kencing oleh PAS dan UMNO . Islam dibuat mainan. Aleh2 salahkan DAP sebab tak sokong hudud.

      Delete
    3. Hang pun xnk hudud...tapi masih ahli pas..

      Delete
    4. Tok...tok...cer teropong...bila ghb nk jadi parti ni...berdegar2 dh

      Delete
    5. hahh...

      ari tu Omak pun pakai skirt jugak....cer tengok kot ada gambar anu dia dalam hanset budak tu.

      CER KLIK SKIRT OMAK KAT SINI >>

      Delete
  2. Isu 2.6 bilion tak nak ulas ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulas 2.6 bilion kepala otak kau.ini semua salah dapig kapir skirt pendek, angkara pkr jobo dan liberal ghb geng hambat bewak

      Delete
    2. Bukan kepala otak tapi kepala bapak kau. Cina mmg tak salah pakai skirt. Cina DAP ke.. Cina MCA ke..Cina Gerakan ke... Tak salah klu tak tutup aurat. Mereka bukan Islam tp Rosmah yg ngaku Islam tak tutup aurat apa cerita?

      Delete
    3. Anonymous9 August 2015 at 12:55, Ambo setuju dua belah tangan, korang ta rasa bosan ke? Tak rasa bodoh ke? contoh hari ini :

      1. " Ulas 2.6 bilion kepala otak kau.ini semua salah dapig kapir skirt pendek, angkara pkr jobo dan
      liberal ghb geng hambat bewak" apa salah yg non muslim pakai skirt? ke salah jugak? wakaka..kadang2 bila orang bodoh komen akan kuar mcm ni ler.

      2. Bila baca smpai habis, dan ulang2 berkali2, dimanakah FAKTA nya? Kalau tak ada idea baik senyap dari cakap...hahaha

      Baiknya ko senyap...wakakaka

      Delete
  3. Pas lah yg menutup aurat & menyeru kepada menutup aurat... Pas juga x pernah salahkn org bukan Islam jika mereka memakai skirt.. jadi komen di atas bole tau org mana punya kerja.. ha ha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat seru tutup aurat tp mulut kurang ajar pun tak guna. Melebel orang dgn bermacam2 gelaran bukan cara Islam. Islam tak suruh memBARUAkan orang lain. Tapi inilah yg diamalkan oleh parti suci PAS Malaysia.

      Delete
    2. betul tu..mcm mat sabu si muka tak laku tu mengelar anwar dngn gelaran Sheikh Aljuburi..ngeh3

      Delete
    3. Lama dah tak kuar komen anak hasil bapaknya yang suka main belakang mak nya

      Delete
  4. Jgn buat report.. nanti yg buat report kena tangkap..

    ReplyDelete
  5. Suma tu pasal peminat pemimpin main bontot....tak pa mesia aman jap...sbb dah simpan kat sg bloh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada sorang lagi yg mwluwat dan guna C4 belum masuk sg buluh... tak lama lg kot....

      Delete
    2. Seseorang yg guna c4 tidak layak simpan di Sungai Buluh tetapi sesuai di tali gantung.

      Delete
  6. Skirt ke atau tak skirt ke..yang hangpa nak tengok apasai.....mangkuk. ...Nak salahkan orang lain.. diri sendiri tak betoi..bangang

    ReplyDelete
  7. Sebenarnya dia bkn nak skodeng Tp dia nak DERMA.. korg yg tak faham. Tgk muka dia tu.. kan muka Dr timur tgh tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skodeng kalau muka comel bagus juga tp kalau muka seperti mak semoh tak selera aku. Tanggal serban aku...

      Delete
  8. Tak paham..

    Bila time pejabat kerajaan suruh pakai skirt labuh, dia kata kolot. Tapi bila ada orang skodeng dia pakai skirt pendek, dia marah..

    Dah jelas memang ada kebaikannya jika kita berpakaian yang sopan dan menutup aurat..

    ReplyDelete