KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 21 August 2015

LAPORAN POLIS DIBUAT KAD JEMPUTAN PALSU MELIBATKAN PERDANA MENTERI.



UMNO bahagian Kuala Nerus membuat laporan polis berhubung penyebaran kad jemputan palsu di laman sosial bersempena lawatan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak ke daerah ini pada hari Sabtu.

Timbalan Ketua UMNO bahagian Kuala Nerus, Datuk Basir Ismail yang membuat laporan polis itu berkata bahagian itu tidak terlibat sama sekali dalam penyebaran kad itu.

Katanya penyebaran kad itu berniat jahat dan mahu mensabotaj program Najib iaitu pemimpin bersama rakyat dan perasmian mesyuarat perwakilan UMNO bahagian Kuala Nerus.

Laporan itu dibuat di Balai Polis Gong Badak pada jam 5.15 petang. Turut hadir di balai polis ialah naib ketua bahagian itu Apli Yusof.

20 comments:

  1. Yannei dei thamby cit cit poooraaah !........... kami dari parti Ameena Curry son of MIC, anak saudara of PPP and kawan punya kawan punya saudara of IPF sanggup menjadi macai dan balaci Dap. Oleh itu restu dpd tuan guru LKS dan LGE sangat kami cari2 dan kami sanggup membuat fitnah dan tohmahan demi survival politik kami dan sekiranya kami disaman kami akan pohon maaf utk selesaikan masalah sbgmana yg dilakukan oleh mentor kami Saifuddin Nasution.......Dusyum ! Dusyum ! PKR Parti Kelentong Rakyat = GHB Geng Hipokrit Barua = sama2 Kaki Auta !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas kalu tukar nama jadi GPK pun cantik jugak...

      Delete
  2. Ini semua tak penting. Barua umno punya keje. Sial ahli umno sapu duit negara

    ReplyDelete
    Replies
    1. GHB DALAM PAS SHAH ALAM LETAK JAWATAN, MANA KHALID SAMAD???

      Di Shah Alam dimana bukan sahaja Ahli Parlimen mereka tidak kelihatan, malah sesi pengumuman secara rasmi juga tidak diadakan.

      Sebaliknya, laporan mengenai pengumuman perletakkan jawatan PAS Shah Alam itu hanya dibuat

      melalui kenyataan yang diedarkan kepada pihak media dengan menggunakan aplikasi Whatsapp.
      SHAH ALAM - Lapan belas anggota jawatankuasa Pas kawasan Shah Alam meletak jawatan dan dijangka akan menyertai Gerakan Harapan Baharu.

      Mereka termasuk yang Dipertuanya, Azli Yusof, Timbalan Yang Dipertua Zulkifli Mohd Nani, Naib Yang Dipertua Mohamad Jamil Abd Rahim dan Ketua Pemuda Helmi Radzuan.

      Mereka mengikut jejak beberapa pemimpin Pas kawasan Kota Raja, Klang dan Kapar yang meletak jawatan semalam.

      Dalam satu kenyataan bersama, mereka berkata peletakan jawatan itu bukan bertujuan untuk melemahkan jentera Pas di Shah Alam, tetapi bagi menyertai usaha memperjuangkan Islam melalui wadah yang lebih diyakini.


      "Peletakan jawatan ini telah dimaklumkan secara rasmi dalam Mesyuarat Pas Kawasan Shah Alam semalam," kata mereka dalam kenyataan menerusi WhatsApp hari ini.
      Soalnya, kenapa Si Khalid Samad tu tak nak bawak Ahli Jawatankuasa PAS Shah Alam tu berjumpa dengan pihak media dan buat pengumuman mengenai perletakkan jawatan mereka secara terbuka?

      Atau, adakah Ahli Jawatankuasa PAS Shah Alam ni juga sama Bacul seperti Wakil Rakyat mereka yang masih lagi enggan melepaskan jawatan sebagai Ahli Parlimen Shah Alam secara terhormat?

      Kalau setakat lepaskan jawatan dalam parti je, buat apa? Bukannya mendatangkan sebarang faedah pun. Diorang tetap juga akan dilabelkan sebagai Pengkhianat selagi masih menjadi ahli. Atau, adakah ahli PAS yang nak jadi Geng Haprak Baru ni semuanya takde maruah belaka???

      Delete
    2. Anon 9.38
      assmin lagi sial baru 1 negeri sgor dia sapu 30 billion ....klu 1 mesia brapa pulak anak didik pala jubo dapat....?

      Delete
    3. Biarkanlah dia nak berdusyum2 menyepak dan menendang sorang2 depan komputer gomen tu. Dia diperintah duduk sini untuk alih apa saja isu yang dibawa omakkau.

      Bersangka baiklah dengan dia. Walaupun ini saja kerjanya tapi dia juga ada akal waras.

      Nanti dia akan insaf bahawa bn lah sebenar2nya membawa bencana. Dap, pkr dan ghb belum merembat lagi. Jadi elok juga kita beri peluang mereka perintah. Saya yakin fakta inilah membuatkan kawan kita ini akan insaf dan senyap2 cabut dari sini.

      Delete
  3. Kpl ghb mat sabun bendera hitam anjing cina dap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai!!! Takkan la setakat itu je yang mampu dilakukan oleh Geng Haprak Baru yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu. Setakat tunduk dan patuh pada DAPigs, PAS pun dah lama buat dah.

      Sejak wujudnya Pakatan Haramjadah tu sebelum ini, bukan ke PAS seringkali dilihat menjadi Pak Angguk Saja kepada puak - puak DAPigs tu sehingga tahap dasar perjuangan parti sendiri pun sanggup diabaikan.

      Jadi, Geng Haprak Baru yang diketuai oleh Si Mat Sabu ni mesti kena buat lebih dari itu. Mungkin sampai tahap Cium Bontot atau pun Jilat Tapak Kaki puak - puak DAPigs tu diorang perlu lakukan.

      Lagi pun, dah berapa banyak duit dan dana kewangan DAPigs salurkan kepada diorang. Maka tak heran la kalau Geng Haprak Baru tu sanggup buat apa saja demi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Setakat, tunduk dan patuh je, dah biasa sangat!!!
      SHAH ALAM: Bekas Naib Presiden PAS, Datuk Nakhaie Ahmad tidak menolak kemungkinan Gerakan Harapan Baru (GHB) akan mengikut telunjuk DAP, sekiranya bergabung dalam pakatan pembangkang kelak.

      Nakhaie berkata, GHB tidak akan tampil lebih islamik daripada PAS meskipun ia diterajui beberapa bekas pemimpin parti itu. Justeru, Nakhaie menjangkakan GHB akan berdepan dengan cabaran setiap kali mahu bertegas bersabit sesuatu isu, membabitkan DAP.

      "(Dipengaruhi DAP) Kemungkinan itu ada sebab semuanya akan menjadi liberal. Saya ingat, GHB, DAP akan bersatu dengan pendekatan yang lebih liberal, Islam yang agak liberal. PKR juga liberal.

      "Sebab mereka terdiri daripada kalangan profesional menengah yang mana mesej mereka tidak sampai ke bawah," katanya kepada Antarapos, hari ini.

      GHB kini memerlukan sokongan DAP agar parti politik yang bakal mereka asaskan sedikit waktu nanti dapat diterima rakyat.

      Penasihat DAP, Lim Kit Siang juga sebelum ini mengakui perbincangan diadakan bersama GHB dan PKR bagi membentuk gabungan pembangkang yang baru menerusi Pakatan Rakyat 2.0.

      Bukan itu sahaja, Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim juga memberi bayangan bahawa partinya akan menjalinkan kerjasama dengan GHB dengan menggunakan hujah mahu membentuk permuafakatan politik yang lebih kukuh.

      Pimpinan PAS pula tidak henti-henti menempelak tindakan kumpulan progresif PAS yang membentuk pertubuhan ini yang dianggap sebagai serangan kepada parti itu dan pemimpinnya selepas kalah dalam pemilihan baru-baru ini.

      Delete
    2. Bodo punya cai pasumno
      x penat ke taip pjg2

      Delete
  4. Peguam plaintif: Dato' Seri telah memberi ceramah mengatakan ada calon calon bertindih kerusi ini menjual pil kuda. Ada atau tidak Dato' Seri maklumkan kepada sesiapa di pkr

    Dato' Seri TGHH: tidak saya menerima...errrr maklumat ...errrr daripada risikan parti ...errrr tentang calon calon secara umum oleh kerana keluar media saya terpaksa membuat kenyataan secara umum juga.

    Peguam plaintif: media mana Dato'Seri keluarkan dulu calon calon pkr yang bertindih kerusi ini jual pil kuda?

    Dato' Seri TGHH: saya tidak ingat...errrr media ini menyebut calon pkr
    Peguam plaintif: bila dato' sri terima maklumat mengatakan calon-calon kerusi bertindih jual pil kuda?

    Dato' Seri TGHH: tentang secara spesifik tidak ada cuma kita menerima calon-calon tidak mempunyai kelayakan

    Peguam plaintif: bila dato' sri terima maklumat mengatakan calon-calon kerusi bertindih jual pil kuda?

    Dato' Seri TGHH: tentang secara spesifik tidak ada cuma kita menerima calon -calon tidak mempunyai kelayakan

    Peguam plaintif: adakan dato' seri terima maklumat sebelum pencalonan atau selepas pencalonan untuk PRU 13?

    Dato' Seri TGHH: menerima umum sebelum pencalonan. kalau menerima selepas pencalonan tidak ada makna apa-apa lagi.

    Peguam plaintif: dato' seri kata menerima maklumat, boleh bagitahu sape yang memberi maklumat ini kepada dato' seri

    Dato' Seri TGHH: risikan parti.

    Peguam plaintif: dan selepas terima maklumat ini, ada atau tidak dato' seri telepon atau memaklumkan kepada kepimpinan PKR tentang maklumat yang dato' seri telah terima bahawa calon-calon bertindih kerusi ini ada jual pil kuda?

    Dato' Seri TGHH: tidak. itu urusan negeri masing-masing.

    Peguam plaintif: ada dato' seri telefon?

    Dato'Seri TGHH: tidak ada.

    Peguam plaintif: dato' seri merupakan presiden pas , betul?

    Dato' Seri TGHH: ya, betul.
    Peguam plaintif: sebagai presiden pas, yang diberi tanggungjawab besar untuk pastikan kemenangan PR telah terima maklumat tapi tidak salurkan maklumat itu kepada pucuk kepimpinan PKR?

    Dato' Seri TGHH: itu terpulang kepada kepimpinan masing-masing.
    Peguam plaintif: ada Dato'Seri bagitahu atau tidak?

    Dato' Seri TGHH: tentang.

    Peguam plaintif: terima maklumat ada risikan mangatakan ada calon calon jual kuda ini?

    Dato' Seri TGHH: itu ada maklumat secara umum saya sudah tentu bagitahu maklumat cara umum yang berkait dengan akhlak dan sudah tentu tidak wajar bagi saya menyenaraikan orang orangnya dan tidak wajar bagi saya menyenaraikan nama namanya.

    Peguam plaintif: ada Dato'Seri maklum kepada pucuk kepimpinan pkr ?

    Dato' Seri TGHH: tidak

    # Tanya lain, jawab lain sehingga kena tanya bekali-kali baru dapat jawapan betul....sebijik macam Najib

    # Patutlah MSU Pas sendiri tidak calonkan Haji Hadi sebagai Perdana Menteri Malaysia sebaliknya mencalonkan orang Umno sebagai PM jika PR menang PRU 13 sebab dah memang nyata tidak berkelayakan


    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlm PAS tak ada yg layak jd PM, dlm GHB pun sama, dlm PKR, yg dianggap paling layak skrg dlm jel d sg buluh. Komunis DAP dah mmg tak layak. Jd calon dari umno adalah paling layak w/pun bukan yg paling baik.

      Delete
    2. mengong pasumno ni

      Delete
  5. Amano dah nak lingkup...
    Pas pun dah nak lingkup..
    Pkr pun dah melingkup..
    Ghb lagi buat melingkup...
    Dap telah melingkupkan persatuan melayu islam..
    Jadi lantiklah org melayu umno sebagai PM.. bertambah2 lah maju org melayu buat duit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. skg caipas da naik mengong
      byk sgt mkn pil kud

      Delete
  6. Salaaam,

    cuci pelantar jamban pakai apo paling berkesan?

    jamban kat rumah saya kotor giler sampai sesak nafas.

    Jeff Ulu Bernam

    Keadilan Reform

    ReplyDelete
  7. Nak keluar pas? Gumbira gumbira. Pas parti bapak aku. Kalau bukan ularmak jangan dekat.

    ReplyDelete
  8. Kita sebagai pengikut setia haji hadi tidak risau atau gundah gulana walaupun akan berduyun duyun meninggalkan pas. Kita mesti gumbira gumbira. Sebab nanti sekali harun jin jampi akan berkali kali duyun duyun masuk pas. Gumbira gumbira.

    ReplyDelete
  9. Taik minyak hang barua jebon bla bla bla.......

    ReplyDelete
  10. Abaaang jeff...jom la kawin ngan sya...sya belanja duit maskahwin dan kenduri, sya banyak masyukk sejak jadi macai....jom la bang....sya dah tak tahan ni

    ReplyDelete
  11. nmpk byk komen yg mengagungkn dap sgt hebat nenundukkan semua pihak. mka dgn ini aku sokong dap 100%

    ReplyDelete