Sunday 16 August 2015

AHMAD MASLAN DIBOO OLEH PERWAKILAN UMNO DARI BAHAGIAN PONTIAN YANG BELIAU JADI TIMBALAN KETUA BAHAGIANNYA.



Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan yang sering mengeluarkan kenyataan kontroversi dan mengundang kemarahan orang ramai "diboo" perwakilan kawasannya sendiri semasa Mesyuarat Bahagian Pontian hari ini.

Ahmad, yang juga timbalan ketua bahagian Pontian "diboo" hampir 3 kali setiap kali namanya disebut dalam mesyuarat yang dirasmikan Timbalan Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin itu.

Muhyiddin dalam ucapannya juga terpaksa menasihati perwakilan supaya tidak menghina wakil rakyat mereka itu, sebaliknya menegur secara baik.

"Jangan boo beliau, beliau timbalan ketua bahagian kamu," kata Muhyiddin selepas perwakilan menyorak "boo" kepada Ahmad semasa mengucapkan tahniah kepadanya kerana masih menjadi menteri.

Malah, Ketua Umno Bahagian Pontian Datuk Ir Hasni Mohammad juga menegur Ahmad secara terbuka semasa mesyuarat yang berlangsung hari ini dengan mengatakan Umno bukan parti untuk pengampu.

"Umno ini bukan pengampu," katanya yang mendapat sorakan hebat daripada perwakilan

Amat jelas dan nyata betapa Ahmad Maslan kini sudah menjadi liabiliti kepada UMNO dan kerajaan BN pimpinan Najib Razak.

Jika pada PRU ke-14 masih dirinya diletakkan sebagai calon BN di parlimen Pontian peluang untuk BN tumbang melebehi 80% .. rasanya karier politik Ahmad Maslan akan berakhir sebaik sahaja tempoh penggal PRU ke-13 ini.

21 comments:

  1. Ahmad Maslan sama status otak dgn mat sabu

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu ahmadmaslan sama otak dgn mtsabu maka najib sama putar belit dgn hj hadi. baru betul

      Delete
    2. ZAHID HAMIDI KAKI KENCING!!!! 6 PETANG ADA PEMIMPIN UMNO YG NAK JUMPA NAJIB ISU GULING KERAJAAN....MANA DIA ZAHID???? MANA???? LANCIAUUUUU PUNYA TPM

      Delete
  2. Diharap dato ahmad maslan tidak pth semangat utk berjuang demi agama bangsa dan negara. Abaikanlah blogger murahan mcm omak nih...bagi dia yg tulus suci murni kudus hanyalah khalid, hj hadi dan RM...

    ReplyDelete
    Replies
    1. RM tu rosmah mansor kan..kan...

      Delete
    2. Gang2 GHB sebiji macam Ahmad Maslan. GHB bofek DAP, Ahmad Maslan bodek boss. Boss2 GHB selalu kena boo. Ahmad Maslan pun sama.

      Satu perguruan kottt

      Delete
    3. Mat Sabu macam John Travolta la

      Peminat GHB
      Take kenal Halal Haram

      Delete
  3. Ahmad Maslan tak nak sokong GHB kr?????/Tengok Mat Sabu, Hanipa n Kolid Samad teringat Ahmad maslan.

    ReplyDelete
  4. Knp macai2 diatas samakan mat sabu dgn maslan.tau la macai bodo tp jgnla sebodoh maslan.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  5. Tanpa mt maslan dan hasan malik ..hidup seolah tk bererti...proOootT arghh leganya

    ReplyDelete
  6. Omak kau gigi mancung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eleh...mancung3...gigi kao rongak x sedar

      Delete
  7. Jgn sampai Hadi Octopus pun kena boo mcm Ahmad Maslan oleh ahli akar umbi sendiri kerana langsung tak peduli perasaan ahli bawahan. Kalau fikr 80% yang memilih beliau semasa Muktamar yang lalu adalah sokongan dari semua ahli, beliau nampaknya silap sama seperti Najib kerana 80% itu datang dari CAI dan bukannya hasrat sebenar ahli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. CAI ni kira golongan bodoh macam Omak Kau lah yer?

      Delete
  8. Kesian mereka yg suka maki org... kesian pendokong ghb belum tubuh party dah bercakaran n sakit hati kat org... jgn kata nak cari sokongan ramai yg tau asuik dok cerca org saja... kesian...geng haru biru..

    ReplyDelete
    Replies
    1. geng hadi barua kao x kesian?

      Delete
  9. AHMAD MASLAN BODOH NAK MAMPUS, ZAHID KAKI KENCING!!!!!!

    ReplyDelete
  10. Ingat Mat maselang ingat tuang jepung dan haruang jin.Sinonim sangat amalan labelfool.Tanpa mereka ini kita akan sambil lewa terleka dan tidak akan mengenali sikap bangang dan cap ayam.Terima kasih kepada sumbangan mereka ini walaupun mereka ini hamya mampu menyumbangkan peranan bangang dalam politik negara.

    ReplyDelete
  11. Mat, aku suka cara mu Mat....sbbnya aku pun kaki ampunjugak....semua yg aku nak aku dpt hanya dgn mengampu je....tak berdosa la tu Mat....

    ReplyDelete
  12. Jangan mudah terpengaruh, dua orang boo Datuk Maslan itu adalah macai upahan Dapig. Seorang dapat RM50.00 saja. Jadi itu biasa dan tiada hal.

    ReplyDelete
  13. Dalam mesy umno bahagian, mana ada ahli dap. Itulah dah berkali2 dinyatakan bahawa ahli yg tinggal dlm umno sume bodoh2 belaka...

    Jeff Ulu Babi

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...