Tuesday 25 August 2015

KENYATAAN PUKULAN MAUT USTAZ HASLIN BOLLYWOOD KONONNYA DIRINYA MENYOKONG GHB.



Untuk pengetahuan umum gambar ini diambil ketika berada di lapangan terbang Kuala Trengganu pada 21 Ogos dan menuju ke Kerteh atas jemputan program Karnival Orang Minyak anjuran Petronas di Kelab Golf Rantau Petronas. Ada forum bersama Ust Fauzi Mustafa. Kebetulan dalam flight firefly ada bersama sama kepimpinan GHB. Atas dasar persaudaraan dan juga kenalan maka kami bergambar ramai2 sebelum ke destinasi masing2. Dalam hati dah agak dah org yang mengambil gambar tu akan memviralkan dalam fb atau apa sahaja demi kepentingan peribadi @ publisiti murahan. Untuk maklumat dan pengetahuan saya tiada apa2 kaitan dengan mana2 GHB samada pusat @ negeri, Sekian terimakasih. Kepada laman fb GHB Selangor original usahlah merekacipta benda yang tak pasti @ mengada-ngadakn berita yang tak pasti. Namun saya secara peribadi memaafkan anda...
USTAZ HASLIN BAHARIN @ HASLIN BOLLYWOOD

Mengapa perlu bertindak macam orang terdesak???? ... beritahu satu dunia 70 peratus ahli PAS menyokong dan beberapa PAS negeri-negeri akan lumpuh, berkubur dan lebur????

Tidakkah ini mencemarkan nama dan integriti GHB???? ... kini perlu akui betapa persepsi sudah terbentuk dan terbina dalam minda rakyat betapa GHB ini lebih merupakan sembang kencang cakap besar berdegar-degar, angkuh dan sombong sehingga sanggup melakukan apa sahaja salkan matlamat dan cita-cita tercapai.

Insiden ini sudah pasti membuka mata para selibriti terutamanya ada punyai pengaruh dan penyokong kuat dikalangan masyarakat untuk bergambar bersama-sama dengan para pemimpin GHB kerana khuatir dan risau akan diambil kesempatan dijadikan bahan cerita putar belit demi meraih batuan politik (political milage) taraf picisan ... lonjak nama parti sekadar dapat ciput tetapi berakhir parti kena hamput.

Apakah selepas dimalu dan dikantoikan maka GHB akan anggap Ustaz Haslin Bollywood sebagai musuh mereka??????

9 comments:

  1. Najib bawak sial

    Mongolia. Penjara Anwar... 1mdb. 2.6b . Banjir besar. Ringgit msrudum. Pegawai awam di pecat. Pasaran saham jahanam. Majority BN merosot. Gst. Tpm di pecat. Melayu masih jd haprak...

    Itu sebab rakyat perlu tolak umno dan pas

    Kami perlukan GHB pkr dap !!! Bersih 4.0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tambah lagi...

      Kapal hilang. Kapal terbang jatuh... Apco Yahudi jd punahsihat Putrajaya..gaduh dgn mahathir... Kutuk org Felda bangsat.. Saham fgv jahanam... Felda pun menuju jahanam ... Ungkapan palsu anak bugis.. Pahlawan lanun... Perang Sabah dgn org sulu..

      Pkmak haji Najib bawak suey sial kpd negara !!! ...

      Delete
    2. Sungguh amanah....belum lg memerintah tu...klu memeeintah...tamvah punah

      Delete
  2. ghb apahal? tak risau, tak risau...gumbira2

    ReplyDelete
  3. Ayoyo kadawalie ! Apa sudah jadi ? Itu putar belit macai sama balaci Dap tarak laku lagi ka ? Ini macam kalo putar alam banyak kecewa ! Sia2 saja blogger macai menyalak sana menyalak sini tapi banyak suwey juga ada ! Die to Mountdweller ! Die to adding dong ! Die to General As-Sisi Bukit ! Die to Abuya albuaya Al Hussyen ! Die to Tulang Besi ! Die to Yong Puaka Kuning ! Die to Greenboc ! Die to Gendang Perang Porno ! Die to Libang Libu blogger lucah !.................Yannei dei thamby cit cit poooraaah !........... kami dari parti Ameena Curry son of MIC, anak saudara of PPP and kawan punya kawan punya saudara of IPF sanggup menjadi macai dan balaci Dap. Oleh itu restu dpd tuan guru LKS dan LGE sangat kami cari2 dan kami sanggup membuat fitnah dan tohmahan demi survival politik kami dan sekiranya kami disaman kami akan pohon maaf utk selesaikan masalah sbgmana yg dilakukan oleh mentor kami Saifuddin Nasution.......Dusyum ! Dusyum ! PKR Parti Kelentong Rakyat = GHB Geng Hipokrit Barua = sama2 Kaki Auta !

    ReplyDelete
    Replies
    1. kate tuang jepong... tak risau, tak risau...gumbira2

      Delete
  4. Ghb sudah la mencanang ahli pas keluar parti n mengutuk ngutuk bekas parti sendiri n pemimpin pas.ia spt menunjukkan anda mengutuk diri sendiri.apa yg nak marah sgt dgn pas.anda tak puas hati sbb fikiran anda tak dterima jd buat la parti baru.ada sesiapa yg kisah.cuma jika anda memburuk buruk kan pas ia akan menunjukkan keburukan anda.anda akan jd terkutuk spt najib yg memecah belahkan parti.malahan anda lebih buruk lg krn memecahbelahkan parti islam.jika anda percaya dgn perjuangan anda knpa perlu memburukkan org lain.org yg sepatutnya menjadi sahabat anda.tunjukkan sifat anda sebagai pejuang islam yg sebenar.barulah org akan percaya.wpun anda dbayangi oleh pas n dap.anda perlu tegak berdiri sendiri.

    ReplyDelete
  5. Biasalah tu.nak cari publisiti hinggakan ambil saja gambar dgn org2 tertentu terus viral dan mengatakan org ni dah sokong depa.lepas tu org berkenaan menafikan.mana maruah puak ghb aka geng haru biru ni.tu bukan digolongkan finah ka tg ahmad awang.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...