KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 11 August 2015

KENYATAAN KJ SOKONG PAS UMPAMA SOKONG PASUKAN BOLASEPAK LIVERPOOL .... SELEPAS FAIZAL TAHIR KINI GILIRAN AFDLIN SHAUKI PULA BELASAH KJ



Selepas Faizal Tahir, seorang lagi artis tempatan menyuarakan kurang senang dengan kenyataan Khairy Jamaluddin yang menyamakan penyokong Liverpool dengan penyokong Pas.

Afdlin Shauki berkata, dia tahu niat Khairy untuk berseloroh tetapi tidak wajar untuk mengaitkan politik dan sukan kegemaran rakyat.

“Dahlah semua benda sekarang berbaur politik yang sangat merungsingkan rakyat, rasanya ada khutbah jumaat pun macam berbaur politik sekarang.

“Ni bola pun nak kasi panas!! Tak payahla bro….kita memang suka menganjing diantara kita, its part of the game bila kita sokong team bola tapi setelah semua benda dalam timeline aku cerita politik yg merimaskan jgn bola aku pun nak kau politikkan,” tulisnya.

Afdlin juga telah memuat naik gambar dengan kapsyen ‘Saya memandang serius perkara ini’.

Pelakon dan pengarah itu berkata, rakyat negara ini sudah tidak malu untuk menyatakan sokongan terhadap Pas.

“Lagipun rasanya org tak malu sokong PAS sekarang bro. Biar kalah tapi di hormati, jangan menang tapi dibenci. YNWA (You Never Walk Alone),” tulisnya. ujarnya.


62 comments:

  1. Yg penting Greenpork meloyawaves dgn adingdong main kriket. Al maklum PATI Nepal. Tu suka aangat GHB

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

      Tulang Badak (TB) rasa sia2 perjuangan Tulang Badak dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Badak selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

      Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Badak yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu.. Kami berhimpun dan berkempen sampai2 kadang2 kami terlanjur sampai ke Padang Besar, Perlis. Sekali tu punya semangat kami berkonvoi dari Sermban ke Rembau, terbabas sampai ke Pasir Mas Kelantan. Punya Komited tak tau dah nak sampai sempadan Siam.

      Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji. Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

      TULANG BADAK (TB)
      MURTABAK WAVES
      SEKRETARIAT PASNE (PENYOKONG PKR ANTI SEMANGAT NEPOTISM)

      Delete
    2. Important Info

      Saya tengok Saifuddin Nasution making akrab dengan GHB. Apa mungkin Saifuddin akan bersama2 GHB dan tidak lagi PKR INI bukan tuduhan tapi soalan Nampak gaya PKR ditikam oleh DAP Dan GHB

      Mari Terjah
      Jesse Labu N9ers

      Delete
    3. Ini tanda2 umno dah nak pupus.
      Lepas pru14 pas akan mentadbir malaysia wakaupun tiada sokongan dap, pkr dan ghb.

      Padan muka umno.
      Hambik kau.

      Delete
    4. Rakyat mempersoalkan mengenai pembiayaan filem “porno” The Wolf of Wall Street oleh anak tiri Najib, Riza Aziz dan juga rombongan “membeli-belah di London, Paris dan tempat lain”. Mengguna jet negara utk bershoping sungguh memalukan. Dari mana wang yg banyak ini diperolehi. Skandal 1MDB masih belum reda, tetapi habit pemerintah umnobn yang sering dilanda skandal korupsi seperti PKFZ, Perwaja Steel, NFC, Wang Tabung Haji, FGV, cubaan gadai telaga minyak Terengganu, dll masih menjadi-jadi.

      Delete
    5. Tulang babi kalau jual pasti x laku. Nanti tak cukup modal minta kat dap. Malu aku jd anak Kelantan mangsa banjir cina yg tolong. Bukan cina Kelantan tp cina dap. Hari2 sumpah dap tp tangan minta sedekah daripada dap. Ada pemimpin pasiku. Tapi harap telor je besar. Satu sen x guna. Hari2 cerita hudud tak sedar rakyat sendiri kebulur.

      Delete
    6. Tanda2 umno sudah semakin lemah.
      Selepas PRU14, Pas akan mengambil alih pemerintahan negara.
      Sokongan Pas semakin kukuh berdasarkan kehadiran penyokong dalam kesemua ceramah yang diadakan selepas Pas berjaya menyingkirkan golongan profesional.
      Pas bakal memimpin Malaysia menjelang tahun 2018 nanti walaupun tanpa parti yang pernah membantunya iaitu Dap, PKR dan ghb.
      Kita boleh mula mengucapkan selamat tinggal kepada umno bermula dari sekarang.

      Delete
    7. PAS aka LEVELFOOL

      Delete
  2. Yg penting Li m Mat Sabu fan club cap Roket kebawah. Nama baru GHB, Democratic Islam Party. (DIP). DIP Bin DAP

    DIP FC (Bukan Football club tapi Fried Chicken)

    DIP fried chicken

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huh! Hebat tak Geng Haprak Baru pimpinan Si Mat Sabu ni? Punya hebat sampai duit pun boleh turun dari langit. Kira terlebih Qasyaf puak - puak Geng Haprak Baru Si Mat Sabu ni rupanya. Tapi persoalannya, jika duit diorang ni tak turun dari langit, dari mana pulak datangnya?

      Takkan pulak diorang ada duit sebanyak itu sampai mampu untuk diorang buat program besar - besaran? Nak harapkan duit Haram hasil elaun dan juga gaji wakil rakyat yang ikut serta menyokong Geng Haprak Baru Mat Sabu tu berapa sangat yang diorang ada. Lagi pun takkan diorang nak bagi semua duit elaun diorang tu?

      Apabila ditanya soal modal untuk siri pilihanraya kecil; Mursyidul Am Sebenar GHB (Sungai Buloh) yakinkan supaya mereka jangan risau. Kalau setakat 11 kawasan Parlimen; 17 DUN; rasanya modal yang ada sudah cukup. Modal ini akan turut dibantu oleh satu arahan khas kepada Azmin dari Sungai Buloh. Bajet tertentu Kerajaan Negeri Selangor akan digunapakai.

      GHB akan mempunyai modal yang cukup, apabila kemampuan kewangan DAP dan PKR membantu parti baru tersebut. Buat masa sekarang, invois bulanan Abang Mat Sabu sahaja sekitar RM20 ribu sebulan. Belum masuk buat open house dan turun ke negeri-negeri. Ini semua rezeki bulan Syawal. Nah! Sekarang kita tengok la sama ada

      Geng Haprak Baru pimpinan Si Mat Sabu tu sanggup atau tidak untuk menuruti segala titah perintah yang dibuat oleh Si KIng Nepotism Matang Mareiii Demi roket bukit bendera Lim Mat Sabu, Lim Hatta, Lim Mujahid, Lim Hanipa dan Lim Koled gadai kebenaran yg hakiki

      Delete
    2. Nurul Izzah kena berhati2, Jawatan kamu terancam bila ayah kamu takda nanti. Sampai bila rafizi nak bawah bayang2 bapak kao

      Delete
    3. Alhamdulillah....
      Itu tanda2 parti umno dah tak panjang umur.
      Lepas pru14 nanti pas akan menggantikan umnobn memerintah malaysia.
      Ini dapat dilihat apabila berpuluh2 ribu orang membanjiri ceramah2 pas.
      Pm malaysia akan dipegang oleh pas dan segala keadilan yang kita impikan akan tercspai akhirnya.
      Marilah wahai ahli2 pas kita istiqamah kpd pemimpin kita. Kita jatuhkan kj dan umno melalui pru14 nanti.
      Kita tetap kuat tetap bersemangat dan ketahuilah kita tidak sekali2 memerlukan dap, pkr, psrm, ghb, ikram dan lain2.
      Kita semakin gagah tanpa golongan progresif.
      Percayalah, masanya sudah tiba untuk kita menjatuhkan umno dan bn dalam pru14 nanti.

      Delete
    4. Tulang babi kalau jual pasti x laku. Nanti tak cukup modal minta kat dap. Malu aku jd anak Kelantan mangsa banjir cina yg tolong. Bukan cina Kelantan tp cina dap. Hari2 sumpah dap tp tangan minta sedekah daripada dap. Ada pemimpin pasiku. Tapi harap telor je besar. Satu sen x guna. Hari2 cerita hudud tak sedar rakyat sendiri kebulur.

      Delete
    5. Lagak KJ menghina penyokong Pas menunjukkan umno dalam keadaan tertekan dan terlalu lemah. Dalam keadaan sekarang, Pas dilihat sebagai parti yang paling kuat di malaysia. Pas akan mengalahkan umno dalam pru14 yang akan datang dan seterusnya akan dipilih mentadbir Malaysia. Sokongan bekas sekutu iaitu PKR, DAP, GBH, Ikram, SPRM dan sebagainya memang amat tidak diperlukan sama sekali. Pas parti Islam bertambah kuat dan kata2 kj tidak memberi kesan sedikitpun kepada penyokong pas yang walak kepada pemimpin. Pas akan mengalahkan umno selepas pru14 nanti berdasarkan kehadiran penyokongnya yang bertambah hingga 200% sejak akhir2 ini dalam setiap ceramah yang diadakan di seluruh negara. Kepimpinan yang baru yang ditunjangi oleh presiden memang disukai oleh semua golongan masyarakat baik yang tua atau yang muda.

      Delete
  3. Bang Non, kita dok bantah hudud, tapi awat Bang Non mintak Saiful dikenakan hudud qazaf? Ini namanya politik kong-kalikong, cakap tak serupa bikin Bang Non! Fenin Jah...fenin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awat hang pi kata kami member semua orang including GHB dan PAS Jah? Hang tak caya skill aku sabotage PAS kerr? Eleh...Jah risau Bang Non kena gigit nyamuk di Sg Buloh tu...entah-entah Roket hantar hantar nyamuk aids...eh...nyamuk aedes kedalam Sg Buloh. Nanti jawatan ketua pembangkang dapat kat berhala roket tu Bang Non...fenin Jah aih!

      Delete
    2. Kenyataan kj menunjukkan kj dan umno semakin takut dengan kekuatan sokongan rakyat kpd pas sekarang. Umno amat takut pada pas kerana pas bertambah kuat. Ketahuilah, melalui perbincangan antara pemimpin, kita mendapati majoriti orang melayu sudah berubah kepada pas sejak golongan progresif kita tewaskan. Kita juga akan menewaskan umnobn dalam pilihanraya 14 akan datang. Kita tidak perlukan dap, pkr dan ghb lagi. Kita lebih hebat bila bwrdikari. Ahli dan penyokong akar umbi kita sentiasa bersemangat untuk menumbangkan kj dan umno dlm pru14 nanti.

      Delete
    3. Tulang babi kalau jual pasti x laku. Nanti tak cukup modal minta kat dap. Malu aku jd anak Kelantan mangsa banjir cina yg tolong. Bukan cina Kelantan tp cina dap. Hari2 sumpah dap tp tangan minta sedekah daripada dap. Ada pemimpin pasiku. Tapi harap telor je besar. Satu sen x guna. Hari2 cerita hudud tak sedar rakyat sendiri kebulur.

      Delete
    4. Lagak KJ menghina penyokong Pas menunjukkan umno dalam keadaan tertekan dan terlalu lemah. Dalam keadaan sekarang, Pas dilihat sebagai parti yang paling kuat di malaysia. Pas akan mengalahkan umno dalam pru14 yang akan datang dan seterusnya akan dipilih mentadbir Malaysia. Sokongan bekas sekutu iaitu PKR, DAP, GBH, Ikram, SPRM dan sebagainya memang amat tidak diperlukan sama sekali. Pas parti Islam bertambah kuat dan kata2 kj tidak memberi kesan sedikitpun kepada penyokong pas yang walak kepada pemimpin. Pas akan mengalahkan umno selepas pru14 nanti berdasarkan kehadiran penyokongnya yang bertambah hingga 200% sejak akhir2 ini dalam setiap ceramah yang diadakan di seluruh negara. Kepimpinan yang baru yang ditunjangi oleh presiden memang disukai oleh semua golongan masyarakat baik yang tua atau yang muda

      Delete
  4. Sesuai sangat...

    Parti amanat sushi = LEVELFOOL

    Jangan salah faham dengan fakta KJ.Terimalah kenyataan tuang jepung suka label-melabel ahli sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayatollah Lim Mat Sabu sihat?

      Delete
    2. Lihatlah....artis2 yang dulunya umnobn kini sudah beralih arah kpd pas. Ini tanda2 pas akan menewaskan umnobn dalam pru14 nanti. Kita tidak perlu bimbang. Kita tidak perlu dap, pkr dan ghb. Kita akan mentadbir malaysia dengan istiqamah kita kepada parti. Kira akan menewaskan umnobn pada pru14 nanti. Yang penting ialah kita terus walak kepada pemimpin kira yang mulia.

      Delete
    3. Artis mane tau ularmak labelfool x nak ke putrajaya, cukuplah hanya buat kluk klek uturn di putarjaya.

      Delete
    4. Tulang babi kalau jual pasti x laku. Nanti tak cukup modal minta kat dap. Malu aku jd anak Kelantan mangsa banjir cina yg tolong. Bukan cina Kelantan tp cina dap. Hari2 sumpah dap tp tangan minta sedekah daripada dap. Ada pemimpin pasiku. Tapi harap telor je besar. Satu sen x guna. Hari2 cerita hudud tak sedar rakyat sendiri kebulur.

      Delete
  5. Salam Sejahtera Semua,

    TSKI difitnah dan dipecat melalui Kajang Move hanya untuk kelangsungan politik nepotism laki bini. Mahu jawatan diberi kpd bini, fitnah dan tidak keadilan dilakukan.

    Saya harap kebenaran akan terserlah. Kami akar umbi keadilan dari Ulu Yam, Kalumpang, Serendah, Bukit Beruntung, Kuala Kubu memanjangkan doa untuk keejahteraan TSKI. Jasa mu masih lagi diingat.

    Kpd pencinta2 reformasi, pada masa yg sama marilah kita bersama2 dgn rakan2 dari PAS. untuk menegakkan kebenaran.

    Dgn Ikhlas hati

    Jeff Ulu Bernam
    Keadilan Reform

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah pad akan menewaskan kj dan umno pada pru14 nanti. Kira tidak perlukan dap, pkr dan ghb sama sekali. Kita akan tutup mulut kj selepas pru14 dan kj akan merayu2 kita untuk menjadi ahli pas selepas pru14 nanti. Waktu itu kira jangan pedulikan rayuan kj. Biarkan kj tenggelam bersama parti umno.

      Delete
  6. Jangan amalkan budaya melevelfoolkan ahli sendiri.

    ReplyDelete
  7. Korang jgn layan2 macai2 bodo komen sesama sendiri spt jef babi la jesse babi la,tgk dh tau komen diorg sgt bodo.biar je diorg tu da mmg bodo xleh wat apa.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  8. Tak sia-sia amalan label-melabel tuang jepung.Dapat pujian dari najib dan sokongan dari KJ.Label melabel orang sekarang dikenali sebagai amalan LEVELFOOL @ labelfool

    ReplyDelete
  9. Tahniah afdlin kau tak macam anonymous dalam memberi komen yg mana kau faham akan tajuk perbincangan atau artikal.

    ReplyDelete
  10. Aku tengok muka haji hadi ni macam kera sumbing mabok todi. Sebab tu bercakap terhoyong hayang. Cukuplah 40 tahun bersama pas rupanya hamPAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedih nengok ularmak labelfool.

      Delete
    2. Tulang babi kalau jual pasti x laku. Nanti tak cukup modal minta kat dap. Malu aku jd anak Kelantan mangsa banjir cina yg tolong. Bukan cina Kelantan tp cina dap. Hari2 sumpah dap tp tangan minta sedekah daripada dap. Ada pemimpin pasiku. Tapi harap telor je besar. Satu sen x guna. Hari2 cerita hudud tak sedar rakyat sendiri kebulur.

      Delete
  11. Aku tengok apa yang KJ cakap adalah betul. PAS masuk pilihanraya bukan untuk menang just suka suka. Biar UMNO saja yang menang, itulah rakan pun diaorang sabotaj. Apabila presideng sendiri yang mengaku dan anggap ahli sendiri barua dan tolol.. Cuma Liverpool lebih iklhas dari PAS dan Pasukan Liverpool memang nak menang setiap kali perlawanan. Jadi Liverpool bukan PAS. PAS ni mcm PAS, itu saja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu tidak benar. Saudara amat bodoh kerana tidak tahu strategi pas yang hebat. Pemimpin pas hanya menyembunyikan strategi ini. Pas akan menggantikan umno selepas pru14 nanti melalui undi majoriti lebih 2/3. . Kami pas tidak perlu bantuan dap, pkr dan ghb. Kami boleh berdikari untuk mentadbir negara yg tercinta ini. Kj mengutuk penyokong pas kerana ketakutan sbb tidak yakin umno boleh menang lagi. Pas akan mengalahkan umno pada pru14 nanti

      Delete
    2. Ularmak labelfool hanya setakat kat putarjaya bukannya hendak ke putrajaya.

      Delete
    3. Umno jangan sombong. Pas akan mengalahkan umno pd pru14 dengan undi majoriti 2/3. Kj dan umno akan melutut kpd pas selepas pru14 nanti. Ingatlah, jgn sombong kj, sokongan kpd pas semakin berganda2 sekarang.

      Delete
    4. Tulang babi kalau jual pasti x laku. Nanti tak cukup modal minta kat dap. Malu aku jd anak Kelantan mangsa banjir cina yg tolong. Bukan cina Kelantan tp cina dap. Hari2 sumpah dap tp tangan minta sedekah daripada dap. Ada pemimpin pasiku. Tapi harap telor je besar. Satu sen x guna. Hari2 cerita hudud tak sedar rakyat sendiri kebulur.

      Delete
    5. Lagak KJ menghina penyokong Pas menunjukkan umno dalam keadaan tertekan dan terlalu lemah. Dalam keadaan sekarang, Pas dilihat sebagai parti yang paling kuat di malaysia. Pas akan mengalahkan umno dalam pru14 yang akan datang dan seterusnya akan dipilih mentadbir Malaysia. Sokongan bekas sekutu iaitu PKR, DAP, GBH, Ikram, SPRM dan sebagainya memang amat tidak diperlukan sama sekali. Pas parti Islam bertambah kuat dan kata2 kj tidak memberi kesan sedikitpun kepada penyokong pas yang walak kepada pemimpin. Pas akan mengalahkan umno selepas pru14 nanti berdasarkan kehadiran penyokongnya yang bertambah hingga 200% sejak akhir2 ini dalam setiap ceramah yang diadakan di seluruh negara. Kepimpinan yang baru yang ditunjangi oleh presiden memang disukai oleh semua golongan masyarakat baik yang tua atau yang muda Bantuan PKR, DAP, GHB, IKRAM, ABIM, PSRM dan lain2 tidak kami perlukan kerana mereka semua parti nyamuk. Kamilah parti yang terkuat dan terhandal. Kami mempunyai strategi sendiri untuk mengalahkan umno dalam PRU14 nanti. Kami akan menggunakan strategi hebat kami bagi menewaskan umno. Bersedialah kamu dari sekarang wahai umno. Kami akan menggantikan kamu memerintah negara ini pada pru14 nanti. Pada waktu itu janganlah pula kamu merayu2 meminta jawatan daripada parti kami iaitu parti Pas. Hidup Pas. Kami lebih kuat disebabkan kaqmi sendirian dan berdikari. Parti nyamuk yang lain tidak kami perlukan. Kami akan menewaskan pas dengan majoriti 2/3.

      Delete
  12. Kj patut adakan program bola sepak persahabatan atau pun futsal di antara blue worrior menentang red bean army. Ini bagi mengelakkan sepak terajang harta benda awan sempena bersih yg akn berlangsung hujung bulan ini. Bg evergreen atau bulan purnama plak akn menentang anak tirinya iaitu ghb sabu. Manakala kelab bermata satu tidak beraksi di sbbkn jurulatihnya bang non ingin berehat atas nasihat jijah kipas udang. Peraturan perlawanan kalah mati. Hadiah utama beruba piala perdana menteri 14 tingkek..berserta wang tunai 2.6b...bersama jemaah kabinet baru. Undangan khas pengulas sukan tv tersohor dan di segani ramai iaitu tun m berserta penyampai radio terkemuka tanahair pak lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagak KJ menghina penyokong Pas menunjukkan umno dalam keadaan tertekan dan terlalu lemah. Dalam keadaan sekarang, Pas dilihat sebagai parti yang paling kuat di malaysia. Pas akan mengalahkan umno dalam pru14 yang akan datang dan seterusnya akan dipilih mentadbir Malaysia. Sokongan bekas sekutu iaitu PKR, DAP, GBH, Ikram, SPRM dan sebagainya memang amat tidak diperlukan sama sekali. Pas parti Islam bertambah kuat dan kata2 kj tidak memberi kesan sedikitpun kepada penyokong pas yang walak kepada pemimpin. Pas akan mengalahkan umno selepas pru14 nanti berdasarkan kehadiran penyokongnya yang bertambah hingga 200% sejak akhir2 ini dalam setiap ceramah yang diadakan di seluruh negara. Kepimpinan yang baru yang ditunjangi oleh presiden memang disukai oleh semua golongan masyarakat baik yang tua atau yang muda Bantuan PKR, DAP, GHB, IKRAM, ABIM, PSRM dan lain2 tidak kami perlukan kerana mereka semua parti nyamuk. Kamilah parti yang terkuat dan terhandal. Kami mempunyai strategi sendiri untuk mengalahkan umno dalam PRU14 nanti. Kami akan menggunakan strategi hebat kami bagi menewaskan umno. Bersedialah kamu dari sekarang wahai umno. Kami akan menggantikan kamu memerintah negara ini pada pru14 nanti. Pada waktu itu janganlah pula kamu merayu2 meminta jawatan daripada parti kami iaitu parti Pas. Hidup Pas. Kami lebih kuat disebabkan kaqmi sendirian dan berdikari. Parti nyamuk yang lain tidak kami perlukan. Kami akan menewaskan umno dengan majoriti 2/3.

      Delete
  13. Kj semakin takut umno akan kalah kpd pas pd pru14 nanti. Sebab itu kj meracau2. Adakah kj tidak tahu bahawa sokongan kpd pas semakin bertambah bessar sekarang. Lihatlah kehadiran ceramah pas yang semakin besar hingga mencecah ratusan ribu orang. Umno akan tewas kepada pas. Presiden pas akan nemimpin negara ini selepas pru14 nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ularmak labelfool akan membantu umngok mengekalkan kuasa.Umngok cita-cita kekal di putrajaya manakala pas selesa amalan labelfool di putarjaya.

      Delete
    2. Lagak KJ menghina penyokong Pas menunjukkan umno dalam keadaan tertekan dan terlalu lemah. Dalam keadaan sekarang, Pas dilihat sebagai parti yang paling kuat di malaysia. Pas akan mengalahkan umno dalam pru14 yang akan datang dan seterusnya akan dipilih mentadbir Malaysia. Sokongan bekas sekutu iaitu PKR, DAP, GBH, Ikram, SPRM dan sebagainya memang amat tidak diperlukan sama sekali. Pas parti Islam bertambah kuat dan kata2 kj tidak memberi kesan sedikitpun kepada penyokong pas yang walak kepada pemimpin. Pas akan mengalahkan umno selepas pru14 nanti berdasarkan kehadiran penyokongnya yang bertambah hingga 200% sejak akhir2 ini dalam setiap ceramah yang diadakan di seluruh negara. Kepimpinan yang baru yang ditunjangi oleh presiden memang disukai oleh semua golongan masyarakat baik yang tua atau yang muda Bantuan PKR, DAP, GHB, IKRAM, ABIM, PSRM dan lain2 tidak kami perlukan kerana mereka semua parti nyamuk. Kamilah parti yang terkuat dan terhandal. Kami mempunyai strategi sendiri untuk mengalahkan umno dalam PRU14 nanti. Kami akan menggunakan strategi hebat kami bagi menewaskan umno. Bersedialah kamu dari sekarang wahai umno. Kami akan menggantikan kamu memerintah negara ini pada pru14 nanti. Pada waktu itu janganlah pula kamu merayu2 meminta jawatan daripada parti kami iaitu parti Pas. Hidup Pas. Kami lebih kuat disebabkan kaqmi sendirian dan berdikari. Parti nyamuk yang lain tidak kami perlukan. Kami akan menewaskan pas dengan majoriti 2/3.

      Delete
  14. Pas semakin kuat.
    Pas akan menewaskan umno pada pru14 nanti.
    Presiden pas akan menjadi pm selepas pru14.
    Hidup pas.
    Takbir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulang babi kalau jual pasti x laku. Nanti tak cukup modal minta kat dap. Malu aku jd anak Kelantan mangsa banjir cina yg tolong. Bukan cina Kelantan tp cina dap. Hari2 sumpah dap tp tangan minta sedekah daripada dap. Ada pemimpin pasiku. Tapi harap telor je besar. Satu sen x guna. Hari2 cerita hudud tak sedar rakyat sendiri kebulur.

      Delete
    2. Pas bertanding bukan untuk menang. Sekadar suka2 saja. Selepas berUG dgn umno maka pas akan jadi semakin lesu..Betul kata KJ. Lihat apa jadi di Sarawak.. x ada satu kerusi yg pas menang. Geng Hadi Barua borak memang besar. Mulut longkang dan terus jatuh sakit bila GHB nak tubuh parti baru.

      Delete
    3. Lagak KJ menghina penyokong Pas menunjukkan umno dalam keadaan tertekan dan terlalu lemah. Dalam keadaan sekarang, Pas dilihat sebagai parti yang paling kuat di malaysia. Pas akan mengalahkan umno dalam pru14 yang akan datang dan seterusnya akan dipilih mentadbir Malaysia. Sokongan bekas sekutu iaitu PKR, DAP, GBH, Ikram, SPRM dan sebagainya memang amat tidak diperlukan sama sekali. Pas parti Islam bertambah kuat dan kata2 kj tidak memberi kesan sedikitpun kepada penyokong pas yang walak kepada pemimpin. Pas akan mengalahkan umno selepas pru14 nanti berdasarkan kehadiran penyokongnya yang bertambah hingga 200% sejak akhir2 ini dalam setiap ceramah yang diadakan di seluruh negara. Kepimpinan yang baru yang ditunjangi oleh presiden memang disukai oleh semua golongan masyarakat baik yang tua atau yang muda Bantuan PKR, DAP, GHB, IKRAM, ABIM, PSRM dan lain2 tidak kami perlukan kerana mereka semua parti nyamuk. Kamilah parti yang terkuat dan terhandal. Kami mempunyai strategi sendiri untuk mengalahkan umno dalam PRU14 nanti. Kami akan menggunakan strategi hebat kami bagi menewaskan umno. Bersedialah kamu dari sekarang wahai umno. Kami akan menggantikan kamu memerintah negara ini pada pru14 nanti. Pada waktu itu janganlah pula kamu merayu2 meminta jawatan daripada parti kami iaitu parti Pas. Hidup Pas. Kami lebih kuat disebabkan kaqmi sendirian dan berdikari. Parti nyamuk yang lain tidak kami perlukan. Kami akan menewaskan umno dengan majoriti 2/3.

      Delete
  15. Pas akan printah malaysia selepas pru nanti. Kami akan bertanding semua kerusi parlimen. Rakyat akan sokong kami. Tinggallah jebon parasit anwaris barua tolol dan yang sewaktu dengannya. Ulamak kami akan menyiku dan melutut pada siapa yang menentang kami. Mursyidul am kami akan menjampi rakyat malaysia supaya sokong kami. Ada paham ka wahai malaun semua....

    ReplyDelete
  16. Haritu buat lawak semoh kutuk laki pok jib.tau2 isi borang umngok nape x masok pasikulutut

    ReplyDelete
  17. Tuang jepung labelfool bentang hudud dijepun itu tindakkan nak kekal berdegar2 di putarjaya bukannya hendak ke putrajaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagak KJ menghina penyokong Pas menunjukkan umno dalam keadaan tertekan dan terlalu lemah. Dalam keadaan sekarang, Pas dilihat sebagai parti yang paling kuat di malaysia. Pas akan mengalahkan umno dalam pru14 yang akan datang dan seterusnya akan dipilih mentadbir Malaysia. Sokongan bekas sekutu iaitu PKR, DAP, GBH, Ikram, SPRM dan sebagainya memang amat tidak diperlukan sama sekali. Pas parti Islam bertambah kuat dan kata2 kj tidak memberi kesan sedikitpun kepada penyokong pas yang walak kepada pemimpin. Pas akan mengalahkan umno selepas pru14 nanti berdasarkan kehadiran penyokongnya yang bertambah hingga 200% sejak akhir2 ini dalam setiap ceramah yang diadakan di seluruh negara. Kepimpinan yang baru yang ditunjangi oleh presiden memang disukai oleh semua golongan masyarakat baik yang tua atau yang muda

      Bantuan PKR, DAP, GHB, IKRAM, ABIM, PSRM dan lain2 tidak kami perlukan kerana mereka semua parti nyamuk. Kamilah parti yang terkuat dan terhandal. Kami mempunyai strategi sendiri untuk mengalahkan umno dalam PRU14 nanti. Kami akan menggunakan strategi hebat kami bagi menewaskan umno. Bersedialah kamu dari sekarang wahai umno. Kami akan menggantikan kamu memerintah negara ini pada pru14 nanti. Pada waktu itu janganlah pula kamu merayu2 meminta jawatan daripada parti kami iaitu parti Pas.

      Hidup Pas. Kami lebih kuat disebabkan kaqmi sendirian dan berdikari. Parti nyamuk yang lain tidak kami perlukan. Kami akan menewaskan pas dengan majoriti 2/3.

      Delete
  18. Tak sabar nak tunggu Oktober ni.

    Tok Nik dah bagi amaran kepada UMNO jika tak sokong RUU Hudud PAS selewatnya Oktober ni, PAS akan melancarkan perang besar-besaran terhadap UMNO.

    Walaupun Tuang Presideng dan Tuang Mursidul sudah memberi sokongan yang tulus mulus kepada UMNO dalam menghadapi isu-isu besar negara.

    Tok Nik nak istihar perang kepada UMNO, eeee takutnyeeeer.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami memang takut sangat Tok Nik. Bersih 4 nnt kita lihat dia berani turun gelangang atau sembunyi belakang kain hj hadi.

      Delete
    2. Lagak KJ menghina penyokong Pas menunjukkan umno dalam keadaan tertekan dan terlalu lemah. Dalam keadaan sekarang, Pas dilihat sebagai parti yang paling kuat di malaysia. Pas akan mengalahkan umno dalam pru14 yang akan datang dan seterusnya akan dipilih mentadbir Malaysia. Sokongan bekas sekutu iaitu PKR, DAP, GBH, Ikram, SPRM dan sebagainya memang amat tidak diperlukan sama sekali. Pas parti Islam bertambah kuat dan kata2 kj tidak memberi kesan sedikitpun kepada penyokong pas yang walak kepada pemimpin. Pas akan mengalahkan umno selepas pru14 nanti berdasarkan kehadiran penyokongnya yang bertambah hingga 200% sejak akhir2 ini dalam setiap ceramah yang diadakan di seluruh negara. Kepimpinan yang baru yang ditunjangi oleh presiden memang disukai oleh semua golongan masyarakat baik yang tua atau yang muda

      Delete
    3. Tok Nik nk istihar perang kpd Umno ke..
      Lebih baik la Tok Nik istihar perang masalah nk bela mangsa banjir Kelantan tu dulu.

      Eeerr menyampahnya..

      Delete
  19. Afdlin bro, lu support Liverpool kira okay lagi. Gua suppport Blackpool lagi kesian bro. Kat 1Mesia nak cari suporter pun x de sebab sumer MU, Chelsea, Arsenal, Spurs. Kalu KJ tahu gua fan Blackpool mesti dia tertelan kahak hijau dia punya. Tak leh ke support Colechester, MK Dons ke, Doncaster ke, Ipswich ke, mesti MU atau Chelsea baru power. Gua dulu pun duduk kat Manchester 3 tahun tapi bukan fan MU. Yang duduk Semenyih, Pengkalan Kubor, Batang Baru, Jelebu, Jemapoh mcm nak gila
    support MU apa hal?

    ReplyDelete
  20. Sapa support mu sama najib sama kj jaga jaga sbb tak lama lagi mereka Mahu Undur.ha ha chelsea chelsea.leverpool life to full ok .

    ReplyDelete
  21. Salam....
    Kalaulah KJ tahu benar PAS tak bole menang...
    Cuba lah lepaskan DSAI...
    Kalau tahu dan berani la ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau KJ lepaskan Anuar..PAS tetap akan kalah. Anuar dipenjara pun Haji Hadi yg pujuk Najib. Yg hamun Anuar di Trenganu pun Hj Hadi. So..apa yg tinggal pd PAS. Ceramah PAS di Kelantan x dpt sokongan. Mcm mana nak menang?

      Delete
  22. ini perkara kecik..mungkin gurauan walaupun nampak kurang bijak..jangan hilang fokus..baik attack Mr.Donation secara berterusan demi negara :)

    ReplyDelete